Haal die post met jouw voorbarige conclusie dan ook weg...want ik voel me toch lichtelijk aangesproken daardoor en die bejegening is niet juist in mijn geval.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe dat dan ook maar niet
Ik ga even flink opruimen, dit is een hulptopic, niet een ik heb zelf frustraties en die uit ik lekker hier want ik moet Ingrid niet-topic
GRIJP HEM YVONNE, MAAK HEM AFFFFFFFFF.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:41 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Haal die post met jouw voorbarige conclusie dan ook weg...want ik voel me toch lichtelijk aangesproken daardoor en die bejegening is niet juist in mijn geval.
Boehoehoe,quote:Op woensdag 11 april 2012 18:41 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Haal die post met jouw voorbarige conclusie dan ook weg...want ik voel me toch lichtelijk aangesproken daardoor en die bejegening is niet juist in mijn geval.
Ik zie dat je al een magnetron krijgt, maar heb je wat aan een oventje?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:47 schreef Papabear het volgende:
Ik krijg van de lieve fok!kers mits het gaat lukken met vervoer uiteraard:
- Magnetron - Inlognaam , neemt Simmu mee, brengt
Ik heb een kamertje van mezelf dat ik al 5 jaar moet behangen. Dus nee, voor behangen moet je niet bij mij zijn.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Boehoehoe,
kan het nu ontopic?
Kom je behangen?
Niet vol hoor!quote:Op woensdag 11 april 2012 21:42 schreef .Sparkling. het volgende:
Ingrid, je PM is vol denk ik. Maar ik ga morgen even kijken of ik de beige gordijnen nog heb en zal meteen een foto van de bruine maken!
Misschien een idee om je ouders te vragen of ze het dan evt. op de post kunnen doen? (ik ben brutaal ik weet het...quote:Op donderdag 12 april 2012 01:23 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Ingrid, mijn ouders hebben als het goed is in Hoogeveen nog mijn 'oude' gordijnen van mijn eerste studentenkamer (2009-2010) liggen, minder dan een jaar gebruikt. Het zijn 3 losse gordijnen met plooiband, maar oorspronkelijk waren ze met lussen voor aan een roede, ik denk dat mijn moeder die lussen ook heeft bewaard zodat je ze eventueel er weer aan kunt naaien. Het zijn 3 losse gordijnen, en de stof was 1.45m breed per gordijn. 2 ervan zijn iets van 1,5-2 meter lang, en de derde was van plafond tot vloer (Hoe lang is dat meestal? 2,5/3 meter ofzo?). Als je geinteresseerd bent kan ik moederlief vragen ze op te meten, want ik ben een ramp met maten schattenEn ik moet vast nog ergens een foto hebben waar ze op te zien zijn
Ze zijn roze-wit geruit, ik ben er nog steeds verliefd op, misschien iets voor je meisje? Ze verduisteren alleen niet extreem goed, dus het zal niet pikdonker zijn voordat het buiten ook donker is. Ze zijn ook niet doorzichtig hoor, maar lichtgekleurde stof en niet hele dure kwaliteit.
Ik studeer zelf momenteel in Londen en mijn ouders hebben het vaak druk, dus ik zal zelf moeilijk vervoer kunnen regelen. Maar er is vast iemand die Hoogeveen-Assen kan doen, mocht je geinteresseerd zijn, ouders wonen ook vlakbij de afrit van de A28.
Disclaimer: mijn ouders gooien zelden iets weg, maar ik zal om 100% zeker te zijn nog even moeten vragen of het er nog ligt
Ik heb zeker interesse!quote:Op donderdag 12 april 2012 01:23 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Ingrid, mijn ouders hebben als het goed is in Hoogeveen nog mijn 'oude' gordijnen van mijn eerste studentenkamer (2009-2010) liggen, minder dan een jaar gebruikt. Het zijn 3 losse gordijnen met plooiband, maar oorspronkelijk waren ze met lussen voor aan een roede, ik denk dat mijn moeder die lussen ook heeft bewaard zodat je ze eventueel er weer aan kunt naaien. Het zijn 3 losse gordijnen, en de stof was 1.45m breed per gordijn. 2 ervan zijn iets van 1,5-2 meter lang, en de derde was van plafond tot vloer (Hoe lang is dat meestal? 2,5/3 meter ofzo?). Als je geinteresseerd bent kan ik moederlief vragen ze op te meten, want ik ben een ramp met maten schattenEn ik moet vast nog ergens een foto hebben waar ze op te zien zijn
Ze zijn roze-wit geruit, ik ben er nog steeds verliefd op, misschien iets voor je meisje? Ze verduisteren alleen niet extreem goed, dus het zal niet pikdonker zijn voordat het buiten ook donker is. Ze zijn ook niet doorzichtig hoor, maar lichtgekleurde stof en niet hele dure kwaliteit.
Ik studeer zelf momenteel in Londen en mijn ouders hebben het vaak druk, dus ik zal zelf moeilijk vervoer kunnen regelen. Maar er is vast iemand die Hoogeveen-Assen kan doen, mocht je geinteresseerd zijn, ouders wonen ook vlakbij de afrit van de A28.
Disclaimer: mijn ouders gooien zelden iets weg, maar ik zal om 100% zeker te zijn nog even moeten vragen of het er nog ligt
Er moet nog iets anders uit Hoogeveen komen dus ik denk dat dat niet nodig isquote:Op donderdag 12 april 2012 07:27 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Misschien een idee om je ouders te vragen of ze het dan evt. op de post kunnen doen? (ik ben brutaal ik weet het...)
He Jammer Von , door je edit is die uit mn AT verdwenen!quote:Op woensdag 11 april 2012 18:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe dat dan ook maar niet
Ik ga even flink opruimen, dit is een hulptopic, niet een ik heb zelf frustraties en die uit ik lekker hier want ik moet Ingrid niet-topic
Isa zit in hoogeveenquote:Op donderdag 12 april 2012 10:24 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Er moet nog iets anders uit Hoogeveen komen dus ik denk dat dat niet nodig is
Haha, ja ik wist dat ik had gelezen dat er iemand daar vandaan moest komen!quote:Op donderdag 12 april 2012 14:17 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Isa zit in hoogeveen![]()
Niet aan gedacht... sorry Isa!!!
Voor er nòg meer mensen gaan PM'en: ik heb geen auto.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:17 schreef dolfina-chica het volgende:
Isa zit in hoogeveen![]()
Niet aan gedacht... sorry Isa!!!
Maar ik doelde dan weer niet op jouquote:Op donderdag 12 april 2012 14:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voor er nòg meer mensen gaan PM'en: ik heb geen auto.
(al 3x gevraagd in PM)
Oeps, sorry!quote:Op donderdag 12 april 2012 14:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voor er nòg meer mensen gaan PM'en: ik heb geen auto.
(al 3x gevraagd in PM)
Wie gaat er wel vanuit Hoogeveen? Per post is op zich geen probleem hoor, dan betaal ik wel verzendkosten maar er is idd vast iemand die Hoogeveen-Assen doet/kan doen!quote:Op donderdag 12 april 2012 14:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Maar ik doelde dan weer niet op jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |