SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 88% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2012 21:48:38 ]

Whut? Wat stond erin?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Kreeg heel toevallig uurtje geleden een sms van mijn ex na...ongeveer een jaar geen contact. Mongool is het ook.

Hehe ja, het gaat vast wel over maar het voelt wel kut nu.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is niet altijd zo gemakkelijk weet ik uit ervaring.
Cher, ik ken het gevoel. Gewoon zn remmen doorknippen, ben je er vanaf.

quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:48 schreef Chai het volgende:
Nat geworden.Ph waardeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww

Da's een goed teken.. Eindelijk weer leven hierquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:48 schreef Vaseline_ het volgende:
Dit is ernstig eigenlijk, 3 SC's op 1 dagNee, dit is de 4e.

Maar valt hij je nu nog lastig dan of zo?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:48 schreef Cher- het volgende:
[..]
Whut? Wat stond erin?
[..]
Hehe ja, het gaat vast wel over maar het voelt wel kut nu.

cuz we is in babyquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:48 schreef Vaseline_ het volgende:
haha dat plaatje weerquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:40 schreef Cher- het volgende:
[..]
Het zijn gewoon de mannen. Niet te vertrouwen mannen.
[..]
Nee nee.
Maar jezus
[ afbeelding ]

Nog altijd beter dan een boom aftrekkenquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:33 schreef Dqod het volgende:
Zit je eindelijk chill na een lange dag, mag je ook nog eens meehelpen met een boom omtrekken

Daar mag je ook wel grote handen voor hebben danquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan een boom aftrekken
 LOLOLOLOLOLOL
 LOLOLOLOLOLOL

Jaquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:48 schreef Vaseline_ het volgende:
 Normaal doen we daar 4 weken over
 Normaal doen we daar 4 weken over  

Soms stuurt hij wat. Inhoud: ik had niet zo moeten doen blabla. Maar hij doet nu nog hetzelfde, heeft gewoon schijt maar toch zoekt hij contact en volgens mij heeft hij ook nog bijna een anderquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar valt hij je nu nog lastig dan of zo?
 sowieso neukt hij maar een ander als in relatie. Maar ik kan m gewoon niet loslaten ofzo
 sowieso neukt hij maar een ander als in relatie. Maar ik kan m gewoon niet loslaten ofzo   

quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan een boom aftrekken

Creatief zijnquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daar mag je ook wel grote handen voor hebben danLOLOLOLOLOLOL

Ik vind dit niet normaalquote:

Blablablaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you

quote:
 !!! Omnomnom
!!! OmnomnomEen aubergine voor jou, ook al ben je nog niet eens jarigquote:

quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
BlablablaTerugsturen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook van jou * Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.

Mijn hart bloedt voor de boomquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:51 schreef Dqod het volgende:
Oh ja, JB.. De boom heeft geen pijn geleden hoor..... Denk ik

COURGETTEEEEEUHHHHHHH, sis.. een courgette.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:55 schreef Dqod het volgende:
Een aubergine voor jou, ook al ben je nog niet eens jarig

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |