Je zet 'm zelf in je signature en dan word je boos als die in een topic gepost wordt. Dat vind ik een beetje krom.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:37 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Ach ja, als jullie een foto van mij grappig vinden...
Ik schaam me niet voor me lichaam
Ik word niet boos, ik wil gewoon niet dat die explicitiet gepost word.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je zet 'm zelf in je signature en dan word je boos als die in een topic gepost wordt. Dat vind ik een beetje krom.
Als je 'm nou alleen ergens in een topic gepost had dan was het een ander verhaal geweest.
fapfapfapquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
En dan? Van zonsondergang tot zonsopgang zoete liefde tot we beide tegelijk heerlijk klaarkomen?
Hoe harder ze poepen?quote:
Hij heeft gewoon gelijk hoor. Niet tof als je foto's worden gepost terwijl deze totaal niet relevant zijn voor het topic.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je zet 'm zelf in je signature en dan word je boos als die in een topic gepost wordt. Dat vind ik een beetje krom.
Als je 'm nou alleen ergens in een topic gepost had dan was het een ander verhaal geweest.
Hahaha wtf?quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En daarna de drol pijpen uit wanhoop?![]()
Oh god, hebben we er weer een.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:28 schreef BrokenArrow het volgende:
IK STA BIJ MAAGDEN WTF! IK BEN GEEN MAAGD! TS IS EEN FOK! IDIOOT!
Inderdaad.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is bedtijd
[..]
Zo te zien staat ie dus goed![]()
Goed plan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
En dan? Van zonsondergang tot zonsopgang zoete liefde tot we beide tegelijk heerlijk klaarkomen?
Ja ja. En Mozy heeft zeker ook een piemel van 25 centimeter.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:40 schreef Chai het volgende:
Ik sta bij niet maagden, godver ben gewoon nog maagd hoor.
nee maar wel een twinkquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja ja. En Mozy heeft zeker ook een piemel van 25 centimeter.
Jaloersquote:
google afbeeldingenquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:42 schreef Chai het volgende:
Ik sta helemaal nergens.
En wat is een twink.
Ik zeg je, zoek het niet op. Je gaat er spijt van krijgen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:42 schreef Chai het volgende:
Ik sta helemaal nergens.
En wat is een twink.
Ja hé, dat bedoelde ik dus niet. Onschuldige maagd hier.quote:
Toch gedaan. Wikipedia dan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zeg je, zoek het niet op. Je gaat er spijt van krijgen.
Eerst daten dan maar?quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:47 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja hé, dat bedoelde ik dus niet. Onschuldige maagd hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |