Zo wisselend, ook in onze regio , je zit er bovenop en zoekt actief, op een momentquote:Op woensdag 18 april 2012 20:49 schreef _Ingrid_ het volgende:
Nee. Staat ook belachelijk weinig op. Van de maar 8 woningen zijn er al 5 ongeschikt wegens geen urgentie, 1 slaapkamer, of seniorenwoning. De overigen hebben maar 2 slaapkamers. Volgens de vrouw van actium die ik belde is dit uitzonderlijk en staat er normaal veel meer op. En ook veel met 3 slaapkamers. Ze zei al dat het volgende week beter zou zijn.
Ahnee, hij staat er gewoon volgende week woensdag. Die woning met 3 kamers waar jij op mag en gaat reagerenquote:Op woensdag 18 april 2012 21:51 schreef _Ingrid_ het volgende:
Dank je. Als ik tegen de tijd dat de urgentie bijna afloopt nog steeds niks heb gevonden, dan zal ik wel op 2 slaapkamers reageren.
Allemaal duimen dan volgende weekquote:Op woensdag 18 april 2012 22:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ahnee, hij staat er gewoon volgende week woensdag. Die woning met 3 kamers waar jij op mag en gaat reageren
Ja is zo, je zit er nog middenin, week duurt dan heel lang.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:41 schreef _Ingrid_ het volgende:
Lief! Ik blijf positief, ookal is het even slikken weer.
Je moet ook zeker de moed erin houden ook al is dat niet altijd even makkelijk.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:41 schreef _Ingrid_ het volgende:
Lief! Ik blijf positief, ookal is het even slikken weer.
Zet maar weer op de lijst. Ik heb er ook nog één over.quote:
Tof!quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:51 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zet maar weer op de lijst. Ik heb er ook nog één over.
Fijn ! Ik vond het al zo vervelend, maar om nou een kapotte te geven (hij las niet alle dvd's goed).. dat is ook weer zo iets..quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:51 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zet maar weer op de lijst. Ik heb er ook nog één over.
Wat een leukequote:Op zaterdag 21 april 2012 20:53 schreef Cooki het volgende:
Ingrid, ik las dat je een kapstok/kapstokhaakjes zoekt, toen herinnerde ik me dat we hier nog een kinderkapstokje hebben liggen.
Ms leuk en handig voor erbij? Laat maar even weten als je interesse hebt![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |