agossie...quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:25 schreef Pallas-Athene het volgende:
Goed topic!
Tevens stormloop topic!
quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:24 schreef Vaseline_ het volgende:
Is omdat het bij Rotterdam ligt, dan is het bij voorbaat al kut.
Familie van me heeft er tot 1995 gewoond, waarna ze verhuisd zijn.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:25 schreef dikkedaniel het volgende:
Spijkenisse, erger als rotterdam zuid zelf..
Dorp XL dus.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:27 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
80.000 inwoners geloof ik.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:27 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Alleen jammer van dat hoofdbandje...
Beetje gay.
Je snapt de grap nietquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:29 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Alleen mensen die het met jou eens zijn mogen reageren???
Neuh.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Draag jij ook van die spange hoofdbandjes dan?
De grap heeft te maken met het woordje "gay" en zijn geaardheidquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:31 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen jij je eigen "grap" begrijpt
Kap zelf eens met die irritante plaatjes overal man.quote:
Ik ruik liever de frisse lentegeur buiten.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:31 schreef kedge het volgende:
Frisse lucht van de vopak, bp, shell en kuwait inademen. Heerlijk zo rond de botlek en europoort wonen
Het is nog vroegquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
De grap heeft te maken met het woordje "gay" en zijn geaardheid
Klein fail, je woont er al.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:19 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Nooit van mijn leven dat ik daar ga wonen.
Nee, een kleine 25 KM verderopquote:
Serieus?quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:38 schreef spierbal het volgende:
[..]
Heb daar moeten werken in de jeugdgevangenis tijdens een restauratie, wat een figuren zie je daar voorbij lopen.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:41 schreef spierbal het volgende:
Ow, dan zei ik niks.
Ja, iedere ochtend tegen de mooie sky-line aan mogen kijken van pernis als je onder de botlek vandaan komt.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)is-Spijkenisse.dhtml
Tijdens oud-en-nieuw mochten de gevangen ook buiten naar het vuurwerk kijken, op de luchtplaats uiteraard. Toen was er eentje het dak opgeklommen hahaen allemaal van die bliksemgeleiders naar beneden gegooid
![]()
Nee 3 jaar geleden werd er gerestaureerd aan alle vleugelafdelingen. En dan hoorde je wel eens verhalen van die bewakers en technische dienst. Nu is het klaar daar, maar werk ook niet meer in de bouwquote:
Fotoboek van wolvendagenquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:29 schreef ThaTim het volgende:
Eens 'n meisje geneukt uit Spijkenisse, niks mis mee.
Huhuh, wut?quote:
WDquote:
ze heeft alles weggehaaldquote:
NIET FOKKEN MET MINI TUIGSTER BITCH IK ZEG JE GELIJKquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:39 schreef UltraViolence het volgende:
[..]
NIET FOKKEN MET MINI TUIGSTER BITCH IK ZEG JE GELIJK
FREESTYLES NOOIT GELOGEN, NOOIT GESCHREVEN, MINI TUIGSTERRR, IK DOE HET VOOR DE LEVEN!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |