abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 maart 2012 @ 19:46:53 #26
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_109620641
Laten we gelijk alle messen van het type duikersmes verbieden. Daar zijn tenslotte mensen mee vermoord.
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_109620710
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 19:42 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Ja dat is precies hetzelfde :')

De "sport" van het schieten op doelen van achter obstakels kan toch prima met een "nep" geweer? Zoals alle schietsporten trouwens. Natuurlijk kan je niet alles waarmee je potentieel zou kunnen moorden verbieden, maar waarom de kat op het spek binden door aanvalswapens toe te staan?
Wat een onzin lul je. Ipv racen kan je dan ook gewoon hard fietsen enzo. Maar nee, alleen dingen die jij niet leuk vindt moeten verboden worden zeker.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_109620817
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 19:43 schreef Psy-freak het volgende:
Je bent nogal een mongool trouwens als je een geregistreerd wapen gebruikt om te moorden.
Ja want op een suicide mission maakt dat veel uit

_O-!!!
  woensdag 28 maart 2012 @ 19:53:39 #29
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_109621036
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 19:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ja want op een suicide mission maakt dat veel uit

_O-!!!
Neem de afgelopen 20 jaar en ga na hoeveel mensen werden vermoord met een legaal wapen.
pi_109621190
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 19:53 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Neem de afgelopen 20 jaar en ga na hoeveel mensen werden vermoord met een legaal wapen.
ok
  woensdag 28 maart 2012 @ 19:57:10 #31
241662 Jian
Well, well, well
pi_109621226
quote:
De opzet is dat schietsport gevrijwaard blijft van het oefenen van aanvallend wapengebruik. De nieuwe regels moeten voorkomen dat een solistische dreiger als Tristan van der V. de gelegenheid krijgt zich op een schietvereniging te bekwamen in wapengebruik.
Alsof je een getrainde scherpschutter moet zijn om op zaterdagmiddag in een winkelcentrum met een illegale Kalashnikov wat te raken. :')
pi_109621473
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 19:57 schreef Jian het volgende:

[..]

Alsof je een getrainde scherpschutter moet zijn om op zaterdagmiddag in een winkelcentrum met een illegale Kalashnikov wat te raken. :')
precies die maatregelen zullen niets verbeteren. je kan de maatschappij niet met z`n regeltje bechermen tegen een idioot
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_109621475
quote:
2s.gif Op woensdag 28 maart 2012 19:48 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Wat een onzin lul je. Ipv racen kan je dan ook gewoon hard fietsen enzo. Maar nee, alleen dingen die jij niet leuk vindt moeten verboden worden zeker.
Je kan er natuurlijk wel allemaal absurde voorbeelden bijhalen, maar dat maakt het rondlopen met aanvalswapens niet normaler.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_109621566
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 20:01 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Je kan er natuurlijk wel allemaal absurde voorbeelden bijhalen, maar dat maakt het rondlopen met aanvalswapens niet normaler.
Je mag ook helemaal niet rondlopen met aanvalswapens, dus het is niet normaal :*
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_109621748
quote:
2s.gif Op woensdag 28 maart 2012 20:02 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Je mag ook helemaal niet rondlopen met aanvalswapens, dus het is niet normaal :*
Op straat niet, op de schietvereniging wel.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_109621825
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 20:01 schreef DroogDok het volgende:

[..]

er zijn strenge regels MBT het hebben van wapens voor de schietsport, en deze post geeft wel weer aan dat je vanuit je onderbuik "praat" je hebt echt geen idee en roept maar wat
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_109621827
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 20:06 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Dat boeit jou toch niet :') Echt 1x dat er iemand met zo'n legaal wapen doordraait en mensen zeuren al.
pi_109621851
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 20:07 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

er zijn strenge regels MBT het hebben van wapens voor de schietsport, en deze post geeft wel weer aan dat je vanuit je onderbuik "praat" je hebt echt geen idee en roept maar wat
Ik weet ook niet waarom ik het probeer te verdedigen ;(
pi_109621860
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 20:06 schreef DroogDok het volgende:

[..]

jah duhhh bij de AA mag ik niet met een biertje lopen en in de kroeg wel :')
pi_109621952
Maakt mij verder ook allemaal niet uit, hoe verder wapenbezit wordt ingeperkt hoe beter.
pi_109622005
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 20:09 schreef DroogDok het volgende:
Maakt mij verder ook allemaal niet uit, hoe verder wapenbezit wordt ingeperkt hoe beter.
Oké bedankt voor jouw mening.
  woensdag 28 maart 2012 @ 20:19:48 #42
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_109622484
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 20:09 schreef DroogDok het volgende:
Hier is de gestapo, keukwaren laten zien
pi_109623344
Dan weten we ook zeker dat álle psychopaten de aanschaf van dergelijke wapens zullen laten. Ik voel me nu een stuk veiliger! B-)

Oh wacht even, mensen doodschieten mócht al niet, en dat heeft Tristan toch gedaan...beetje jammer...
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  woensdag 28 maart 2012 @ 20:46:30 #44
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_109624169
Nu is het natuurlijk afwachten totdat Alberto Stegeman zo'n ding op de zwarte markt gaat kopen.
pi_109624196
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 20:46 schreef YazooW het volgende:
Nu is het natuurlijk afwachten totdat Alberto Stegeman zo'n ding op de zwarte markt gaat kopen.
Dat ze hem dan maar doodschieten :')
pi_109626393
Ik voel me meteen een stuk veiliger en tegelijkertijd heb ik weer iemands hobby die ik zelf niet leuk vind afgepakt en dat is ook leuk want dan hoef ik minder ziektekosten te betalen wegens alle verwondingen en ongelukjes met aanvalsgeweren.

Welkom in Nederland! :') Land of the free home of the brave!

We wonen tenslotte niet in zo'n kutland waar ze dit soort ideeën hebben.
pi_109626760
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 19:25 schreef Adames het volgende:
Het is natuurlijk ook achterlijk dat iemand wel dat soort geweren kan aanschaffen uit interesse.
Het zijn semi-automatische wapens, daarmee verschillen ze nogal van aanvalsgeweren (die wél volautomatisch kunnen schieten).

Maar ik ben benieuwd als de massamoordenaars massaal op auto's overstappen, of iedereen dan ook elk jaar een psychologische keuring moet ondergaan voor de verlenging van het rijbewijs.
pi_109626784
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 19:33 schreef Jahr00n het volgende:
Kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die zonder kwade bedoelingen die ''sport'' beoefenen.
Dat zegt meer over de zuiverheid van jouw geest dan over die van sportschutters.

Een aantal jaren geleden is wetenschappelijk onderzoek gedaan naar agressiviiteit en impulsiviteit onder sportschutters. En het bleek dat sportschutters juist minder agressief en impulsief waren dan vergelijkbare medemensen.
-
pi_109626864
Zelf geen schutter, althans niet bij een schietvereniging maar wat een onzin weer, afgelopen week nog drie mensen in 020 kapot geschoten, en ja die waren inderdaad allemaal lid van een schietvereniging... not. Maar ja truus en henk horen dat wapens verboden worden dus zal het in hun ogen wel veiliger worden, en dat terwijl een beetje crimineel in NL toch wel minimaal een 9mm op zak heeft. Is deze nieuwe regel al definitief trouwens?
  woensdag 28 maart 2012 @ 21:31:23 #50
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_109626989
Dus omdat de overheid gefaald heeft in geval van Tristan die eigenlijk geen wapenvergunning had moeten hebben, moeten de sportschutters bloeden? Zo krijg je alleen maar meer illegale wapens en minder zicht op het bezit ervan.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')