Numero uno jwzquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Op welke plek van de bangalijst sta jij eigenlijk, Sinos?
Schattig ditquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:38 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Het is veel leuker om een meid echt te veroveren, als je op voorhand al weet dat het makkelijk is dan is er niets aan.
Awwww aandoenlijkquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:38 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Het is veel leuker om een meid echt te veroveren, als je op voorhand al weet dat het makkelijk is dan is er niets aan.
D´aww.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:38 schreef aspirantspierbundel het volgende:
ik ga niet zo vaak via die weg.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:38 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Hoe verover je haar dan echt? Ff wat tips hier voor de maagden graagquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:38 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Jij geeft valse sexnummers door, verneem ik ?quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoe verover je haar dan echt? Ff wat tips hier voor de maagden graag
Onzinquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:02 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Jij geeft valse sexnummers door, verneem ik ?
Wat doe je hier nog?
Dat beweerde deze gast:quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:39 schreef muhahaha het volgende:
Ze gaf een vals nummer op. Ik bel en krijg meteen de melding dat het nummer niet in gebruik is
[..]
Schattig dit
Heb jij niet dat echte nummer?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:02 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Jij geeft valse sexnummers door, verneem ik ?
Wat doe je hier nog?
Wel, je moet gewoon jezelf zijn. Zorgen dat je kleren in orde zijn, want de kleren maken de man en daar vallen echt wel de meeste vrouwen voor is mijn ervaring daarmee.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoe verover je haar dan echt? Ff wat tips hier voor de maagden graag
Dat nummer heb ik ook niet nodigquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb jij niet dat echte nummer?zo master is zij even voor een quickie
hahaha daar komt onze maagd-boy weer stoer doenquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:16 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Wel, je moet gewoon jezelf zijn. Zorgen dat je kleren in orde zijn, want de kleren maken de man en daar vallen echt wel de meeste vrouwen voor is mijn ervaring daarmee.
Je moet hoffelijk zijn en lief.
Dan heb je een meid zo in de zak (en aan de zak)
Ik ben geen maagd, en jij weldra ook niet meer als je mijn tips toepast.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:18 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
hahaha daar komt onze maagd-boy weer stoer doen
Wat een onzin. Dat werkt niet altijd.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:16 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Wel, je moet gewoon jezelf zijn. Zorgen dat je kleren in orde zijn, want de kleren maken de man en daar vallen echt wel de meeste vrouwen voor is mijn ervaring daarmee.
Je moet hoffelijk zijn en lief.
Dan heb je een meid zo in de zak (en aan de zak)
Jij weet het beter, vertel?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dat werkt niet altijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |