Maandagochtend, als je in Nederland woontquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:41 schreef maurisioo het volgende:
Wanneer is de pilot van season 2 nou eigenlijk te downloaden?
Ah mooi, kan niet wachten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:46 schreef Jivis het volgende:
[..]
Maandagochtend, als je in Nederland woont.
Heb nog geen film of serie gezien waar hij in zit en níet dood gaat.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:33 schreef Angelof9 het volgende:
En toen ging hij alwéér dood na deel 1!
De reeks van Sharpequote:Op donderdag 29 maart 2012 13:56 schreef muzas het volgende:
[..]
Heb nog geen film of serie gezien waar hij in zit en níet dood gaat.
Er is geen pilot van seizoen 2. Maar je zult wel gewoon de eerste aflevering bedoelen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:41 schreef maurisioo het volgende:
Wanneer is de pilot van season 2 nou eigenlijk te downloaden?
ohja natuurlijkquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:59 schreef Breuls het volgende:
[..]
Er is geen pilot van seizoen 2. Maar je zult wel gewoon de eerste aflevering bedoelen.
Is het net wat warmer, komt de winter er weer aanquote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:19 schreef Baszh het volgende:
[..]
Is het net wat warmer, komt de winter er weer aan
Zij is echt prachtig inderdaad. Ik vond haar aan het eind van seizoen 1 gewoon ronduit erotischquote:
Ze heeft echt iets heel mooisquote:
Zeker niet!quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:59 schreef Ascendancy het volgende:
Ze moet zich ook echt niet schamen om naakt te zijn
Nou zeg.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:04 schreef Beach het volgende:
Haal maar snel weg dit mag niet op fok.
Ook niet in een spoiler geloof me
Jaloers.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:42 schreef Nagil het volgende:
Net terug van een screening in Amsterdam van de eerste 2 afleveringen. Het was fucking geweldig. Voor mij persoonlijk nog veel beter dan seizoen 1, het is allemaal veel vloeiender. Als iemand wat vragen heeft wil ik ze best in spoilers beantwoorden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...................................................................................................................................................
Vandaag 2, morgen 3 en zondag de laatste 2. Makkelijkquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:45 schreef knep het volgende:
Ik moet nog 7 afleveringen kijkenrecappen. Ik ga zondag dan ook niet halen denk ik
.
Ik moet ook nog naar de kroeg hoor!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vandaag 2, morgen 3 en zondag de laatste 2. Makkelijk. Of vanavond alle 7 achter elkaar
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |