Dit! Vooral afwachten.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:34 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
De mensen die die kopen willen ze straks ook weer met winst doorverkopen, dus prijs gaat omhoog.
Klopt, en de prijs is sowiezo stijgende. 2 weken geleden toen ik m kocht, kon ik m onder de 10K krijgen, en vandaag was het gemiddelde op UDB al 12.5K. De stijgende lijn bereikt ons vanzelf. En als jood tot leven komt, kan hij een helpende hand bieden.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk.. de rest van de FIFA community ziet ook wel wat er gaande is. Maar goed, de prijzen stijgen hierdoor wel en als die kaarten ook weg zijn gaan ze ofwel gebruikt worden door de koper en dus komen ze niet terug op de markt, ofwel de koper wilt er winst op maken en zet hem er nog wat duurder (en dus dichter bij onze prijs) op.
Waarvoor is hij geband?quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]Hoe lang duurt de ban dit keer trouwens?
De boog kan niet altijd gespannen staan zeg ik altijd maar.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:38 schreef Neraice het volgende:
Valt me op overigens dat het niveau hier niet altijd even hoog ligt.
wat een geniale waarneming!quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:38 schreef Neraice het volgende:
Met momenten zijn hier anders prima discussies of posts over opstellingen of wat dan ook over FUT te vinden. Soms heb je inderdaad stoereboii die om de hoek komt gluren of een vandermar die hier een grote trol in speelt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:38 schreef Neraice het volgende:
wingersquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:39 schreef dion_v_k het volgende:
Wanneer je met een 4-2-3-1 formatie speelt, staan de CAM's dan meer als wingers of meer achter de spits?
Wingers. Staan vrij dicht bij de zijlijn.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:39 schreef dion_v_k het volgende:
Wanneer je met een 4-2-3-1 formatie speelt, staan de CAM's dan meer als wingers of meer achter de spits?
Waar jullie in dit model / Deze aanname geen rekening mee houden is dat mensen die hem NU in hun team hebben hem verkopen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, en de prijs is sowiezo stijgende. 2 weken geleden toen ik m kocht, kon ik m onder de 10K krijgen, en vandaag was het gemiddelde op UDB al 12.5K. De stijgende lijn bereikt ons vanzelf. En als jood tot leven komt, kan hij een helpende hand bieden.
Nu ben ik de boosdoener terwijl ik ziek veel goede posts hebquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Met momenten zijn hier anders prima discussies of posts over opstellingen of wat dan ook over FUT te vinden. Soms heb je inderdaad stoereboii die om de hoek komt gluren of een vandermar die hier een grote trol in speelt.
Mooi gezegd. Jou mag ik wel, mede-AZ'er en volgens mij ook de verstandigste van het stel.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De boog kan niet altijd gespannen staan zeg ik altijd maar.
Dat is sowieso geen aantal waardoor de prijs zal dalen hoor.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waar jullie in dit model / Deze aanname geen rekening mee houden is dat mensen die hem NU in hun team hebben hem verkopen.
Ik heb het hier altijd prima naar mijn zin en zo wel weer mensen denk ik hoor....quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:38 schreef Neraice het volgende:
Gewoon even de kaasrand van je pen0r omploegen toch?quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nu ben ik de boosdoener terwijl ik ziek veel goede posts hebEven voor slapen gaan stoomafblazen anders lig ik dan continue te woelen
De meesten van die mensen zullen ook kijken wat de huidige prijzen zijn en hem dus eerder voor 18k dan voor 12k er op zetten.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Dat is sowieso geen aantal waardoor de prijs zal dalen hoor.
Nee, ik hoef niet 2x per dag de zooi te legenquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gewoon even de kaasrand van je pen0r omploegen toch?
Zonder twijfel. Ik bedoel alleen dat het af en toe wel erg kinderachtig lijkt te zijn.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb het hier altijd prima naar mijn zin en zo wel weer mensen denk ik hoor....
Daar ga je je nog flink in vergissen. Niet iedereen heeft continu z'n hele selectie op de TP staan.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Dat is sowieso geen aantal waardoor de prijs zal dalen hoor.
dit mag je alweer als een nieuwe dag tellen imoquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, ik hoef niet 2x per dag de zooi te legen
quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:40 schreef Neraice het volgende:
[..]
Mooi gezegd. Jou mag ik wel, mede-AZ'er en volgens mij ook de verstandigste van het stel.
Ik was 12 uur pas uit bed hoorquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dit mag je alweer als een nieuwe dag tellen imo
Die mensen zetten hem er dan voor minstens 18-19k op. Stijgende lijn te pakken.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waar jullie in dit model / Deze aanname geen rekening mee houden is dat mensen die hem NU in hun team hebben hem verkopen.
Nee dat ben ikquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:40 schreef Neraice het volgende:
[..]
Mooi gezegd. Jou mag ik wel, mede-AZ'er en volgens mij ook de verstandigste van het stel.
Haha, mooi. Ik sinds ik voetbal ken eigenlijk altijd AZ-supporter geweest, mooie club toch wel.quote:
Ik heb dan ook geen werk op het momentquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je dag begint net.
Ik was om 6:30 op.
Op zich is dit wel een reeks met veel voetbal talk, FUT talk en ook heel veel humor. Het loopt niet voor niks zo storm. En soms is er wel even een confrontatie, of een troll, soms gaat VdM los over Ajax ofzo, en dat pikken sommigen niet, en dan is het even pittig, maar dat lost zich altijd wel op. Vergelijk het zelf hier meestal met een bruin café qua gezelligheid.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:43 schreef Neraice het volgende:
[..]
Zonder twijfel. Ik bedoel alleen dat het af en toe wel erg kinderachtig lijkt te zijn.
Ken jij voetbal? Die ken ik nie.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:44 schreef Neraice het volgende:
[..]
Haha, mooi. Ik sinds ik voetbal ken eigenlijk altijd AZ-supporter geweest, mooie club toch wel.
Het is hier soms net een slowchat, maar eigenlijk altijd met FUT als basis.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op zich is dit wel een reeks met veel voetbal talk, FUT talk en ook heel veel humor. Het loopt niet voor niks zo storm. En soms is er wel even een confrontatie, of een troll, soms gaat VdM los over Ajax ofzo, en dat pikken sommigen niet, en dan is het even pittig, maar dat lost zich altijd wel op. Vergelijk het zelf hier meestal met een bruin café qua gezelligheid.
Ik heb Wilders al aan de lijn hangenquote:
Kan geen miljoen tegenopquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, en zeg nou zelf.. dat is toch eigenlijk al genoeg winst van deze hele pricefix
Ik snap 'm. Leeftijd zal ook wel een rol spelen vermoed ik.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op zich is dit wel een reeks met veel voetbal talk, FUT talk en ook heel veel humor. Het loopt niet voor niks zo storm. En soms is er wel even een confrontatie, of een troll, soms gaat VdM los over Ajax ofzo, en dat pikken sommigen niet, en dan is het even pittig, maar dat lost zich altijd wel op. Vergelijk het zelf hier meestal met een bruin café qua gezelligheid.
PSV ga ik inmiddels ook wel los overquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Komt wel goed, kijken gewoon een week aan. Nadeel is wel dat mn TP vol staat nu, kan dus pas iets kopen met matchcoins. Of kun je ook een stuk of 5 opbergen in je club, of krijg je dan dat duplicate verhaal?quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:47 schreef Lindgren. het volgende:
De 19k bins lopen gewoon afHopen dat het zich nog herstelt.
Lapo.![]()
Stuur ze maar naar mij, ik heb toch een compleet lege TP.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Komt wel goed, kijken gewoon een week aan. Nadeel is wel dat mn TP vol staat nu, kan dus pas iets kopen met matchcoins. Of kun je ook een stuk of 5 opbergen in je club, of krijg je dan dat duplicate verhaal?
Jep, kan niet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Komt wel goed, kijken gewoon een week aan. Nadeel is wel dat mn TP vol staat nu, kan dus pas iets kopen met matchcoins. Of kun je ook een stuk of 5 opbergen in je club, of krijg je dan dat duplicate verhaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |