Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Nee joh, de meesten liggen allang op bed. Tennismeestertje en GJE lagen een paar uur geleden op bed al zag ik. Best schattig.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:57 schreef Rijst het volgende:
maakt niet uit joh. Morgenochtend zijn we toch alweer 4 topics verder.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee joh, de meesten liggen allang op bed. Tennismeestertje en GJE lagen een paar uur geleden op bed al zag ik. Best schattig.
Ideeën.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:59 schreef BlaBla87 het volgende:
Ik ben een beetje door de idee-en heen qua teams
Iemand nog een suggestie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neger wat?quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:07 schreef BlaBla87 het volgende:
Moeten wel een paar goeie spelers inzitten omdat ik er zelf n iets van bak :$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik sla even over. Sinds ik dat top team heb gaat het weer fucking slecht. Maar met alle teams ook gewoon. Win net met 2-1 in de 120e minuut maar de hele wedstrijd gaat geen 1 bal goed. Gewoon alles naar het verkeerde mannetje. Hoe zacht of hard ik ook op die knoppen druk, het lijkt gewoon compleet random te zijn af en toe.quote:
Ik moet 3 nog steeds halen. xDquote:Op donderdag 29 maart 2012 01:12 schreef pascal08 het volgende:
Er valt gewoon nergens meer wat te verdienen. Net een Thiago Silva voor 58k SP, ik volg hem 5 minuten om vervolgens op 15 seconde left op 'm te bieden. Wat denk je? Biedt er een andere mongool. Uiteindelijk bij 61k gestopt, want dan valt er geen winst meer op te pakken.
FUT![]()
Gears of War
Andere games dan Fifa spelen..quote:
Ik speel ook hast niks andersquote:Op donderdag 29 maart 2012 01:32 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Andere games dan Fifa spelen..![]()
Ik heb cod MW3 gehaald tijd terug, heb m 1 keer gespeeld maar is niets aan op de console vind ik.
Dat soort SingelPlayer games vind ik sowieso niets.. ik kan me nooit lang genoeg boeien om het helemaal uit te spelen. Doe mij maar MP games of co-op, daar vermaak ik me prima meequote:Op donderdag 29 maart 2012 01:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik speel ook hast niks anders
Begin van de maand nog ME3 gehaald. Binnen 1 week uitgespeeld maar die viel eigelijk opok best tegen. Ik heb nog genoeg andere spellen om uit te spelen. Skyrim, Batmat AC, LA noire maar nee ik speel liever Fifa
Ze slapen allemaal.quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:42 schreef Hoogstaande het volgende:
Ben ik weer, nog updates over de fix?
Al mensen die meer verkocht hebben?
Om door te verkopen? Naaah daar haal je geen winst uit.quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:46 schreef BlaBla87 het volgende:
lampard voor 44k op xbox in 433 deal or no deal?
no dealquote:Op donderdag 29 maart 2012 01:46 schreef BlaBla87 het volgende:
lampard voor 44k op xbox in 433 deal or no deal?
Ik heb 'm vanmiddag verkocht voor 97k.quote:Op donderdag 29 maart 2012 02:32 schreef BlaBla87 het volgende:
Hopen dat RVP verkocht vannacht kan ik Gerrard ff halen.
En dan hopen dat k ooit genoeg coins heb voor Rooney
Rooney is strontquote:Op donderdag 29 maart 2012 02:32 schreef BlaBla87 het volgende:
Hopen dat RVP verkocht vannacht kan ik Gerrard ff halen.
En dan hopen dat k ooit genoeg coins heb voor Rooney
Ik heb 'm ver-kocht hè, niet ge-kocht!quote:Op donderdag 29 maart 2012 03:00 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Ik heb m voor 88k baas boven baas
In de spits lijkt mij.quote:Op donderdag 29 maart 2012 03:00 schreef DannyDeko het volgende:
Ik wil graag die rat van een Suarez kopen, maar geen idee hoe en waar ik m wil gaan gebruiken..
Heeeee! Jij ook nog wakker.quote:Op donderdag 29 maart 2012 03:17 schreef Tim86 het volgende:
Hij gaat wel slagen, maar ze moeten echt geduld hebben. Kan weken duren. En dan is er nog het loerende gevaar van de TOTY crash.
Ik heb weekend wanneer ik dat zelf wil. Behalve volgende week, want dan zit ik weer elke dag 6 uur in de tentamenzaal.quote:
Goedemorgen. Ik zie het ook. Dat is warempel geen goed nieuws. En kan nu ook niks verkopenquote:
Als die Joodnl ooit nog eens komt opdagen, kan hij er nog een paar kopen... Maar dit wordt wel een kwestie van een paar weken volhouden.quote:Op donderdag 29 maart 2012 07:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Goedemorgen. Ik zie het ook. Dat is warempel geen goed nieuws. En kan nu ook niks verkopenMoet ik gewoon weer matches gaan spelen voor m'n coins. Maar GJE heeft er wel 1 verkocht, welke formatie?
Tsss, hij moet eens leren prioriteiten te stellenquote:Op donderdag 29 maart 2012 07:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Jood heeft ook kinderen, niet vergeten
quote:Op donderdag 29 maart 2012 07:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tsss, hij moet eens leren prioriteiten te stellen![]()
Goedemorgen.
Ik heb toetsweek ja. Ga mij alsjeblieft niet in 1 zin met een 14jarige noemen!quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee joh, de meesten liggen allang op bed. Tennismeestertje en GJE lagen een paar uur geleden op bed al zag ik. Best schattig.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 07:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Moggûh. Ik wilde net in al mijn haast m'n trade pile zien, dus heb vervolgens met 160 km/u gereden om m'n trein te halen. Fuck prioriteiten!
Stukje binnen de bebouwde kom. Heb geloof ik maar twee fietsers geraakt, dus dat kan slechter.quote:Op donderdag 29 maart 2012 07:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon snelweg?
Voor de rest is alles bij ons in de buurt een 100 km/u weg
Ja, begon ie gisteren al mee. Hommo.quote:Op donderdag 29 maart 2012 07:52 schreef detennismaster het volgende:
Ene Sparta Goe heeft er anderhalve pagina voor 13K BIN opgegooid!
Echt???????quote:Op donderdag 29 maart 2012 08:11 schreef Coenehv het volgende:
Een of andere iemand bied al zijn Taiwo's voor 13k aan! Zijn teamnaam is Sparta Goe.
Niks verkocht nogquote:Op donderdag 29 maart 2012 01:42 schreef Hoogstaande het volgende:
Ben ik weer, nog updates over de fix?
Al mensen die meer verkocht hebben?
Hoevedl had je er ingekocht? Want iemand moet al die Sparta Goe's weg halen!quote:
Thanks. Voor het mooie moet er nog even 35k af.quote:Op donderdag 29 maart 2012 08:19 schreef Coenehv het volgende:
Ja serieus! IF Klaas zag ik net voor 65k
Ja je bent zoveel ouder.quote:Op donderdag 29 maart 2012 07:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb toetsweek ja. Ga mij alsjeblieft niet in 1 zin met een 14jarige noemen!
Ja, alleen moet ik wel wat ruimte gaan maken op mn TP dan om nog coins te kunnen verdienen om T's te kunnen kopen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:10 schreef Ajacied7 het volgende:
Op een gegeven moment moet de voorraad wel een keer opraken dus we moeten ze gewoon blijven kopen.
Er zijn er volgens DB 165 op de markt dus dat kunnen we wel halen.
Ja, bijna 4 jaar ouder.quote:
Heb je geen 2e account waarop je ze kunt verkopen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:11 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja, alleen moet ik wel wat ruimte gaan maken op mn TP dan om nog coins te kunnen verdienen om T's te kunnen kopen.
Heb nu op 4 accounts Taiwo'squote:Op donderdag 29 maart 2012 09:13 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Heb je geen 2e account waarop je ze kunt verkopen?
DB zegt nu weer 154
Oh je bent net een paar weken 17? hooooooooo badass.jpgquote:
Had niet verwacht dat jij de eerste zou zijn die ging brekenquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:18 schreef DutchSL het volgende:
We gaan met heel PS3 FOK lekker failliet op Taiwo investments.
Toefjes is onze Nina Brink.
Jammer, er zijn er waarschijnlijk niet veel meerquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:21 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb er ook idioot veel geld ingestoken, heb er meer dan 30 nu en kan geen SIF Benzema meer kopen.Terwijl ik altijd principieel tegen pricefixen ben geweest, ik ben een meeloper en hypocriet
Maar ik breek niet hoor, al ga ik wel stoppen met inkopen.
Eehm volgens mij ben je in de war met dudeweiser. Ik word binnenkort 18. Kevin is nog 16!quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oh je bent net een paar weken 17? hooooooooo badass.jpg
Wanneer komt TOTY uit? Ik bedenk me net dat de kans best groot is dat huntelaar daar in komt.
Dan moeten er meer mensen bij. Desnoods van buiten Fok.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:26 schreef GuRBuH het volgende:
Ik heb er zelf ook over de 30, maar als we die laatste 20-30 niet krijgen kunnen we nooit de prijs op >20k krijgen.
Correctie. 1 pagina vergeten mee te tellen!!quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:24 schreef Joodnl het volgende:
[..]
sORRY, WAAR WAS IK???
Ik was gewoon aan het opkopen.
Heb er 20 in me bezit!
Het broertje vanquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:29 schreef DutchSL het volgende:
Die Sparta Goe is ook niet slim, als je hier meeleest Sparta.. als je ons wilt undercutten, ga ze dan niet voor 13.5k verkopen maar voor 17k ofzo. Nu maak je na aftrek van taxes nauwelijks winst op je kaartjes.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:24 schreef Joodnl het volgende:
[..]
sORRY, WAAR WAS IK???
Ik was gewoon aan het opkopen.
Heb er 20 in me bezit!
Ja.. en over 3 dagen nog steeds als je niks verkocht hebt..quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Nog helemaal niets verkocht![]()
Gewoon maar volgens schema erop blijven zetten dan?
Nee net weer een stuk of 8 gekocht, maar ik heb nu echt helemaal geen coins meerquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:46 schreef DutchSL het volgende:
Ben ik trouwens de enige die nog Taiwo's er bij heeft gekocht vandaag (net weer vier stuks op mijn tweede account, waar ik nog wat coins kon genereren door een oude IF Higuain te verkopen die daar nog stond).
Ik heb er ook nog 4 gekocht. Heb er nu 20!quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:46 schreef DutchSL het volgende:
Ben ik trouwens de enige die nog Taiwo's er bij heeft gekocht vandaag (net weer vier stuks op mijn tweede account, waar ik nog wat coins kon genereren door een oude IF Higuain te verkopen die daar nog stond).
Dankje manquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:57 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb de laatste twee onder de 16k BIN gekocht, er waren er drie maar een andere werd ook nog net door iemand anders opgepikt. Nu is mijn 2e account echt failliet (van 200k+ naar 5k).
Eerste account ook al een paar ton in Taiwo's, daar zit nog wel geld die ik alleen ga besteden aan open bids zodat mensen ze daar niet meer voor 12k weg kunnen snipen (daar gaat het udb gemiddelde ook van omlaag).
Baas!quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:57 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb de laatste twee onder de 16k BIN gekocht, er waren er drie maar een andere werd ook nog net door iemand anders opgepikt. Nu is mijn 2e account echt failliet (van 200k+ naar 5k).
Eerste account ook al een paar ton in Taiwo's, daar zit nog wel geld die ik alleen ga besteden aan open bids zodat mensen ze daar niet meer voor 12k weg kunnen snipen (daar gaat het udb gemiddelde ook van omlaag).
Account 2 heeft niet genoeg geld en account 1 heeft al 5 Taiwo's bij de new items, dus kan niks meer via BIN binnenhalenquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Er staat trouwens een 442 op voor 14,5k. Kan het zelf niet meer betalen, maar daar ga je hoe dan ook winst op halen.
We hebben echt iemand nodig nu die nog kan investeren. Er staat nog 1 pagina op!quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Account 2 heeft niet genoeg geld en account 1 heeft al 5 Taiwo's bij de new items, dus kan niks meer via BIN binnenhalen
19+ pagina's bekeken, elk kaartje aangeklikt maar niet jou kit gevondenquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:05 schreef DutchSL het volgende:
Als iemand een Cruzeiro shirt voor 200 coins BIN kan kopen van Team DSL, met nog 1 uur en 50 minuten over dan heb ik een plekje op de trade pile en kan ik die Taiwo kopen.
Ja had het gezien, maar ik dacht misschien dat je later nog ff die space nodig hebt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:22 schreef DutchSL het volgende:
Zie edit, het hoeft al niet meer
Net een Taiwo open bid voor 13k gepakt.
Het gaat ook niet in 1x lukken, we moeten de prijs langzaam laten stijgen.. zorgen dat er nu sowieso niks verkocht wordt voor een prijs die het gemiddelde naar beneden trekt.quote:
Klopt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het gaat ook niet in 1x lukken, we moeten de prijs langzaam laten stijgen.. zorgen dat er nu sowieso niks verkocht wordt voor een prijs die het gemiddelde naar beneden trekt.
Er is op dit moment geen open bid kaart onder de 15k tot over 1 uur en 41 minuten, dus dat is mooi. Zorgen dat er niks te goedkoop weg gaat en dan trekken de te dure kaarten (niet noodzakelijk die van ons) de gemiddelde prijs omhoog
Outlawz ben ik ja, wat heb ik verkeerd gedaan?quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:29 schreef DutchSL het volgende:
Zijn "The Snakes" en "Outlawz" iemand van ons?
Niks, was gewoon benieuwdquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Outlawz ben ik ja, wat heb ik verkeerd gedaan?
The Snakes melden zich. Zie dat ik het idd verkeerd heb ingevoerd bij 1, dat fix ik zo wel.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:29 schreef DutchSL het volgende:
Zijn "The Snakes" en "Outlawz" iemand van ons?
quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:32 schreef DutchSL het volgende:
Ene Team Cher Rios zet ze er voor 15k open bid op, een heel stel over 6 uur lopen ze af.
[..]
Niks, was gewoon benieuwd
Of eens een rijtje maken van onze teamnamen, vul maar aan:
DSL: Team DSL & Soldado
poker4lifee: Outlawz
Lindgren. Road to Rabona. (vraag me niet waarom.)
Jood is FC Knudde9quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:15 schreef Lindgren. het volgende:
Hoe heet het team van Jood? Tennismaster? Het is inderdaad slim om die ff op te vragen, voordat iemand ze undercut.
Gezond en welquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:21 schreef Alovenac het volgende:
Goedemorgen!
Hoe gaat het met de fixers hie?
Goed bezig Dutchquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:22 schreef DutchSL het volgende:
Goedkoopste BIN is al 17.750 en heb net op open bid er eentje opgedreven zodat de ander er 18k voor betaalde.
Ook eentje voor 14k gekocht, was 15k bin maar ik had hem voor 14k gekocht.
Dat klinkt al wat beter. Alleen is de vraag hoe het tijdens de drukke momenten zal gaan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:22 schreef DutchSL het volgende:
Goedkoopste BIN is al 17.750 en heb net op open bid er eentje opgedreven zodat de ander er 18k voor betaalde.
Op deze manier komen we er wel, langzaam maar zekerquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:22 schreef DutchSL het volgende:
Lekker lekker. Heb de laatste dagen nog steeds niet kunnen spelen hier, en dat terwijl er een nieuw team staat.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gezond en welInkoop is geslaagd, nu de verkoop nog
GJE al 50% kwijt dus?quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:27 schreef Toefjes het volgende:
Heb alle bedragen van inkoop even in excel gegooid, gemiddeld 14.456 coins per kaart betaald. Denk dat de meesten hier op zitten, waarschijnlijk lager. De kans dat hier mega-verliezen gedraaid gaan worden is nihil, en toch hebben Fuszy, GJE en Dutch al een kaart verkocht
Volgens mij nog een hele week.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:34 schreef Alovenac het volgende:
Is dat 4 clubs toernooi er nog en zo ja tot wanneer? Want dan haal ik even een Balotelli..
Ik weet niet of zijn prijs zal zakken met TOTY crash, mensen blijven hem nodig hebben om een serie A squad te bouwen. Gevaar is wel dat IF Nagatomo gaat crashen en daardoor een betaalbaar alternatief wordt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:33 schreef DutchSL het volgende:
Zolang er geen goede Serie A IF LB komt buiten de veel duurdere IF Nagatomo moet de prijs in theorie wel doorstijgen.
Tot de TOTY crash tenminste..
Er komt in het Serie A TOTY ook een linksback natuurlijk en die zal wie het ook wordt waarschijnlijk wel erg goed zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik weet niet of zijn prijs zal zakken met TOTY crash, mensen blijven hem nodig hebben om een serie A squad te bouwen. Gevaar is wel dat IF Nagatomo gaat crashen en daardoor een betaalbaar alternatief wordt.
Is het niet mogelijk dat het bijvoorbeeld 3 CB's worden? Of 3 CB's en een RB?quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Er komt in het Serie A TOTY ook een linksback natuurlijk en die zal wie het ook wordt waarschijnlijk wel erg goed zijn.
En gigantisch duur natuurlijk.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Er komt in het Serie A TOTY ook een linksback natuurlijk en die zal wie het ook wordt waarschijnlijk wel erg goed zijn.
Tja, dat is mogelijk.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:37 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Is het niet mogelijk dat het bijvoorbeeld 3 CB's worden? Of 3 CB's en een RB?
Alleen basis jaquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:39 schreef Alovenac het volgende:
Dutch, weet jij dat toevallig. Alleen basisspelers hoefde van 4 clubs te zijn.
Bank maakte niet uit toch? Kan het zo snel nergens vinden.
Oke, dan wordt het even goedkope goudenspelers op de kop tikken. Want heb nu dus allemaal silvers op de bank zitten..quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:39 schreef DutchSL het volgende:
Volgens mij maakt dat niet uit inderdaad, als ze maar goud zijn.
Maar ik heb wel allemaal clubgenoten op de bank zitten.
Dat ga ik dus inderdaad ook doen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:41 schreef DutchSL het volgende:
Nee, moet goud.
Gewoon een paar non-shiny voor 300 coins binnen halen en na het toernooi discarden of voor 350 proberen te verkopen
alles van hem sowieso laten aflopenquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:51 schreef DutchSL het volgende:
Hmm, een Taiwo van Thibaut voor 13.25k die over 11 minuten afloopt.
Prijs opdrijven of laten aflopen zodat hij geen winst pakt?
Hoe gaat het met Robbery? SIF Nene al eens geprobeerd?quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:56 schreef Rijst het volgende:
Dit topic gaat nu alleen maar over Taiwo's. Ik voel me buitengesloten.
Hoi Rijst, hoe gaat het met je? Lekker geslapen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:56 schreef Rijst het volgende:
Dit topic gaat nu alleen maar over Taiwo's. Ik voel me buitengesloten.
Des te onmogelijker wordt het weer om hier ooit nog geaccepteerd te worden.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik vind het trouwens echt grappig hoe SB onze pricefix probeert te verneuken. Gaat hem toch niet lukken in z'n eentje.
Dat is toch SB?quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:03 schreef DutchSL het volgende:
De Taiwo van Thibaut is voor 13.5k gekocht door iemand.
Bazenquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:57 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hoe gaat het met Robbery? SIF Nene al eens geprobeerd?
Inderdaad. Met die taxes erbij zal hij er amper winst op maken.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:05 schreef DutchSL het volgende:
Hij heeft alleen zichzelf er mee door ze zo laag te verkopen.
Eindelijk iemand die het vraagtquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoi Rijst, hoe gaat het met je? Lekker geslapen?
Wat een domme kneusquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:05 schreef DutchSL het volgende:
Hij heeft alleen zichzelf er mee door ze zo laag te verkopen.
Zijn doel waarschijnlijk: 13,25 start, en dan fokkers die tegen elkaar gaan opbieden.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Inderdaad. Met die taxes erbij zal hij er amper winst op maken.
Morgen is het Happy hour en dan sla ik toe.De TOTY Huntelaar wordt nog zieker.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Iemand al gespeeld met IF Hunter?
Zo ver kan hij niet denken. Het blijft een Belg he.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zijn doel waarschijnlijk: 13,25 start, en dan fokkers die tegen elkaar gaan opbieden.
Ik ben alle open bids aan het afdekken dat ze niet te goedkoop gaan, hopelijk niet ten koste van andere fokkers.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zijn doel waarschijnlijk: 13,25 start, en dan fokkers die tegen elkaar gaan opbieden.
Baas!quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik ben alle open bids aan het afdekken dat ze niet te goedkoop gaan, hopelijk niet ten koste van andere fokkers.
Net eentje opgedreven tot 16k en iemand bood 16.25k, daarvoor mag hij hem hebben van me, toch weer boven het gemiddelde
Haha, de eerste open bid onder de 16k duurt nog 3 uur!quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik ben alle open bids aan het afdekken dat ze niet te goedkoop gaan, hopelijk niet ten koste van andere fokkers.
Net eentje opgedreven tot 16k en iemand bood 16.25k, daarvoor mag hij hem hebben van me, toch weer boven het gemiddelde
Ja, die van 451 13.5k dat is mijn bod.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Haha, de eerste open bid onder de 16k duurt nog 3 uur!
Thibault heeft weer een nieuwequote:Op donderdag 29 maart 2012 12:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, die van 13.5k dat is mijn bod.
Leuk voor hem, als die verkoopt helpt hij ons ook de prijs op te drijven.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Thibault heeft weer een nieuwe. 16,75k.
Inderdaad, wat een belg.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Leuk voor hem, als die verkoopt helpt hij ons ook de prijs op te drijven.
Hé, zit mijn leerlingen niet belachelijk te makenquote:
Hij heeft al een vakantie hier vandaan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:17 schreef Alovenac het volgende:
Ach, hij maakt zichzelf weer onmogelijk hier. Tijd om te bannen.
Dat is helemaal mooi.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hij heeft al een vakantie hier vandaan.
Wow.. ik heb er 2.7k voor betaald en dat is toch ook al een hele tijd terug.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:27 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#dVMya3sVbddsK
Eindelijk een cheap kaartje gevonden voor Cech, kan niet wachten om deze bazen te testen. Heel binnenkort alleen nog IF Klaas toevoegen aan m'n team en rammen maar.
Edit:
Blijft toch kut om te zien, hoewel het toentertijd een prima prijs was.
[ afbeelding ]
Had hem in de tweede week ofzoquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wow.. ik heb er 2.7k voor betaald en dat is toch ook al een hele tijd terug.
Beste CV van het spel. Qua prijs/kwaliteit dan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:30 schreef Rijst het volgende:
Ik zou nog steeds 22k voor hem willen betalen
Dan doe je dat toch, maak je iemand vast blij meequote:Op donderdag 29 maart 2012 12:30 schreef Rijst het volgende:
Ik zou nog steeds 22k voor hem willen betalen
Als je Neymar toen had was je rijk. Maar als je hem nu hebt dan ben je een pauperquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Had hem in de tweede week ofzo..
Ik heb ook ruim 66k betaald voor NIF Neymar.
Ik heb genoeg mensen blijgemaaktquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch, maak je iemand vast blij mee
quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als je Neymar toen had was je rijk. Maar als je hem nu hebt dan ben je een pauper
En dat terwijl UP Aguero niet eens 190k waard isquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb genoeg mensen blijgemaakt
NUP Aguerro gekocht voor 190k
klopt hij was 150 toen maar een week daarvoor was die nog 200k.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En dat terwijl UP Aguero niet eens 190k waard is
In het begin wel :pquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En dat terwijl UP Aguero niet eens 190k waard is
Dat heb ik in mindere mate. Mijn Braskilvers dalen snel in waarde.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
In het begin wel :p
Ik heb nog een UP Nani waar ik 90k voor betaald heb, hij is nu 60k, dat is het ergste waardeverlies dat ik heb denk ik. Laatst ook Vidic verkocht, 115k leverde hij op terwijl ik hem voor 135k gekocht had.
We moeten maar niet gaan berekenen wat alle coins die we in Taiwo gestoken hebben bij elkaar waard is in euro'squote:
In elk geval niet meer Koos werkloos XDquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:45 schreef Joodnl het volgende:
Nog steeds koos verkooploos![]()
Nog 5x Lopez over...van de 20 stuks...dus ik heb nog hoop dat ik ze kwijtraak
Superlogisch. Gewoon afwachten. Als je de Taiwo's bedoelde in ieder geval.quote:
Is wel wat vriendelijker dan een nieuwe game voor 60 euro. Al maak ik wel zelf een Nederlands elftal in FUT, nóg goedkoperquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:16 schreef Dudeweiser het volgende:
Komt trouwens een euro2012 expansion pack voor fifa 12, 16 euro
Juist beter toch?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:16 schreef Dudeweiser het volgende:
AMENquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In elk geval niet meer Koos werkloos XD
Ik heb net jodenkoeken gekochtquote:
Heb jij even pech...quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb net jodenkoeken gekochtEn de tijd die ik nodig had om daarover na te denken is me fataal geworden: de oude dame voor mij in de rij was de 1000e klant en won een boodschappenpakket
Had de link al gepost in dit topic ja, zullen we sowieso wel weer aanschaffen ondanks dat het niet veel zal zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:16 schreef Dudeweiser het volgende:
Zo onterecht dat jij wonquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
Echt heDie Lloris he. Niet normaal
[ afbeelding ]
Damn... Das jammer!!!!quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb net jodenkoeken gekochtEn de tijd die ik nodig had om daarover na te denken is me fataal geworden: de oude dame voor mij in de rij was de 1000e klant en won een boodschappenpakket
LWB 5-2-1-2 was het volgens mijquote:
quote:
Was 5atbquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
24k was niet de afgesproken prijs toch?
Of wat het 5/3 atb?
Letterlijk 4 posts boven je staat tquote:
Ik las het, sorryquote:
Ik zie dat ik perongeluk 1tje voor 23.5K er op heb gezet. Daarom ben ik wel blij dat de 24K is gepaktquote:
Soldado (geen idee meer wie dat was) heeft er ook 2 opstaan voor 23k en 23,5k binquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zie dat ik perongeluk 1tje voor 23.5K er op heb gezet. Daarom ben ik wel blij dat de 24K is gepakt
Ik wil je best wat voorschietenquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:16 schreef Toefjes het volgende:
Nog 5 K aan matchcoins en ik kan NIF Benzema kopen
Heeft ook zo zn charmes, sparen voor een spelerquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:16 schreef Toefjes het volgende:
Nog 5 K aan matchcoins en ik kan NIF Benzema kopen
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:30 schreef Lindgren. het volgende:
Sparta Goe heeft zijn prijzen trouwens ook aangepast. Zag er net twee van hem gaan voor 16,750
Simpel coins verdienen.quote:
Maak dan een topic op de EA forums.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:35 schreef wieisboos het volgende:
http://www.futhead.com/12/player/3845
thumbs up mn comment dan denken mensen dat hij echt duurder wordt XD ''he goes for about 22k now on ps3''
quote:
wat wilde je zeggen op EA forums dan? een topic aanmaken om te melden dat hij voor meer dan 20k gaat?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Maak dan een topic op de EA forums.
Al denk ik dat dat tegenstrijdig gaat werken.
Daar hebben ze het gelijk door dat je aan het pricefixen bent, dat werkt averechts. Het gaat al echt de goede kant op nu.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:37 schreef wieisboos het volgende:
[..]
wat wilde je zeggen op EA forums dan? een topic aanmaken om te melden dat hij voor meer dan 20k gaat?beetje verdacht is het niet
Onder de 16 wordt eigenlijk alles wel gebind. Daarboven vaak ook al. Toch tof dat we als groep een stijging van minimaal 3 à 4k redelijk simpel kunnen realiseren.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Daar hebben ze het gelijk door dat je aan het pricefixen bent, dat werkt averechts. Het gaat al echt de goede kant op nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |