Vanmiddag als kim vrij is... loop even naar het winkelcentrum en geef de kids een klein ijsje... een glimlach van de kids doet volgens mij wonderenquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:01 schreef Rucky het volgende:
[..]
Begrijpelijk dat je je zo voelt. Probeer het even een middagje van je af te zetten door iets "leuks"/ anders te gaan doen. Dat werkt vaak verdomde goed.![]()
[ afbeelding ]
Ik ben al achter de schermen juridische hulp, komt goedquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:27 schreef Rucky het volgende:
Juridische vragen zou je eventueel ook in het wgr forum kwijt kunnen of anders eens kijken naar de ervaringen van anderen.
Mediation is misschien niet eens nodig dan. Als jij zorgt dat alles opgesteld wordt, en hij een verklaring ondertekent dat hij het ermee eens is (referteverklaring), en z'n handtekening zet op convenant en ouderschapsplan, is het ook geregeld.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:16 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik heb wel lekkers gehaald voor ze!
Ik heb toch weer gebeld net.De secretaresse kon niet veel betekenen voor me. Ik had nog gemaild en dat heeft ze doorgestuurd naar de advocaat. Ook gezegd dat ik op de mail van een week geleden nog geen reactie heb gehad.
Wie weet helpt het! Ze zei ook dat ik Djeez best mee kan nemen dinsdag, kan hij aangeven dat hij overal mee eens is en volledig mee wil werken.
Wellicht dat het omgezet kan worden naar mediation.
Das wel handig dan!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 07:52 schreef innepin het volgende:
[..]
Mediation is misschien niet eens nodig dan. Als jij zorgt dat alles opgesteld wordt, en hij een verklaring ondertekent dat hij het ermee eens is (referteverklaring), en z'n handtekening zet op convenant en ouderschapsplan, is het ook geregeld.
Dan hoop ik dat ze iets vindt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:22 schreef simmu het volgende:
op 3 april dan weer geen grap: er is een urgentie![]()
![]()
![]()
ingrid zelf is niet online, want die is per fiets alle huisjes aan het bekijken, aangezien de urgentieverklaring vandaag al ingaat en tot vanavond tijd is om in te schrijven op een woning
disclaimer; deze post is uiteraard in overleg met ingrid
Wat leukquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:22 schreef simmu het volgende:
![]()
![]()
ingrid zelf is niet online, want die is per fiets alle huisjes aan het bekijken, aangezien de urgentieverklaring vandaag al ingaat en tot vanavond tijd is om in te schrijven op een woning
Mooi!quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:22 schreef simmu het volgende:
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |