SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Je vraagt naar de bekende weg. Het essentiële verschil is dat ik geen profetische gaven claim noch mijzelf als god's boodschapper beschouw.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:41 schreef Triggershot het volgende:
Wat is vanuit Islamitisch perspectief gezien het verschil tussen jou en Mohammad als het gaat over waar jullie beiden staan, qua standpunten en claims?
Aldus de man die zich over allerlei infantiele zaken druk maakt. Ja, weer een persoonlijke aanval. Ik probeerde niet de laatste post te kapen, maar ik zag simpelweg dat er nog één reactie mogelijk was en dat de beschikbare ruimte, namelijk nog één reactie, veel te klein is voor een 'serieuze discussie'. Niet achter elke boom een vijand zoeken.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:46 schreef Arcadia het volgende:
Waarom wist ik dat je de laatste post zou proberen te kapen en daarmee een belediging in de TT zou posten. Sorry man, ik vind dit niets minder dan infantiel.
Precies het antwoord waar ik op hoopte inderdaad, jij die zo een onderscheid zou maken.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:44 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je vraagt naar de bekende weg. Het essentiële verschil is dat ik geen profetische gaven claim noch mijzelf als god's boodschapper beschouw.
Drie posts op het einde, terwijl je daarvoor telkens nooit een dubbel post deed? Je kan trouwens ook reacties gewoon hier weer quoten, maar daar ben jij je vast al bewust van. Ik heb je in ieder geval weinig meer te zeggen, iemand die via Twitter toenadering zoekt bij Ahsan Jami en hem op gelijk voet stelt met zichzelf is wat mij betreft al niet serieus te nemen. Vooral jouw toenadering voor een discussie kan ik niet classificeren als iets wat je niet beledigend kan opvatten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:48 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Aldus de man die zich over allerlei infantiele zaken druk maakt. Ja, weer een persoonlijke aanval. Ik probeerde niet de laatste post te kapen, maar ik zag simpelweg dat er nog één reactie mogelijk was en dat de beschikbare ruimte, namelijk nog één reactie, veel te klein is voor een 'serieuze discussie'. Niet achter elke boom een vijand zoeken.
Wat mij betreft zijn alle geïntroduceerde termen subjectieve waardeoordelen. Waarom? Nietzsche's uitleg over de 'waarheid' komt daar wat mij betreft het beste in de buurt van. Namelijk; de waarheid is een 'illusie waarvan men vergeten is dat het een illusie is'. Een 'absoluut' perspectief is onmogelijk: alle observaties en oordelen zijn door de mens bemiddeld. Dat gezaghebbende is het wat mij betreft dan ook volkomen irrelevant welke definities wel of niet door moslims worden gedeeld. Voor zover je überhaupt dus over 'gedeelde' definities in het leven kan spreken. Dat betwijfel ik ten zeerste. En natuurlijk is het subjectief en ongefundeerd, alles is slechts gebaseerd op wat IK gadesla en hoe ik de dingen ervaar.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:49 schreef Triggershot het volgende:
Hoe zijn de door jou geïntroduceerde termen, subjectieve waardeoordelen, dan relevant voor wat en waarmee god zich zou bezighouden? Iaw: Jij vindt het wel / niet eten van varkensvlees een futiliteit, geneuzel, dat zijn niet gedeelde definities voor de moslims, maar jouw eigen.
Door je eigen opvattingen op te leggen als algemeen perceptie en dat dan futiliteit te noemen, prima, maar het eindigt waar iemand anders subjectiviteit begint, waarin ze allesbehalve geneuzel zijn, hoe de mens leeft, dat bedoelde ik met relevantie.
Wat? Toenadering zoekt tot Ehsan Jami op Twitter? Ik zie Jami als een intellectueel lichtgewicht die überhaupt niets te zoeken heeft in de politiek noch heb ik hem ooit op iets zinnigs betrapt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:54 schreef Arcadia het volgende:
Ik heb je in ieder geval weinig meer te zeggen, iemand die via Twitter toenadering zoekt bij Ahsan Jami en hem op gelijk voet stelt met zichzelf is wat mij betreft al niet serieus te nemen.
Deels mee eens, deels mee oneens, er is namelijk een groot verschil tussen gedeelde subjectieve waardeoordelen, een collectieve, voor de moslimwereld en één die vanuit een buitenstaander (nofi) wordt gebracht.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:59 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wat mij betreft zijn alle geïntroduceerde termen subjectieve waardeoordelen. Waarom? Nietzsche's uitleg over de 'waarheid' komt daar wat mij betreft het beste in de buurt van. Namelijk; de waarheid is een 'illusie waarvan men vergeten is dat het een illusie is'. Een 'absoluut' perspectief is onmogelijk: alle observaties en oordelen zijn door de mens bemiddeld. Dat gezaghebbende is het wat mij betreft dan ook volkomen irrelevant welke definities wel of niet door moslims worden gedeeld. Voor zover je überhaupt dus over 'gedeelde' definities in het leven kan spreken. Dat betwijfel ik ten zeerste. En natuurlijk is het subjectief en ongefundeerd, alles is slechts gebaseerd op wat IK gadesla en hoe ik de dingen ervaar.
Ik moest daar ook even mijn hoofd krabben iddquote:Op donderdag 29 maart 2012 01:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wat? Toenadering zoekt tot Ehsan Jami op Twitter? Ik zie Jami als een intellectueel lichtgewicht die überhaupt niets te zoeken heeft in de politiek noch heb ik hem ooit op iets zinnigs betrapt.
Ik kan je 'Intouchables' wel aanraden. Gebaseerd op een waargebeurd verhaal trouwens.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:47 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
weiger ik te zien
wtf is intouchables nou weer
Aryamehr heeft contact met hem opgenomen via Twitter en sympathie getoond voor zijn inzet, aldus Arcadia.quote:
Ja dat klopt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:15 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ben Ehsan al een paar keer bij ons op het campus tegengekomen. Hij schint daar bestuurskunde te sturen.
Ik stop.quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:15 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ben Ehsan al een paar keer bij ons op het campus tegengekomen. Hij schint daar bestuurskunde te sturen.
Je hebt ooit je Twitteraccount hier gedeeld op het forum en ik had gewaagd om de geschiedenis te bekijken, link het even en dan zal ik je het laten zienquote:Op donderdag 29 maart 2012 01:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wat? Toenadering zoekt tot Ehsan Jami op Twitter? Ik zie Jami als een intellectueel lichtgewicht die überhaupt niets te zoeken heeft in de politiek noch heb ik hem ooit op iets zinnigs betrapt.
Volgens mij had ik zijn twitter inderdaad gezien, maar het leek meer dat hij ruzie had met Jamiquote:Op donderdag 29 maart 2012 01:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je hebt ooit je Twitteraccount hier gedeeld op het forum en ik had gewaagd om de geschiedenis te bekijken, link het even en dan zal ik je het laten zien. Je hebt uiteraard de kans om alles te verwijderen en niet te linken óf je linkt het niet, jouw keuze. Ik weet echter wat jij hebt gedaan en daar is geen ontkomen aan. Dat jouw mening over hem is veranderd is niet relevant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |