erg zuurquote:Op vrijdag 30 maart 2012 03:02 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Slechte challenge van Ferrer.
Anonymousz: wist je dat er 20 verschillende PI's zijn?
ja dat weet ikquote:Op vrijdag 30 maart 2012 03:07 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Anon: Post Icoon, dat ding waarmee je een toon aan je post mee kan geven, bij jou altijd het lachende gezichtje.
Brilliante Djokovic in de eerste set, iets minder in de tweede, maar dat had ook met de strijdlust en kwaliteit van Ferrer te maken. Ferrer gaf uiteindelijk de tiebreak een beetje weg.
ik dacht dat er een 3e set zou komenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 03:07 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Anon: Post Icoon, dat ding waarmee je een toon aan je post mee kan geven, bij jou altijd het lachende gezichtje.
Brilliante Djokovic in de eerste set, iets minder in de tweede, maar dat had ook met de strijdlust en kwaliteit van Ferrer te maken. Ferrer gaf uiteindelijk de tiebreak een beetje weg.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 06:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Fijn voor je, FOK! is geen dagboek. Volgende keer wat minder dus.
Goede ralliesquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 06:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Fijn voor je, FOK! is geen dagboek. Volgende keer wat minder dus.
leuke wedstrijd idd vooral de 2e setquote:
Wel fijn ja, en ook hoog tempoquote:
Ja, ik ook. Echt balen. En ik had me verheugd op Djokovic-Nadal als finale, dus ik had dan liever gehad dat Murray zich had teruggetrokken.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:44 schreef Ambrosius het volgende:
Pfff, had me wel verheugd op die wedstrijd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |