Helaas wel....quote:Op woensdag 11 april 2012 10:21 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Je kent haar geschiedenis hier op FOK
Hifiquote:Op woensdag 11 april 2012 03:30 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Kent iemand nog een vette uitgaansplrk in leiden
Niemand die zich aanbood rond te leiden, he?quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Morgen (zaterdag) naar Leiden en daar shoppen en op bezoek gaan bij familie. Nog nooit daar geweest hehe.
Ben benieuwd hoe die stad nou is.
Kandijfijn krijgen we een verslag over zondag de dag erna ofzo?
Gelukkig maar, beter nieuws dan die schietpartij op Leiden Centraalquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:22 schreef Mirjam het volgende:
be3n dr geweest, niks aan de hand, 1 dame lichtgewond
gewoon een fail van de bestuurder(s)
Wat? Wanneer was dit?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gelukkig maar, beter nieuws dan die schietpartij op Leiden Centraal
Het zijn er deze tijd wel iets meer, vrijdag Singelloopquote:Op woensdag 18 april 2012 18:11 schreef Godshand het volgende:
Valt mij altijd weer op, van 's ochtends vroeg, tot 's avonds laat zijn er wel mensen aan het hardlopen op de Singles.
Hier ook mensen die dat doen?
Jij doet daaraan mee?quote:Op woensdag 18 april 2012 20:18 schreef Karstman het volgende:
[..]
Het zijn er deze tijd wel iets meer, vrijdag Singelloop
Ik heb een gigantische hekel aan hardlopen, ik squash en zwem.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:11 schreef Godshand het volgende:
Valt mij altijd weer op, van 's ochtends vroeg, tot 's avonds laat zijn er wel mensen aan het hardlopen op de Singles.
Hier ook mensen die dat doen?
Gods no. ik sta langs de kant net als de rest van Leiden en speel voor materiaalman voor vrienden die wel lopen. Warme jasjes na de finish aangeven enzo.quote:
Hoe laat begint die onzin? Toch niet al om 6u ofzo? Anders kan ik niet thuiskomenquote:Op woensdag 18 april 2012 20:18 schreef Karstman het volgende:
[..]
Het zijn er deze tijd wel iets meer, vrijdag Singelloop
quote:Op donderdag 19 april 2012 10:48 schreef Karstman het volgende:
Start 19.30 uur
http://www.leidschdagblad(...)h-Dagblad-Singelloop
Kort, de vrijmarkt was bij mij voor de deur (Hooglandse Kerkgracht), maar ik heb het niet zo op mensen die oude rotzooi verkopenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Iemand nog in de stad geweest? Ben zelf nog even geweest.
Twee Spieghels ook wel, en Meneer Jansen.quote:Op maandag 23 april 2012 22:44 schreef Karstman het volgende:
Bonte Koe, Uyl van Hogeland die zijn best rustig...
Ben bij de Uyl geweest. En Plantage.quote:Op maandag 23 april 2012 22:44 schreef Karstman het volgende:
Bonte Koe, Uyl van Hogeland die zijn best rustig...
Stadhuisplein en podium op het water. Van half 3 tot 9 in straf tempo doordrinken, ik had het wat zwaar vandaag... Maar was wel gezellig en JeWelste was weer goed, alleen het stond erg zacht, te zacht eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Iemand nog in de stad geweest? Ben zelf nog even geweest.
Stond precies goed, niks te zacht, niks te hard. Je koopt maar een gehoor apparaat.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:33 schreef Karstman het volgende:
[..]
Stadhuisplein en podium op het water. Van half 3 tot 9 in straf tempo doordrinken, ik had het wat zwaar vandaag... Maar was wel gezellig en JeWelste was weer goed, alleen het stond erg zacht, te zacht eigenlijk.
Vriend was er geweest, maar het klonk weer erg rustig, Koninginnedag Leiden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:33 schreef Karstman het volgende:
[..]
Stadhuisplein en podium op het water. Van half 3 tot 9 in straf tempo doordrinken, ik had het wat zwaar vandaag... Maar was wel gezellig en JeWelste was weer goed, alleen het stond erg zacht, te zacht eigenlijk.
Je bent patient?quote:Op maandag 7 mei 2012 17:37 schreef Eva4Evah het volgende:
Hey, ik zie dat ik niet in de OP sta. Ik ben ook een Leidenaar, Diakonesseziekenhuis om precies te zijn
Welke afdeling? Daar lag een bekende van mij nog een week of 2 geleden (in het ziekenhuis dan).quote:Op maandag 7 mei 2012 17:37 schreef Eva4Evah het volgende:
Hey, ik zie dat ik niet in de OP sta. Ik ben ook een Leidenaar, Diakonesseziekenhuis om precies te zijn
dat telt nietquote:Op maandag 14 mei 2012 02:31 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Huh oh nee ik ben geboren in het Diakonesseziekenhuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |