Zou je denken?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:46 schreef truedestiny het volgende:
Nou dat is slecht nieuws voor Nadal lijkt mij.
Herstelt.quote:Ben benieuwd of die daar weer goed van hersteld.
Bron.quote:Nadal pulls out of Miami semi with knee injury
Rafael Nadal has pulled out of his semifinal against Andy Murray at Miami's Sony Ericsson Open with a left knee injury, organizers announced. Nadal has been complaining about knee pain all week. Murray will meet the winner of the Novak Djokovic vs. Juan Monaco match in Sunday's final.
"Well, I have problems on my left knee," Nadal said after his three-set win over Jo-Wilfried Tsonga in the quarterfinals. "That's the thing. I'm not feeling great. I don't know what's gonna happen in the next match, because gonna be a big match against one of the toughest opponents on tour, and probably I don't arrive in my perfect conditions to that match."
de persoonlijke excuses voor jullietwitter:RafaelNadal twitterde op vrijdag 30-03-2012 om 19:43:56So sorry for my fans, those here at Miami and those around the world. Myknee won't let me play today. reageer retweet
Wie is Myknee, zijn nieuwe Thaise vriendin ofzo?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:52 schreef franklop het volgende:
de persoonlijke excuses voor jullietwitter:RafaelNadal twitterde op vrijdag 30-03-2012 om 19:43:56So sorry for my fans, those here at Miami and those around the world. Myknee won't let me play today. reageer retweet
Hoi lieve Federer-fanquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zou je denken?
[..]
Herstelt.
Het artikel is trouwens iets aangepast. Ik post het maar even:
[..]
Bron.
Om het helemaal af te maken moet hij het toernooi winnen door een overwinning op Monaco in de finale.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:58 schreef franklop het volgende:
Lekker toernooi voor Murray ook, twee walkovers (Raonic, Nadal) en een bye
Ik denk naar de middagquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:07 schreef Federer-fan het volgende:
Zouden ze Djokovic-Monaco verplaatsen naar de middag of gewoon staan?
Dat zou mede geniaal zijn omdat dat betekent dat Joker verliest van Monacoquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Om het helemaal af te maken moet hij het toernooi winnen door een overwinning op Monaco in de finale.
Vanwaar je PI? Is het een grap?quote:
Als hij geopereerd wordt, krijg je daarna denk ik van die Mustertaferelen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:24 schreef franklop het volgende:
Begin nu toch wel te vrezen voor Nadal hoor, zal denk ik een belangrijke keuze moeten maken; of onder het mes met zn knie, of doorgaan zoals nu
Waarom zou hij onder het mes gaan? Alleen voor die paar toernooitjes die hij eens in de twee jaar mist? Ondanks het eeuwige gezeur met zijn knie heeft Nadal eigenlijk nooit echt blessureleed gehad als spelers als Del Potro, Haas etc..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:24 schreef franklop het volgende:
Begin nu toch wel te vrezen voor Nadal hoor, zal denk ik een belangrijke keuze moeten maken; of onder het mes met zn knie, of doorgaan zoals nu
staat als standaardquote:
Cool.quote:
jammerquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Cool.
Hier nog een ander artikel over Nadal en zijn knie.
Djokovic-Monaco is gewoon om 01.00 uur NL tijd.Daar ga ik niet op wachten.
![]()
quote:Rafael Nadal lichtte in een persconferentie zijn walk-over in Miami toe. "Ik ben niet klaar om te spelen, vandaag. Het spijt me voor de fans, voor het toernooi en voor de mensen die de wedstrijd op televisie wilden kijken", vertelde Nadal, die Andy Murray een vrije doortocht naar het Masterstoernooi in Miami verleende.
Nadal vervolgde: "Ik geef niet graag op, maar kon niet anders. Ik ben niet klaar om te strijden en kan niet de baan op gaan en tegen iedereen liegen."
Nadal denkt dat de blessure aan zijn knie dezelfde is die hem in het verleden al meermaals parten speelde. "Ik moet een arts er naar laten kijken, maar het lijkt niet anders dan wat er een aantal keren in het verleden gebeurde", besloot Nadal.
quote:
Ennn 4e keerquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:57 schreef theSummoner het volgende:
Wtf ze herhalen nu hetzelfde stukje voor de 3e keer op tennistv, dat uitmondt in een herhaling Djoko-Ferrer, waarbij ze vervolgens op 15-30 in de eerste game stoppen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |