Toch hoorde ik laatst van iemand dat ie me op het eerste gezicht afstandelijk en koel vond Grappig dus hoe verschillend je kan overkomen.
Maar goed, ik denk dus zelf dat ik een vriendelijke, zachte uitstraling heb.
En jullie?
quote:op dit moment kom je onzeker over
Op donderdag 25 juli 2002 13:50 schreef Lucille het volgende:
Geen idee, dat vertellen ze nooit echt tegen mij.
quote:Onzeker?
Op donderdag 25 juli 2002 13:51 schreef UberPhreak het volgende:[..]
op dit moment kom je onzeker over
quote:hehe hee mede-boschenaar
Op donderdag 25 juli 2002 13:51 schreef TheBOSschenaar het volgende:
De eerste indruk die ik op mensen schijn te maken is die van een "patser". Echter, wanneer ze me leren kennen blijk ik een "lieve patser" te zijn...:?
quote:i rest my case
Op donderdag 25 juli 2002 13:52 schreef Lucille het volgende:[..]
Onzeker?
quote:Maar dat is jouw mening.
Op donderdag 25 juli 2002 13:52 schreef kikkerlikker het volgende:
gaste vinde mij meestal stoer dus volges mij is dat me uitstraling
quote:ja maar ook van hun maar zo veel maakt er niet uit hun nemen me maar zo als ik ben he he
Op donderdag 25 juli 2002 13:53 schreef Lucille het volgende:[..]
Maar dat is jouw mening.
whehehe
Behoorlijk in tegenstelling met hoe ik ben
Bij dames heb ik meestal dat ze zich meteen of heel snel op hun gemak voelen, zo'n vertrouwd gevoel. (mij hoor je niet klagen )
quote:
Op donderdag 25 juli 2002 14:00 schreef Atrimar het volgende:
Tikkie arrogante uitstraling, luie oogopslag.Behoorlijk in tegenstelling met hoe ik ben
quote:Klopt met jou ook behoorlijk, koele look, beetje classy.
Op donderdag 25 juli 2002 14:01 schreef Ripley het volgende:[..]
Dat klopt wel een beetje! En je eerste indruk-uitstraling matcht idd niet direct met je gedrag.
Weet men veel dat je een feestbeest bent
Ik zie er dus altijd vrolijk uit...
Wat f*cking irritant is, want ik ben soms ECHT pissed, en
dan denken mensen dat ik een geintje maak
Verder zeggen mijn collega`s vaak dat ik er uit zie alsof
ik 24x7 aan sex denk (beetje vage glimlach en glinsterende
ogen...)
Mijn uiterlijk zit me tegen
nie heel positief dus...
Ik schijn arrogant en ongeintresseerd over te komen.
Maar ik wil gewoon met rust gelaten worden!
Ik ben zelf onderheving aan redelijk sterke stemmingswisselingen, dus dat kan allemaal wel kloppen.
quote:Dan heb je dat niet van mij gehoord.....
Op donderdag 25 juli 2002 14:00 schreef NightCrawler het volgende:
Ik hoor altijd dat ik er erg zelfverzekerd uit zie.
quote:Dit geldt ook voor mij...
Op donderdag 25 juli 2002 14:13 schreef Jojogirl het volgende:
Verlegen, afstandelijk en onzeker denk ik.
Ik was heeeél vaak open, vriendelijk en soms zelfs charismatisch.. alleen achter die uitstraling zit een persoon die wat moeilijker is leren te kennen.. maar wel extreem makkelijk in de omgang sociaal gezien
Editje: bij vlagen arrogant tot en met
[Dit bericht is gewijzigd door Connection op 25-07-2002 14:37]
quote:Alsof jouw mening uberhaupt telt, my little yellow friend
Op donderdag 25 juli 2002 14:25 schreef BucWild het volgende:[..]
Dan heb je dat niet van mij gehoord.....
Leuk he> .
quote:goeiendag!
Op donderdag 25 juli 2002 13:52 schreef UberPhreak het volgende:[..]
hehe hee mede-boschenaar
Normaal lijkt het dus meestal of ik een slecht humeur heb. Hoor ook vaak genoeg dat als ik lach dat ik dat vaker moet doen. Ja sorry... mijn standaardblik is niet vrolijk, ook al kan ik dat wel zijn.
quote:trust me
Op donderdag 25 juli 2002 14:39 schreef k_i_m het volgende:
Mensen denken altijd dat ik een ongelovelijk kutwijf ben. Ik heb menigmaal mensen met open mond zien staren, omdat ze niet konden geloven dat ik ook aardig tegen mensen kan zijn. Andersom, geloven mensen die mij alleen maar aardig zien doen, niet dat ik een ongelovelijk kutwijf kan zijn.Leuk he>
.
........en dan bedoel ik niet dat ik me in mijn gezicht heb gesneden met scheren ofzo
Mijn vriendin zegt altijd dat ik een ondeugend leuk hoofd heb, daar kan ik me niks bij voorstellen eigenlijk
dat is alles wat ik ooit gehoord heb
[Dit bericht is gewijzigd door Charys op 25-07-2002 15:10]
Verder schijn ik een heel behulpzame(?) uitstraling te hebben.. als mensen de weg willen vragen komen ze altijd naar mij toe, als mensen willen weten wanneer de bus gaat kiezen ze vaak van een heel station van mensen juist mij uit.. Ook komen mensen vaak naar me toe met hun problemen, zowel IRL als IVL.
in elk geval blijkt het dat ik meestal een erg sprekend gezicht heb.. en dat ik dus sommige mensen als ik ze irritant of lelijk vind (of iets anders ) dat eigenlijk meteen duidelijk maak, zonder dat ik dat zelf door heb...
Verder denk ik dat ik wisselende stemmingen heb.. dus de ene keer heel vrolijk.. en soms geirriteerd..
(ik ben namelijk vaak geirriteerd door alle achterlijke mensen in deze wereld).
quote:Over jou beslist: Arrogant, onbereikbaar en een wanna-have.
Op donderdag 25 juli 2002 14:21 schreef extreme het volgende:
zit ergens tussen interessant, ongeinteresseerd en arrogant. ook 'typisch mannelijk' en 'onbereikbaar' hoor ik nog wel eens voorbij komen,
nie heel positief dus...
Ik had het er toevallig over met een collega.. die vond mij de verpersoonlijking van neutraal. Sjah dit kun je positief en negatief opvatten, maar het klopt wel ongeveer. Ik ben in't echt zelden boos, blij of verdrietig, tenminste ik ben het wel, tis alleen niet te zien en daarnaast, kies ik nooit partij, ik blijf er altijd tussenin staan en ik val niet op.
Ik zou het dus niet weten hoe mensen mij zien, ik denk niet dat ik echt een uitstraling heb dus.
quote:
Op donderdag 25 juli 2002 14:06 schreef Atrimar het volgende:[..]
Klopt met jou ook behoorlijk, koele look, beetje classy.
Weet men veel dat je een feestbeest bent
quote:Ik heb je al bijna een jaar niet "live" gezien, dus misschien heb je een metammordinges ondergaan?
Op donderdag 25 juli 2002 15:24 schreef Ripley het volgende:[..]
Ik heb het dus helemaal verkeerd met wat ik zelf over mijn uitstraling denk. Koel en classy zou ik mezelf nooit ingeschat hebben
quote:Iedereen heeft een uitstraling! Jij komt op mij rustig en een beetje in jezelf gekeerd over IRl. Op hhet forum kom je wel wat uitgesprokener over
Op donderdag 25 juli 2002 15:14 schreef Vork het volgende:
Geen uitstraling.Ik had het er toevallig over met een collega.. die vond mij de verpersoonlijking van neutraal. Sjah dit kun je positief en negatief opvatten, maar het klopt wel ongeveer. Ik ben in't echt zelden boos, blij of verdrietig, tenminste ik ben het wel, tis alleen niet te zien en daarnaast, kies ik nooit partij, ik blijf er altijd tussenin staan en ik val niet op.
Ik zou het dus niet weten hoe mensen mij zien, ik denk niet dat ik echt een uitstraling heb dus.
quote:
Op donderdag 25 juli 2002 15:25 schreef Atrimar het volgende:[..]
Ik heb je al bijna een jaar niet "live" gezien, dus misschien heb je een metammordinges ondergaan?
quote:Hangt er wel een beetje mee samen, natuurlij. Maar om maar even iets te noemen wat vast al eerder vermeld is...
Op donderdag 25 juli 2002 15:25 schreef Ripley het volgende:
Iedereen heeft een uitstraling! Jij komt op mij rustig en een beetje in jezelf gekeerd over IRl. Op hhet forum kom je wel wat uitgesprokener over
Onzeker.
quote:Heb ik gemist dus ... had me vroeger nooit overkomen toen ik je nog stalkte
Op donderdag 25 juli 2002 15:32 schreef Ripley het volgende:[..]
Volgens mij niet hoor, maar ten controle: ik heb de afgelopen maand of zo B&H behoorlijk volgespamd
Daar heb je die flegmatieke uitstraling weer he
quote:
Op donderdag 25 juli 2002 15:13 schreef nrg het volgende:[..]
Over jou beslist: Arrogant, onbereikbaar en een wanna-have.
quote:ik ken wel een player die zit nu naast me
Op donderdag 25 juli 2002 18:04 schreef Nomax het volgende:
ze zeggen altijd dat ik er geil uit zie enzo , maar ik ben geen player
quote:ik weet precies wie je bedoelt
Op donderdag 25 juli 2002 18:05 schreef Nomax het volgende:[..]
ik ken wel een player die zit nu naast me
quote:geen dank graag gedaan
Op donderdag 25 juli 2002 18:10 schreef Remosz het volgende:
En ik ben de lulbedankt jongens!
quote:jajaja knuffelbeer remoszzzzzzzzzzzzzzzzz
Op donderdag 25 juli 2002 18:13 schreef Remosz het volgende:
Kan er ook niet aan doen dat alle meisjes ineens op knuffelberen vallen
dat dachten ze wel een knuffel beertje met 1 doel eens is een harde paal ergens in douwe
onderwerp
anaal doet dat pijn
groot muil, gladde prater, humoristisch, irritant, energiek, heel lief, aardig, oh ja en seksistisch (maar daar ben ik trots op )
Ik vergeet nog wat, de meeste mensen vinden me vooral gek, gestoord, rijp voor het gekkenhuis...
[Dit bericht is gewijzigd door Fliepke op 25-07-2002 18:33]
De eerste indruk is bij
mannen meestal sympathiek en als ze me leren kennen blijft dat zo...meestal
vrouwen meestal kutwijf en als ze me leren kennen val ik meestal reuze mee.
ik denk dat vrouwen vaak in eerste instantie op hun hoede zijn wat betreft andere, nog onbekende vrouwen.
een soort instinctieve concurrentie voelen...
vrouwen moet je echt voor je winnen eerst (als vrouw)
bij mannen is de klik er meteen of niet.
althans dat is mijn ervaring
Ik krijg vaak te horen dat ik 'uitstraling heb', maar wat voor uitstaling...? Tja, dat weet ik dan weer niet precies. Ik denk dat het in de hoek van spontaan/aardig/gezellig ligt.
Maar ja, mensen die de pech hebben me wel eens op het station tegen te komen als de treinen weer eens niet rijden of in de supermarkt als er ellenlange rijen voor de kassa staan, zullen waarschijnlijk zeggen dat ik een uitermate sjagrijnige uitstraling heb. 'T is maar net wanneer me me tegen komt.
Nah, klopt wel .
Maar als mensen me leren kennen zien ze wel dat ik gewoon heel aardig, sociaal en vriendelijk ben.
Tot dat ik ga drinken.
quote:Ik heb t even aan een paar gevraagd..:
Op donderdag 25 juli 2002 14:55 schreef Charys het volgende:
Als ik lach zeggen ze dat ik wel een beetje een exotische/ lieve uistraling heb (klopt ook wel)
En lach ik niet, dan vinden ze me snel een kreng en dat ik chagrijnig kijk (klopt niks van...)
quote:
1. Ik zag net een post van je op fok met 1 of ander vaag plaatje er in dus ik kan nu met zekerheid zeggen dat mijn beeld van jou sinds vanochtend _weer_ is veranderd
quote:
Alhoewel je wel een "don't mess with me"-uitstraling hebt, kijken die lui die vinden dat je bitchy overkomt als je niet lacht, niet goed!
Volgens mij lezen ze allemaal FOK
Maar ik is verders wel lief
quote:Heel herkenbaar.
Op donderdag 25 juli 2002 14:46 schreef Brad het volgende:Normaal lijkt het dus meestal of ik een slecht humeur heb. Hoor ook vaak genoeg dat als ik lach dat ik dat vaker moet doen. Ja sorry... mijn standaardblik is niet vrolijk, ook al kan ik dat wel zijn.
En ik hoor ook vaak dat ik niet zo breed moet lopen (tjsa, zo loop ik nu eenmaal... doe het niet expres), dus ik denk dat ik nogal patserig overkom op het eerste gezicht.
Oja, egoistisch/egocentrisch is er ook nog eentje, omdat ik me vaak niet echt kan bezighouden met andermans problemen, tenzij het bekenden/vrienden van me zijn
Ik schijn een rustige jongen te zijn, ietwat verlegen maar wel vriendelijk en lief tegen m'n medemens. En behulpzaam schijnt het... Zovaak komt dat niet voor maar toch.
Dat klopt denk ik wel als eerste indruk. Maar naar mate mensen mij beter leren kennen word ik veel minder verlegen.
Ligt ook een beetje aan de persoon(en) waar ik op dat moment mee ben.
Ik denk dat dat de lading wel dekt...
[ ] Zijn er hier nog mensen met een uitstraling van een badkamertegel? [/
]
quote:Whahaha heb ik ook. Nooit wil er iemand naast me zitten.
Op maandag 12 augustus 2002 17:35 schreef Ribert het volgende:
Ik heb een denk ik een gevaarlijke uitstraling aangezien er nooit iemand naast me in de trein gaat zitten (ook al is het heeeeeel druk),...hmm kan ook zijn dat ik stink
Mensen die me vervolgen beter leren kennen zeggen meestal dat ik spontaan ben maar af en toe een beetje bitchy kan overkomen.
Ik zelf vind dat ik idd wel een spontane uitstraling heb, dus het klopt wel aardig.
Maar vaak arrogant en verwaand en dat klopt helemaal niet.
grt'n
Zo das echt een lief manneke.
Duss.... of het zo is.
hopen we maar
Ik heb vanalles geprobeerd om van mn lieve uiterlijk af te komen maar tevergeefs
prrrrrrr
Alleen ik vind zelf dat ik altijd met een chagrijnige bakkes rondloop. Wie dat niet gelooft, mag m'n usericon in kleur op m'n site gaan bezichtigen. Of zelfs nog in fok foto-album
Ik denk dus dat ik een zeer gevarieerde uitstraling heb
maar ik ben over het algemeen heel verlegen/stil/terughoudend
alhoewel ik ook erg vaag kan overkomen whehe, maar dat komt door de drugs
[Dit bericht is gewijzigd door SoM op 13-08-2002 20:54]
Mn vriendje daarentegen heeft echt een boze uitstraling!! Echt zo van: oprotten!! Echt zo macho beetje
Maar hij's eigenlijk best lief! (afentoe dan)
- verlegen, gesloten, bedachtzaam, ontoegankelijk
of
- gevoelig, zelfbewust maar ook breekbaar met een toefje krankzinnigheid
Het lijkt ook zoveel op elkaar hè...?
Het eerste geldt voor mensen die ik niet ken.
Het tweede geldt voor mensen die ik wel ken.
Ik straal in twee snelheden
quote:Jij hebt idd zo'n lieve, vrolijke onbezorgde uistraling
Op dinsdag 13 augustus 2002 21:16 schreef Freaky_pauwie het volgende:
een lief meisje
Ik praat vrij hoog, en kweetnie.. kheb een lieve uitsraling geloof ik.. mensen schatten me ook heel vaak jonger dan ik ben.
quote:owh... nou dankjewel denk ik maar
Op dinsdag 13 augustus 2002 21:42 schreef SoM het volgende:[..]
Jij hebt idd zo'n lieve, vrolijke onbezorgde uistraling
Een lachebekje. (jaja, je mag het zelf tegenspreken)
Het zal wel. Ik ben dus een 'lief' kind
Ietsje later komt men meestal tot spontaan, aardig nog steeds lief en 'gave meid'. Die laatste vond ik wel leuk en apart om te horen: 'Ik vind je gewoon gaaf'
Maar dan hebben we het dus over eerste indrukken die onbekenden van mij hebben. Van vrienden hoor ik voornamelijk dingen als eerlijk, lief, behulpzaam, doorzettertje, vrolijk, tikkeltje gek en vaag, makkelijk in omgang. Maar dat is dus duidelijk geen allereerste indruk meer... en dat zijn alleen de positieve dingen geloof ik
[Dit bericht is gewijzigd door Essiepessie op 14-08-2002 20:57]
quote:
Op donderdag 25 juli 2002 17:45 schreef Zander het volgende:
Slacker
voor mij: chagrijnig stuk vreten.
Slotje hier dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |