Mjah, druk als in dat Murray perfecte ballen moet slaan anders springt Djoko er keihard bovenop. Elk kansje pakt Djoko hard aan.quote:Op zondag 1 april 2012 20:04 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Djokovic zet hem juist niet heel erg onder druk. Het zijn gewoon makkelijke ballen die hij gewoon mist. Djokovic staat gewoon zeer constant te spelen, meer hoeft hij ook niet te doen, want Murray maakt de fout wel.
Natuurlijk maakt Djoko ook gewoon goede punten op z'n tijd natuurlijk.
En ik trap er gewoon weer in.quote:Op zondag 1 april 2012 20:18 schreef Norrage het volgende:
2-1 Murray
Djoko weer zo lekker vermoeid aan het doen, en ook een paar keer pech met de netband.
Trapte je erin?quote:
Nee.quote:
Ik hoop ook wel dat Murray deze set wint, maar voorlopig komt het wel erg voorspelbar over ja, precies zoals je zegt...quote:Op zondag 1 april 2012 20:33 schreef TheGeneral het volgende:
Ik vind er vrij weinig aan. Een wedstrijd die gedomineerd wordt door fouten en waar het voorlopig wachten is tot dat Murray net een fout te veel maakt en Djoko breakt.
quote:Op zondag 1 april 2012 20:46 schreef TheGeneral het volgende:
Murray
Nog een keer dan: Murray![]()
En nog een keer: Murray![]()
Niet zo best nee...quote:
Precies, is wel een beetje het verhaal....quote:Op zondag 1 april 2012 21:08 schreef TheGeneral het volgende:
Prima rally met goede verdediging van Djoko, jammer dat het dan toch weer met een misser eindigt.
hehequote:Op zondag 1 april 2012 21:19 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
6-2 7-6
6-0 7-6
6-1 7-6
We gaan ervoor.
Vandaag wel de enige waarin hij niet een break heeft weggegeven.quote:Op zondag 1 april 2012 21:19 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
6-2 7-6
6-0 7-6
6-1 7-6
We gaan ervoor.
echt hequote:
Hmm ik wilde net zeggen dat ik dat wel interessant vond, want ik heb er nooit bij stilgestaanquote:Op zondag 1 april 2012 21:26 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Forehandje daar.
Geen tiebreak gaat voorbij dat ze niet zeggen dat de eerste wissel de enige wissel is waarin je kan leiden in de stand.
Het ligt zo gruwelijk voor de handquote:Op zondag 1 april 2012 21:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hmm ik wilde net zeggen dat ik dat wel interessant vond, want ik heb er nooit bij stilgestaannooit eerder horen zeggen...maar dat zal aan mij liggen....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |