Ja ja. En Mozy heeft zeker ook een piemel van 25 centimeter.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:40 schreef Chai het volgende:
Ik sta bij niet maagden, godver ben gewoon nog maagd hoor.
nee maar wel een twinkquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja ja. En Mozy heeft zeker ook een piemel van 25 centimeter.
Jaloersquote:
google afbeeldingenquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:42 schreef Chai het volgende:
Ik sta helemaal nergens.
En wat is een twink.
Ik zeg je, zoek het niet op. Je gaat er spijt van krijgen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:42 schreef Chai het volgende:
Ik sta helemaal nergens.
En wat is een twink.
Ja hé, dat bedoelde ik dus niet. Onschuldige maagd hier.quote:
Toch gedaan. Wikipedia dan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zeg je, zoek het niet op. Je gaat er spijt van krijgen.
Eerst daten dan maar?quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:47 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja hé, dat bedoelde ik dus niet. Onschuldige maagd hier.
Ik ging meteen naar de filmpjes.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Toch gedaan. Wikipedia dan.maaris wel mijn leeftijdscategorie iig.
Dan 18?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:06 schreef Chai het volgende:
Ouder dan wat?
En ik blijf maagd tot het huwelijk.
Respect, doe ik ook.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:06 schreef Chai het volgende:
Ouder dan wat?
Dat klopt ik ben 19.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan 18?
Geen idee eigenlijk hoe oud je bent haha
Je hebt geen andere keusquote:
Ik kan gewoon iedereen krijgen als ik wil hoor ik wil het gewoon bewaren het is toch een speciaal moment. Echt ik kan iedereen krijgen hoorquote:
Je staat erinquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:06 schreef Chai het volgende:
Ouder dan wat?
ik sta nog steeds bij maagdenquote:
Ja, ik zou het ook wel weten als ik een vrouw was.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik kan gewoon iedereen krijgen als ik wil hoor ik wil het gewoon bewaren het is toch een speciaal moment. Echt ik kan iedereen krijgen hoor
ik bedoel dat je de OP ff moet aanpassenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kan wel, stuur plaats en tijd via dm
no homo
Jij hebt toch met Silk?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik kan gewoon iedereen krijgen als ik wil hoor ik wil het gewoon bewaren het is toch een speciaal moment. Echt ik kan iedereen krijgen hoor
onzin.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |