Zo vroeg was ik er dan weer niet bij.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja mang vanaf het begin dat er nog gespeculeerd werd dat het Xtina was![]()
Ik vind de video van john ook gewoon zo lkkr. Zo disturbing
Ik heb nu serieus wel een mooi kleurtje hoor, ik was bleek en vlekkerig voor mijn doen. Nu weer mooi egaal bruinquote:
Dat ken ik nietquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo vroeg was ik er dan weer niet bij.Volgens mij kreeg ik het als tip via last.fm. Ik vind de nummers die ze onder Jonna Lee maakt dan weer geen reet aan.
Ongeïnspireerd voornamelijk. Standaard popmuziek. Wat vind je van Play dan?quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat ken ik niet
Ff checken. Waarom vind je het niks?
Wow valt dat ff tegen inderdaadquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ongeïnspireerd voornamelijk. Standaard popmuziek. Wat vind je van Play dan?
Ik ook wel, mijn armen iig.quote:
Bond of Bont?quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook wel, mijn armen iig.Mooi boerenbond wordt dat.
Zonnebank.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook wel, mijn armen iig.Mooi boerenbond wordt dat.
Ja ook 2x gedaan, heeft wel geholpen. En nog hebben mijn armen al een dikke voorsprong op mijn buik.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:18 schreef Yv. het volgende:
[..]
Zonnebank.. Heb nu al een lekker kleurtje.
wel gevaarlijk hoorquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:18 schreef Yv. het volgende:
[..]
Zonnebank.. Heb nu al een lekker kleurtje.
Ja, Play ontdekte ik net pas. Die anderen zijn een paar weekjes uit volgens mij.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wow valt dat ff tegen inderdaadWtf, onbegrijpelijk
Hmm ik moet er nog ff een paar keer naar luisteren.Ik zie dat ik sinds Clump helemaal die nieuwe nummers nog niet gehoord heb!
Ja de rest is 8 maanden geleden zie ik nu. Ik volgde altijd zo'n website, waar ik haar ook van ken. Maar al hele tijd niet meer op gekeken, vandaarquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, Play ontdekte ik net pas. Die anderen zijn een paar weekjes uit volgens mij.
Ben je zo eentje die eerder een gebakken kreeft word?quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:19 schreef Sinosappel het volgende:
Ik zal nooit een lekker kleurtje krijgen
Gewoon 'lopen' op de plaats vervoegen. Eentje die een gebakken kreeft *loopT*.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben je zo eentje die eerder een gebakken kreeft word?
Ja kkwit ben ik met sproeten dit dat.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben je zo eentje die eerder een gebakken kreeft word?
Dit zou nog een leuke meet kunnen worden ook toch.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:53 schreef Sinosappel het volgende:
Jou, Meloewa, Fas, Vas, Iddoher, rose, sinep, Garisson, Rickokun, knighterrant, Chai, rolfson, Pharkus, Piye, Cher-, en die lekkertjes uit Fernandes
En dan liefst 1 grote orgie
mag ik filmen ? dan streamt Sinos hetquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dit zou nog een leuke meet kunnen worden ook toch.
Jaaa fyahquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:34 schreef remi1986 het volgende:
[..]
regel is stam + t dan .. en stam is word
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |