abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 11 april 2012 @ 09:34:07 #101
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_110170836
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 09:32 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wel een paar met 2 slaapkamers hoor.
Is dat geen optie dan? Stapelbed en samen op 1 kamer?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_110170882
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 09:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zou toch echt voor 3 slaapkamers gaan :Y
Ja, lijkt mij ook het beste!
pi_110170919
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 09:34 schreef Ynske het volgende:

[..]

Nee, dat werkt hier echt niet.
pi_110170973
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 09:34 schreef Ynske het volgende:

Misschien een beetje ouderwets van me, maar ik zou twee meisjes of twee jongens nog wel op één kamer laten slapen, maar een meisje en een jongen moeten gewoon een eigen kamer hoor :+

Als Ingrid nu een huis met 2 kamers kiest dan blijft ze daar vast heel lang wonen omdat ze weer van voor af aan moet met inschrijven en dan geen urgentie krijgt. Beter om in 1x voor het gewenste aantal kamers gaan en dan nu iets langer wachten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_110171468
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 09:37 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Nee, dat werkt hier echt niet.
Nee hier ook niet, en toch heb ik gewoon geen andere keuze en doen ze het er maar mee. 2 slaapkamers is prima.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_110171478
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 09:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Misschien een beetje ouderwets van me, maar ik zou twee meisjes of twee jongens nog wel op één kamer laten slapen, maar een meisje en een jongen moeten gewoon een eigen kamer hoor :+

Als Ingrid nu een huis met 2 kamers kiest dan blijft ze daar vast heel lang wonen omdat ze weer van voor af aan moet met inschrijven en dan geen urgentie krijgt. Beter om in 1x voor het gewenste aantal kamers gaan en dan nu iets langer wachten.
Is ook zo!
Dit mailde een vriendin net : `Als je een boven woning neemt, zonder tuin.. Hoe wil je dat doen met de kinderen? De hele dag binnen houden? Hoe gaat het denk je als je ze de halve dag binnen moet houden? Op het balkon spelen of op de galerij lijkt me niks. Dan moet je dus altijd met ze mee naar buiten als ze buiten willen spelen? Even gewoon goed over na denken hoe je dat zult gaan ervaren, hoe de kinderen dat zullen vinden?
En op lange termijn? Als je nu iets accepteerd en je wilt eigenlijk iets anders dan moet je lang wachten! Dus heb nu eventjes geduld tot er iets komt wat redelijk goed past bij jullie. Ik snap dat je snel wat wilt maar accepteer niet iets waar je ongelukkig van wordt, daar heeft niemand wat aan he.
Als je het straks alleen moet doen met de kinderen moet je er geen huis stress bij krijgen omdat je ergens woont wat je eigenlik niet wilt of een huis hebt wat te klein is e.d.`

Er zit wel wat in. Maar een flatje heeft als voordeel geen tuin (onderhoud) . Ik wacht dus nog maar even. Gelukkig is Djeez het wel met me eens dat er deze week niks bij staat.

[ Bericht 1% gewijzigd door _Ingrid_ op 11-04-2012 10:30:29 ]
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 11 april 2012 @ 09:59:25 #107
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_110171514
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 09:57 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Is ook zo!
Dit mailde een vriendin net : `Als je een boven woning neemt, zonder tuin.. Hoe wil je dat doen met de kinderen? De hele dag binnen houden? Hoe gaat het denk je als je ze de halve dag binnen moet houden? Op het balkon spelen of op de galerij lijkt me niks. Dan moet je dus altijd met ze mee naar buiten als ze buiten willen spelen? Even gewoon goed over na denken hoe je dat zult gaan ervaren, hoe de kinderen dat zullen vinden?
En op lange termijn? Als je nu iets accepteerd en je wilt eigenlijk iets anders dan moet je lang wachten! Dus heb nu eventjes geduld tot er iets komt wat redelijk goed past bij jullie. Ik snap dat je snel wat wilt maar accepteer niet iets waar je ongelukkig van wordt, daar heeft niemand wat aan he.
Als je het straks alleen moet doen met de kinderen moet je er geen huis stress bij krijgen omdat je ergens woont wat je eigenlik niet wilt of een huis hebt wat te klein is e.d.`

Wijze woorden vind ik! Ik wacht dus nog maar even. Gelukkig is Djeez het wel met me eens dat er deze week niks bij staat.
maar goed, een tuin is toch niet persee nodig? kinderen spelen ook in de straat, speeltuin, kunt ermee naar een park etc.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 11 april 2012 @ 10:01:50 #108
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_110171579
Jeetje, alsof kinderen niet prima kunnen opgroeien in een flat zeg :D
En een slaapkamer delen, als het echt niet anders is dan moet het maar hoor, ik heb thuis nooit een eigen slaapkamer gehad. Het is urgent of niet denk ik dan...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_110171666
Bij sommige kinderen kan je wel een kamer delen en bij anderen niet. Het lijkt mij dat Ingrid daar het beste zicht op heeft.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 11 april 2012 @ 10:05:44 #110
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_110171690
Ik denk dat je wat achtergrond info nodig hebt of het topic iets meer had moeten volgen om iets beter te kunnen inschatten WAAROM het niet handig is om de kinderen van Ingrid voor vast samen op 1 kamer te ltn slapen...
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_110171719
Misschien is het dan overdreven maar Kim snapt dat echt niet. Als het echt echt niet anders kan ok. Misschien door haar autisme ik weet het niet. Maar ik ben nog maar net aan het zoeken, heb in totaal 3 maanden de tijd. En Djeez gaat ermee akkoord. En wie zegt dat als ik reageer, ik dat huis ook daadwerkelijk krijg?
  woensdag 11 april 2012 @ 10:07:37 #112
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_110171739
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 09:59 schreef Ynske het volgende:

[..]

maar goed, een tuin is toch niet persee nodig? kinderen spelen ook in de straat, speeltuin, kunt ermee naar een park etc.
Dat wou ik ook net zeggen, hele hordes kinderen zijn opgegroeid in een flat...
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_110171806
Ohja dat is ook wel zo! Als er een flat is met 3 slaapkamers, zou ik dat niet afwijzen. Scheelt weer onderhoud qua tuin. :P
  woensdag 11 april 2012 @ 10:10:19 #114
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_110171812
Kijk, dat je 3 slaapkamers wilt, dat snap ik, dat lijkt me ook verstandig. Maar een tuin is niet echt prioriteit. En waarom wijs je bepaalde wijken bij voorbaat af?
pi_110171840
Hele slechte buurt (iig assen oost)
Beetje qua school van Kim. Maar goed, dan zou ze nog steeds met het busje heen kunnen gaan.
pi_110171946
3 slaapkamers vind ik geen rare eis maar goed.
  woensdag 11 april 2012 @ 10:16:42 #117
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_110172002
3 slaapkamers (of 2 grote waarvan er 1 op te splitsen is) vind ik ook geen rare wens, maar een tuin zou ik niet perse wensen.

Wij hadden de mazzel dat er een eensgezinswoning met tuin vrij kwam waar medische urgenten voorrang hadden ivm de traplift daar aanwezig toen we een medische urgentie hadden. Anders hadden we ook op een flat gezeten.
pi_110172074
Het is te begrijpen dat je zo je wensen hebt, ik kan er alleen ook inkomen dat het bij anderen verkeerd kan vallen. Vooral mensen die op de wachtlijst staan en mensen voor moeten laten gaan steeds, en zelfs een klein huisje niet als optie krijgen, omdat er daar ook een urgent voorgaat.
  woensdag 11 april 2012 @ 10:19:30 #119
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_110172082
Wie moet er in het huis wonen? Ingrid volgens mij toch? En wie kent haar kinderen het beste? Volgens mij ook Ingrid... Ja Ingrid heeft urgentie maar het lijkt me nu niet handig om nu gelijk in de eerste week voor een huis kiest waar de gezinssituatie alleen maar meer onder gaat lijden.
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_110172207
Ik geloof dat ik nu maar beter niks meer kan zeggen. Wordt blijkbaar verkeerd opgevat.
pi_110172494
Mag je een huis afwezen met urgentie, Ingrid? Hier in Arnhem namelijk niet (tenzij er meer mensen zijn met urgentie).
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  woensdag 11 april 2012 @ 10:35:16 #122
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_110172532
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 10:34 schreef Sally het volgende:
Mag je een huis afwezen met urgentie, Ingrid? Hier in Arnhem namelijk niet (tenzij er meer mensen zijn met urgentie).
Als ik het goed heb, mag dat dus niet. Dus dat Ingrid goed kijkt en weloverwogen kiest ipv lukraak ergens op te reageren vind ik alleen maar goed.
pi_110172553
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 10:35 schreef Ireth het volgende:

[..]

Als ik het goed heb, mag dat dus niet. Dus dat Ingrid goed kijkt en weloverwogen kiest ipv lukraak ergens op te reageren vind ik alleen maar goed.
Uiteraard :)

En ik begrijp dat ze 3 maanden de tijd heeft (waar inmiddels wellicht iets vanaf gesnoept is).
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_110172662
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 10:39 schreef Ireth het volgende:

[..]

En daar ga jij vrijwillig tussen staan? :D
* Scorpie mompelt iets over rots in de branding enzo.
pi_110172663
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 10:35 schreef Ireth het volgende:

[..]

Tnx. Ik snap niet goed wat ik nou fout doe hier. Ik heb dat over de tuin niet gezegd, mijn vriendin. En er zit wel wat in, maar zou een huis met 3 slaapkamers er niet op afwijzen.
Ik heb een hekel aan tuinieren, dus zonder tuin vind ik niet erg! Net zoals ik een hele grote tuin geen reden vind om af te wijzen.
Bovendien wie zegt dat als ik reageer, ik het huis meteen heb?
Als je hebt gereageerd en je krijgt dat huis aangeboden en je wijst het af, dan vervalt je urgentie meteen.
En de man van de woningbouw zei zelf ook nog dat assen oost niet de beste optie zou zijn..
Ik hou er nu over op, heb geen zin om mezelf te blijven verdedigen.
Ik wil ook snel weg hier, de sfeer thuis wordt er niet beter op. We proberen elkaar nu zoveel mogelijk te negeren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')