kapoetquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hela waar is dat plaatje in de OP
dag poesquote:
dit is nog voor het hipster-tijdperk hoorquote:
being hipster before it was hipsterquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:21 schreef leeell het volgende:
[..]
dit is nog voor het hipster-tijdperk hoor
volledig geanticipeerd dezequote:Op woensdag 28 maart 2012 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
being hipster before it was hipster
Buhhhhquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wordt verworpen
met je taalgebruik en je hoofd![]()
Wat is dat voor bendequote:
klinkt tof !quote:
Haten op de Cudderquote:
Waarheid.quote:
Niet geklikt.quote:
TRUT !quote:
Niet weten dat je daar al lang een keer naar hebt gekeken dankzij mij.quote:
Omdat mijn vrienden nog steeds de metalfase niet ontgroeid zijn en liever naar graspop gaan.quote:
quote:
Eenmalig ja.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet weten dat je daar al lang een keer naar hebt gekeken dankzij mij.
wat een homos, regel kaartje en kom met ons mee danquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat mijn vrienden nog steeds de metalfase niet ontgroeid zijn en liever naar graspop gaan.
Regel kaartje, klinkt makkelijker dan het is.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:46 schreef leeell het volgende:
[..]
wat een homos, regel kaartje en kom met ons mee dan
valt mee, zodra lowlands dichterbij komt komen er meer kaartjes in omloop en dalen de prijzenquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Regel kaartje, klinkt makkelijker dan het is.
op bezoek naar mijn tantelief, mijn omalief en een vriendinlief van me. dus maak een rondje met de auto.quote:
nouja. tante en oma wonen in diemen, dat ligt pal ernaast, maar vriendin woont in amsterdam en ze zou nog informeren waar ik zou kunnen parkeren.quote:
Grachten zat.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:04 schreef Etsu het volgende:
ik blijf niet lang hoor, moet ook nog terug naar huis.
maar er zal toch wel ergens een parkeerplaats zijn?
Gezien je auto lijkt het me eerder optie A. Beter voor de wereld.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
wellicht optie B, bedankt voor je suggestie
vanwaar die haat jegens mijn autootjequote:Op woensdag 28 maart 2012 23:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gezien je auto lijkt het me eerder optie A. Beter voor de wereld.
DONKERbruin en peugeot 207 verdomme, praat niet zo denigrerend over mijn autoquote:
Donkerbruin en 207, nog erger dus. Wat een onding. Hoop dat je extra wegenbelasting mag aftikken.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
DONKERbruin en peugeot 207 verdomme, praat niet zo dirigerend over mijn auto [ afbeelding ]
Donkerbruine auto? Heb je een foto?quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
DONKERbruin en peugeot 207 verdomme, praat niet zo dirigerend over mijn auto [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerst zien, dan oordelenquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Donkerbruin en 207, nog erger dus. Wat een onding. Hoop dat je extra wegenbelasting mag aftikken.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Donkerbruine auto? Heb je een foto?Ja, op facebook, maar daar lijkt het zwart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liever niet zien, daar zijn mijn ogen me te dierbaar voor.quote:
Pech.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Liever niet zien, daar zijn mijn ogen me te dierbaar voor.
GAD-VER-DAMME GADVRDAMMME GADVER VIEZERIK GADVER WAT BEN JIJ EEN VIESPEUK GADVER DE GADVER DAMME GADVER BAHHquote:
Is het ook.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:12 schreef Ezell het volgende:
Wat is daar mis mee? Lijkt gewoon op een normale auto.
Jij loopt achter.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Serieus, daar ga je als vent toch niet in rijden? Latente kastnicht.
Als het maar rijdt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik hou je privébeslommeringen niet zo in de gaten nee.quote:
Privé was het niet echt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik hou je privébeslommeringen niet zo in de gaten nee.
Pleonasme, vrind.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mooie grijze Audi, Etsu heeft smaak.quote:
Ha die Kaasrolletje. Jouw reactie deed me goed.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:16 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Mooie grijze Audi, Etsu heeft smaak.
Slechte dagen afreageren op FOK!, hoe aandoenlijk.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Doet me niets, het staat wel kek.
Ik vind er niks mis mee hoor. Wel jammer dat die peugeot in de weg staat op de fotoquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ha die Kaasrolletje. Jouw reactie deed me goed.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:17 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik vind er niks mis mee hoor. Wel jammer dat die peugeot in de weg staat op de foto
Haha. Heerlijk vind ik dit soort posts.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jazeker. Boeit me verder vrij weinig hoe je erover denkt verder.
Vrij aandoenlijk inderdaad.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Slechte dagen afreageren op FOK!, hoe aandoenlijk.
Sterke teksten.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:19 schreef Etsu het volgende:
5 minuten overdoen om zo'n reactie te typen wat ik gewoon overheen lees.Het leven zit je niet mee hè.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:23 schreef Etsu het volgende:
Kaasrolletje, kom je nog weleens naar mijn AH? zijn kaasrollen lekker?
Neen. Ik heb de AH verruild voor de jumbo.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:23 schreef Etsu het volgende:
Kaasrolletje, kom je nog weleens naar mijn AH?
Valt me van je tegen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:24 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Neen. Ik heb de AH verruild voor de jumbo.
Z'n hendig sjieke tomos nog verder aan het verneuken zodat hij 'm voor nog minder geld gaat slijten.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:24 schreef ThaTim het volgende:
Loopt met een sisser af, deze rel. Waar is leeell wanneer je 'm nodig hebt !?
Geen zin om ver te lopen.quote:
Je bent wel lekker bezig, niet?quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Z'n hendig sjieke tomos nog verder aan het verneuken zodat hij 'm voor nog minder geld gaat slijten.
Mijn ham/kaas croissantjes zijn sowieso lekkerder dan die van de Jumbo.quote:
quote:
Maar de jumbo heeft kroketbroodjes. En nu ga ik pizza opbakken, doeiquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn ham/kaas croissantjes zijn sowieso lekkerder dan die van de Jumbo.
En de AH niet omdat vies.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:27 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Maar de jumbo heeft kroketbroodjes. En nu ga ik pizza opbakken, doei
x2quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet ik hier serieus op antwoorden?quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:42 schreef Ezell het volgende:
Jij bent zeker ook iemand die zegt dat vrouwen veel rotzooi in hun tas meenemen?
Helegaar niet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vrouwen nemen echt alles wat ze thuis maar kunnen vinden mee in hun tas. Kan immers allemaal ooit van pas komen.
Liegen is stout. De waarheid is goud.quote:
Ik zie wel een verband.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:45 schreef Ezell het volgende:
Een collega van mij zei dat ik te veel rotzooi in mijn tas heb. Maar ik ben het niet met hem eens. Zijn vooral schoolspullen.
Sinds wanneer werk jij?quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:45 schreef Ezell het volgende:
Een collega van mij zei dat ik te veel rotzooi in mijn tas heb. Maar ik ben het niet met hem eens. Zijn vooral schoolspullen.
Die spullen hebben mij wel tonnen met geld gekost.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zie wel een verband.
Bijna half jaar. Ongeveer zeventien uurtjes per week, jeweetzelluf.quote:
Is anders wel erg belangrijk voor mijn studie.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat je er veel geld voor betaald hebt sluit niet uit dat het rommel is.
Bijna.quote:
Je hebt gelijk. Maar ben wel bezig met iets anders zoeken.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:57 schreef Ezell het volgende:
Ik geloof niet dat jij daar niet meer werkt. Bedrieger.
Nee.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zoek een baantje in de haven.
Dat hoor je vaker de laatste tijd.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:05 schreef Etsu het volgende:
Ik wil meer werken, maar ik kan nergens terecht.Moeilijk om werk te vinden.
Niet zo heel gek me dunkt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat hoor je vaker de laatste tijd.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:06 schreef Ezell het volgende:
R_R die zegt dat iemand anders een baantje moet zoeken.
Geen idee, zelf geen ervaring mee.quote:
Algemene kennis.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Geen idee, zelf geen ervaring mee.
Verveel jij je niet dood met zo weinig school en werk?quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:05 schreef Etsu het volgende:
Ik wil meer werken, maar ik kan nergens terecht.Moeilijk om werk te vinden.
O jazeker.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Verveel jij je niet dood met zo weinig school en werk?
Ligt eraan in hoeverre je het ter kennisgeving aanneemt.quote:
Nee. Gewoon nee.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ligt eraan in hoeverre je het ter kennisgeving aanneemt.
Dat vroeger gedaan hebben bij de Kruidvat.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:10 schreef Ezell het volgende:
Je tas bij de snoepjesafdeling van Etos volstouwen met rotzooi zeker.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:10 schreef Ezell het volgende:
Je tas bij de snoepjesafdeling van Etos volstouwen met rotzooi zeker.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:12 schreef Ezell het volgende:
Maar dat van geld uitgeven komt mij wel bekend voor. Ga meestal voor mijn werk, als ik te vroeg ben, nog eventjes winkels in uit verveling. "Dit vind ik leuk, dus ik koop 'em."
Gaat wel om geld dat ik van mezelf mag uitgeven.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De hand op de knip kunnen houden.
Behalve op stap dan.
Oh.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gaat wel om geld dat ik van mezelf mag uitgeven.
Gay.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ga dit weekend een shitload aan nieuwe kleren scoren.
Met zulke temperaturen sowieso kleding dragen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:16 schreef Ezell het volgende:
Kleding voor temperaturen zoals vandaag.
Je bedoelt überhaupt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met zulke temperaturen sowieso kleding dragen.
Nee. Gewoon nee.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je bedoelt überhaupt.
Ik heb laatst geteld hoeveel kleding ik heb.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:17 schreef Ezell het volgende:
Dat zegt de gozer die tijdens een dagje winkelen honderden kledingstukken koopt.
In dat geval ga je Nederlands weer niet halen.quote:
En?quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb laatst geteld hoeveel kleding ik heb.
8 korte broekenquote:
Kan ik hebben.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In dat geval ga je Nederlands weer niet halen.
Dat hoor ik vaker.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:19 schreef Ezell het volgende:
Jij hebt waarschijnlijk meer kleding dan ik.
Verder nog iets?quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
4 zomerjassen en 3 winterjassen
10 paar schoenen
de rest
doe maar zo'n hendig sjiek kaasbroodjequote:
Bedtijd voor jou. Welterusten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
doe maar zo'n hendig sjiek kaasbroodje
Niets mis met kleren kopen. Moet allemaal kunnen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:20 schreef Ezell het volgende:
Maar ja, als je kijkt naar hoeveel ik daarvan het afgelopen jaar heb gekocht...![]()
Dat zie ik anders.quote:
Binnenkort ga ik ook maar eens mijn dingetjes tellen. Ben nu wel benieuwd.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niets mis met kleren kopen. Moet allemaal kunnen.
Goed verhaal.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat jij vindt, zegt, ziet, voelt en hoort doet er allemaal niet toe.
Als jij meer kleren dan ik heb, dan moet ik nog even wat scoren. Ik moet wel de koploper zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Binnenkort ga ik ook maar eens mijn dingetjes tellen. Ben nu wel benieuwd.
Ik heb ook nog jurkjes en rokjes. Dus wie weet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als jij meer kleren dan ik heb, dan moet ik nog even wat scoren. Ik moet wel de koploper zijn.
Mag je niet meetellen vind ik.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb ook nog jurkjes en rokjes. Dus wie weet.
Zou verboden moeten worden.quote:
Heb je eronder gekeken?quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:26 schreef Ezell het volgende:
Zag een paar jaar geleden in Amsterdam honderden mannen in zo'n 'rokje' lopen. Allemaal Schotten.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik was van plan om vandaag vroeg te gaan slapen.
Achja, plannen zijn er om schijt aan te hebben.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:30 schreef Ezell het volgende:
Ik was van plan een tentamen te leren. Ben nog niet begonnen.
Heb ik nog liggen.quote:
Dat eerste stuk was een verrassing, totdat ik de leeftijd zag.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb ook nog een tijgerpak en een Batman-pak, gaat alleen niet meer passen omdat ik dat droeg toen ik 5/6 jaar was ofzo.
Au revoir, swa.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:39 schreef Etsu het volgende:
Ik ga slapen. Lekker dromen over mijn autootje. Toedels.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vergelijk je nu sint maarten met carnaval?
Ah, zo. Gezellig.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
verhuisde van beneden naar boven
quote:
is iedereen weer boos op mij dan , nu mag R_R persona non gradtadata zijnquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:24 schreef ThaTim het volgende:
Loopt met een sisser af, deze rel. Waar is leeell wanneer je 'm nodig hebt !?
bek dicht, hij is baas, en snelquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Z'n hendig sjieke tomos nog verder aan het verneuken zodat hij 'm voor nog minder geld gaat slijten.
standard practice .quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:17 schreef Etsu het volgende:
wrm leest leeeeeeeeeeeeeeelll alles terug
als beginnend autootje mag je daar wel trots op zijn.quote:
even kwooten ditquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:22 schreef leeell het volgende:
[..]
als beginnend autootje mag je daar wel trots op zijn.
meer dan je dachtquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het zit blijkbaar toch wel diep.
Rare fantasieën heb jij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |