Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Jammer had z'n rage willen zien. Hoeveel sanchezes heeft hij gekocht?
Hij verveelt zich zo te zien jaquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:53 schreef Pobberd het volgende:
VDM, niks moet, maar als je je verveelt, een hybrid met Lavezzi en Boateng
Iedereen pakt ze ook van mij.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:53 schreef vandermar het volgende:
Godverdomme, kaapt die eikel weer een topic van mij!
Budgetquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:53 schreef Pobberd het volgende:
Rond de 150k. Thanks!quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:54 schreef vandermar het volgende:
Wie moest ook alweer Lavezzi en Boateng in 1 team? Wat is je budget
quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:53 schreef Pobberd het volgende:
Geen idee?quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:54 schreef vandermar het volgende:
Wie moest ook alweer Lavezzi en Boateng in 1 team? Wat is je budget
Iedereen pakt van elkaarquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:54 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Iedereen pakt ze ook van mij.
Jonge, ik zei toch ik begin bij de laatste postquote:
En hij zit niet meer in packs. Prima voordeel wanneer je wilt fixen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:55 schreef Confetti het volgende:
Het duurde even maar ik weet wie Mr. X is![]()
Hoop dat het lukt, non-IF spelers zijn risky business maar hij is wel super populair.
Wie is het dan?!?!quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:55 schreef Confetti het volgende:
Hoop dat het lukt, non-IF spelers zijn risky business maar hij is wel super populair.
En hij zit niet meer in pakjes!quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:55 schreef Confetti het volgende:
Dat zelfs jij hem in je elftal hebt zegt genoegquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:55 schreef Confetti het volgende:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:58 schreef el-blanchito het volgende:
En als er nou ook nog een Koreaans toernooi zou komen
Even op EA forum posten dat ie beast isquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Inderdaad. Alleen maar prima als het nu bekend wordt.
Godver, ik wil coins en ruimte op mn TP. En ik wil dat Jood zich onmiddelijk meldt!quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:58 schreef Reemi het volgende:
442 13k. Voor de liefhebber.
-- en verkocht
Ja, dat valt vast niet op.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Even op EA forum posten dat ie beast is
quote:
Of een toernooi met Nigerianenquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:58 schreef el-blanchito het volgende:
En als er nou ook nog een Koreaans toernooi zou komen
Moet toch juistquote:
Xbox. Bedankt, ik ga me die makenquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:58 schreef vandermar het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/301516
Pobberd, Cambiasso krijgt 9 chem maar ik weet de prijs niet en is het xbox of ps3?
quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:00 schreef vandermar het volgende:
Ik ga godverdomme wilders bellen als jullie nog een keer over die fucking neger hier gaan posten3 topics vol met grofvuil.
Jij bent grofvuilquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:00 schreef vandermar het volgende:
Ik ga godverdomme wilders bellen als jullie nog een keer over die fucking neger hier gaan posten3 topics vol met grofvuil.
Nee, jij stopt je piemel in grofvuil. Zwerver.quote:
Ik prefereer de stofzuiger of een appeltaartquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, jij stopt je piemel in grofvuil. Zwerver.
Warme watermeloenquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik prefereer de stofzuiger of een appeltaart
Nu weet je waarom je kont pijndoetquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, jij stopt je piemel in grofvuil. Zwerver.
Ik heb een kuisheidsgordel.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nu weet je waarom je kont pijndoet
Oh VDM geowned door een jochie van 12quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nu weet je waarom je kont pijndoet
Vooralsnog gaat het kopen makkelijker, maar had ook niet verwacht dat we binnen het uur 150K de man verdiend zouden hebbenquote:
Neequote:Op woensdag 28 maart 2012 23:02 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Oh VDM geowned door een jochie van 12
14quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:02 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Oh VDM geowned door een jochie van 12
Wacht maar tot GJE ineens zegt dat je zijn zeepje moet oprapen. Hij is veel te sterkquote:
Ben ik nietquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Mijn leven is compleet.
Ik heb de troll des trolls getrollt
quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ben ik nietAlles wat ik hier verkonding (op sommige posts na) is waarheid
Trololololololquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ben ik nietAlles wat ik hier verkonding (op sommige posts na) is waarheid
Ik eigenlijk ook!quote:
Zegt de man met een anti SB uiquote:
Trusten! Was prettig zaken doenquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Lang geleden dat ik het gezegd heb; ik ga slapen. Succes met de verkoop heren
Eind goed al goedquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:07 schreef Lindgren. het volgende:
Hij bedankte me.Hij heeft zijn Sanchezjes met winst verkocht.
Zo ben ik dan ook wel weer.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:07 schreef Lindgren. het volgende:
Hij bedankte me.Hij heeft zijn Sanchezjes met winst verkocht.
Zo ben ik dan ook wel weer.
Top!quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:07 schreef detennismaster het volgende:
Onder de 18K is de eerste SP pas over 4 uur!
om 5 uur vannacht dus?quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:08 schreef Confetti het volgende:
Heads up: FIFA’s Xbox 360 servers will be taken offline six hours from now for a hardware upgrade (8pm PDT/4am GMT).
6 uurquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
om 5 uur vannacht dus?
edit: oh wacht er staat een tijd achter
quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zet net een IF Gibbs 4-1-2-1-2 erop voor 40k SP 47.500 BIN en vlak daarna valt de server uit
Inderdaad. Vanochtend gingen ze nog voor 13 à 14. Dat zei ik ook al.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:12 schreef Ajacied7 het volgende:
Tot nu toe hebben we in ieder geval bereikt dat zijn prijs is gestegen naar minstens 18k. Daar mogen we trots op zijn
Hij doet het nu wel weer. Ik hoop dat hij voor die BIN prijs verkoopt, als ik 40k bied op mijn andere account gaat iemand hem misschien voor de BIN kopenquote:
Gaat goed komen. Zoals gezegd: de prijs is naar 18K gestegen, en gaat verder stijgen. De eerste is vanavond verkocht door een fokker, en er gaan meer volgenquote:
14 jaquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Yes.
Jammer dat er standaard 6 à 7 onder de 20k staan.
Hoe jaloers kun je zijn dat je niet meegedaan hebtquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:12 schreef vandermar het volgende:
Sommigen gaan hier verlies lijden omdat de prijs toch weer gaat dalen. Gaat de winst gesplit worden?
Dat is het allerbelangrijkste ja, als er iemand gaat verlagen gaan we allemaal kapotquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:16 schreef diedjuh het volgende:
[..]
ik weet, staan er nu op voor 12 uur
Hij kan die kaart toch ook helemaal niet verkopen?quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:17 schreef Confetti het volgende:
Kwam deze nog tegen op mijn PS3 account![]()
[ afbeelding ]
Hij heeft zelfs ooit een trade-offer van me afgewezen![]()
Jose Enriquequote:Op woensdag 28 maart 2012 23:17 schreef Confetti het volgende:
Kwam deze nog tegen op mijn PS3 account![]()
[ afbeelding ]
Hij heeft zelfs ooit een trade-offer van me afgewezen![]()
Wat? Heeft hij ons genaaid?quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zie het ja.
't waren net precies de 7 van Jood.
Rook jij?quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:19 schreef Neraice het volgende:
Eén post hier en gelijk DM van sb dat ik maar beter niet met jullie moet praten.
Nou, hij heeft niet meegedaan. En hadden hem gezien zijn budget wel nodig. Maar hij kan dus nog inkopen als hij wilt.quote:
Iemand met 10 miljoen kon hem toen niet BIN'en idd.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij kan die kaart toch ook helemaal niet verkopen?
Wat wil je nou precies zeggen?quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:22 schreef Lindgren. het volgende:
Wie de fuck is Sparta Goe? Die zet ze er allemaal voor 18k op.
Sinds Taiwo in de BPL speelt neemt hij die natuurlijkquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:21 schreef Confetti het volgende:
[..]
Iemand met 10 miljoen kon hem toen niet BIN'en idd.
Volgens mij is die alleen gestopt met FIFA ofzo want fitness van die kaart blijft op 96 staan..die zou moeten veranderen als hij er nog mee speelde.
Iemand die niet weet of het goed of goet is?quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:22 schreef Lindgren. het volgende:
Wie de fuck is Sparta Goe? Die zet ze er allemaal voor 18k op.
Hij wil je, 's ochtends, 's middags, altijd! Hij verlangt naar je in lichte en donkere tijden.quote:
We hebben een kink in de kabel, ik herhaal we hebben een kink in de kabel.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, die van 17k met 5 atb ga ik niet pakken, dat is me te risicovol.
vdm, soms lig ik echt dubbel hier om jouw postsquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
We hebben een kink in de kabel, ik herhaal we hebben een kink in de kabel.
Van wat ik van jou tot nu toe gelezen heb ben je best wel een mongool af en toe.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij wil je, 's ochtends, 's middags, altijd! Hij verlangt naar je in lichte en donkere tijden.
Meer af dan toe.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:24 schreef Neraice het volgende:
[..]
Van wat ik van jou tot nu toe gelezen heb ben je best wel een mongool af en toe.
Gelukkig ben je niet de enige die dat inziet. Ik ben dan ook een internetheldje.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:24 schreef Neraice het volgende:
[..]
Van wat ik van jou tot nu toe gelezen heb ben je best wel een mongool af en toe.
Dat schema op pagina 1 of 2 klopt nog?quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:24 schreef Toefjes het volgende:
Al met al heb ik er 31, gekocht voor gemiddeld 14 a 15 K. Erg veel ga ik er niet op verliezen in elk geval. Hoop dat de meesten voor dit bedrag, of nog een stuk lager ingekocht hebben.
ja.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:25 schreef laucas het volgende:
[..]
Dat schema op pagina 1 of 2 klopt nog?
Ja, prijzen blijven gehandhaafd, geen prijsverlagingen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:25 schreef laucas het volgende:
[..]
Dat schema op pagina 1 of 2 klopt nog?
Dat weet ik niet, maar je bent in ieder geval wel de grootste troll nu SB weg is.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gelukkig ben je niet de enige die dat inziet. Ik ben dan ook een internetheldje.
Ach, die moeten er ook zijn. Alleen zo kut in het echt lijkt me dan.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gelukkig ben je niet de enige die dat inziet. Ik ben dan ook een internetheldje.
Ik heb er 15 voor ongeveer 14 a 15K!quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:24 schreef Toefjes het volgende:
Al met al heb ik er 31, gekocht voor gemiddeld 14 a 15 K. Erg veel ga ik er niet op verliezen in elk geval. Hoop dat de meesten voor dit bedrag, of nog een stuk lager ingekocht hebben.
Ja man, ben ook schizofreen toch. IRL een mietje en hier een internetheldjequote:Op woensdag 28 maart 2012 23:26 schreef Neraice het volgende:
[..]
Ach, die moeten er ook zijn. Alleen zo kut in het echt lijkt me dan.
Ik heb er 5 voor dat geld. Toch bijna 50k winst in het verschiet als we de prijzen aanhouden.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:26 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb er 15 voor ongeveer 14 a 15K!
O, wat dan? Heb je er misschien zelf ervaring mee? Ik weet namelijk niet beter.quote:
Een mietje dat stoerdoet op internet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
O, wat dan? Heb je er misschien zelf ervaring mee? Ik weet namelijk niet beter.
Lijkt het wel op. VOlgens mij ben jij ook zo één.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:29 schreef Neraice het volgende:
[..]
Een mietje dat stoerdoet op internet.
Wat dan?quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lijkt het wel op. VOlgens mij ben jij ook zo één.
Geen idee, dat denk ik. Jij mag het tegendeel wel bewijzen.quote:
Lijkt me wel lachen, een FOK! meeting. Ik durf te wedden dat ik jullie allemaal van boven kan bekijken.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lijkt het wel op. VOlgens mij ben jij ook zo één.
Ja, ook leuk. Moet ik het gaan bewijzen zeker.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geen idee, dat denk ik. Jij mag het tegendeel wel bewijzen.
Ik ben 1,97 en groeiende!quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Lijkt me wel lachen, een FOK! meeting. Ik durf te wedden dat ik jullie allemaal van boven kan bekijken.
Je gaat toch niet overlijden of iets dergelijks?quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Lijkt me wel lachen, een FOK! meeting. Ik durf te wedden dat ik jullie allemaal van boven kan bekijken.
Ja, ik geef het gelijk toe.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:31 schreef Neraice het volgende:
[..]
Ja, ook leuk. Moet ik het gaan bewijzen zeker.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:30 schreef detennismaster het volgende:
De tering, onder de 20K staat er al weer een pagina vol!
Nee, da's alweer 2 jaar geledenquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je gaat toch niet overlijden of iets dergelijks?
Ben je weleens geplaagd door de grote boze wolk?quote:
Ja, tuurlijk.. de rest van de FIFA community ziet ook wel wat er gaande is. Maar goed, de prijzen stijgen hierdoor wel en als die kaarten ook weg zijn gaan ze ofwel gebruikt worden door de koper en dus komen ze niet terug op de markt, ofwel de koper wilt er winst op maken en zet hem er nog wat duurder (en dus dichter bij onze prijs) op.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:30 schreef detennismaster het volgende:
De tering, onder de 20K staat er al weer een pagina vol!
De mensen die die kopen willen ze straks ook weer met winst doorverkopen, dus prijs gaat omhoog.quote:
precies dit ja.. het enige dat wij nog moeten doen is een beetje geduld hebben.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk.. de rest van de FIFA community ziet ook wel wat er gaande is. Maar goed, de prijzen stijgen hierdoor wel en als die kaarten ook weg zijn gaan ze ofwel gebruikt worden door de koper en dus komen ze niet terug op de markt, ofwel de koper wilt er winst op maken en zet hem er nog wat duurder (en dus dichter bij onze prijs) op.
Dit! Vooral afwachten.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:34 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
De mensen die die kopen willen ze straks ook weer met winst doorverkopen, dus prijs gaat omhoog.
Klopt, en de prijs is sowiezo stijgende. 2 weken geleden toen ik m kocht, kon ik m onder de 10K krijgen, en vandaag was het gemiddelde op UDB al 12.5K. De stijgende lijn bereikt ons vanzelf. En als jood tot leven komt, kan hij een helpende hand bieden.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk.. de rest van de FIFA community ziet ook wel wat er gaande is. Maar goed, de prijzen stijgen hierdoor wel en als die kaarten ook weg zijn gaan ze ofwel gebruikt worden door de koper en dus komen ze niet terug op de markt, ofwel de koper wilt er winst op maken en zet hem er nog wat duurder (en dus dichter bij onze prijs) op.
Waarvoor is hij geband?quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]Hoe lang duurt de ban dit keer trouwens?
De boog kan niet altijd gespannen staan zeg ik altijd maar.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:38 schreef Neraice het volgende:
Valt me op overigens dat het niveau hier niet altijd even hoog ligt.
wat een geniale waarneming!quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:38 schreef Neraice het volgende:
Met momenten zijn hier anders prima discussies of posts over opstellingen of wat dan ook over FUT te vinden. Soms heb je inderdaad stoereboii die om de hoek komt gluren of een vandermar die hier een grote trol in speelt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:38 schreef Neraice het volgende:
wingersquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:39 schreef dion_v_k het volgende:
Wanneer je met een 4-2-3-1 formatie speelt, staan de CAM's dan meer als wingers of meer achter de spits?
Wingers. Staan vrij dicht bij de zijlijn.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:39 schreef dion_v_k het volgende:
Wanneer je met een 4-2-3-1 formatie speelt, staan de CAM's dan meer als wingers of meer achter de spits?
Waar jullie in dit model / Deze aanname geen rekening mee houden is dat mensen die hem NU in hun team hebben hem verkopen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, en de prijs is sowiezo stijgende. 2 weken geleden toen ik m kocht, kon ik m onder de 10K krijgen, en vandaag was het gemiddelde op UDB al 12.5K. De stijgende lijn bereikt ons vanzelf. En als jood tot leven komt, kan hij een helpende hand bieden.
Nu ben ik de boosdoener terwijl ik ziek veel goede posts hebquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Met momenten zijn hier anders prima discussies of posts over opstellingen of wat dan ook over FUT te vinden. Soms heb je inderdaad stoereboii die om de hoek komt gluren of een vandermar die hier een grote trol in speelt.
Mooi gezegd. Jou mag ik wel, mede-AZ'er en volgens mij ook de verstandigste van het stel.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De boog kan niet altijd gespannen staan zeg ik altijd maar.
Dat is sowieso geen aantal waardoor de prijs zal dalen hoor.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waar jullie in dit model / Deze aanname geen rekening mee houden is dat mensen die hem NU in hun team hebben hem verkopen.
Ik heb het hier altijd prima naar mijn zin en zo wel weer mensen denk ik hoor....quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:38 schreef Neraice het volgende:
Gewoon even de kaasrand van je pen0r omploegen toch?quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nu ben ik de boosdoener terwijl ik ziek veel goede posts hebEven voor slapen gaan stoomafblazen anders lig ik dan continue te woelen
De meesten van die mensen zullen ook kijken wat de huidige prijzen zijn en hem dus eerder voor 18k dan voor 12k er op zetten.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Dat is sowieso geen aantal waardoor de prijs zal dalen hoor.
Nee, ik hoef niet 2x per dag de zooi te legenquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gewoon even de kaasrand van je pen0r omploegen toch?
Zonder twijfel. Ik bedoel alleen dat het af en toe wel erg kinderachtig lijkt te zijn.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb het hier altijd prima naar mijn zin en zo wel weer mensen denk ik hoor....
Daar ga je je nog flink in vergissen. Niet iedereen heeft continu z'n hele selectie op de TP staan.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Dat is sowieso geen aantal waardoor de prijs zal dalen hoor.
dit mag je alweer als een nieuwe dag tellen imoquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, ik hoef niet 2x per dag de zooi te legen
quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:40 schreef Neraice het volgende:
[..]
Mooi gezegd. Jou mag ik wel, mede-AZ'er en volgens mij ook de verstandigste van het stel.
Ik was 12 uur pas uit bed hoorquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dit mag je alweer als een nieuwe dag tellen imo
Die mensen zetten hem er dan voor minstens 18-19k op. Stijgende lijn te pakken.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waar jullie in dit model / Deze aanname geen rekening mee houden is dat mensen die hem NU in hun team hebben hem verkopen.
Nee dat ben ikquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:40 schreef Neraice het volgende:
[..]
Mooi gezegd. Jou mag ik wel, mede-AZ'er en volgens mij ook de verstandigste van het stel.
Haha, mooi. Ik sinds ik voetbal ken eigenlijk altijd AZ-supporter geweest, mooie club toch wel.quote:
Ik heb dan ook geen werk op het momentquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je dag begint net.
Ik was om 6:30 op.
Op zich is dit wel een reeks met veel voetbal talk, FUT talk en ook heel veel humor. Het loopt niet voor niks zo storm. En soms is er wel even een confrontatie, of een troll, soms gaat VdM los over Ajax ofzo, en dat pikken sommigen niet, en dan is het even pittig, maar dat lost zich altijd wel op. Vergelijk het zelf hier meestal met een bruin café qua gezelligheid.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:43 schreef Neraice het volgende:
[..]
Zonder twijfel. Ik bedoel alleen dat het af en toe wel erg kinderachtig lijkt te zijn.
Ken jij voetbal? Die ken ik nie.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:44 schreef Neraice het volgende:
[..]
Haha, mooi. Ik sinds ik voetbal ken eigenlijk altijd AZ-supporter geweest, mooie club toch wel.
Het is hier soms net een slowchat, maar eigenlijk altijd met FUT als basis.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op zich is dit wel een reeks met veel voetbal talk, FUT talk en ook heel veel humor. Het loopt niet voor niks zo storm. En soms is er wel even een confrontatie, of een troll, soms gaat VdM los over Ajax ofzo, en dat pikken sommigen niet, en dan is het even pittig, maar dat lost zich altijd wel op. Vergelijk het zelf hier meestal met een bruin café qua gezelligheid.
Ik heb Wilders al aan de lijn hangenquote:
Kan geen miljoen tegenopquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, en zeg nou zelf.. dat is toch eigenlijk al genoeg winst van deze hele pricefix
Ik snap 'm. Leeftijd zal ook wel een rol spelen vermoed ik.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op zich is dit wel een reeks met veel voetbal talk, FUT talk en ook heel veel humor. Het loopt niet voor niks zo storm. En soms is er wel even een confrontatie, of een troll, soms gaat VdM los over Ajax ofzo, en dat pikken sommigen niet, en dan is het even pittig, maar dat lost zich altijd wel op. Vergelijk het zelf hier meestal met een bruin café qua gezelligheid.
PSV ga ik inmiddels ook wel los overquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Komt wel goed, kijken gewoon een week aan. Nadeel is wel dat mn TP vol staat nu, kan dus pas iets kopen met matchcoins. Of kun je ook een stuk of 5 opbergen in je club, of krijg je dan dat duplicate verhaal?quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:47 schreef Lindgren. het volgende:
De 19k bins lopen gewoon afHopen dat het zich nog herstelt.
Lapo.![]()
Stuur ze maar naar mij, ik heb toch een compleet lege TP.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Komt wel goed, kijken gewoon een week aan. Nadeel is wel dat mn TP vol staat nu, kan dus pas iets kopen met matchcoins. Of kun je ook een stuk of 5 opbergen in je club, of krijg je dan dat duplicate verhaal?
Jep, kan niet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Komt wel goed, kijken gewoon een week aan. Nadeel is wel dat mn TP vol staat nu, kan dus pas iets kopen met matchcoins. Of kun je ook een stuk of 5 opbergen in je club, of krijg je dan dat duplicate verhaal?
Als je iets BIN koopt moet je ze verwerken voordat je iets anders kunt doen, als je iets op open bid koopt kun je ze in de watch list laten staan en ondertussen verder spelen of handelen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, ben ik wat dat betreft wel genaaid. ach, een paar dagen MLS en wat meer aandacht voor sociale zaken is ook niet verkeerd.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als je iets BIN koopt moet je ze verwerken voordat je iets anders kunt doen, als je iets op open bid koopt kun je ze laten staan en ondertussen verder spelen of handelen.
Is dat hoe je het topic uitlegt op je dates?quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vergelijk het zelf hier meestal met een bruin café qua gezelligheid.
Al 1 verkochtquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:59 schreef StijnDa het volgende:
Heb ik ff veel gemist. Hoe ging die pricefix?
Formatie en prijs?quote:
haha, en Lindgren hier zn telefoon uitgezocht als ik het me goed kan herinneren, GJE wordt hier geholpen met zn wiskunde, geef af en toe wat recepten weg, het kan allemaal hierquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:59 schreef n0ir het volgende:
[..]
Is dat hoe je het topic uitlegt op je dates?
Wel genoeg kunne kopen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Fuszy 1 en DutchSL 1. Ik helaas nog 0.
Heb er 31 voor gemiddeld 14 a 15 K, dus zal er niet zo'n buil aan vallen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wel genoeg kunne kopen?
Ik ga een potje spelen, kijken of dat werktWel al wa gedronken vanavond.
De markt is van 8 pagina's terug gebracht naar 1 pagina.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wel genoeg kunne kopen?
Ik ga een potje spelen, kijken of dat werktWel al wa gedronken vanavond.
d) Trixquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Boa...
a) Morte
b) Teng
c) Constrictor
Gears of War soundtrackquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:07 schreef Tobi-wan het volgende:
Het gaat hier wel erg ontopic.
Zat net met een vriend tv te kijken, het gebeurt wel vaak dat hij in slaap valt (student, stage etc.). Nu maak ik daar af en toe een foto van om daar een uitgebreide collage van te maken. Vandaag had ik echter een briljant idee.
Ik deed de lichten en de tv uit. Zette onderstaand nummer aan en maakte hem wakker door even met de tafel te schuiven. Heerlijk wakker worden!!
Ongeveer op 0:43 maakte ik hem wakker.
Ik doe nog een peuk oproken (kom maar rook-hatersquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:09 schreef poker4lifee het volgende:
ik wil naar bed maar moet wachten tot de Mr X's van m'n tradepile aflopen zodat ik ze er voor een paar uur op kan zetten.
#zwaarlevenalsfutter
Echt sick, die wil ik liever niet tegenkomenquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:12 schreef Tobi-wan het volgende:
Nieuwe Benzema trouwens 90 pace en 92 shooting....
[ afbeelding ]
kankerstokjesquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik doe nog een peuk oproken (kom maar rook-haters) en dan ga ik ook plat.
Hahahahaquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb er 31 voor gemiddeld 14 a 15 K, dus zal er niet zo'n buil aan vallen.
Met alcohol op, kan goed gaan, kans op verlies is grootMet wat meer oppeppende middelen ga je beter spelen
Zie fifa forum gewoon, zijn altijd stickyquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
5-0 voor na rust4 x Guidetti tegen goud team. 5-0 ook eindstand, dat wel weer jammer. Maar hij was niet goed.
Ohja TOTW! Linkje ieamnd?
Kon het proberenquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zie fifa forum gewoon, zijn altijd sticky
Sinds kortquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:24 schreef Tim86 het volgende:
Sinds wanneer kan jij skillen rijst? In al die andere potjes rende je alleen maar tegen me aan, nu steeds erlangs. Wel teringirritant die lag..mijn spelers reageerden standaard een seconde later dan ik op de knoppen drukte
Was net een reversed handicap ofzo..jij meteen een veel beter team en dan ook nog iedere rebound en afvallende bal bij jou
haha ja het liep wel als een trein bij jou met die skills en als Robben dan ook nog kopduels gaat winnen 2 keer op rij van negers die een kop groter zijn dan wordt het helemaal lastigquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
Sinds kort![]()
Dit speelt echt ongelooflijk vandaag. Ik krijg steeds de momentum mee. Ik heb zonet Cr00k ook helemaal weggespeeld. en 3x achterelkaar toernooi gewonnen.
Scoorde 4 goals dus dan geven ze altijd een superboostquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:28 schreef StijnDa het volgende:
Mirallas 91 shooting, waar halen ze het vandaan
Ja kennelijk, maar dit is vrij dikquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Scoorde 4 goals dus dan geven ze altijd een superboost
+- 370kquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:29 schreef StijnDa het volgende:
Benzema zal wel niet betaalbaar worden...
Toen hij naar if ging was het 250 à 300k. Zál wel iets hoger komen te liggen nu. Al zal het voor de Xbox wat goedkoper zijnquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:29 schreef StijnDa het volgende:
Benzema zal wel niet betaalbaar worden...
Dat is te doenquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toen hij naar if ging was het 250 à 300k. Zál wel iets hoger komen te liggen nu. Al zal het voor de Xbox wat goedkoper zijn
Zag hem voorbij komen inderdaad...quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:45 schreef Rijst het volgende:
En dan verlies je opeens met ZEVEN - EEN
Wij nu een potje?quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:46 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zag hem voorbij komen inderdaad...![]()
Is Agbonlahor weer helemaal hip ofzo, opeens gebruikt iedereen hem weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |