Is dat geen optie dan? Stapelbed en samen op 1 kamer?quote:
Ja, lijkt mij ook het beste!quote:Op woensdag 11 april 2012 09:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou toch echt voor 3 slaapkamers gaan
Nee, dat werkt hier echt niet.quote:Op woensdag 11 april 2012 09:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
Is dat geen optie dan? Stapelbed en samen op 1 kamer?
Misschien een beetje ouderwets van me, maar ik zou twee meisjes of twee jongens nog wel op één kamer laten slapen, maar een meisje en een jongen moeten gewoon een eigen kamer hoorquote:Op woensdag 11 april 2012 09:34 schreef Ynske het volgende:
Is dat geen optie dan? Stapelbed en samen op 1 kamer?
Nee hier ook niet, en toch heb ik gewoon geen andere keuze en doen ze het er maar mee. 2 slaapkamers is prima.quote:
Is ook zo!quote:Op woensdag 11 april 2012 09:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien een beetje ouderwets van me, maar ik zou twee meisjes of twee jongens nog wel op één kamer laten slapen, maar een meisje en een jongen moeten gewoon een eigen kamer hoor
Als Ingrid nu een huis met 2 kamers kiest dan blijft ze daar vast heel lang wonen omdat ze weer van voor af aan moet met inschrijven en dan geen urgentie krijgt. Beter om in 1x voor het gewenste aantal kamers gaan en dan nu iets langer wachten.
maar goed, een tuin is toch niet persee nodig? kinderen spelen ook in de straat, speeltuin, kunt ermee naar een park etc.quote:Op woensdag 11 april 2012 09:57 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Is ook zo!
Dit mailde een vriendin net : `Als je een boven woning neemt, zonder tuin.. Hoe wil je dat doen met de kinderen? De hele dag binnen houden? Hoe gaat het denk je als je ze de halve dag binnen moet houden? Op het balkon spelen of op de galerij lijkt me niks. Dan moet je dus altijd met ze mee naar buiten als ze buiten willen spelen? Even gewoon goed over na denken hoe je dat zult gaan ervaren, hoe de kinderen dat zullen vinden?
En op lange termijn? Als je nu iets accepteerd en je wilt eigenlijk iets anders dan moet je lang wachten! Dus heb nu eventjes geduld tot er iets komt wat redelijk goed past bij jullie. Ik snap dat je snel wat wilt maar accepteer niet iets waar je ongelukkig van wordt, daar heeft niemand wat aan he.
Als je het straks alleen moet doen met de kinderen moet je er geen huis stress bij krijgen omdat je ergens woont wat je eigenlik niet wilt of een huis hebt wat te klein is e.d.`
Wijze woorden vind ik! Ik wacht dus nog maar even. Gelukkig is Djeez het wel met me eens dat er deze week niks bij staat.
Dat wou ik ook net zeggen, hele hordes kinderen zijn opgegroeid in een flat...quote:Op woensdag 11 april 2012 09:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar goed, een tuin is toch niet persee nodig? kinderen spelen ook in de straat, speeltuin, kunt ermee naar een park etc.
Als ik het goed heb, mag dat dus niet. Dus dat Ingrid goed kijkt en weloverwogen kiest ipv lukraak ergens op te reageren vind ik alleen maar goed.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:34 schreef Sally het volgende:
Mag je een huis afwezen met urgentie, Ingrid? Hier in Arnhem namelijk niet (tenzij er meer mensen zijn met urgentie).
Uiteraardquote:Op woensdag 11 april 2012 10:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als ik het goed heb, mag dat dus niet. Dus dat Ingrid goed kijkt en weloverwogen kiest ipv lukraak ergens op te reageren vind ik alleen maar goed.
* Scorpie mompelt iets over rots in de branding enzo.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
En daar ga jij vrijwillig tussen staan?
Tnx. Ik snap niet goed wat ik nou fout doe hier. Ik heb dat over de tuin niet gezegd, mijn vriendin. En er zit wel wat in, maar zou een huis met 3 slaapkamers er niet op afwijzen.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als ik het goed heb, mag dat dus niet. Dus dat Ingrid goed kijkt en weloverwogen kiest ipv lukraak ergens op te reageren vind ik alleen maar goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |