SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:02 schreef Jojoortje het volgende:
150 euro uitgegeven aan...pics van je tuin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
150 euro uitgegeven aan...Moet ook gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Laat ze lekker een willekeurig plein in Katendrecht gaan occupy-en... Zijn ze binnen een dag weggeslagen en hun slaapzakjes zijn gejat.quote:
Nou ja tuin...quote:
quote:
I know... Het is dat we een bon hadden van 130 euro, andersquote:
150 euro uitgegeven aan...Grote tuin of belachelijk dure planten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Catshuisoverleg in kritieke fase, Wilders wilde de onderhandelingen afbreken.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Serieus? waarop baseer je dat? Dat zou ZO geweldig zijn.
Officieel vind ik dat het wereldrecord langste periode zonder regering niet aan België maar aan Nederland toebehoort. Dit clubje apen kan je toch moeilijk regering noemen...quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Catshuisoverleg in kritieke fase, Wilders wilde de onderhandelingen afbreken.
Redelijk groot dakterras met hele mooie stellingen + planten/bloemen er inquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Grote tuin of belachelijk dure planten?
Nee ik kan niet meer opstaan. Hele dag geslenterd (quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
en dan 150 euro? pics van je dakterras!
Ruikt wel goed daarquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee ik kan niet meer opstaan. Hele dag geslenterd () bij Intratuin. Wat groot is dat eigenlijk
Eens, dit kun je geen regering noemen. Hopen dat het zo snel mogelijk voorbij is.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Officieel vind ik dat het wereldrecord langste periode zonder regering niet aan België maar aan Nederland toebehoort. Dit clubje apen kan je toch moeilijk regering noemen...
Ja ze moeten iets met die belachelijk winst per plant die ze maken.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee ik kan niet meer opstaan. Hele dag geslenterd () bij Intratuin. Wat groot is dat eigenlijk
Tja, ik moet voor mijn tuin nu een tuinman gaan ronselen. Er staan blijkbaar planten en bomen in, die speciale verzorging nodig hebben en mijn vrouw stond niet open voor mijn asfalterings-optiequote:Op woensdag 28 maart 2012 18:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Redelijk groot dakterras met hele mooie stellingen + planten/bloemen er in
Ons andere dakterras moet nog
Sowiesoquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ruikt wel goed daar
[..]
Eens, dit kun je geen regering noemen. Hopen dat het zo snel mogelijk voorbij is.
Ja wtf, wat zijn die krengen duur. De volgende keer jat ik wel wat uit de voortuintjes van de buren.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja ze moeten iets met die belachelijk winst per plant die ze maken.
Speciale behandelingquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja, ik moet voor mijn tuin nu een tuinman gaan ronselen. Er staan blijkbaar planten en bomen in, die speciale verzorging nodig hebben en mijn vrouw stond niet open voor mijn asfalterings-optie
Zoutzuur.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja, ik moet voor mijn tuin nu een tuinman gaan ronselen. Er staan blijkbaar planten en bomen in, die speciale verzorging nodig hebben en mijn vrouw stond niet open voor mijn asfalterings-optie
Is een combi-maatregel tegen vergrijzing.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Joh, dat kabinet is sowieso gestoord. Bezuinigen op de zorg maar wel 130 mogen rijden.
Alsjeblieft geen verkiezingen straks wordt de SP nog echt groot ookquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Joh, dat kabinet is sowieso gestoord. Bezuinigen op de zorg maar wel 130 mogen rijden.
EMILEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE......quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsjeblieft geen verkiezingen straks wordt de SP nog echt groot ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee joh, op het moment dat de kiezers in zo'n hokje staan beslissen ze vaak anders dan wanneer De Hond ze interviewt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsjeblieft geen verkiezingen straks wordt de SP nog echt groot ook
Helaas wel, geldt vooral voor de PVV.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee joh, op het moment dat de kiezers in zo'n hokje staan beslissen ze vaak anders dan wanneer De Hond ze interviewt.
Liever de Pvv dan de SP eerlijk waar hun standpunten komen toch voor 90% overeen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Helaas wel, geldt vooral voor de PVV.
Liever SGP dan PVV.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Liever de Pvv dan de SP eerlijk waar hun standpunten komen toch voor 90% overeen.
SGP? Dat zijn pas echte engerds...quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Liever SGP dan PVV.
Al zou dat ook een ramp zijn voor Nederland.
Me de SGP aan de macht hadden we tenminste geen last van Jojoortje gehad...quote:
Ook geen Ajacied422.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Me de SGP aan de macht hadden we tenminste geen last van Jojoortje gehad...
Nee hoor grapje hihih
Gekkie... doe eens normaal. Voor de rest weet ik niet of deze informatie als een verrassing komt.quote:
Dit. Gelijk die langstudeermaatregel terugdraaien. Failliet van Nederland kennisland was al ingezet, maar dit was wel de genadeklap.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Verkiezingen zouden nu opzich wel goed uitkomen. Kan heel Nederland laten merken het niet eens te zijn met de VVD.
Had men zich dit maar eerder bedacht
Over een half uur is 't donkerquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:35 schreef kapiteintje het volgende:
Half 8 en het is gewoon nog hartstikke licht buiten.
Dat is een leugen van de overheid.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Over een half uur is 't donker
wedduh van nietquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Over een half uur is 't donker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |