Het raam uit gooien en een Pod HD halen. Prachtig spulquote:Op zondag 1 april 2012 23:20 schreef The_Dean het volgende:
En ik had gezworen nooit een multi-FX te kopen, nu ligt hier verdomd gewoon een Zoom GFX-707
Die heb je niet gekochtquote:Op zondag 1 april 2012 23:20 schreef The_Dean het volgende:
En ik had gezworen nooit een multi-FX te kopen, nu ligt hier verdomd gewoon een Zoom GFX-707
Nee, maar wel in bezit nuquote:
Dan maak je je tuin er blij meequote:Op zondag 1 april 2012 23:23 schreef The_Dean het volgende:
Naja, zo lomp wil ik het dan niet doen
Sowieso is mijn laptop te lam om ook maar iets te doen met opnemen. En het was een kadootje van een klant.
Moest er iemand blij mee maken, dus dan gooi ik het niet uit het raam, dat is zonde
Dunlop 65 voor het fretboard. Kwartiertje inwerken en afdrogenquote:Op zondag 1 april 2012 23:18 schreef The_Dean het volgende:
Heb je het dan wel goed gedaan? En wat heb je gebruikt?
Dan kan ik er ook niet zo heel erg veel mee.quote:Op zondag 1 april 2012 23:27 schreef The_Dean het volgende:
Wou hem jou aanbieden, maar is niet linkshandig natuurlijk.
tis fretboard lemon oil. Koop binnenkort ook nog zo'n bodyspray denk ikquote:Op zondag 1 april 2012 23:32 schreef The_Dean het volgende:
Ja, maar alles is Dunlop Formula 65, van gitaarpoets tot lemon oil
quote:Op zondag 1 april 2012 23:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan kan ik er ook niet zo heel erg veel mee.
Alhoewel, zou misschien mooi mij mijn Marshall passen. Die gebruik ik ook niet...
Die shit is wel goed man. Aanbrengen, in laten trekken, vuil eraf poetsen, fretboard afnemen, nog een beetje aanbrengen, goed inwrijven, afnemen en klaar.quote:Op zondag 1 april 2012 23:34 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
tis fretboard lemon oil. Koop binnenkort ook nog zo'n bodyspray denk ik
Ja ik had gehoopt dat er iets meer resultaat in zit. Op zo'n 60 jaar oude gitaar zit grondig vuil en ik durf er niet met een schuurspons overheen te raggenquote:Op zondag 1 april 2012 23:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die shit is wel goed man. Aanbrengen, in laten trekken, vuil eraf poetsen, fretboard afnemen, nog een beetje aanbrengen, goed inwrijven, afnemen en klaar.
Perfect schoon.
quote:Op zondag 1 april 2012 23:04 schreef tjoptjop het volgende:
Schemerlampje op schroeven en zeggen dat je een éééénig bijzettafeltje heb gevonden.
Goed gelukt met je opnames dus ?quote:Op zondag 1 april 2012 23:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het raam uit gooien en een Pod HD halen. Prachtig spul
Ja, we hebben 2 standaard patches gebruikt die behoorlijk dicht in de buurt kwamen van het geluid wat we wilden hebben.quote:
Een oude tandenborstel doet het ook erg goed.quote:Op zondag 1 april 2012 23:41 schreef The_Dean het volgende:
Nee, dat doe ik sowieso nooit. Gewoon met een pincet voorzichtig het vuil eraf schrapen en langs de frets [denk erom dat je geen krassen maakt].
Ik had je ook wel even een demo kunnen geven, want nu hoorde je alleen een standaard patch die nog niet getweaked was voor de ibanez. Zoveel leuke amps, cabinetten en effecten.quote:Op zondag 1 april 2012 23:58 schreef The_Dean het volgende:
Zaterdag even zo'n Eleven Rack gehoord, maar dat is ook wel gaaf spul moet ik zeggen. Klonk goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |