Ik denk dat dat betekent dat mensen die hun huis uit moeten omdat het gesloopt moet worden voorgaan.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:10 schreef livelink het volgende:
Fijn dat er schot in zit nu, Ingrid. Wat betekent sloop urgentie? Dat je alleen in aanmerking komt voor huizen die voor de sloop bestemd zijn in de toekomst?
Ik hoop dat klussen niet nodig is.quote:Op woensdag 4 april 2012 00:14 schreef nikky het volgende:
Wat een goed nieuws van de urgentie.
Hopen dat we snel kunnen beginnen met klussen.
Dat dus... Ik loop te klooien met mn scheiding, maar ondertussen wel ingeschreven. Dus geen recht op urgentie, nou ik kom er gewoon niet eens tussen.. inschrijfduur is iets van 27 maanden nu, ik kom pas over 2 jaar ergens aan de beurt.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:05 schreef Inlognaam het volgende:
Urgentie: de beste huizen voor de zieligste mensen... zo zie ik het soms een beetje*. Als ze het goed aanpakt heeft ze dus een groot huis, op een goede locatie waar ook nog eens weinig aan te klussen valt.
*Uitzonderingen daargelaten uiteraard; soms is het gewoon noodzakelijk. Maar wat heb ik me geirriteerd aan urgenten toen ik een huisje zocht. Alles wat interessant was of nabij mn ouderlijk huis was, was bij voorbaat al urgent.
Ik had geluk dat ik nog van voor mijn huwelijk ingeschreven stond en dus al tien jaar ingeschreven stond, anders had ik nog 10 jaar mogen wachten gok ikquote:Op woensdag 4 april 2012 13:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat dus... Ik loop te klooien met mn scheiding, maar ondertussen wel ingeschreven. Dus geen recht op urgentie, nou ik kom er gewoon niet eens tussen.. inschrijfduur is iets van 27 maanden nu, ik kom pas over 2 jaar ergens aan de beurt.
Voor jou alleen maar fijn tochquote:Op woensdag 4 april 2012 21:46 schreef _Ingrid_ het volgende:
Sorry hoor, ik kan het ook niet helpen dat er in Assen zo´n regeling is!
Ik ben er iig blij mee! Zou niet weten wat ik anders zou moeten!
ja ik kon dus op de valreep nog reageren en heb dat ook gedaan! Elke woensdag komen de nieuwe huizen erop. Dus nu is het bekijken wat kan en wat niet. Liefst 3 slaapkamers, niet in dezelfde wijk.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:00 schreef innepin het volgende:
Super toch! Hoe ging het nou eigenlijk? Heb je al ergens op gereageerd? Dat haal ik er nl weer niet uit, en daar zijn we natuurlijk allemaal nieuwsgierig naar
Lief! maar je/jullie hoeft niet zelf iets te kopen hoor! Alleen als je zelf wat hebt liggen.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:10 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Voor jou alleen maar fijn tochDe regeling wisselt overal per regio/gemeente, hier krijg je onderhand nergens urgentie voor maar toen ik nog woningzoekende was zag ik vaak genoeg bij de verantwoording urgentie staan. Heb zelf met zeer veel geluk met 3.5 jaar inschrijftijd een woning toegewezen gekregen. Zolang je er maar rekening mee houd dat het woningbouw is en dat het soms niet allemaal in even goede staat word opgeleverd...
Maar om weer even OT te gaan: ik moest toevallig naar de action toe gisteren dus ik heb ook nog wat kleine altijd handige schoonmaakspullen voor je gehaald (En ook de vuilniszakken, boterhamzakken en pedaalemmerzakken mogen uit de OP, die rollen passen prima in de bestekbak!) en moet morgen even naar de wibra voor
Dasty
en ik zag in de doos nog ruimte voor een fles daarvan...
Dat siert je Ingrid.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:27 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Lief! maar je/jullie hoeft niet zelf iets te kopen hoor! Alleen als je zelf wat hebt liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |