Iets in z'n aars blijkbaar.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik snap het niet? Met dat "ingrijpend"?
Sowieso dat hij me doet denken aan dat Dumpertfilmpje met die gozer en dat jasje.quote:
quote:
Deze vond ik er wel bij passenquote:Op dinsdag 2 december 2008 00:15 schreef MiVer het volgende:
heavy shit ja
bruin tot aan de enkels
tering
alleen voor de echte liefhebbers dus
alle hun aan jou
cheers
Geef mij eens wat lekkere muziek.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:25 schreef Allure_ het volgende:
leuk man 3 pagina's aan die frikandel wijden
steel de drake kaartjes van je zusje, dan praten we verder.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:27 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Geef mij eens wat lekkere muziek.
Ik had onze eerste date toch anders voorgesteld.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
steel de drake kaartjes van je zusje, dan praten we verder.
Ga je niet?quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
steel de drake kaartjes van je zusje, dan praten we verder.
Smoooooooooth.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:30 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik had onze eerste date toch anders voorgesteld.
oh wacht =$
Kom laten we het over drugs hebben.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:25 schreef Allure_ het volgende:
leuk man 3 pagina's aan die frikandel wijden
quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:50 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Kom laten we het over drugs hebben.
iamamiwhoamiquote:
Wat? Ken je haar? Omg.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
iamamiwhoami![]()
![]()
!
Een nieuwe!!!
Hoewel niks john gaat overtreffen
Yes.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Luister je ook naar genres zoals House, techno, dubstep, electro die shit?
quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:57 schreef Fascination het volgende:
Wat heb ik toch een extreem geweldige muzieksmaak.
Ja mang vanaf het begin dat er nog gespeculeerd werd dat het Xtina wasquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat? Ken je haar? Omg.![]()
![]()
Oh ik vind t en clump haar beste.
Zo vroeg was ik er dan weer niet bij.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja mang vanaf het begin dat er nog gespeculeerd werd dat het Xtina was![]()
Ik vind de video van john ook gewoon zo lkkr. Zo disturbing
Ik heb nu serieus wel een mooi kleurtje hoor, ik was bleek en vlekkerig voor mijn doen. Nu weer mooi egaal bruinquote:
Dat ken ik nietquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo vroeg was ik er dan weer niet bij.Volgens mij kreeg ik het als tip via last.fm. Ik vind de nummers die ze onder Jonna Lee maakt dan weer geen reet aan.
Ongeïnspireerd voornamelijk. Standaard popmuziek. Wat vind je van Play dan?quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat ken ik niet
Ff checken. Waarom vind je het niks?
Wow valt dat ff tegen inderdaadquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ongeïnspireerd voornamelijk. Standaard popmuziek. Wat vind je van Play dan?
Ik ook wel, mijn armen iig.quote:
Bond of Bont?quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook wel, mijn armen iig.Mooi boerenbond wordt dat.
Zonnebank.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook wel, mijn armen iig.Mooi boerenbond wordt dat.
Ja ook 2x gedaan, heeft wel geholpen. En nog hebben mijn armen al een dikke voorsprong op mijn buik.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:18 schreef Yv. het volgende:
[..]
Zonnebank.. Heb nu al een lekker kleurtje.
wel gevaarlijk hoorquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:18 schreef Yv. het volgende:
[..]
Zonnebank.. Heb nu al een lekker kleurtje.
Ja, Play ontdekte ik net pas. Die anderen zijn een paar weekjes uit volgens mij.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wow valt dat ff tegen inderdaadWtf, onbegrijpelijk
Hmm ik moet er nog ff een paar keer naar luisteren.Ik zie dat ik sinds Clump helemaal die nieuwe nummers nog niet gehoord heb!
Ja de rest is 8 maanden geleden zie ik nu. Ik volgde altijd zo'n website, waar ik haar ook van ken. Maar al hele tijd niet meer op gekeken, vandaarquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, Play ontdekte ik net pas. Die anderen zijn een paar weekjes uit volgens mij.
Ben je zo eentje die eerder een gebakken kreeft word?quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:19 schreef Sinosappel het volgende:
Ik zal nooit een lekker kleurtje krijgen
Gewoon 'lopen' op de plaats vervoegen. Eentje die een gebakken kreeft *loopT*.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben je zo eentje die eerder een gebakken kreeft word?
Ja kkwit ben ik met sproeten dit dat.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben je zo eentje die eerder een gebakken kreeft word?
Dit zou nog een leuke meet kunnen worden ook toch.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:53 schreef Sinosappel het volgende:
Jou, Meloewa, Fas, Vas, Iddoher, rose, sinep, Garisson, Rickokun, knighterrant, Chai, rolfson, Pharkus, Piye, Cher-, en die lekkertjes uit Fernandes
En dan liefst 1 grote orgie
mag ik filmen ? dan streamt Sinos hetquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dit zou nog een leuke meet kunnen worden ook toch.
Jaaa fyahquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:34 schreef remi1986 het volgende:
[..]
regel is stam + t dan .. en stam is word
Ik wilde in eerste instantie niet gaan. Bij nader inzien wil ik toch heel graagquote:
Ik doe niet meer aan mensen verbeteren. Hopelijk maken ze dat soort desastreuze fouten ook in hun sollicitatiebrieven, zodat ik beter voor de dag kom.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:30 schreef fyah het volgende:
[..]
Gewoon 'lopen' op de plaats vervoegen. Eentje die een gebakken kreeft *loopT*.
Aah hier op FOK! hoef je daar niet bang voor te zijn, dat ze concurrentie zijn tijdens je sollicitatiesquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik doe niet meer aan mensen verbeteren. Hopelijk maken ze dat soort desastreuse fouten ook in hun sollicitatiebrieven, zodat ik beter voor de dag kom.
Het is desastreuzequote:Op woensdag 28 maart 2012 18:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik doe niet meer aan mensen verbeteren. Hopelijk maken ze dat soort desastreuse fouten ook in hun sollicitatiebrieven, zodat ik beter voor de dag kom.
Nee, sorry. Het is uitverkocht en al die andere aanbieders wil ik je niet aanraden. Mijn tweede kaartje heb ik ook al verkocht aan een vriendin, anders had je die mogen kopen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wilde in eerste instantie niet gaan. Bij nader inzien wil ik toch heel graag. Jij enig idee waar ik kaartjes voor een fatsoenlijke prijs kan krijgen nog?
Dat is weleens anders geweest.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:
definieer "serieus nemen"quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:47 schreef Fascination het volgende:
[..]! Nu neemt niemand me meer serieus.
quote:
Hm ja,ik baal wel echt. Op marktplaats heb je van die belachelijke prijzen. Ik heb er ook 2 nodigquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:45 schreef Yv. het volgende:
[..]
Nee, sorry. Het is uitverkocht en al die andere aanbieders wil ik je niet aanraden. Mijn tweede kaartje heb ik ook al verkocht aan een vriendin, anders had je die mogen kopen.
Letterlijk en figuurlijk.quote:
Ja oorspronkelijk was het best een hele zooi regels en een regelje voor de uitzonderingen. Iemand had me eerder van die loopt-tip kunnen vertellen hoorquote:
Steel mijn muziek eens nietquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:53 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Hoe kan je op Facebook zoeken op iemands e-mail adres, zonder diegene meteen uit te nodigen?
Volgens mij kan dat nietquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:53 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Hoe kan je op Facebook zoeken op iemands e-mail adres, zonder diegene meteen uit te nodigen?
Soms is het best jammer dat je niet een tekeningetje kan maken in plaats van typen.quote:
wat voor tekeningetje had je gemaakt dan?quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Soms is het best jammer dat je niet een tekeningetje kan maken in plaats van typen.
Al heeft dat geen bal te maken met deze post.
En kan het natuurlijk wel, maar je moet daar wel veel meer moeite voor doen.
Hiervan: http://www.last.fm/music/Jonna+Leequote:Op woensdag 28 maart 2012 19:01 schreef Sinosappel het volgende:
Fas hoe ben jij achter de identiteit van iamamiwhoami gekomen dan? Is dat al bevestigd? Of nog steeds speculatie?
Hmmquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hiervan: http://www.last.fm/music/Jonna+Lee
"She is now known as the front person and creator of the audiovisual project iamamiwhoami."
Een pegasusquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:00 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wat voor tekeningetje had je gemaakt dan?
Maar ze is ook gewoon dezelfde persoon als je kijkt naar de foto's.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:07 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hmm
"Jonna Lee has not made a statement in the press since late 2009 so this has however not been officially confirmed."
Sinds wanneer ben jij mod? Mi gado mi gado.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:12 schreef Maisnon het volgende:
Ahh ja iamamiwhoami is van die toffe filmpjes / muziek toch?
Ik denk trouwens dat mijn ijssalon avontuur vrij kortstondig zal zijnik ben doodongelukkig daar
Waarom?quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:12 schreef Maisnon het volgende:
Ahh ja iamamiwhoami is van die toffe filmpjes / muziek toch?
Ik denk trouwens dat mijn ijssalon avontuur vrij kortstondig zal zijnik ben doodongelukkig daar
Ja. Leuk hoofd heeft zij wel. Aparte neus.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar ze is ook gewoon dezelfde persoon als je kijkt naar de foto's.
Nog steeds: X-tinaquote:There was a lot of speculation about the authorship of the videos. Names such as “Christina Aguilera”, “Nine Inch Nails,” “Lady GaGa”, “Goldfrapp”, “Little Boots” and “Fever Ray “, among others, were constantly cited. With the release of the seventh video, this time a full song, it was discovered that the woman was Jonna Lee, a singer from Sweden. Apart from Jonna Lee and Claes Björklund, it remains to know the identity of other members.
Fever Rayquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja. Leuk hoofd heeft zij wel. Aparte neus.
[ afbeelding ]
[..]
Nog steeds: X-tina![]()
Nu maar ff wat Fever Ray luisteren
Haar lippen zijn een beetje te dun vind ik.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja. Leuk hoofd heeft zij wel. Aparte neus.
[ afbeelding ]
[..]
Nog steeds: X-tina![]()
Nu maar ff wat Fever Ray luisteren
quote:
Deze vrouw weet.quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij mod? Mi gado mi gado.
Maar vertel
,quote:
Nee. Ik ga googelen.quote:
Er is gewoon een bepaalde hoeveelheid crap die ik aankan. In al mn andere baantjes ben ik gewoon gerespecteerd voor wat ik kan, ook al lag het me misschien niet direct.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:26 schreef Vaseline_ het volgende:
Aah mais ik had een beetje hetzelfde bij de Thai, fucking zuur is dat
Dan zou ik idd gewoon gaan, dat werkt toch niet...quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:24 schreef Maisnon het volgende:
Sorry voor het lange verhaal maar ik ben een beetje overstuur, moet het even kwijt
EDIT: ik schreef zelfs bord met dt
Mja dat gaat je op den duur ook opbreken ja, als je in zo'n negatieve sfeer moet werken. Dat is nooit goed en hou je nooit lang vol.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Er is gewoon een bepaalde hoeveelheid crap die ik aankan. In al mn andere baantjes ben ik gewoon gerespecteerd voor wat ik kan, ook al lag het me misschien niet direct.
Maar ik voel me nu gewoon zo'n voetveeg (of hoe zeg je dat) en ik word gewoon waar de klanten bij staan aan de lopende band afgebrand en er is niemand anders aanwezig waar ik mee kan praten.
Heel de dag geen positieve opmerking of praatje of wat dan ook gehoord. Alleen Nee Nee Nee fout Nee Nee Slecht Nee
Omg, dit had ik in het begin van mijn huidige baantje ookquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]
[..]
,
Ik ben mod sindskort, voor het examen forum
Maar dat werk dus:
Ik heb er nu 9 uur opzitten, telkens 3 uur gewerkt aan een stuk, en die 3 uur bestaan uit constant te horen dat ik het verkeerd doe, dat het niet goed is, dat ik in de weg loop, overal krijg ik de schuld van, het is gewoon totaal niet fijn.
Ik ben absoluut geen zeur: als iemand terecht me op een fout wijst, dan vind ik dat normaal, in een werkomgeving vooral.
Maar er worden me zoveel tegenstrijdige dingen verteld, zoveel aannames gedaan van dingen die ik niet kan weten en maar uit moet zoeken want vragen kan niet in de drukte. En als het dan daarna verkeerd gaat, de kleinste fout, krijg ik het driedubbel terug op mn bord.
Ik krijg te horen dat ik geen praktisch inzicht heb, dat ik in de wegloop, de klanten hebben gewoon zichtbaar medelijden met mij, das toch erg? Normaal heb je toch eerder dat een klant vervelend doet en dat je met het personeel onderling er nog om kan lachen.
Concreet voorbeeld: ik geef een klein meisje haar slushpuppy (een blauwe!) en die zet ik dus netjes op een verlaagd stuk neer van de toonbank, want als het dan omgaat, kan het makkelijk schoongemaakt worden.
Vervolgens gooit dat meisje de boel om. Nouja, kan gebeuren, dus ik begin te verzinnen wat ik moet doen, opruimen, nieuwe slushpuppy, en ondertussen komt dus de eigenaresse waar het omgaat naar me toe met *zuuuuuuucht* maisnon maisnon maisnon (maar dan de echte naam) is het omgegaan dit en dat en steun en grmbl
Alsof ik daar dat ding om heb gegooid! En natuurlijk, ze springt er tussendoor dus ik deed het weer verkeerd want ja je weet spontaan als een half servet ding onder de blauwe zooi zit wat je moet doen, de eerste keer ooit dat je het tegenkomt.
Of zeggen, terwijl ik iets schoon aan het maken ben, dat het nog niet schoon is. Dat klopt, daar ben ik mee bezig.
5 uur, eindtijd, ik werkte al langer. Het werd rustig, was niemand, dus ik kleed me om. Ga buiten met wat vrienden zitten op het terras die langskwamen. Even later loop ik terug om doei te zeggen, (die er van haar kant dus niet afkan, nog geen hoi of fijne dag)
En wat zegt ze? Ja en nu ben ik dit aan het doen en dat en de drukte en je had niet weg kunnen gaan en jaaaaa, nu heb ik dus geen pauze.
Alsof ik verantwoordelijk ben voor dat ze nu geen pauze heeft, en wegliep in de drukte, terwijl die pas erna ontstond.
En zo nog ontelbare voorbeelden.
Ik hield mezelf telkens voor: ik kijk het wel aan, misschien wordt het beter, maar dat wordt het niet. Ik kan daar zo niet werken, ik heb er geen aanleg voor, maar ik krijg ook geen kans op het te leren en voel me gewoon zwaar niet gerespecteerd als persoon. Zit gewoon te janken
Ja dat had ik toen ook, op een gegeven moment zat het me echt tot hier *insert hand boven hoofd* en ben ik gewoon in discussie gegaan waar de klanten bijstonden.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Er is gewoon een bepaalde hoeveelheid crap die ik aankan. In al mn andere baantjes ben ik gewoon gerespecteerd voor wat ik kan, ook al lag het me misschien niet direct.
Maar ik voel me nu gewoon zo'n voetveeg (of hoe zeg je dat) en ik word gewoon waar de klanten bij staan aan de lopende band afgebrand en er is niemand anders aanwezig waar ik mee kan praten.
Heel de dag geen positieve opmerking of praatje of wat dan ook gehoord. Alleen Nee Nee Nee fout Nee Nee Slecht Nee
Bij ons in het dorp had je ook zo'n eignaresse die zo lelijk deed tegenhet personeel,quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:24 schreef Maisnon het volgende:
Sorry voor het lange verhaal maar ik ben een beetje overstuur, moet het even kwijt
EDIT: ik schreef zelfs bord met dt
Dat is ook zo'n foute methode om met je personeel om te gaan. Zo raak je gestresst en maak je juist meer fouten. Wat een dumbasses.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |