Is dat synoniem voor... ieuwwwquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:28 schreef Id_do_her het volgende:
En nee, ik ga daar slechts op visvakantie.
Geen kleermaker in de buurt?quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:29 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
ja wtf ;s
Ik durf dat niet zelf want ik ben bang dat ik het verneuk![]()
![]()
.
quote:
Voor wat? Ik volg het niet?quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat synoniem voor... ieuwww
Bonnie deed dat toen ik terug hier heen verhuisde.. Maar dat was stressquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:30 schreef Adolecens het volgende:
Kat die denkt dat ie een hond is, compleet met hijgen en tong uit de bak en al![]()
Hey hai A_F :$ :$ hihiquote:
"visvakantie"quote:
Word je deze man:quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, ik maak echt vaak scheve zinnen. Waar ik maar kan zelfs.
En nee, ik ga daar slechts op visvakantie.
Wtf is deze dan.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Word je deze man:
http://www.facebook.com/timshark
Baas, die neukt alle thaise chicks
quote:
quote:
eens kijkenquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Done, plus nog een paar andere mooie bedtime stories erbij.
Ja, maar daar heen gaan om 1 knoopje is ook zo domquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen kleermaker in de buurt?
Kut op met je animequote:Op woensdag 28 maart 2012 22:37 schreef Dqod het volgende:
Ik ga maar eens ff anime kijken, lekker gek XD
Later![]()
Ok hentai danquote:
Natuurlijk niet. Dat is zijn beroep.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:37 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja, maar daar heen gaan om 1 knoopje is ook zo domdan denkt die ook hedde gij geen moeder die da kan.
Ik moet sowieso wat laten stomen, dus dan kan ik er mooi casual bijvragen of ze dat knoopje ook even fixen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |