Was niet eens waar, Kimberliedje..quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:57 schreef Kimberliedje het volgende:
Met Topiek geheimen voor humorduck28
gewoon, omdat het kan weetjewel.quote:
Dan moet je naar AlbertHeijnFietsRijderquote:
Of gewoon naar de AH.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:02 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Dan moet je naar AlbertHeijnFietsRijder
Gadverdamme ranzige gedrochtjes op roosterquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:03 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meer kan ik niet geven..![]()
haha toch wel ja? okquote:
Dat moet je hetzelf weten..quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:04 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Gadverdamme ranzige gedrochtjes op rooster
quote:
Sorry, ik heb een pestbui..quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:08 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Niet leuk van jou, Kimberliedje...
Hoe komt dat zo dan?quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:24 schreef Madame_Paon het volgende:
tong80 krijgt last van afkickverschijnselen.
Klik maar op zijn profiel.quote:
Jehaaaaa.. Euhh sorry... Hajee leuke.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:47 schreef HaJee het volgende:
Jump [ afbeelding ] Jump [ afbeelding ] Jump [ afbeelding ] Jump [ afbeelding ] Jump [ afbeelding ]
Welke kleur zal ik nemen?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:02 schreef Kimberliedje het volgende:
Goedemiddag deze middag! Haarverf dag!
eet mijn moeders verse aambeiquote:Op maandag 2 april 2012 20:30 schreef Fokkingvet het volgende:
Aambeien (hemorroïden of (B) aarstulpen) zijn een aandoening waarbij weefsels met bloedvaten in de anus en/of het rectum opzwellen en daarbij ontstoken kunnen raken en kunnen gaan bloeden en groter worden. Aambeien die uitstulpen buiten de anus worden uitwendige aambeien genoemd.
Samenvatting in vijf woorden? Aubquote:Op maandag 2 april 2012 20:30 schreef Fokkingvet het volgende:
Aambeien (hemorroïden of (B) aarstulpen) zijn een aandoening waarbij weefsels met bloedvaten in de anus en/of het rectum opzwellen en daarbij ontstoken kunnen raken en kunnen gaan bloeden en groter worden. Aambeien die uitstulpen buiten de anus worden uitwendige aambeien genoemd.
Oke, dat zijn rottige dingen.quote:Op maandag 2 april 2012 20:30 schreef Fokkingvet het volgende:
Soms spreekt Ha, soms Jee.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:11 schreef shaderon het volgende:
HaJee heeft twee verschillende persoonlijkheden.
Dat was het dus ook..quote:Op maandag 9 april 2012 01:13 schreef HaJee het volgende:
Sommigen vluchten daadwerkelijk voor Pasen:
[ afbeelding ]
Twee fouten in vijf woorden.quote:Op maandag 9 april 2012 01:36 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Woonboulevards, voor aan mij niet besteedt.
allemaal jonge lui, mij tesnel..quote:Op maandag 9 april 2012 02:33 schreef HaJee het volgende:
Kijk, ze houden een wedstrijdje:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Je leeft in een Fok!wereld?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |