Spannend, en succes! Gaan we straks verhuizen naar K&W met je topic?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:25 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
ja ik kon dus op de valreep nog reageren en heb dat ook gedaan! Elke woensdag komen de nieuwe huizen erop. Dus nu is het bekijken wat kan en wat niet. Liefst 3 slaapkamers, niet in dezelfde wijk.
Ik mag op alle huizen reageren, alleen bij sommige mogen urgenten niet,dat staat er dan bij.
Ehm goede vraag! Geen idee, als ik eraan denk zal ik het navragen.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:31 schreef frederik het volgende:
Wanneer krijg je eigenlijk de uitslag van een woninginschrijving? Dinsdag middernacht is de inschrijfgrens, maar hoe lang hebben ze vervolgens om te gaan verdelen?
Je weet het nooit!quote:Op woensdag 4 april 2012 22:32 schreef innepin het volgende:
[..]
Spannend, en succes! Gaan we straks verhuizen naar K&W met je topic?
Heb je al wat bedacht voor me om te schilderen?
Er gaan toch mensen uit dit topic naar de bowlingmeeting? Daar ga ik ook heen, ik kom uit Voorschoten en wordt opgehaald door iemand uit Zoetermeer, dus daar zou toch wel iets mee te regelen moeten zijn?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:39 schreef loezzie het volgende:
Super Ingrid! Dat is snel!
Ik heb de kasten nog uitgezocht (ben nog lang niet klaar):
- diverse coca cola glazen
- ovenschalen
- mokken (maar las dat je die al genoeg had)
- glazen serveerbakjes voor bijv nootjes of zo
Als je kaarsen leuk vind, dan duik ik hier ook de kast in. Ik brand ze eigenlijk nooit en heb er vele.
Ik hoop alleen dat iemand ze vanuit omg Haaglanden mee naar jou kan nemen.
(o zag overigens dat van de afstandsbediening van de dvd-speler het klepje mist.. ik ga ff zoeken waar die is)
Aah okay, zouden er al spullen gebracht kunnen worden of moet er nog gewacht worden totdat je daadwerkelijk een woning hebt?quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:27 schreef _Ingrid_ het volgende:
Niet qua huis iig.
De op wordt als het goed is aangepast door liesje die heb ik gemaild iig.
Bij mijn ouders kan er wel iets staan, maar tis al aardig vol.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:39 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Aah okay, zouden er al spullen gebracht kunnen worden of moet er nog gewacht worden totdat je daadwerkelijk een woning hebt?
Wanneer krijg je te horen of je een huisje hebt? Zit er huizen in het aanbod die je nteresse hebben?
Wat moet er worden aangepast dan? Kan ik namelijk ook nog steedsquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:27 schreef _Ingrid_ het volgende:
Niet qua huis iig.
De op wordt als het goed is aangepast door liesje die heb ik gemaild iig.
Helderquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:48 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Bij mijn ouders kan er wel iets staan, maar tis al aardig vol.
Er zaten niet veel huizen bij die konden zeg maar. Geen urgentie, 2 slaapkamers, flat. En 1 in dezelfde straar als waar we nu wonen. Ik kijk woensdag weer.
Ik hoor het wel!quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:52 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Helderik zal ergens de komende week in assen zijn en dacht misschien kan ik dan alvast de spulletjes brengen maar moet maar even zien hoeveel spullen prospera nog voor je heeft!
Top!quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ja! Ik haal het dinsdag bij mn werk weg, had nog 2 planten bij me van de bloemetjesmarkt van gisteren dus kon niet alles tegelijkertijd mee nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |