Een voorbeeld.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Klinkt alsof je die poes niet genoeg liefde geeft tho.
Beetje in de kast smijten en niet meer eruit laten.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:53 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Waarom zegt iedereen dat hier en waar komt dat vandaanTen eerste het is though, geen tho. Ten tweede, je bent niet stoer als je dat gebruikt, ik hoor het irl niemand zeggen. Ten derde, het komt dom over alsof je beter Engels kent dan Nederlands
. Gebruik voor dan "denk ik" of "ofzo", als het meezit met de context.
Dit is geen haat ofzo tho.
Though is inderdaad de correcte spelling, maar gebruik het dan wanneer je Engels spreekt. In Nederlandse zinnen komt dat, vind ik, dom en zogenaamd "hip" over.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:55 schreef Lithia het volgende:
Ik zeg altijd 'though'. 'ofzo' en 'denk ik' gebruik ik ook, maar ik vind het geen vervanger.
En dan heb je zelf als ondertitel ' in deze teef' afgeleid van de engelse zin 'IN THIS BITCH' wat vaak word gebruikt in de hiphopwereld.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:56 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Though is inderdaad de correcte spelling, maar gebruik het dan wanneer je Engels spreekt. In Nederlandse zinnen komt dat, vind ik, dom en zogenaamd "hip" over.
Alleen om stoer te doen thoquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:58 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Jij gebruikte het zelf ook.
Ik gebruik vaker Engels door Nederlandse zinnen. Zou me stiekem een worst wezen of het 'hip' is of niet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:56 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Though is inderdaad de correcte spelling, maar gebruik het dan wanneer je Engels spreekt. In Nederlandse zinnen komt dat, vind ik, dom en zogenaamd "hip" over.
Ik vertaal het tenminste in het Nederlands, ik doe niet stoer dat ik het moet mengen met mijn Nederlands alsof ik niet beter weet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan heb je zelf als ondertitel ' in deze teef' afgeleid van de engelse zin 'IN THIS BITCH' wat vaak word gebruikt in de hiphopwereld.
Vet stoer man.
gebruikte?quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:58 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Jij gebruikte het zelf ook.
TS is in dezen gewoon jaloers dat hij er niet eerder mee kwam natuurlijk!!!!quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:01 schreef Lithia het volgende:
Ik vind het triester als mensen meteen de conclusie maken dat het gebruikt wordt omdat het 'stoer' is.
Dat is hetzelfde als mensen irritant vinden omdat ze op straat een kroketje eten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |