Heeft hij het hele vorige topic over nagedacht.quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:34 schreef napoleonfour het volgende:
Woensdag 4 april, 20.15 uur
Chelsea - Benfica
Commentaar: Jeroen Grueter
Analyse: Boudewijn Zenden
gevolgd door een samenvatting van
Real Madrid - APOEL Nicosia
hej dat is goed gekozen nos
hej hij mag geen barcelona meer hequote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Even een vraag aan de Primera Division kijkers hier. Is er een geval bekend van een voetballer met een schouder uit de kom na het overmatig vragen om kaarten?
Wel met doorligwonden van al die schwalbes.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Even een vraag aan de Primera Division kijkers hier. Is er een geval bekend van een voetballer met een schouder uit de kom na het overmatig vragen om kaarten?
met goal over 9000quote:
Ja, Drenthe.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Figo is dat ooit eens overkomen ja.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Ze krijgen het altijd voor elkaar.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:37 schreef BrokenArrow het volgende:
nos zend gewoon twee keer de saaiste wedstrijd uit
ga maar huilen als je het zo erg vindt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:37 schreef BrokenArrow het volgende:
Dan kunnen ze van tevoren toch niet weten? Buiten Duitsland en Frankrijk zond de hele wereld deze wedstrijd uit ipv Bayern.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:37 schreef BrokenArrow het volgende:
Of misschien soort van RSI vanwege steeds dezelfde beweging?quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
?ik vind het geen ramp maar het valt wel heel erg opquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ga maar huilen als je het zo erg vindt.
Van Apoel Real natuurlijk welquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:38 schreef Quisho het volgende:
[..]
Dan kunnen ze van tevoren toch niet weten? Buiten Duitsland en Frankrijk zond de hele wereld deze wedstrijd uit ipv Bayern.
Ok, en wat moeten we ermee?quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:38 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
?ik vind het geen ramp maar het valt wel heel erg op
hij heeft gewoon gelijk! was niet om aan te zien deze kut wedstrijd ...quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ga maar huilen als je het zo erg vindt.
Die gele kaart voor Seedorf was een blunder 1e klasse. Daarna heeft hij een goede pot gefloten, vind ik.quote:
quote:
Dat lijkt me wel logischquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ok, en wat moeten we ermee?
Protesteren in Hilversum, en een beleidswijziging eisen?
mooi togquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:41 schreef chufi het volgende:
Verbaasd over Barca,, Speelt al weken bagger ,,,
Zo word de jeugd nog steeds opgeleid daar. Inter A1 - Ajax A1 gezien?quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:41 schreef Confetti het volgende:
Ouderwetse catenaccio. Jammer dat het anno 2012 nog werkt.
Denk je? Ik denk namelijk dat Barca ze thuis makkelijk afmaakt. Milan had vandaag moeten winnen om kans te maken.quote:
Milan is een geroutineerde club. Die laten zich niet zo snel daardoor gek maken.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Denk je? Ik denk namelijk dat Barca ze thuis makkelijk afmaakt. Milan had vandaag moeten winnen om kans te maken.
wat een baasquote:
Juistquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:46 schreef VeX- het volgende:
[..]
Milan is een geroutineerde club. Die laten zich niet zo snel daardoor gek maken.
En als Milan volgende week bijkans de 0-1 maakt heeft Barca een ontzettend groot probleem.
Milan is wel een stuk beter dan vorig jaar in de CLquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:46 schreef VeX- het volgende:
[..]
Milan is een geroutineerde club. Die laten zich niet zo snel daardoor gek maken.
En als Milan volgende week bijkans de 0-1 maakt heeft Barca een ontzettend groot probleem.
Hij begint te puberen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:48 schreef Gramulanion het volgende:
Messi was vorige wedstrijd ook al kwaad geworden op een speler?
u jelly? van der sar is de slechtste analist man..quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:47 schreef mrstylo het volgende:
De twee slechtste analisten moeten een wedstrijd van niets analyseren.
zit in de pubertijdquote:
Wat een onzin vertel je, bij Milan is er in opleiding en in het eerste elftal nooit sprake geweest van catenaccio.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo word de jeugd nog steeds opgeleid daar. Inter A1 - Ajax A1 gezien?
Klopt, daar zullen ze dan ook op hopen. Maar ik vond Barcelona vandaag niet erg sterk spelen en ik denk dat ze thuis toch wel sterker zullen zijn.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:46 schreef VeX- het volgende:
[..]
Maakt niet uit want pro keeper (geweest)quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:49 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
u jelly? van der sar is de slechtste analist man..
Inderdaad, anders was het zeker 2-2 geweest.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:50 schreef sl44 het volgende:
Die godverdommse laser heeft de hele wedstrijd verneukt.
Geen last van gehad, of scheen hij in jouw vochtige ogen?quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:50 schreef sl44 het volgende:
Die godverdommse laser heeft de hele wedstrijd verneukt.
Hij speelde slechts. Alle ballen verkeerd aangenomen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:51 schreef Zorro het volgende:
Emanuelson pech
Hij speelde gewoon pruts.
Die gore milan rat hadden ze meteen van de tribune moeten slaan.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Geen last van gehad, of scheen hij in jouw vochtige ogen?²
quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Snel schakelen naar Sport1 voor het interview met Rob Pee.
Stam+t in de verleden tijd? Jij bent een baas (of 9 jaar oud).quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:52 schreef Syntix het volgende:
vragen hoe je messi vondt aan Emanuelson
En hij durft niet eens te zeggen dat Messi slecht speeldequote:Op woensdag 28 maart 2012 22:52 schreef Syntix het volgende:
vragen hoe je messi vondt aan Emanuelson
serieus fuck jullie NOS, dit gaat nergens meer over
quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Stam+t in de verleden tijd? Jij bent een baas.²
gastquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Stam+t in de verleden tijd? Jij bent een baas.²
quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Stam+t in de verleden tijd? Jij bent een baas (of 9 jaar oud).²
Hij kan gewoon niet beter dan ditquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:51 schreef Zorro het volgende:
Emanuelson pech
Hij speelde gewoon pruts.
Bang dat hij daarna een vraag over zijn eigen spel kreeg denk ik.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:52 schreef Hierro het volgende:
[..]
En hij durft niet eens te zeggen dat Messi slecht speelde.
Dat werdt bij mij op school nooit fout gerekend.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jouw school was dan ook meer een soort bezigheidstherapie, waarbij de ouders happy waren dat ze even konden uitrusten.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:53 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dat werdt bij mij op school nooit fout gerekend.
dudequote:Op woensdag 28 maart 2012 22:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En nu doet jij het ook.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:53 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dat werdt bij mij op school nooit fout gerekend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
Hij speelde gewoon matigquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:54 schreef Typisch het volgende:
MESIIIIIIIIIIIIIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
ah huilie hulie, wel gras maar geen cameras voor de lijnenquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:54 schreef tech4u het volgende:
Vind dat de uefa gewoon dikke boeten moet uitdelen als het gras neit naar behoren is.
volgende weekquote:
Is niet eerlijk, dan kunnen er geen "oostblok" landen meer meedoen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:54 schreef tech4u het volgende:
Vind dat de uefa gewoon dikke boetes moet uitdelen als het gras neit naar behoren is.
quote:
Jongens, wie gelooft dit?quote:
quote:
Moeten ze hun stadion daar maar niet neerzetten,quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is niet eerlijk, dan kunnen er geen "oostblok" landen meer meedoen.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En nu doet jij het ook.Nee, echt niet. Ik ben echt te dom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.²
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
We kunnen ook over hoofdletters beginnen, maar dat heeft niets met voetbal te maken.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:56 schreef BrokenArrow het volgende:
waarom zeuren jullie zo over spelling? Lekker belangrijk.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:57 schreef AryaMehr het volgende:
Gras schijnt volgens ex-Milan speler Huntelaar wel eetbaar te zijn.
Dit woordje mag je op jouw vochtige leeftijd helemaal nog niet kennen noch gebruiken.quote:
Omdat ze het witte shirt al aan hadden natuurlijk.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:58 schreef tjoptjop het volgende:
Misschien is het al eens gevraagd, maar waarom droeg Milan niet hun normale thuisshirt?
Volgens de commentator omdat wit hun geluksshirt was met twee Europacup-overwinningen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:58 schreef tjoptjop het volgende:
Misschien is het al eens gevraagd, maar waarom droeg Milan niet hun normale thuisshirt?
Alle spelers hadden hun reet afgeveegd met het originele thuisshirt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:58 schreef tjoptjop het volgende:
HAHAHAHHAAH!quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:57 schreef AryaMehr het volgende:
Gras schijnt volgens ex-Milan speler Huntelaar wel eetbaar te zijn.
grapjequote:Op woensdag 28 maart 2012 22:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
HAHAHAHHAAH!
of was het geen grap?
Ik vindt het geen goede grapquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
HAHAHAHHAAH!
of was het geen grap?
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
HAHAHAHHAAH!
of was het geen grap?
Barca is al geweestquote:
Ik vind dat mensen die dit roepen maar gebanned moeten worden.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:54 schreef tech4u het volgende:
Vind dat de uefa gewoon dikke boetes moet uitdelen als het gras neit naar behoren is.
het wast een grapjequote:Op woensdag 28 maart 2012 23:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik begrijp jou niet, dus weet niet.
Ik dacht, ik ga even lachen anders vind ik het zielig.
Eens. Zorg maar dat je gras in orde is en anders regel je maar ander gras.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:54 schreef tech4u het volgende:
Tegen Arsenal hadden ze er wel voordeel vanquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eens. Zorg maar dat je gras in orde is en anders regel je maar ander gras.
Natuurlijk was het een grap, lutser. Dat je hem niet snapt komt omdat jullie Joden überhaupt geen verstand van echt gras hebben.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik begrijp jou niet, dus weet niet.
Ik dacht, ik ga even lachen anders vind ik het zielig.
Niks mee te maken. Wij kijkers hebben recht op goed gras.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik vind dat mensen die dit roepen maar gebanned moeten worden.
WTFWeet jij wat voor weer qua temperatuur en wel of geen regen het daar is geweest de afgelopen week? Weet je ook of daar misschien concerten zijn geweest de afgelopen week enz enz?
Dat boeit me allemaal geen kut, een wedstrijd hoort zo min mogelijk beïnvloed te worden door zaken als het veld, de bal, de lampen, ga zo maar door.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:03 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Tegen Arsenal hadden ze er wel voordeel van
quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:04 schreef tech4u het volgende:
[..]
Niks mee te maken. Wij kijkers hebben recht op goed gras.
Serieus op ingaanquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:04 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Natuurlijk was het een grap, lutser. Dat je hem niet snapt komt omdat jullie Joden überhaupt geen verstand van echt gras hebben.
bloedroodquote:
Dat jij serieus denkt dat ik serieus ben.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Serieus op ingaanDacht dat je IQ hoog was. Naja, dat zei je zelf. Slimbo.
omkopingquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hands, overduidelijk.
en faal keeper
Dat jij serieus denkt dat ik serieus ben dat jij serieus bentquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat jij serieus denkt dat ik serieus ben.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat jij serieus denkt dat ik serieus ben dat jij serieus bent
duitser bayern munchenquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke Boa is nu de mof en welke de neger?
Haal ze altijd door elkaar
quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat jij serieus denkt dat ik serieus ben dat jij serieus bent
1x miste iequote:Op woensdag 28 maart 2012 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eén op één op de keeper af
-> Robben scoort.
As always?
99 van de 100 keer wel.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eén op één op de keeper af
-> Robben scoort.
As always?
Hij speelde nog bij l'OMquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:11 schreef Anonymousz het volgende:
ribery uitgefloten door zijn landgenoten
Moet zeggen dat ik blij ben dat er ook spelers uit t NLelftal zijn die erg goed in vorm zijn! Al dat geneuzel laatst over de zorgen over het NLelftal.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Robben, nooit zal er iemand zo goed zijn
Oh ja I forgotquote:
ze zijn boos omdat hij naar een andere club gingquote:
dan maar acm - bayernquote:
Nee. Maar Wijnaldum wordt hier ook uitgefloten?quote:
Zo sneu vind ik dat.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:14 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ze zijn boos omdat hij naar een andere club ging
Sneu vind ik dat.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee. Maar Wijnaldum wordt hier ook uitgefloten?
kenneth perez werd ook uitgefloten door het ajax publiek toen hij naar PSV gingquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo sneu vind ik dat.Het zelfde als toen Seedorf in de Arena kwam... Uitgefloten door het Ajax publiek en dan nu hopen dat hij terug komt naar Ajax....
Die weet wel beter.
helemaal met je eensquote:
Kenneth is dan ook de eredivisiehoer.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:21 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
kenneth perez werd ook uitgefloten door het ajax publiek toen hij naar PSV ging
Perez vind ik wel een klootzak. Maar dan nog. Reis heb ik het ook niet zo op, maar heb ik niet uitgefloten.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kenneth is dan ook de eredivisiehoer.Dan mag dat.
AZ,
Ajax,
Psv,
Ajax,
Twente....
Mwa ja die mag ik wel eredivisiehoer noemen ja.
Nee onzin. Ook dat vind ik achterlijk. Wat, omdat ie nou bij een andere club speelt is t ineens een hufter ofzo?
ja hoorquote:
Reis snap ik ook niet. Herstellen bij Psv en als ie dan bijna klaar is om weer te spelen tekenen bij Vitesse....quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Perez vind ik wel een klootzak. Maar dan nog. Reis heb ik het ook niet zo op, maar heb ik niet uitgefloten.
Waarom.... wij kunnen toch nog gewoon de zelfde geile sex hebben als eerst?quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
wacht, dan maak ik het eerst uit.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom.... wij kunnen toch nog gewoon de zelfde geile sex hebben als eerst?
hier op fokquote:
sorry je bent toch niet de warequote:Op woensdag 28 maart 2012 23:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
wacht, dan maak ik het eerst uit.
quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kom uit onz he.Hou daar rekening mee als ik zo iets post!
Live op radio 49?quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:39 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
hier op fok
wanneer zo snel mogelijk
Want?quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind jullie maar maffiamaatjes.
ik ben overmorgen vrijquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Live op radio 49?
Ehm ik ben morgen en overmorgen vrij.
quote:
ai ai kapiteinquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:53 schreef kapiteintje het volgende:
[VBL Slowchat] #111: Zon, zee en voetbal!
We moeten ff onze post-snelheid omhoog krikken daar.
Ik volg je echt niet...quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pas maar op ik kom je halen, Delluft represent ! en nu stop ik met lomp offtopic gaan
primaquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus overmorgen trouwen op radio 49?
Bron: http://www.nu.nl/sport/27(...)mat-in-san-siro.htmlquote:Barcelona dient wellicht klacht in vanwege grasmat in San Siro
Laatste update: 29 maart 2012 13:46 info
AMSTERDAM - FC Barcelona overweegt een klacht in te dienen bij de UEFA vanwege de slechte staat van het veld in San Siro tijdens de ontmoeting met AC Milan in de Champions League van woensdag (0-0).
Foto: ANP
http://vod.player.sport1.nl/nusport/8394
Milan zou ook een belofte hebben gebroken om het veld te besproeien, zo bericht radiostation Cadena Cope. Dit zou niet alleen op de wedstrijddag gebeuren maar ook op dinsdag, toen Barcelona de laatste training afwerkte voor het heenduel in de kwartfinale.
Diverse spelers van de Champions League-houder klaagden na afloop over het veld. Volgens Javier Mascherano stuiterde de bal op onverwachte momenten.
Lionel Messi noemde het veld een van de oorzaken voor het feit dat Barcelona relatief weinig kansen creëerde.
"We kunnen en moeten ons aan alles aanpassen. Maar het is moeilijk voetballen als de grasmat zo slecht is'', zei coach Josep Guardiola.
Des te meer reden om er achteraf niet om te gaan janken.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:33 schreef Paul-89 het volgende:
Veld is al jaren slecht daar, komt blijkbaar door het gebrek aan zonlicht door dat dak, maar tegenwoordig zijn daar toch ook andere mogelijkheden om je veld goed te krijgen/houden.
Ik vind dat de uefa best wel wat mag doen tegen (te) slechte velden.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Des te meer reden om er achteraf niet om te gaan janken.
Amsterdamse taferelen in Barcelona. Treurig zeg.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bron: http://www.nu.nl/sport/27(...)mat-in-san-siro.html
Zucht...
Daar mogen ze inderdaad wel wat aan doen. Maar alsof het bij Barcelona ligt aan het gras. Als je niet kan scoren ondanks dat slechte gras dan moet je gewoon niet gaan voetballenquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:38 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind dat de uefa best wel wat mag doen tegen (te) slechte velden.
KNVB trouwens ook, zie bijv. De Graafschap.
Ik kan je uit ervaring vertellen dat op een slecht veld waarbij je geen grip hebt en regelmatig een uitglijder maakt, je als "voetballende ploeg" in het nadeel bent.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:33 schreef Romanus het volgende:
[..]
Daar mogen ze inderdaad wel wat aan doen. Maar alsof het bij Barcelona ligt aan het gras. Als je niet kan scoren ondanks dat slechte gras dan moet je gewoon niet gaan voetballen
Waar heeft Wenger nog niet over geklaagd?quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:05 schreef sylvietjoo het volgende:
Wenger heeft er ook over geklaagd... schijnt voor zulke ploegen toch in het nadeel te werken. En dan bedoel ik niet meer dan een nadeel, niet dat je daar alles aan moet wijten...
Echt he.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar heeft Wenger nog niet over geklaagd?
Tegen arsenal was het veld nog 3 keer zo slechtquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar heeft Wenger nog niet over geklaagd?
Voor het spel wat Barca speelt is een goede grasmat wel erg belangrijk maar het was nu ook weer niet zo dramatisch dat je helemaal niet kon spelen. Was het 0-1 geworden dan hadden ze waarschijnlijk niet zo geklaagd.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:33 schreef Romanus het volgende:
[..]
Daar mogen ze inderdaad wel wat aan doen. Maar alsof het bij Barcelona ligt aan het gras. Als je niet kan scoren ondanks dat slechte gras dan moet je gewoon niet gaan voetballen
Ik vond het een goede wedstrijd. Het enige minpunt voor mij was dat Milan niet heeft gewonnenquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:54 schreef louter_genieten het volgende:
Het valt mij op dat veel mensen het gister een "saaie wedstrijd" vonden.
Waarom? door de 0-0 en de weinig kansen? Is het niet meer mogelijk om te genieten van de mentale aspecten van topwedstrijden, de spanning en de concentratie. De manier waarop Puyol de linksback positie invult. De ervaring van Nesta en Ambrosini van geen tot veel pressie in 1e en 2e helft. De goede basisplaats van Bonera. De onmacht en klasse van Messi. De neutralisering en geniale pass van Ibra. Het mentale tekort van jongelingen op dit niveau zoals Tello en Emanuelson.
Moet voetbal tegenwoordig ook PVV-achtig zijn zoals de confrontaties in el clasico met zuigen en opportunisme als enig wedstrijdbeeld?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |