Dat is wel een domper op de sfeerquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klinkt helemaal perfect. Ik geef alleen tho, en ontvang niet
sryquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is wel een domper op de sfeer
Ik heb een afspraak met ChocolateBear a.d.h.v. de vraag of ik hem wil ontknapenquote:Op donderdag 29 maart 2012 08:17 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Kijk daar ga je al de mist in. Je moet gewoon het lijstje doorlopen en een goed target uitzoeken en daar voor gaan ipv te vragen, zo laat je blijken dat je met alles met een gat genoegen neemt. (Dat is ook wel zo waarschijnlijk maar zo'n meske wil zich speciaal voelen dat je haar hebt uitgekozen).
Met mij ook ja toch?quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb een afspraak met ChocolateBear a.d.h.v. de vraag of ik hem wil ontknapen
Dankzij dit topic
Ik hoor je man, vooral toen ik per ongeluk Betsy lek prikte hield het al gauw opquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:54 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Wel niet denken dat ontmaagden makkelijk is hoor, de eerste keer was ik ook erg zenuwachtig en het leek op niet veel.
Nu, met de ervaring en bagage die ik nu bezit kan ik het gelukkig allemaal relativeren.
Ach, die jeugdzondes
Op welke plek van de bangalijst sta jij eigenlijk, Sinos?quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dankzij dit topic
Goede zaak!quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dankzij dit topic
Numero uno jwzquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Op welke plek van de bangalijst sta jij eigenlijk, Sinos?
Schattig ditquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:38 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Het is veel leuker om een meid echt te veroveren, als je op voorhand al weet dat het makkelijk is dan is er niets aan.
Awwww aandoenlijkquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:38 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Het is veel leuker om een meid echt te veroveren, als je op voorhand al weet dat het makkelijk is dan is er niets aan.
D´aww.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:38 schreef aspirantspierbundel het volgende:
ik ga niet zo vaak via die weg.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:38 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Hoe verover je haar dan echt? Ff wat tips hier voor de maagden graagquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:38 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Jij geeft valse sexnummers door, verneem ik ?quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoe verover je haar dan echt? Ff wat tips hier voor de maagden graag
Onzinquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:02 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Jij geeft valse sexnummers door, verneem ik ?
Wat doe je hier nog?
Dat beweerde deze gast:quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:39 schreef muhahaha het volgende:
Ze gaf een vals nummer op. Ik bel en krijg meteen de melding dat het nummer niet in gebruik is
[..]
Schattig dit
Heb jij niet dat echte nummer?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:02 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Jij geeft valse sexnummers door, verneem ik ?
Wat doe je hier nog?
Wel, je moet gewoon jezelf zijn. Zorgen dat je kleren in orde zijn, want de kleren maken de man en daar vallen echt wel de meeste vrouwen voor is mijn ervaring daarmee.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoe verover je haar dan echt? Ff wat tips hier voor de maagden graag
Dat nummer heb ik ook niet nodigquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb jij niet dat echte nummer?zo master is zij even voor een quickie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |