abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 april 2012 @ 18:41:15 #151
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_110192839
quote:
13s.gif Op woensdag 11 april 2012 18:28 schreef yvonne het volgende:

[..]

Doe dat dan ook maar niet ^O^

Ik ga even flink opruimen, dit is een hulptopic, niet een ik heb zelf frustraties en die uit ik lekker hier want ik moet Ingrid niet-topic
Haal die post met jouw voorbarige conclusie dan ook weg...want ik voel me toch lichtelijk aangesproken daardoor en die bejegening is niet juist in mijn geval.
Ook hoi !
pi_110193000
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 18:41 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Haal die post met jouw voorbarige conclusie dan ook weg...want ik voel me toch lichtelijk aangesproken daardoor en die bejegening is niet juist in mijn geval.
GRIJP HEM YVONNE, MAAK HEM AFFFFFFFFF.
  Admin woensdag 11 april 2012 @ 19:00:20 #153
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_110193705
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 18:41 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Boehoehoe,
kan het nu ontopic?
Kom je behangen?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_110194962
Uit de OP:
quote:
17s.gif Op woensdag 28 maart 2012 21:47 schreef Papabear het volgende:

Ik krijg van de lieve fok!kers mits het gaat lukken met vervoer uiteraard:

- Magnetron - Inlognaam , neemt Simmu mee, brengt

Ik zie dat je al een magnetron krijgt, maar heb je wat aan een oventje?
Onder voorbehoud, hoor: mits de eigenaar die 'm heeft uitgeleend 'm niet terug wil..

Ik zie het niet terug in je lijstje met spullen die je nog moet, namelijk:

===============================
Ik moet nog:

- wasmachine, normaal formaat koelkast en gasfornuis of kookplaat.
- 2 persoonsmatras
- theelepels, dessertlepel, gebaksvorkjes, messenset, pollepel, garde, blikopener, soepkom, snijplank, theepot + warmhoudlichtje
- Lampen
- Gordijn/ luxaflex
- Kapstok/ Kapstokhaakjes
- Bezem
- Motblik en veger
- Zeeppompje
- Alufolie, keukenrol
- badmat, wcmat
=============================
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_110198278
Ingrid, ik moet het even nakijken maar volgens mij heb ik nog 2 paar gordijnen van Ikea, Merete, met roede. De bruine hangt op dit moment nog in de logeerkamer maar we gaan verhuizen en nemen het niet mee. Ik heb ook de beige gekocht maar nooit opgehangen, weet dus niet zeker of ik ze nog heb. De roede wel in ieder geval.

Kan je er iets mee misschien? Ze liggen nu nog in de Achterhoek, moeten we even kijken hoe het bij jou komt als je ze wil.
E.
  woensdag 11 april 2012 @ 20:48:51 #156
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_110200458
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 19:00 schreef yvonne het volgende:

[..]

Boehoehoe,
kan het nu ontopic?
Kom je behangen?
Ik heb een kamertje van mezelf dat ik al 5 jaar moet behangen. Dus nee, voor behangen moet je niet bij mij zijn.
Ook hoi !
pi_110204530
Ingrid, je PM is vol denk ik. Maar ik ga morgen even kijken of ik de beige gordijnen nog heb en zal meteen een foto van de bruine maken!
E.
pi_110205217
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:42 schreef .Sparkling. het volgende:
Ingrid, je PM is vol denk ik. Maar ik ga morgen even kijken of ik de beige gordijnen nog heb en zal meteen een foto van de bruine maken!
Niet vol hoor!
En bedankt!
pi_110206368
Oh, ik kon hem niet verzenden. Raar! Nou ja, nu weet je het ook ;)
E.
pi_110215403
Ingrid, mijn ouders hebben als het goed is in Hoogeveen nog mijn 'oude' gordijnen van mijn eerste studentenkamer (2009-2010) liggen, minder dan een jaar gebruikt. Het zijn 3 losse gordijnen met plooiband, maar oorspronkelijk waren ze met lussen voor aan een roede, ik denk dat mijn moeder die lussen ook heeft bewaard zodat je ze eventueel er weer aan kunt naaien. Het zijn 3 losse gordijnen, en de stof was 1.45m breed per gordijn. 2 ervan zijn iets van 1,5-2 meter lang, en de derde was van plafond tot vloer (Hoe lang is dat meestal? 2,5/3 meter ofzo?). Als je geinteresseerd bent kan ik moederlief vragen ze op te meten, want ik ben een ramp met maten schatten :+ En ik moet vast nog ergens een foto hebben waar ze op te zien zijn :)

Ze zijn roze-wit geruit, ik ben er nog steeds verliefd op, misschien iets voor je meisje? Ze verduisteren alleen niet extreem goed, dus het zal niet pikdonker zijn voordat het buiten ook donker is. Ze zijn ook niet doorzichtig hoor, maar lichtgekleurde stof en niet hele dure kwaliteit.

Ik studeer zelf momenteel in Londen en mijn ouders hebben het vaak druk, dus ik zal zelf moeilijk vervoer kunnen regelen. Maar er is vast iemand die Hoogeveen-Assen kan doen, mocht je geinteresseerd zijn, ouders wonen ook vlakbij de afrit van de A28.

Disclaimer: mijn ouders gooien zelden iets weg, maar ik zal om 100% zeker te zijn nog even moeten vragen of het er nog ligt
  donderdag 12 april 2012 @ 07:27:45 #161
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_110217237
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 01:23 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Ingrid, mijn ouders hebben als het goed is in Hoogeveen nog mijn 'oude' gordijnen van mijn eerste studentenkamer (2009-2010) liggen, minder dan een jaar gebruikt. Het zijn 3 losse gordijnen met plooiband, maar oorspronkelijk waren ze met lussen voor aan een roede, ik denk dat mijn moeder die lussen ook heeft bewaard zodat je ze eventueel er weer aan kunt naaien. Het zijn 3 losse gordijnen, en de stof was 1.45m breed per gordijn. 2 ervan zijn iets van 1,5-2 meter lang, en de derde was van plafond tot vloer (Hoe lang is dat meestal? 2,5/3 meter ofzo?). Als je geinteresseerd bent kan ik moederlief vragen ze op te meten, want ik ben een ramp met maten schatten :+ En ik moet vast nog ergens een foto hebben waar ze op te zien zijn :)

Ze zijn roze-wit geruit, ik ben er nog steeds verliefd op, misschien iets voor je meisje? Ze verduisteren alleen niet extreem goed, dus het zal niet pikdonker zijn voordat het buiten ook donker is. Ze zijn ook niet doorzichtig hoor, maar lichtgekleurde stof en niet hele dure kwaliteit.

Ik studeer zelf momenteel in Londen en mijn ouders hebben het vaak druk, dus ik zal zelf moeilijk vervoer kunnen regelen. Maar er is vast iemand die Hoogeveen-Assen kan doen, mocht je geinteresseerd zijn, ouders wonen ook vlakbij de afrit van de A28.

Disclaimer: mijn ouders gooien zelden iets weg, maar ik zal om 100% zeker te zijn nog even moeten vragen of het er nog ligt
Misschien een idee om je ouders te vragen of ze het dan evt. op de post kunnen doen? (ik ben brutaal ik weet het... ;))
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_110217459
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 01:23 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:

Ik heb zeker interesse!
  donderdag 12 april 2012 @ 10:24:32 #163
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_110220220
quote:
5s.gif Op donderdag 12 april 2012 07:27 schreef dolfina-chica het volgende:

[..]

Misschien een idee om je ouders te vragen of ze het dan evt. op de post kunnen doen? (ik ben brutaal ik weet het... ;))
Er moet nog iets anders uit Hoogeveen komen dus ik denk dat dat niet nodig is ;)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_110222545
quote:
13s.gif Op woensdag 11 april 2012 18:28 schreef yvonne het volgende:

[..]

Doe dat dan ook maar niet ^O^

Ik ga even flink opruimen, dit is een hulptopic, niet een ik heb zelf frustraties en die uit ik lekker hier want ik moet Ingrid niet-topic
He Jammer Von , door je edit is die uit mn AT verdwenen!

Ik heb zelf weinig frustraties hoor , mijn huisje wordt prima geregeld.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_110223782
Ik kan de beige gordijnen even niet vinden dus het kan zijn dat we ze ergens (te goed) hebben opgeruimd of anders heb ik ze niet meer. Dat overleg ik vanavond even met mijn man, misschien weet hij het. En anders verwacht ik dat, als we ze nog hebben, deze in ieder geval boven water komen als we de spullen gaan inpakken voor het verhuizen. We gaan ieder weekend 1 ruimte doen dus wanneer ze dan terecht komen weet ik ook niet. Ja, daar heb je eigenlijk ook niets aan he |:( :D

De bruine gordijnen heb ik wel op de foto gezet, al viel dat niet mee tegen het licht in ;)
Het zijn er 2 maar ik heb maar 1 kant op de foto gezet, ze zijn per stuk 1,45 breed en de hoogte ongeveer 2,20.

Ze zijn niet zo glad gestreken nee :@
E.
pi_110224539
-Yvonne was best duidelijk-

[ Bericht 32% gewijzigd door liesje1979 op 12-04-2012 12:27:15 ]
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_110224900
-Kom daar maar mee naar FB ok? Kunnen we dit topic daar vrij van houden. ;)-

[ Bericht 80% gewijzigd door liesje1979 op 12-04-2012 12:36:17 ]
pi_110227201
Hi, ik lurk meestal voornamelijk, maar indien nog nodig heb ik wel een bezem en een staande lamp over. Staan wel in Utrecht, dus vervoer moet even geregeld worden.
pi_110227416
-Niet doen-

[ Bericht 97% gewijzigd door liesje1979 op 12-04-2012 13:44:47 ]
Daar gaan we weer
  donderdag 12 april 2012 @ 14:17:22 #170
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_110229314
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2012 10:24 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

Er moet nog iets anders uit Hoogeveen komen dus ik denk dat dat niet nodig is ;)
Isa zit in hoogeveen :D
Niet aan gedacht... sorry Isa!!!
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_110229330
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 08:01 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Ik heb zeker interesse!
Zal zo even mijn moeder mailen dan!
pi_110229360
quote:
4s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:17 schreef dolfina-chica het volgende:

[..]

Haha, ja ik wist dat ik had gelezen dat er iemand daar vandaan moest komen!
pi_110230619
quote:
4s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:17 schreef dolfina-chica het volgende:

Voor er nòg meer mensen gaan PM'en: ik heb geen auto.
(al 3x gevraagd in PM)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 12 april 2012 @ 14:56:51 #174
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_110231078
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

(al 3x gevraagd in PM)
Maar ik doelde dan weer niet op jou ;)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_110231257
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

(al 3x gevraagd in PM)
Oeps, sorry!

quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:56 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

Maar ik doelde dan weer niet op jou ;)
Wie gaat er wel vanuit Hoogeveen? Per post is op zich geen probleem hoor, dan betaal ik wel verzendkosten maar er is idd vast iemand die Hoogeveen-Assen doet/kan doen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')