Dat zeggen mensen meestal omdat ze bang zijn voor de dood.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik geloof niet in een god ofzo, maar toch is er iets meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt geen levuh jullie mang.
Smoofiequote:Op donderdag 29 maart 2012 00:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik geloof niet in een god ofzo, maar toch is er iets meer.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Of juist wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt geen levuh jullie mang.
4th and still going strong.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2012 00:38:52 ]
Ik geloof niet in leven na een dood hoor. Ik denk dat er dan niets is, maar ik bedoel, er is meer dan we nu weten qua..tja weet niet. Zo reageert het bewustzijn van een mens op een gebeurtenis terwijl deze nog niet is geweest. Dat is toch...vreemd? Is trouwens aangetoondquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zeggen mensen meestal omdat ze bang zijn voor de dood.
Bron?quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:37 schreef Caland het volgende:
Tuurlijk is dat niet mijn visie. Dat is gewoon wetenschap.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Klopt geen kut vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt geen levuh jullie mang.
* Verwijderd *
Religie is volledig gebaseerd op dingen die mensen niet konden of kunnen verklaren.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik geloof niet in leven na een dood hoor. Ik denk dat er dan niets is, maar ik bedoel, er is meer dan we nu weten qua..tja weet niet. Zo reageert het bewustzijn van een mens op een gebeurtenis terwijl deze nog niet is geweest. Dat is toch...vreemd? Is trouwens aangetoond.
Ik heb het ook niet over religie heh, dat is bullshit. En de religie die we nu hebben is dat niet, dat is puur macht. Vroeger rond de tijd van 400bc-190 ad was dat zo.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Religie is volledig gebaseerd op dingen die mensen niet konden of kunnen verklaren.
Dat is nogal kort door de bocht en daarnaast betwisten wij dat toch ook niet?quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Religie is volledig gebaseerd op dingen die mensen niet konden of kunnen verklaren.
1 post in Seksualiteit GGMM? Vertel.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:40 schreef GGMM het volgende:
Aantal posts per subforum voor gebruiker "GGMM" van 01-01-2012 t/m 28-03-2012
aantal posts / forum
3826 Voetbal
0431 Onzin voor je leven!
0293 Klaagbaak
0137 Film, Tv & Radio
0037 Eurovisie Songfestival 2010
0032 Feedback
0027 Nieuws & Achtergronden
0020 General Chat
0012 Games & Consoles
0004 Van Basic tot Pimp
0002 Muziek
0002 Digital Corner
0001 Werk, Geldzaken & Recht
0001 Seksualiteit
0001 Brave New World
0001 FOK!features, Bugs & Development
0001 Sport
0001 40+
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Check mij een VBL-user zijn.
Gewoon een bron om kracht uit te putten en leefregels die door sociale controle worden uitgevoerd. Als het geloof zo wordt beoefend vind ik het allemaal prima. Helaas heeft geloof al snel het vervelende dat mensen er als makkeschapen achterna lopen en ja knikken zodra hierom wordt gevraagd. En als ze het je dan ook nog eens proberen op te dringen haak ik helemaal af.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:39 schreef Caland het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check mij vorig jaar eerste zijn dan. Kom dan nu mij haten jonguh.
Boterhamspelquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
1 post in Seksualiteit GGMM? Vertel.
Mijn god zeg.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boterhamspel
Wel een kwalitatief hoogstaande.
Ik vind een religie aanhangen een teken van een onvoorstelbare zwakte. Maar ach, het verbieden druist dan ook weer tegen al mijn principes in.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon een bron om kracht uit te putten en leefregels die door sociale controle worden uitgevoerd. Als het geloof zo wordt beoefend vind ik het allemaal prima. Helaas heeft geloof al snel het vervelende dat mensen er als makkeschapen achterna lopen en ja knikken zodra hierom wordt gevraagd. En als ze het je dan ook nog eens proberen op te dringen haak ik helemaal af.
In deze tijd vind ik het ook niet meer kunnen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind een religie aanhangen een teken van een onvoorstelbare zwakte. Maar ach, het verbieden druist dan ook weer tegen al mijn principes in.Dus laat men maar lekker doen waar ze zin in hebben, zolang ze er mij maar niet mee lastig vallen inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |