45 POUNDS OF SOLID ASS WEIGHTquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:38 schreef Perruche het volgende:
[..]gemenerikkert!
Ik weet niet eens wat een plate is
Oefening baart kunst. En flexibiliteit zorgt er ook wel eens voor dat 't niet compleet nageleefd wordt. Stel je voor dat je 's avonds ineens geen zin hebt in de soep die op de planning stond of als je 't vlees uit de vriezer bent vergeten te halen!quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:48 schreef xliefs. het volgende:
Vind het echt knap hoe sommigen van jullie s'ochtends al precies weten wat jullie gaan eten! en het ook nakomen.
Nou, doe je hartslagmeter om en probeer 't een keer!quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:52 schreef Ticootje het volgende:
Welke oefening is nu heel zwaar? Want ik vind haar enorm vaak afwisselen tussen kracht dn cardio. Ik denk zelfs dat als je hartslag eindelijk op 80 % zit, je m eigenlijk niet vast gaat houden omdat je dan alweer switcht naar kracht.
Ik snap dat ze alles in 20 minuten wil proppen. Maar het is zo zonde, een lekkere cardio training moet je toch wel liever een minuutje of 30 doen, met hartslagmeter, en je hartslag rond die 75 tot 80 %, met een paar mooie uitschieters naar 85%. Dan ben je gewoon echt cardio training aan het doen, ik denk dat ik bij zoveel afwisseling die 75% niet eens ga vasthouden.
Scheelt ook wel dat denk ik veel van jullie op jullie zelf wonen, en ik nog bij papa en mama! maar het knappe vind ik, je ondertussen niet ergens anders aan 'vergrijpen'!quote:[..]
Oefening baart kunst. En flexibiliteit zorgt er ook wel eens voor dat 't niet compleet nageleefd wordt. Stel je voor dat je 's avonds ineens geen zin hebt in de soep die op de planning stond of als je 't vlees uit de vriezer bent vergeten te halen!
Ik zou het bijna willen proberen. Gewoon om te bewijzen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:53 schreef ElDinosaur het volgende:
Met goede krachttraining zakt je hartslag niet zomaar in. Zeker als je snel heen en weer schakelt blijft die echt wel rond de 80% hangen.
Mwahh het is er gewoon niet dus kan me wel ergens aan wilen vergrijpen maar chips is voor het weekend en de rest moet ik bakken.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:55 schreef xliefs. het volgende:
[..]
Scheelt ook wel dat denk ik veel van jullie op jullie zelf wonen, en ik nog bij papa en mama! maar het knappe vind ik, je ondertussen niet ergens anders aan 'vergrijpen'!
Ik kan je iig vertellen dat ik met squat/deadliften (ohnoes, ijzersleurpraat) niet onder de 80% kom qua hartslag tenzij ik echt lang rust tussendoor.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik zou het bijna willen proberen. Gewoon om te bewijzen.
Ik 'snoep' niet. Heb ook niets van die strekking in huis, en ook als er wel chocolade of nachochips (enige wat er wel eens aan chips in huis is voor als we als avondeten nachos con todo eten) is dan laat ik 't links liggen. Soms één blokje pure chocolade voor de smaak, maar met zo'n Lidl pakje doe ik makkelijk een maand, zitten denk ik iets van 20 stukjes in ofzo?quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:55 schreef xliefs. het volgende:
[..]
Scheelt ook wel dat denk ik veel van jullie op jullie zelf wonen, en ik nog bij papa en mama! maar het knappe vind ik, je ondertussen niet ergens anders aan 'vergrijpen'!
Ik snap dit niet?quote:De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.
Maar bijvoorbeeld buikspieren tussendoor, je kan me niet vertellen dat jij dan ook niet gaat zakken? Juist omdat je dan een paar keer heel goed diep kan inademen, en dus op adem komt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik kan je iig vertellen dat ik met squat/deadliften (ohnoes, ijzersleurpraat) niet onder de 80% kom qua hartslag tenzij ik echt lang rust tussendoor.
Als er diezelfde laag vet nog overheen zit als met die 2kg minder spier dan ben je niet slanker neequote:
Minder vet maar meer spieren = meer gewicht soms.quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:00 schreef DarkElf het volgende:
En wat vond je Moblo? (ik heb het vorige topic niet meer teruggescrolled,sorry!)
Beetje zout erbij wrs maar je basis is dan al heel netjes laag in natrium, je lijf is je dankbaar daarvoor
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We vonden het héérlijk! Hadden maar 250 gram gehakt maar de rest van je recept wel ongeveer gevolgd, maar 't was super lekker. Wat extra chillivlokken (want had maar 1 rode peper) en cayenne en ook wat Griekse yoghurt erbij!Oh, en
basmati rijst
Ticootje, wellicht is het al eens gevraagd maar wat is je doel precies?quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:01 schreef Ticootje het volgende:
Of mijn hartslag zakt gewoon snel terug, kan ook. Ik heb een goede conditie en ga tot het naadje bij cardio training. Tot je net niet hoeft te kotsen.
Gelukkig is het hier ook niet! maar voor een verjaardag, en als het dan eenmaal open is... en knelpunt als m'n vriend iets eet, dan kijkt het mij ook aan. Maar dat gaat gelukkig ook steeds beter.quote:Mwahh het is er gewoon niet dus kan me wel ergens aan wilen vergrijpen maar chips is voor het weekend en de rest moet ik bakken.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 05:34 schreef MarMar het volgende:
mogge
Mijn lijst van vandaag begint iig met koffie...
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)-afslankmiddel.dhtmlquote:Wat is dat toch met chocola? Zo'n reep of paasei is vooral vet met suiker, maar toch worden er telkens weer gezonde effecten aan chocola toegeschreven. Het zou goed zijn voor hart en bloedvaten, kanker helpen bestrijden en nog opbeurend zijn ook. Amerikaanse artsen voegen daar nu een wondereffect aan toe: chocolade-eters zijn slanker.
Ze komen nog net niet met een chocoladedieet, maar vinden hun resultaten zo intrigerend, dat ze willen onderzoeken wat het gunstige effect is van chocola op de spijsvertering, schrijven ze vandaag in het artsenblad Archives of Internal Medicine.
Dat kan toch niet waar zijn. Natuurlijk, iedereen kent een uitzondering die de regel bevestigt. De universiteit in het Californische San Diego, waar de artsen werken, haalt in haar persbericht Katherine Hepburn aan, de broodmagere filmster van weleer, die haar figuur toeschreef aan een levenslang dieet van chocola. Maar ze kennen in San Diego toch ook wel het rantsoen van de Amerikaanse soldaat op patrouille? Altijd met chocola, omdat het zo'n compacte energiebron is.
De artsen ondervroegen ruim duizend Californiërs naar hun gewicht, hun eetgedrag en bewegingspatroon. En naar hun chocoladeconsumptie. Nadat ze diverse statistische correcties hadden toegepast - ruim twee derde van de deelnemers was man - haalden ze allerlei wetenswaardigheden uit de antwoorden. Zo aten de cacao-adepten niet meer of minder fruit of groente, namen ze er tijdens de avondmaaltijd geen bordje minder om en bewogen ze ook niet meer dan anderen.
Kortom, de chocola ging er meestal als extraatje in, en toch waren deze mensen over het algemeen dunner. "Kennelijk is het niet het aantal calorieën dat ertoe doet, maar de wijze waarop ze in een dieet verwerkt zijn", zegt hoofdonderzoekster Beatrice Golomb. "Dat is goed nieuws voor de chocoladefans, en voor zij die dat willen worden."
Jaap Seidell, hoogleraar voeding en gezondheid aan de Vrije Universiteit, gelooft er geen biet van. Uit dit soort onderzoek valt niet zo veel te concluderen, reageert hij. Dikke mensen zijn doorgaans niet eerlijk over hun eetgedrag - vooral de tussendoortjes laten ze nogal eens weg.
Seidell: "Daar valt niet voor te corrigeren. Maar daardoor komt de associatie van veel eten met een laag lichaamsgewicht er vrijwel altijd uit. Over een eventueel oorzakelijk verband tussen chocola en overgewicht is daarom op basis van dit onderzoek niets te zeggen. Fabrikanten zullen de onderzoekers en het tijdschrift echter zeer dankbaar zijn."
Kort: vet eraf, spier erbij, gewicht houden.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ticootje, wellicht is het al eens gevraagd maar wat is je doel precies?
Oh jee! Komt de klad erin?quote:Op donderdag 29 maart 2012 06:53 schreef Viking84 het volgende:
Hardlopen ging ruk. Ik ben voor het eerst sinds tíjden afgehaakt!. Dat is echt wel zeker een halfjaar niet meer voorgekomen
. Had er echt even geen zin in
.
Ook al!quote:Op donderdag 29 maart 2012 05:52 schreef sigme het volgende:
Ik sla vandaag de ochtendhardloopronde over.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 07:37 schreef kezmaster9 het volgende:
Goedesmorgens... Al weer vroeg wakker. Zometeen zoonlief naar school brengen en dan een stuk fietsen!
Fijne dag allemaal!
Klinkt als een fijn nachtje.quote:Op donderdag 29 maart 2012 07:31 schreef minilot het volgende:
Grwuuuunk...![]()
Wel helemaal twee-en-half uur geslapen (te laat naar bed & ruzieënde bovenburen & spannend boek & er om 05:30 weer uit moeten..)
Ik twijfel tussen kantoordutje en kantoorkoffie.
en banaan doet het ook goed als prehardloop food. Probeer eens van die damn mueslirepen af te komen!quote:Op donderdag 29 maart 2012 06:53 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen.
Hardlopen ging ruk. Ik ben voor het eerst sinds tíjden afgehaakt!. Dat is echt wel zeker een halfjaar niet meer voorgekomen
. Had er echt even geen zin in
. Zonde vh vroege opstaan en tot laat moeten werken
. Naja, morgen poging 2.
Lijstje van gisteren:
O: yoghurt, banaan, muesli, honing
L: twee bth kaas
T: bth pindakaas
T: appel
T: mueslireep
T: plak kaas
T: wat druiven
D: aubergines van Jamie Oliver
Vandaag:
T: mueslireep(pre-hardloopfood, vandaar)
O: yoghurt, muesli, honing, banaan
T: bth pindakaas
L: twee bth kaas
T: miss nog een bth
T: appel
D: restje linzen met quinona en spinazie
T: nog wat druiven
En misschien ga ik vanavond ook wel hardlopen ipv morgenochtend, vlak voordat ik m'n bed inrol ofzo, eens kijken hoe dat bevalt.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 08:21 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind Havermout is echt heel vies zeg.. Meteen laatste pak Misschien moet ik het nog op een andere manier proberen te bereiden..
als je het nou eens maakt met 1 deel havermout, 1 deel melk 1 deel water, en er een banaan in stukjes doorheen doet. En in een pan op het fornuis maken. Dan vind ik het lekker! Zeker als je er daarna nog wat doorheen roert. Wat vruchten ofzo. (Vanmorgen had ik een heel klein beetje nutella).quote:Op donderdag 29 maart 2012 08:21 schreef Ticootje het volgende:
Havermout is echt heel vies zeg.. Meteen laatste pak..
Vind ik juist ook wel lekker!quote:Op donderdag 29 maart 2012 08:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Koud lijkt mij nou weer niks. Blijven die vlokjes zo hard... Maar ik spreek niet uit ervaring.
Het lukt me altijd prima om al dat politieke geneuzel te negerenquote:
^^quote:Op donderdag 29 maart 2012 08:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Koud lijkt mij nou weer niks. Blijven die vlokjes zo hard... Maar ik spreek niet uit ervaring.
Met duistere beukmuziek op webradio Vox Noctem aus Nürnberg, Deutschland (obscure herrie heeft zojuist collega's naar een andere verdieping gejaagdquote:Op donderdag 29 maart 2012 08:52 schreef Perruche het volgende:
Kabinet vallen? Heb ik onder een steen geleefd? Heb ik niets van meegekregen.
Slecht geslapen, raar gedroomd en gisteren veel sporten gaan vandaag leiden tot een hongerlapdag. Mijn O was 2 kleine vk bth appelstroop ( de laatste bth) en ik heb nog mee een stuk cauliflower cake, tomaatjes, kip... we zullen zien. Nu eerst: Koffie!
Minilot, hoe kan jij functioneren op 2.5 uur slaap?
LOLquote:Op donderdag 29 maart 2012 08:43 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
^^
Ik kan ook niet zo goed tegen de structuur, die "stukjes" blijven dan halverwegen mijn strot hangen met alle gevolgen van dien![]()
ik vind kwark met stukjes of yoghurt met stukjes niet te doenBeetje wat Phaidra heeft met grote pillen.
@Anna: Maak je om mij maar geen zorgen, want ik ben nog steeds de slowpoke die door de buurt heen hobbelt. Short people or not meant to run fast![]()
Ach, als ik lees dat hij een referendum over de euro eiste tijdens de besprekingen dan verdient hij heel wat minder stemmen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 08:53 schreef Phaidra het volgende:
Geert staat slecht(er) in de peilingen toch? Het lijkt me dan niet zo gunstig om op verkiezingen aan te sturen.
Ik hoef ook niet perse de SP als grootste partij op dit moment, of eigenlijk altijd.quote:Op donderdag 29 maart 2012 08:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Aan de ene kant hoop ik het, maar als Geert er dan met de stemmen vandoor gaat, vind ik het weer minder tof. Hmja. Afwachten.
Niet in het dorp. Gebak van de bakker hier is schreeuwend duur en nog niet half zo goed te eten als de baksels van de Hema. Serieus. En dat zeg ik als patisserieconnaisseur.quote:Op donderdag 29 maart 2012 08:56 schreef Perruche het volgende:
Hema taarten, waarom minilot! Zit er niet een goede banketbakker in je buurt?
Wat hij verdient is helaas een heel ander verhaal iddquote:Op donderdag 29 maart 2012 08:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ach, als ik lees dat hij een referendum over de euro eiste tijdens de besprekingen dan verdient hij heel wat minder stemmen.
Omdat ze niet uit de Catshuis-onderhandeling komen... Ik zit drie uur per dag in de auto, het nieuws was op alle zenders vanochtend, en dan probeer ik het nog een beetje te vermijden...quote:Op donderdag 29 maart 2012 08:57 schreef Perruche het volgende:
Maar even serieus, ik lees elke dag nu.nl, waarom zou het kabinet vallen zonder dat ik daar iets van mee heb gekregen...?
* Perruche zich dom voelt
Even in een notendopje. We hebben een minderheidskabinet dat functioneert bij de gratie van steun van de PVV. Als die laatste de kont definitief tegen de krib gooit in de huidige besprekingen over wel of geen extra hervormingen, dan wordt daarmee het wankele evenwicht van het minderheidskabinet verbroken en wordt het bijzonder lastig om door te regeren. Kan wel hoor, het is niet zo dat er werkelijk nieuwe verkiezingen nodig zijn: het kabinet kan in theorie ook zonder de PVV wel doorstrompelen. Maar de oppositie wil natuurlijk het liefste dat we allemaal weer naar de stembus gaan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 08:57 schreef Perruche het volgende:
Maar even serieus, ik lees elke dag nu.nl, waarom zou het kabinet vallen zonder dat ik daar iets van mee heb gekregen...?
* Perruche zich dom voelt
En dan kunnen we samen een communistische groentetuin beginnenquote:Op donderdag 29 maart 2012 08:59 schreef Perruche het volgende:
Ja kom Anna, SP! Leuk! Mogen we straks 70% van ons salaris afdragen maar hoeven we ook niet meer te werken als we geen zin hebben.
Kan jij trouwens 28 min. aan een stuk lopen? Knap!
Dat is sowieso altijd leuk!quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:01 schreef anna82 het volgende:
[..]
En dan kunnen we samen een communistische groententuin beginnen
Zodat iedereen eindelijk door heeft dat het echt geen zin heeft om op de SP te stemmen in de toekomst. Goed idee.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:03 schreef Phaidra het volgende:
Ik ben stiekem wel benieuwd hoe de SP het zou doen als regeringspartij. Of het goed is voor Nederland is een heel ander verhaal
.
Ik heb zo'n vermoeden dat het echt heel slecht zou zijn voor de toekomst van ons land. Maar dat is puur gebaseerd op vooroordelen. Ik zou graag een partij willen diequote:Op donderdag 29 maart 2012 09:03 schreef Phaidra het volgende:
Ik ben stiekem wel benieuwd hoe de SP het zou doen als regeringspartij. Of het goed is voor Nederland is een heel ander verhaal
.
Denk dat dat laatste alleen maar geld gaat kosten (NHG/mensen die niks meer betalen a la Amerika).quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:06 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat het echt heel slecht zou zijn voor de toekomst van ons land. Maar dat is puur gebaseerd op vooroordelen. Ik zou graag een partij willen die
- niet generaliseert en wat menselijk is
- onderwijs, zorg en het openbaar vervoer goed en goedkoop houdt
- uitkeringsgerechtigden niets ontzegt maar misbruik wel zoveel mogelijk voorkomt
- de HRA afschaft en eventueel ook huursubsidie, zorgkostensubsidie en wat dies meer zij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |