Balen Uniek... ik krijg die opmerking ook van mijn tandarts over fruit.. maar het is zo lekker!quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Heerlijke L Jeager, niks niet teveel.
Vind eigenlijk nog steeds dat Co te weinig eet, vooral door je opmerking dat Jeagers L zo groot is.
Co's porties zijn dus ook nog eens klein.
Suikerdip, ze werken echt, je krijgt dan echt een roes in je kop en dan wil je alles zo snel mogelijk naar binnen werken, zonder eigenlijk maar te proeven, je moet vaak sterk in je schoenen staan om eruit te stappen
Ik eet teveel fruit, had 2 gaatjes en moet gvd weer terugkomen, baal ik van!
quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Tja nou blijf het gewoon eten en doorslikken
Las trouwens bij de tandarts de Runnersworld, blad voor hardlopers, daarin werd als ontbijt vooral snelle suikers als in cruesli, witbrood en krentenbollen voorgesteld.
Vandaag wrap met sla, morgen salade met sla?quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:20 schreef Syrena het volgende:
Ik wil al tijden een wrap met sla maken, maar dan zit ik in mijn eentje met een hele krop te koekeloerenOf een heel zakje.
Moeders eens lief aankijken of die eens wil delen
Dat kan je toch makkelijk in je eentje weghappen?quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:20 schreef Syrena het volgende:
Ik wil al tijden een wrap met sla maken, maar dan zit ik in mijn eentje met een hele krop te koekeloerenOf een heel zakje.
Moeders eens lief aankijken of die eens wil delen
Wel zwaar op de maag die tandarts denk ik?quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Lijst:
O: beschuit kaas, beschuit jam, beker melk
T: tandarts
L: 2 volk. boterhammen met halve blik tonijn, mayo, curry, ui, sla
T's: appel, kwart meloen, druiven, blokje choco, 2 grote borden zelfgemaakte kippensoep met halve kipfilet, champignons, prei, verse jonge capucijners
D: Veel sperziebonen, zelfgemaakte rabarber, gebakken champignons/ui/paprika, rijst met zelfgemaakte pindasaus, varkenshaas
T: kwark en vla
Je kan ook zelf cruesli/granola maken. Doet Jagar ook, dan kan je hem gewoon net zo lekker en gezond maken als je zelf wilquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:22 schreef Mini. het volgende:
Ziet er lekker uit Mo, wat zit erin?
Ontbijten met cruesli, dat heb ik vandaag ook gedaan.Had er zo'n zin in van de week, maar als dit pak leeg is ga ik weer over op iets gezonders. Verder heeft het niet echt zin om een lijstje te posten want mijn D weet ik nog niet en de rest van de dag is hetzelfde als altijd: 4 sneeën brood en mandarijntjes.
Goed idee, misschien ga ik dat hierna weleens proberen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:23 schreef Nallie het volgende:
[..]
Je kan ook zelf cruesli/granola maken. Doet Jagar ook, dan kan je hem gewoon net zo lekker en gezond maken als je zelf wil
het was GEEN shake!quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:39 schreef conleche het volgende:
[..]
100 gram zalm en tonijn en die bonen en die shake??
ja, ja, ja maar das toch ook een shake? Alles wat geblend is, is in mijn ogen een shake!quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:30 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
het was GEEN shake!yoghurt, melk, banaan en spinazie.
fijn is dat, als het lukt! Bij mij niet. Vandaag. Maar goed, genoeg gewerkt de afgelopen dagen. Ik moet eigenlijk wel wat doen, dat is wel wat jammer.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:30 schreef An24 het volgende:
Ik kom even zeggen dat ik zo blij ben: lekker thuis werken, af en toe katten knuffelen, tussendoor huishoud dingen doen en nog de productie voor het werk halen. Wat een leven/ einde mededeling
nee man, dit was gewoon een groene smoothie. Vond het vooral tof om de kleur, de smaak was nou niet zo speciaal.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:31 schreef conleche het volgende:
[..]
ja, ja, ja maar das toch ook een shake? Alles wat geblend is, is in mijn ogen een shake!
Ja dat is jammer. Gewoon bij neerleggen vandaag. Meestal gaat het de volgende dag dan alleen maar beter.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:32 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
fijn is dat, als het lukt! Bij mij niet. Vandaag. Maar goed, genoeg gewerkt de afgelopen dagen. Ik moet eigenlijk wel wat doen, dat is wel wat jammer.
Ik heb laatst knüsper muesli gekocht omdat ik dacht dat het muesli zou zijn. Niet dusquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:30 schreef conleche het volgende:
Ik eet het ook weleens, hoewel de AH het, heel eufemistisch, krokante muesli noemt.
Maar eet het dan niet als ontbijt of zo, ik neem dan een klein beetje, zeg 20 tot 30 gram met wat melk ipv een koekje. Als ik het zou moeten eten tot het vulde, ben ik zo 60 gram verder als het niet meer is. En er zitten erg veel suikers in. Maar het is wel echt lekker.
lolquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:58 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Op zich wel, want het heeft NIKS te maken met slank zijn. BB, hardlopen voor beginners zijn ook SC's maar daar zijn 90% vd onderwerpen gerelateerd aan het main topic. Hier is 90% gerelateerd aan...? Zal wel te out crowd zijn om het te snappen. Goed, das mijn klacht en doe ermee wat je wilt.
In een milkshake zit ook geen poederquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:32 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee man, dit was gewoon een groene smoothie. Vond het vooral tof om de kleur, de smaak was nou niet zo speciaal.
Shake moeten poedertjes enzo bij.. Met whey of proteine of eiwitten, van die rotzooi!
Dan kan ik maar beter mijn biezen pakkenquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:51 schreef Novem het volgende:
Spuit elf:
Ik vind het af en toe ook wel overkomen alsof je niet goed/gezond genoeg eet als je wel carbs eet, of melk, of mais, of weleens een plak ontbijtkoek. Het lijkt wel alsof we allemaal aan de chiazaden, bijenpollen en proteineshakes moeten soms en het liefst ook meteen alle tarwe, of misschien wel alle granen de deur uit, paleo all the way!
/Spuit elf
Volgens mij is standaard iets van 75 gr ongekookt?quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Even voor mijn beeldvorming: wat vinden jullie een 'normale' portie gekookte pasta (wit)? Hoeveel gram dus..
Ja maar ik ben juist benieuwd naar gekookt en wat júllie vindenquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:14 schreef Perruche het volgende:
[..]
Volgens mij is standaard iets van 75 gr ongekookt?
Pasta: 150-200 gram gekooktquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Even voor mijn beeldvorming: wat vinden jullie een 'normale' portie gekookte pasta (wit)? Hoeveel gram dus..
Ah dat lijkt idd op wat ik meestal neem, al zit ik met pasta nooit veel hoger dan 150 en aardappeltjes soms wat minder (gekookt) omdat ik het vaak saai vind en liever meer groente en vlees eet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:17 schreef An24 het volgende:
[..]
Pasta: 150-200 gram gekookt
rijst: 125 gram gekookt
Gekookte aardappelen 150 gram
Maar dan neem ik heel veel groente en af en toe ook vlees erbij!
Dacht je dat je te veel at dan?quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah dat lijkt idd op wat ik meestal neem, al zit ik met pasta nooit veel hoger dan 150 en aardappeltjes soms wat minder (gekookt) omdat ik het vaak saai vind en liever meer groente en vlees eet.
Ik moest hier hardop op lachen in de kantine, niet omdat ik je uitlach uiteraard maar omdat ik het herken. Zijaanzichten zijn stom!quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dan kan ik maar beter mijn biezen pakken![]()
Achja, meer dan je best kun je sowieso niet doen!
Dat gezegd hebbende waren de winkelruiten net niet zo vriendelijk voor mijn zijaanzichtBlowfish met bolle kop momenteel, yay.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:27 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Ik moest hier hardop op lachen in de kantine, niet omdat ik je uitlach uiteraard maar omdat ik het herken. Zijaanzichten zijn stom!
voor 1 persoonquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:17 schreef An24 het volgende:
[..]
Pasta: 150-200 gram gekookt
rijst: 125 gram gekookt
Gekookte aardappelen 150 gram
Maar dan neem ik heel veel groente en af en toe ook vlees erbij!
gekookt weegt het ook wel iets meerquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
voor 1 persoon. Hier 50 gram ongekookte rijst en 75-100 gram pasta.
Dan eten we dus ongeveer hetzelfdequote:Op woensdag 28 maart 2012 16:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
voor 1 persoon. Hier 50 gram ongekookte rijst en 75-100 gram pasta.
ik ontbijt al een tijdje met special K (verschillende varianten) en milde yoghurt. Weet wel dat er suiker in de special K zit maar meestal ga ik 's ochtends hardlopen, leek me idd niet zo heel slecht dan? maar goed, weet er weinig van hoor.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Tja nou blijf het gewoon eten en doorslikken
Las trouwens bij de tandarts de Runnersworld, blad voor hardlopers, daarin werd als ontbijt vooral snelle suikers als in cruesli, witbrood en krentenbollen voorgesteld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door DarkElf op 28-03-2012 16:51:24 ]♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Ik weeg dat niet, maar 2 aardappelopscheplepels ongeveer aan hoeveelheid.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja maar ik ben juist benieuwd naar gekookt en wat júllie vinden
quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:53 schreef uniekhoorn het volgende:
ff wegen (voor ons tweeen)
1012 gr. sperziebonen
200 gr. champignons
200 gr. rode paprika
200 gr. ui
30 gr. tomatenpuree
150 gr. zelfgemaakte satesaus
200 gr. ongekookte rijst
250 gr. varkenshaas
300 gr. rabarber
Ik eet iets meer groente.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]. Gaat dat ook 50/50 of eet je aanstaande meer dan jij?
Wow! Ik zou het niet op krijgen denk ik. En ik ga direct komend weekend rabarber halen. Heerlijkquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik eet iets meer groente.
Eet zo'n 700 gr sperziebonen, 100 gr varkenshaas, 400 gr ui/pap/champ, 1 opscheplepel rijst, 1 opscheplepel satesaus en 150 gr rabarber
Ben typisch zo'n dun iemand die 5 borden vol bij de wok eet maar dan vooral groente maar dat andere mensen zeggen: Ja ze eet alles en komt niks aan
Nietus jij bent een Parkietjequote:
Ha dat had ik ook bedacht, gaat goed tot nu toe!quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:11 schreef MarMar het volgende:
Ik heb best enorm zin in paaseitjes, maar ik doe het niet! ik wacht er nog minstens een week mee!
Vorig jaar heb ik er drie gehad in totaal.
Maak me gekquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:06 schreef DarkElf het volgende:
Rabarbertijd? Oh heerlijk!
Rabarbercrumble met zelfgemaakte custard
Ik weet wel dat hij genoemd is,een paar topics terug, maar of er ook een recept bij gegeven is door de kookbijbel kan ik me niet herinneren.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:28 schreef AnneX het volgende:
Vraagje van lurkert...
Wie heeft gister de link opgeslagen van een quiche met aaardappelschijfjes ipv
roomboterbladerdeeg. ???![]()
Kwam die nou hier voorbij of elders? van de wandelende kookbijbel minilot...
/weet niet waar te zoeken.
Moet je doen. Poezen zijn leuk.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:08 schreef Jagärtrut het volgende:
oeh, rabarber.![]()
Oh man, ik kijk echt uit naar de VS. Heel veel lekkere dingen eten. Ik neem m'n hardloopschoenen maar mee om te compenseren!
Ik had net een tijdelijke kat, hij zat voor m'n deur te miauwen, dus heb hem maar even binnen gelaten en gekroeld. Best gezellig! Als m'n leven wat stabieler is wil ik er ook eentje!
Ja, dat... ik eet dat wel op hoor!quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat kan je toch makkelijk in je eentje weghappen?
Zak sla, blikje tonijn, dressing, wat augurk, ui, tomaat en weet ik wat en je hebt een lekkere salade
ja, ik dacht het wel, maar ik heb het niet opgeslagen. Heb je al op foodgawker gezocht, AnneX?quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:33 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik weet wel dat hij genoemd is,een paar topics terug, maar of er ook een recept bij gegeven is door de kookbijbel kan ik me niet herinneren.
naar de US?quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:37 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Moet je doen. Poezen zijn leuk.
Wanneer ga je?
San Diego. Tot paaszondag. Van Zondag tot Woensdag conferentie. Van donderdag tot Zondag vakantie met de duutser!quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Leuk! Hoe lang,waarvoor en waarheen precies?
Ha! Klinkt goed, geniet ervan!quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:42 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
San Diego. Tot paaszondag. Van Zondag tot Woensdag conferentie. Van donderdag tot Zondag vakantie met de duutser!
Leuk, veel plezier!!!quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:42 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
San Diego. Tot paaszondag. Van Zondag tot Woensdag conferentie. Van donderdag tot Zondag vakantie met de duutser!
ben benieuwd wat je vindt, als je hem spicy genoeg maakt merk je het natriumarme niet meer maar mijn perceptie is wrs anders dan die van iemand die wél zout toevoegt aan zijn etenquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:52 schreef motorbloempje het volgende:
Hier staat nu de groentenbouillon op, naar recept van jou DE! Vanavond de Chilli con carne, ook van jou
quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:07 schreef Nallie het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Ga je ook tussendoortjes nemen? En je maaltijden een beetje plannen op een dag?
quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Goed bezig! Kan je nog aangeven wat je dan eet als ontbijt/lunch/avondeten?
Even ingaande op de maaltijden en tussendoortjes..quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, zo te zien wel, maar beter is het als je dan precies opschrijft wat je eet op een gemiddelde dag!
Gezond bezig zijn en voornamelijk in balans zijn... Mentaal en fysiek!quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:09 schreef the85mc het volgende:
[..]
Welkom! klinkt erg goed, maar hou het realistisch. Je kunt het beste je levensstijl zo aanpassen dan je het je hele leven vol kunt houden houden en niet maar een paar maanden. Wat zijn je specifieke doelen, of is dat iets lichter worden of je gezonder voelen?
Gaaf! Geniet ervan!quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:42 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Oei, ontbijtkoek.. Je weet dat dat gewoon een koek is en niet ontbijt omdat het toevallig zo heet he? Net als Liga, gewoon een koekje.. Verder ziet je lijst er netjes uit en als je die ontbijtkoek en liga vreselijk lekker vindt, moet dat ook wel kunnenquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:21 schreef kezmaster9 het volgende:
Zoooo wat gaan die topics snel zeg :-)
Bedankt voor jullie reacties!
[..]
[..]
[..]
Even ingaande op de maaltijden en tussendoortjes..
O: 2x boterham kaas + 1 snee ontbijtkoek + 1 sap + 1 koffie
T: Appel + 1 koffie
L: 2x boterham vleeswaren + 3/4 crackers met beleg + 1 sap + 1 koffie
T: Appel of Liga of rijstwafel
D: aardappeltje/groenten/vlees of pasta of rijst/groenten/vlees
T: 1 koffie + rijstwafel oid
Verder drink ik tussendoor water (ongeveer 1,5 liter), thee...
Cijfertjes en aantal gram let ik niet zo heel erg op.. Voorheen was ik iemand van boterham dik beleggen, als lunch 5/6 boterhammen en altijd sausje bij avondeten.. Dat zijn de dingen waar ik nu o.a. mee gestopt ben..
[..]
Gezond bezig zijn en voornamelijk in balans zijn... Mentaal en fysiek!
Op de korte termijn wil ik ook wel graag wat kilootjes kwijt raken..
Je bent gewoon bang dat uniek een stukje komt jatten, niet?quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:30 schreef Nallie het volgende:
Mijn raw brownie staat in de koelkast
Heb de walnoten vervangen door cashews en wat kokos toegevoegd! Ben benieuwd!
Dat ook, en ik ben kokosverslaafdquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang dat uniek een stukje komt jatten, niet?
Ah, ja, was net aan het teruglezen! Ben benieuwd waar het dan was!quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:33 schreef Nallie het volgende:
[..]
Dat ook, en ik ben kokosverslaafd![]()
Had je gezien wat ik zei over Hull? Die mensen wilde een huis kopen om te verhuren in Hull! Uiteindelijk hadden ze het niet gedaan, maar ik zag wel stukjes van Hull! Leuk
Oh das wel irritant inderdaad! Maar gesprek kan hoop helpen. Zijn ze overdag weg? Misschien weten ze niet eens dat hij de hele tijd blaft?! Mijn buren hadden zo'n kat... zodra ze de deur uit waren bleef dat beest maar mauwen, maar dat wisten zij dus niet totdat ik t vertelde natuurlijkquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ah, ja, was net aan het teruglezen! Ben benieuwd waar het dan was!Wellicht wel bij ons in de buurt, want het is een leuk stukje Hull.
Al word ik wel langzaam gek van buren hier verderop die hun hond de hele dag buiten laten met dit lekkere weer. Ik wil lezen in de tuin, want lekker, maar die hond zit aan één stuk door te blaffen![]()
als 't zo blijft er toch maar wat van gaan zeggen; geen zin in een zomer geërger!
@DarkElf: zal er wrsch wel een béétje zout aan toevoegen, snufje hier en daarmaar de bouillon heb ik iig wel zoutarm gemaakt tot nu toe: straks als ik thuis kom even proeven!
Staat nu af te koelen. Heb een dubbele portie gemaakt, dus ga ook een groot deel invriezen straks!
Hij dacht oh yeah, lekker kontje?!quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:43 schreef LieLie het volgende:
Oh, mijn nieuwe broek is bezorgd! De Levi's bold curve.
Daarover trouwens, we waren in Berlijn een paar week terug en ik wilde in de levi's store de broek passen. Dus er kwam iemand om me te helpen en die vroeg aan zijn collega 'what do you think, a bold curve?'.
Die andere man wierp één blik op mij en zei: 'oh, yeah, definitely'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |