Dan staat het niet in een spoiler. Dit is het USA topic, dus wat daar is uitgezonden wordt hier besproken. Zonder spoilers. Als je er dan toch op drukt weet je toch dat het informatie prijsgeeft uit de boeken?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:24 schreef VeX- het volgende:
Ok, maar tegenwoordig weet je gewoon niet waar zo'n spoiler wel over gaat.
Het kan gaan over:
- het boek waar de aflevering nu bij is
- toekomstige gebeurtenissen in andere boeken
- een aflevering die ergens op het web al te vinden is maar officieel nog niets is uitgezonden
- toekomstige gebeurtenissen in een trailer
- zoals je hoopt als neutrale tvkijker: gewoon over een uitgezonden aflevering.
Ik heb alles in een spoiler langs zien komen en daar word ik een beetje triest van.
Dat snap ik. Ik denk dat spoilers uit de boeken hier geen plaats hebben, tenzij onderdeel van een conversatie, en dat als je toevallig een aflevering al gelekt of in een preview hebt gezien, je je inhoudt qua spoilers omdat dat nou eenmaal netjes is.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:24 schreef VeX- het volgende:
Ok, maar tegenwoordig weet je gewoon niet waar zo'n spoiler wel over gaat.
Het kan gaan over:
- het boek waar de aflevering nu bij is
- toekomstige gebeurtenissen in andere boeken
- een aflevering die ergens op het web al te vinden is maar officieel nog niets is uitgezonden
- toekomstige gebeurtenissen in een trailer
- zoals je hoopt als neutrale tvkijker: gewoon over een uitgezonden aflevering.
Ik heb alles in een spoiler langs zien komen en daar word ik een beetje triest van.
Aangezien de afleveringen straks synchroon lopen (je kunt de illegale en de legale download tegelijk doen, al zal het wellicht uren schelen), is dit gewoon 'het' topic, niet het 'USA' topic.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:42 schreef Saavedra het volgende:
[..]
Dan staat het niet in een spoiler. Dit is het USA topic, dus wat daar is uitgezonden wordt hier besproken. Zonder spoilers. Als je er dan toch op drukt weet je toch dat het informatie prijsgeeft uit de boeken?
De "echte" uitzending begint volgens mij pas 20 april. Wel meteen op hbo on demand en hbo go dus iedereen in NL met een hbo abonnement kan het ook direct bekijken.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:44 schreef Breuls het volgende:
[..]
Aangezien de afleveringen straks synchroon lopen (je kunt de illegale en de legale download tegelijk doen, al zal het wellicht uren schelen), is dit gewoon 'het' topic, niet het 'USA' topic.
Of zijn de uitzenddagen op HBO NL volgens jullie relevanter?
Dat bedoelde ik met legale download.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:45 schreef megamandy het volgende:
[..]
De "echte" uitzending begint volgens mij pas 20 april. Wel meteen op hbo on demand en hbo go dus iedereen in NL met een hbo abonnement kan het ook direct bekijken.
Edit,quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:44 schreef Locusta het volgende:
Ik kwam hem tegen, dus bij deze
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:44 schreef Locusta het volgende:
Ik kwam hem tegen, dus bij deze
[ afbeelding ]
Dat dacht ik al, maar de "uitzenddatum" in NL is dus niet relevant omdat de uitzending sowieso meteen ter beschikking is voor de NL mensen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:47 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik met legale download.
HBO NL zendt aflevering 1 en 2 op 16 april uit, 3 en 4 de week erna en vanaf de week daarna is het 1 aflevering per week.
daar ga ik wel van mij ja...quote:
In de persvoorstelling was de boel ondertiteld, inclusief het Dothraki.quote:
En ik zit wekelijks te checken of UPC en HBO al een overeenstemming hebben bereikt zodat ik ook abo kan worden.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:56 schreef planethugo het volgende:
[..]
daar ga ik wel van mij ja...
was toch al happy met dat on demand kastje van ziggo maar maandag helemaal
een unicem: limburg loopt voor op a'dam en omstrekenquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:58 schreef Breuls het volgende:
[..]
En ik zit wekelijks te checken of UPC en HBO al een overeenstemming hebben bereikt zodat ik ook abo kan worden.
Ach, voor die paar sneue wannabe-fans die nog stééds geen vloeiend Dothraki spreken?quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:57 schreef Breuls het volgende:
[..]
In de persvoorstelling was de boel ondertiteld, inclusief het Dothraki.
Emilia Clarke dusquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:47 schreef stijn_ het volgende:
en wat een lekker wijf is drakenvrouwtje
En dan te bedenken dat ze vóór Game of Thrones maar in twee kleine rolletjes te zien was. Toch wel knap dat ze dan al aan zo'n rol weet te komenquote:
Denk dat er maar weinig 'A-sterren' zich in de pilot al naakt en verkracht af laten beeldenquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:39 schreef MAHL het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ze vóór Game of Thrones maar in twee kleine rolletjes te zien was. Toch wel knap dat ze dan al aan zo'n rol weet te komen
Maandagochtend, als je in Nederland woontquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:41 schreef maurisioo het volgende:
Wanneer is de pilot van season 2 nou eigenlijk te downloaden?
Ah mooi, kan niet wachten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:46 schreef Jivis het volgende:
[..]
Maandagochtend, als je in Nederland woont.
Heb nog geen film of serie gezien waar hij in zit en níet dood gaat.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:33 schreef Angelof9 het volgende:
En toen ging hij alwéér dood na deel 1!
De reeks van Sharpequote:Op donderdag 29 maart 2012 13:56 schreef muzas het volgende:
[..]
Heb nog geen film of serie gezien waar hij in zit en níet dood gaat.
Er is geen pilot van seizoen 2. Maar je zult wel gewoon de eerste aflevering bedoelen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:41 schreef maurisioo het volgende:
Wanneer is de pilot van season 2 nou eigenlijk te downloaden?
ohja natuurlijkquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:59 schreef Breuls het volgende:
[..]
Er is geen pilot van seizoen 2. Maar je zult wel gewoon de eerste aflevering bedoelen.
Is het net wat warmer, komt de winter er weer aanquote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:19 schreef Baszh het volgende:
[..]
Is het net wat warmer, komt de winter er weer aan
Zij is echt prachtig inderdaad. Ik vond haar aan het eind van seizoen 1 gewoon ronduit erotischquote:
Ze heeft echt iets heel mooisquote:
Zeker niet!quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:59 schreef Ascendancy het volgende:
Ze moet zich ook echt niet schamen om naakt te zijn
Nou zeg.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:04 schreef Beach het volgende:
Haal maar snel weg dit mag niet op fok.
Ook niet in een spoiler geloof me
Jaloers.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:42 schreef Nagil het volgende:
Net terug van een screening in Amsterdam van de eerste 2 afleveringen. Het was fucking geweldig. Voor mij persoonlijk nog veel beter dan seizoen 1, het is allemaal veel vloeiender. Als iemand wat vragen heeft wil ik ze best in spoilers beantwoorden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...................................................................................................................................................
Vandaag 2, morgen 3 en zondag de laatste 2. Makkelijkquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:45 schreef knep het volgende:
Ik moet nog 7 afleveringen kijkenrecappen. Ik ga zondag dan ook niet halen denk ik
.
Ik moet ook nog naar de kroeg hoor!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vandaag 2, morgen 3 en zondag de laatste 2. Makkelijk. Of vanavond alle 7 achter elkaar
.
Hoe doet Carice het? ben ik wel benieuwd naarquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:42 schreef Nagil het volgende:
Net terug van een screening in Amsterdam van de eerste 2 afleveringen. Het was fucking geweldig. Voor mij persoonlijk nog veel beter dan seizoen 1, het is allemaal veel vloeiender. Als iemand wat vragen heeft wil ik ze best in spoilers beantwoorden.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:24 schreef s0k het volgende:
[..]
Jaloers.haha nee, werd specifiek gezegd dat er niet gefilmd mocht worden (goh).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gaat perfect samen met de nieuwe cast. Denk dat sommige mensen hier zich zullen storen aan het (erg lichte) accent, maar daar kan ik me niet druk over maken (zeker niet omdat ze zo'n mysterieus karakter speelt). Al het acteerwerk is puik, zelfs Lena Heady waar ik me aan stoorde vorig jaar bevalt me erg goed. Leukste acteur blijft Jack Gleeson, degene die Joffrey speelt. Heerlijke rol is dat. En natuurlijk krijgen we weer een tiet van Carice te zien, was alweer bijna vergeten hoe die eruit zagenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:11 schreef Kroelo het volgende:
[..]
Hoe doet Carice het? ben ik wel benieuwd naar.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:42 schreef Nagil het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:23 schreef turance het volgende:
[..]Zie mijn eerdere spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Zondag in de VS, maandag on demand en "on demand" in Nederland. 16 april reguliere uitzending.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:40 schreef Dale. het volgende:
Wanneer begint t nou weer? Mijn moeder zij net dat t pas volgende week weer begint... Maar begint toch gewoon zondag?
Niet geweest en dus 3 afleveringen gekeken, je moet er wat voor over hebben.quote:
En dan te bedenken dat zij niet eens eerste keus was voor deze rol. Dat was namelijk Tamzin Merchant.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:39 schreef MAHL het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ze vóór Game of Thrones maar in twee kleine rolletjes te zien was. Toch wel knap dat ze dan al aan zo'n rol weet te komen
Dat heb ik met het vijfde boek. Taaie kost.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:46 schreef daruk het volgende:
Oke. Countdown initiated....
Ik kom trouwens met moeite door het derde boek heen moet ik zeggen...
Ik ook. Beetje saai allemaalquote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:54 schreef Thijz het volgende:
[..]
Dat heb ik met het vijfde boek. Taaie kost.
Ik vind het derde boek jusit het tofst en het meest volgepakt met actie...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:46 schreef daruk het volgende:
Oke. Countdown initiated....
Ik kom trouwens met moeite door het derde boek heen moet ik zeggen...
De eerste was ik zo doorheen, de 2e en 3e vielen me al een stuk moeilijker.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:01 schreef kossikvassik2 het volgende:
[..]
Ik vind het derde boek jusit het tofst en het meest volgepakt met actie...
Ze zijn allemaal tof.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:38 schreef Jivis het volgende:
Ik wil niet weten welke boeken wel of niet tof zijn. Dit is het topic over de serie, dammit.
Ah, danke.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:48 schreef Gwywen het volgende:
[..]
https://www.ziggo.nl/#pro(...)n/hbo/tabs/4/hbo-go/
Werkt prima, vind het alleen erg jammer dat het geen HD is maar DVD kwaliteit... Wel zit er ondertiteling bij, das wel relaxed.quote:
Geen HD kwaliteitquote:Op zondag 1 april 2012 14:48 schreef matthijs_i het volgende:
[..]
Werkt prima, vind het alleen erg jammer dat het geen HD is maar DVD kwaliteit... Wel zit er ondertiteling bij, das wel relaxed.
Nerdy ja?quote:Op zondag 1 april 2012 18:02 schreef Gwywen het volgende:
Het is complex en het is nerdy, daarom is het juist zo tof![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |