Je hebt zijn maagdenvliesje gecontroleerd?quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:50 schreef SiIk het volgende:
Ik kan trouwens ook bevestigen dat LompeHork op de maagd-lijst hoort.
Klopt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:50 schreef SiIk het volgende:
Ik kan trouwens ook bevestigen dat LompeHork op de maagd-lijst hoort.
Niet weten dat Silk een eeuwige maagd isquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan bevestigen dat Silk op het verkeerde lijstje staat.
Ik heb haar juist in het goede lijstje gezet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan bevestigen dat Silk op het verkeerde lijstje staat.
Het duurde dan maar 9 seconden, maar toch.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb haar juist in het goede lijstje gezet.
En hoe is jouw relatie met het tuinhek van de buren? Al oorlogswonden of moet ik je op de maagdenlijst zetten.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het duurde dan maar 9 seconden, maar toch.
Welkom bij de club.quote:
Liefst onder de 18quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
Zijn er eigenlijk ook vrouwelijke maagdhunters?
Doesn't matter, had sex.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En hoe is jouw relatie met het tuinhek van de buren? Al oorlogswonden of moet ik je op de maagdenlijst zetten.
Zijn er mannelijke maagdhunters dan?quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
Zijn er eigenlijk ook vrouwelijke maagdhunters?
Ok ik zet je erbij, ik stuur wel een fruitmand.quote:
Jij bent die juf toch?quote:
Sowiesoquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zijn er mannelijke maagdhunters dan?
Een vrouw?quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sowiesoik ken 1 persoonlijk die daar expliciet naar op zoek is
Nee, daarom vroeg ik daar naar.quote:
Waarom?quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bij mannen vind ik wel altijd dat de 'ecto's' op zoek zijn naar maagden. Van die jaloerse kneuzen zijn het ook vaak.quote:
Sowieso, hoe triest ben je danquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het slaat sowieso nergens op, en zie geen toegevoegde waarde.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Bij mannen vind ik wel altijd dat de 'ecto's' op zoek zijn naar maagden. Van die jaloerse kneuzen zijn het ook vaak.
Ja gewoon van die onzekere ventjes tochquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Bij mannen vind ik wel altijd dat de 'ecto's' op zoek zijn naar maagden. Van die jaloerse kneuzen zijn het ook vaak.
Ze zeggen dat het strakker is, maar ik denk dat ze gewoon geen ervaring hebben en een vrouw die al heel wat sekstijd geklokt heeft ze intimideert.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het slaat sowieso nergens op, en zie geen toegevoegde waarde.
Ja klopt. Misschien klein piemel? dunno. Maar ik zou het niet weten, nog nooit iemand ontmaagd.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze zeggen dat het strakker is, maar ik denk dat ze gewoon geen ervaring hebben en een vrouw die al heel wat sekstijd geklokt heeft intimideert ze.
jwz lekker achter mijn leerlingen aan met uitgaanquote:
Zou ook nog kunnen. Maar South Park leert ons dat de pissige maagdenjagers kleine penissen hebben.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja klopt. Misschien klein piemel? dunno. Maar ik zou het niet weten, nog nooit iemand ontmaagd.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]
jwz lekker achter mijn leerlingen aan met uitgaan![]()
Of ook gasten die "niet in het sperma van een ander willen roeren".quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja gewoon van die onzekere ventjes toch
Waarschijnlijk heb je niet echt skills in de slaapkamer als je per se een maagd wil
quote:
Hahha oja, datquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Of ook gasten die "niet in het sperma van een ander willen roeren".
Wat is zijn reden daarvoor? Met een maagd kan het toch nooit zo leuk zijn vanwege het gebrek aan ervaring lijkt me.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
Sowieso, onzekere gastjes met zulke eisen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hahha oja, dat___!
Of ze willen geen meid "die al is uitgewoond door het halve dorp"
quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:39 schreef LompeHork het volgende:
TS The-National-Hero is genomen door een drachtige gnoe.
Juist niet. Een maagd heeft nog geen getrainde kutspieren.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze zeggen dat het strakker is, maar ik denk dat ze gewoon geen ervaring hebben en een vrouw die al heel wat sekstijd geklokt heeft ze intimideert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |