Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Nee joh, de meesten liggen allang op bed. Tennismeestertje en GJE lagen een paar uur geleden op bed al zag ik. Best schattig.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:57 schreef Rijst het volgende:
maakt niet uit joh. Morgenochtend zijn we toch alweer 4 topics verder.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee joh, de meesten liggen allang op bed. Tennismeestertje en GJE lagen een paar uur geleden op bed al zag ik. Best schattig.
Ideeën.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:59 schreef BlaBla87 het volgende:
Ik ben een beetje door de idee-en heen qua teams
Iemand nog een suggestie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neger wat?quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:07 schreef BlaBla87 het volgende:
Moeten wel een paar goeie spelers inzitten omdat ik er zelf n iets van bak :$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik sla even over. Sinds ik dat top team heb gaat het weer fucking slecht. Maar met alle teams ook gewoon. Win net met 2-1 in de 120e minuut maar de hele wedstrijd gaat geen 1 bal goed. Gewoon alles naar het verkeerde mannetje. Hoe zacht of hard ik ook op die knoppen druk, het lijkt gewoon compleet random te zijn af en toe.quote:
Ik moet 3 nog steeds halen. xDquote:Op donderdag 29 maart 2012 01:12 schreef pascal08 het volgende:
Er valt gewoon nergens meer wat te verdienen. Net een Thiago Silva voor 58k SP, ik volg hem 5 minuten om vervolgens op 15 seconde left op 'm te bieden. Wat denk je? Biedt er een andere mongool. Uiteindelijk bij 61k gestopt, want dan valt er geen winst meer op te pakken.
FUT![]()
Gears of War
Andere games dan Fifa spelen..quote:
Ik speel ook hast niks andersquote:Op donderdag 29 maart 2012 01:32 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Andere games dan Fifa spelen..![]()
Ik heb cod MW3 gehaald tijd terug, heb m 1 keer gespeeld maar is niets aan op de console vind ik.
Dat soort SingelPlayer games vind ik sowieso niets.. ik kan me nooit lang genoeg boeien om het helemaal uit te spelen. Doe mij maar MP games of co-op, daar vermaak ik me prima meequote:Op donderdag 29 maart 2012 01:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik speel ook hast niks anders
Begin van de maand nog ME3 gehaald. Binnen 1 week uitgespeeld maar die viel eigelijk opok best tegen. Ik heb nog genoeg andere spellen om uit te spelen. Skyrim, Batmat AC, LA noire maar nee ik speel liever Fifa
Ze slapen allemaal.quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:42 schreef Hoogstaande het volgende:
Ben ik weer, nog updates over de fix?
Al mensen die meer verkocht hebben?
Om door te verkopen? Naaah daar haal je geen winst uit.quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:46 schreef BlaBla87 het volgende:
lampard voor 44k op xbox in 433 deal or no deal?
no dealquote:Op donderdag 29 maart 2012 01:46 schreef BlaBla87 het volgende:
lampard voor 44k op xbox in 433 deal or no deal?
Ik heb 'm vanmiddag verkocht voor 97k.quote:Op donderdag 29 maart 2012 02:32 schreef BlaBla87 het volgende:
Hopen dat RVP verkocht vannacht kan ik Gerrard ff halen.
En dan hopen dat k ooit genoeg coins heb voor Rooney
Rooney is strontquote:Op donderdag 29 maart 2012 02:32 schreef BlaBla87 het volgende:
Hopen dat RVP verkocht vannacht kan ik Gerrard ff halen.
En dan hopen dat k ooit genoeg coins heb voor Rooney
Ik heb 'm ver-kocht hè, niet ge-kocht!quote:Op donderdag 29 maart 2012 03:00 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Ik heb m voor 88k baas boven baas
In de spits lijkt mij.quote:Op donderdag 29 maart 2012 03:00 schreef DannyDeko het volgende:
Ik wil graag die rat van een Suarez kopen, maar geen idee hoe en waar ik m wil gaan gebruiken..
Heeeee! Jij ook nog wakker.quote:Op donderdag 29 maart 2012 03:17 schreef Tim86 het volgende:
Hij gaat wel slagen, maar ze moeten echt geduld hebben. Kan weken duren. En dan is er nog het loerende gevaar van de TOTY crash.
Ik heb weekend wanneer ik dat zelf wil. Behalve volgende week, want dan zit ik weer elke dag 6 uur in de tentamenzaal.quote:
Goedemorgen. Ik zie het ook. Dat is warempel geen goed nieuws. En kan nu ook niks verkopenquote:
Als die Joodnl ooit nog eens komt opdagen, kan hij er nog een paar kopen... Maar dit wordt wel een kwestie van een paar weken volhouden.quote:Op donderdag 29 maart 2012 07:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Goedemorgen. Ik zie het ook. Dat is warempel geen goed nieuws. En kan nu ook niks verkopenMoet ik gewoon weer matches gaan spelen voor m'n coins. Maar GJE heeft er wel 1 verkocht, welke formatie?
Tsss, hij moet eens leren prioriteiten te stellenquote:Op donderdag 29 maart 2012 07:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Jood heeft ook kinderen, niet vergeten
quote:Op donderdag 29 maart 2012 07:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tsss, hij moet eens leren prioriteiten te stellen![]()
Goedemorgen.
Ik heb toetsweek ja. Ga mij alsjeblieft niet in 1 zin met een 14jarige noemen!quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee joh, de meesten liggen allang op bed. Tennismeestertje en GJE lagen een paar uur geleden op bed al zag ik. Best schattig.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 07:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Moggûh. Ik wilde net in al mijn haast m'n trade pile zien, dus heb vervolgens met 160 km/u gereden om m'n trein te halen. Fuck prioriteiten!
Stukje binnen de bebouwde kom. Heb geloof ik maar twee fietsers geraakt, dus dat kan slechter.quote:Op donderdag 29 maart 2012 07:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon snelweg?
Voor de rest is alles bij ons in de buurt een 100 km/u weg
Ja, begon ie gisteren al mee. Hommo.quote:Op donderdag 29 maart 2012 07:52 schreef detennismaster het volgende:
Ene Sparta Goe heeft er anderhalve pagina voor 13K BIN opgegooid!
Echt???????quote:Op donderdag 29 maart 2012 08:11 schreef Coenehv het volgende:
Een of andere iemand bied al zijn Taiwo's voor 13k aan! Zijn teamnaam is Sparta Goe.
Niks verkocht nogquote:Op donderdag 29 maart 2012 01:42 schreef Hoogstaande het volgende:
Ben ik weer, nog updates over de fix?
Al mensen die meer verkocht hebben?
Hoevedl had je er ingekocht? Want iemand moet al die Sparta Goe's weg halen!quote:
Thanks. Voor het mooie moet er nog even 35k af.quote:Op donderdag 29 maart 2012 08:19 schreef Coenehv het volgende:
Ja serieus! IF Klaas zag ik net voor 65k
Ja je bent zoveel ouder.quote:Op donderdag 29 maart 2012 07:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb toetsweek ja. Ga mij alsjeblieft niet in 1 zin met een 14jarige noemen!
Ja, alleen moet ik wel wat ruimte gaan maken op mn TP dan om nog coins te kunnen verdienen om T's te kunnen kopen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:10 schreef Ajacied7 het volgende:
Op een gegeven moment moet de voorraad wel een keer opraken dus we moeten ze gewoon blijven kopen.
Er zijn er volgens DB 165 op de markt dus dat kunnen we wel halen.
Ja, bijna 4 jaar ouder.quote:
Heb je geen 2e account waarop je ze kunt verkopen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:11 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja, alleen moet ik wel wat ruimte gaan maken op mn TP dan om nog coins te kunnen verdienen om T's te kunnen kopen.
Heb nu op 4 accounts Taiwo'squote:Op donderdag 29 maart 2012 09:13 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Heb je geen 2e account waarop je ze kunt verkopen?
DB zegt nu weer 154
Oh je bent net een paar weken 17? hooooooooo badass.jpgquote:
Had niet verwacht dat jij de eerste zou zijn die ging brekenquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:18 schreef DutchSL het volgende:
We gaan met heel PS3 FOK lekker failliet op Taiwo investments.
Toefjes is onze Nina Brink.
Jammer, er zijn er waarschijnlijk niet veel meerquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:21 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb er ook idioot veel geld ingestoken, heb er meer dan 30 nu en kan geen SIF Benzema meer kopen.Terwijl ik altijd principieel tegen pricefixen ben geweest, ik ben een meeloper en hypocriet
Maar ik breek niet hoor, al ga ik wel stoppen met inkopen.
Eehm volgens mij ben je in de war met dudeweiser. Ik word binnenkort 18. Kevin is nog 16!quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oh je bent net een paar weken 17? hooooooooo badass.jpg
Wanneer komt TOTY uit? Ik bedenk me net dat de kans best groot is dat huntelaar daar in komt.
Dan moeten er meer mensen bij. Desnoods van buiten Fok.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:26 schreef GuRBuH het volgende:
Ik heb er zelf ook over de 30, maar als we die laatste 20-30 niet krijgen kunnen we nooit de prijs op >20k krijgen.
Correctie. 1 pagina vergeten mee te tellen!!quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:24 schreef Joodnl het volgende:
[..]
sORRY, WAAR WAS IK???
Ik was gewoon aan het opkopen.
Heb er 20 in me bezit!
Het broertje vanquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:29 schreef DutchSL het volgende:
Die Sparta Goe is ook niet slim, als je hier meeleest Sparta.. als je ons wilt undercutten, ga ze dan niet voor 13.5k verkopen maar voor 17k ofzo. Nu maak je na aftrek van taxes nauwelijks winst op je kaartjes.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:24 schreef Joodnl het volgende:
[..]
sORRY, WAAR WAS IK???
Ik was gewoon aan het opkopen.
Heb er 20 in me bezit!
Ja.. en over 3 dagen nog steeds als je niks verkocht hebt..quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Nog helemaal niets verkocht![]()
Gewoon maar volgens schema erop blijven zetten dan?
Nee net weer een stuk of 8 gekocht, maar ik heb nu echt helemaal geen coins meerquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:46 schreef DutchSL het volgende:
Ben ik trouwens de enige die nog Taiwo's er bij heeft gekocht vandaag (net weer vier stuks op mijn tweede account, waar ik nog wat coins kon genereren door een oude IF Higuain te verkopen die daar nog stond).
Ik heb er ook nog 4 gekocht. Heb er nu 20!quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:46 schreef DutchSL het volgende:
Ben ik trouwens de enige die nog Taiwo's er bij heeft gekocht vandaag (net weer vier stuks op mijn tweede account, waar ik nog wat coins kon genereren door een oude IF Higuain te verkopen die daar nog stond).
Dankje manquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:57 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb de laatste twee onder de 16k BIN gekocht, er waren er drie maar een andere werd ook nog net door iemand anders opgepikt. Nu is mijn 2e account echt failliet (van 200k+ naar 5k).
Eerste account ook al een paar ton in Taiwo's, daar zit nog wel geld die ik alleen ga besteden aan open bids zodat mensen ze daar niet meer voor 12k weg kunnen snipen (daar gaat het udb gemiddelde ook van omlaag).
Baas!quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:57 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb de laatste twee onder de 16k BIN gekocht, er waren er drie maar een andere werd ook nog net door iemand anders opgepikt. Nu is mijn 2e account echt failliet (van 200k+ naar 5k).
Eerste account ook al een paar ton in Taiwo's, daar zit nog wel geld die ik alleen ga besteden aan open bids zodat mensen ze daar niet meer voor 12k weg kunnen snipen (daar gaat het udb gemiddelde ook van omlaag).
Account 2 heeft niet genoeg geld en account 1 heeft al 5 Taiwo's bij de new items, dus kan niks meer via BIN binnenhalenquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Er staat trouwens een 442 op voor 14,5k. Kan het zelf niet meer betalen, maar daar ga je hoe dan ook winst op halen.
We hebben echt iemand nodig nu die nog kan investeren. Er staat nog 1 pagina op!quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Account 2 heeft niet genoeg geld en account 1 heeft al 5 Taiwo's bij de new items, dus kan niks meer via BIN binnenhalen
19+ pagina's bekeken, elk kaartje aangeklikt maar niet jou kit gevondenquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:05 schreef DutchSL het volgende:
Als iemand een Cruzeiro shirt voor 200 coins BIN kan kopen van Team DSL, met nog 1 uur en 50 minuten over dan heb ik een plekje op de trade pile en kan ik die Taiwo kopen.
Ja had het gezien, maar ik dacht misschien dat je later nog ff die space nodig hebt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:22 schreef DutchSL het volgende:
Zie edit, het hoeft al niet meer
Net een Taiwo open bid voor 13k gepakt.
Het gaat ook niet in 1x lukken, we moeten de prijs langzaam laten stijgen.. zorgen dat er nu sowieso niks verkocht wordt voor een prijs die het gemiddelde naar beneden trekt.quote:
Klopt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het gaat ook niet in 1x lukken, we moeten de prijs langzaam laten stijgen.. zorgen dat er nu sowieso niks verkocht wordt voor een prijs die het gemiddelde naar beneden trekt.
Er is op dit moment geen open bid kaart onder de 15k tot over 1 uur en 41 minuten, dus dat is mooi. Zorgen dat er niks te goedkoop weg gaat en dan trekken de te dure kaarten (niet noodzakelijk die van ons) de gemiddelde prijs omhoog
Outlawz ben ik ja, wat heb ik verkeerd gedaan?quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:29 schreef DutchSL het volgende:
Zijn "The Snakes" en "Outlawz" iemand van ons?
Niks, was gewoon benieuwdquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Outlawz ben ik ja, wat heb ik verkeerd gedaan?
The Snakes melden zich. Zie dat ik het idd verkeerd heb ingevoerd bij 1, dat fix ik zo wel.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:29 schreef DutchSL het volgende:
Zijn "The Snakes" en "Outlawz" iemand van ons?
quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:32 schreef DutchSL het volgende:
Ene Team Cher Rios zet ze er voor 15k open bid op, een heel stel over 6 uur lopen ze af.
[..]
Niks, was gewoon benieuwd
Of eens een rijtje maken van onze teamnamen, vul maar aan:
DSL: Team DSL & Soldado
poker4lifee: Outlawz
Lindgren. Road to Rabona. (vraag me niet waarom.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |