Als ze maar geen eigen soap krijgtquote:Op vrijdag 30 maart 2012 08:54 schreef J-net het volgende:
Krijgt die kapster trouwens ook een vaste rol die steeds met Nuran praat; of is zij net als Rosa een vaste tijdelijke inleen
Ik denk dat het een FOK!er is die het straatbeeld niet wil bederven. Die klerenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:32 schreef vencodark het volgende:
Mike is echt irritant zeg. Waar bemoeit die gast zich mee? En Nina laat zich zo inpalmen. Alsof een ontevreden klant van Noud ineens Nina gaat bedreigen.Wat denkt mevrouw de prinses wel niet?
Bij mij ook... ik irriteer me mateloos aan haarquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:29 schreef LaLouchi het volgende:
Ik vind mike ook bloedje irritant. Bemoeit zich overal mee. Bleh. En die aysen mag ook weg, vreselijk mokkel.
ey ga niet zo praten grappemaker zijn paar homo's die de verhaallijn hebben gemaakt niet turken snapje.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:11 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nep deal in die tent van Lucas laten sluiten
Misselijke turkenstreek
Gelukkig is het maar een soapserie
Val me niet lastig met DM omdat ik een mening heb over hoofddoekjes!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:34 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ey ga niet zo praten grappemaker zijn paar homo's die de verhaallijn hebben gemaakt niet turken snapje.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:34 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ey ga niet zo praten grappemaker zijn paar homo's die de verhaallijn hebben gemaakt niet turken snapje.
Je moet niet zo zeiken, praat gewoon Nederlands tegen me in DM en geen Turksquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:59 schreef Gulmez het volgende:
Haha ik stel gewoon een vraag, en dat noem je lastigvallen poesie
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:01 schreef Gulmez het volgende:
Als je is in holly komt krijg je een drankje oke?
quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:31 schreef Frey het volgende:
[..]
Ludo schijnt zijn opwachting te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |