quote:
Ik zou me er niet meer aan ergeren als ik jou was.quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
NOU NOU, de postbode kan morgen niet touren met zijn BMW, want hij moet met de prijzen naar Ajacied422.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:48 schreef kapiteintje het volgende:
Je bent echt en homo Ajacied422. Het is tegen de etiquette hier op VBL om topics te jatten. Zeker van vaste users.
zoveel gelijk krijgen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:47 schreef napoleonfour het volgende:
bijna topic vol, zet je topic klaar ajacied422
Regeltjes, regeltjes,ikke ikkke ben de baas en ik ben sterk en jullie nietquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:48 schreef kapiteintje het volgende:
Je bent echt en homo Ajacied422. Het is tegen de etiquette hier op VBL om topics te jatten. Zeker van vaste users.
Wat krijg je dan als je topics opent? Word er een soort highscore bijgehouden van wie de meeste topics opent? E-peen?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:48 schreef kapiteintje het volgende:
Niet all1 op vbl. Sluiter opent een nieuwe. Tenzij t te lang duurt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:48 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ben niet kaal.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:49 schreef sl44 het volgende:
[..]
Regeltjes, regeltjes,ikke ikkke ben de baas en ik ben sterk en jullie niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De kale is hier de baas en voor de rest moet iedereen zijn bek houden met jullie kut dorpsgedrag.
Dat is net zoiets als voorspelen dat Barcelona wint tegen Excelsior.quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:50 schreef GGMM het volgende:
Laten we het weer over de wedstrijd hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |