'aantrekkelijk' is sowieso geen term die men bezigt in haar line of bizznizz.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Meh, ik vind haar tieten echt niet aantrekkelijk ofzo.
Bedoel je een fleshlight?quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Aha, ik zou eigenlijk wel willen dat ik een neuk had. Zodat ik hem kon geven.
Nee, dat staat er niet. Ik zou willen dat ik er één had zodat ik hem kon geven.quote:
Omg 1 daarvan ik weet nog. Ik was nog best jong toen dat uitgezonden werd en de zus van mijn beste vriendin zat bij die ene in het roze in de klas. Die is toen gestopt ofzo. Ik heb dat nooit echt gevolgd, ff kijken nuquote:
Ik hoef jouw neuk niet, geef maar aan iemand anders.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, dat staat er niet. Ik zou willen dat ik er één had zodat ik hem kon geven.
Waarom?
quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, dat staat er niet. Ik zou willen dat ik er één had zodat ik hem kon geven.
Waarom?
quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Aha, ik zou eigenlijk wel willen dat ik een neuk had. Zodat ik hem kon geven.
Diep wel, dit.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik hoef jouw neuk niet, geef maar aan iemand anders.
Als je er een had.
Laatste seizoen was gemengd, dat was minder leuk.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:25 schreef Cher- het volgende:
[..]
Omg 1 daarvan ik weet nog. Ik was nog best jong toen dat uitgezonden werd en de zus van mijn beste vriendin zat bij die ene in het roze in de klas. Die is toen gestopt ofzo. Ik heb dat nooit echt gevolgd, ff kijken nu
Astrid. Die is best knap nog wel.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:25 schreef Cher- het volgende:
[..]
Omg 1 daarvan ik weet nog. Ik was nog best jong toen dat uitgezonden werd en de zus van mijn beste vriendin zat bij die ene in het roze in de klas. Die is toen gestopt ofzo. Ik heb dat nooit echt gevolgd, ff kijken nu
Waar het hart vol van isquote:
Ja, wel netjes alle relevante zaken dikgedrukt maken dan he.quote:
quote:
Trusten.quote:
Jij maakt de scheve zinnen hier, niet ik.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, wel netjes alle relevante zaken dikgedrukt maken dan he.
STOMERIJ.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:27 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Kunnen ze bij stomerijen ook knoopjes en zo op dingen naaien?
Ja.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:27 schreef Cher- het volgende:
WAAR gaat het over? Over drie kussen geven?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Dank julliequote:Op woensdag 28 maart 2012 22:26 schreef Dqod het volgende:
[..]!!!!!!!!
welterusten JB, ik zal aan je denken
Nee!quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:27 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Kunnen ze bij stomerijen ook knoopjes en zo op dingen naaien?
Ja, ik maak echt vaak scheve zinnen. Waar ik maar kan zelfs.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij maakt de scheve zinnen hier, niet ik.Maar ok, je wilt dus een Thaise neuk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |