Ik hoop met een mes op je keel.. Voor minder zou ik niet gaan bingo'en.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ben gedwongen Loveli!
Maar het schijnt heel erg grappig te zijn. Kom je ook?
Bingo, de eerste keer dat ik ging won ik een tv.. was ook meteen de laatste keer, stoppen op je hoogtepunt. (Niet altijd trouwens)quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik hoop met een mes op je keel.. Voor minder zou ik niet gaan bingo'en.
Hoe laat en waar?quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ben gedwongen Loveli!
Maar het schijnt heel erg grappig te zijn. Kom je ook?
Ik heb om 19.00 uur afgesproken, Greys komt ook, en het is in http://www.hethalvemaatje.nl. Ergens aan jouw kant van Rotterdam.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoe laat en waar?
*insert helaas moet ik werken-excuus*
Oh, ik dacht met je gehandicaptenquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb om 19.00 uur afgesproken, Greys komt ook, en het is in http://www.hethalvemaatje.nl. Ergens aan jouw kant van Rotterdam.
Wie niet!quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:01 schreef conleche het volgende:
Ok. Ik ga het bekennen. Niet dat ik er erg trots op ben; maar als kind vond ik bingo superspannend.
*rent keihard weg*
Ik was er te stom voor, ik kon het nooit bijhouden..quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:01 schreef conleche het volgende:
Ok. Ik ga het bekennen. Niet dat ik er erg trots op ben; maar als kind vond ik bingo superspannend.
*rent keihard weg*
Wel behoorlijk bout gesproken hoorquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik was er te stom voor, ik kon het nooit bijhouden..
En dan zit je later in je leven in zo een buurthuis, met al die rottende lijken bejaardjen met tig velletjes voor hun neus, en die stempelen als een baas... En ik bij elk nummer me de tyfus zoeken op mn 3 velletjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Hahaha, dat had ook gekund, maar dan is het een zondagmiddag activiteit.quote:
Vacuüm zuigend model. Zouden mannen daar dan een probleem mee hebben?quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:09 schreef loveli het volgende:
Marlies had wel een beter doorvoed model mogen kiezen zeg...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:15 schreef An24 het volgende:
[..]
Vacuüm zuigend model. Zouden mannen daar dan een probleem mee hebben?
quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:09 schreef loveli het volgende:
Marlies had wel een beter doorvoed model mogen kiezen zeg...ik vind haar kaaklijn niet mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
nééééééééxt!quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:14 schreef Viking84 het volgende:
Er komt geen tweede date. Waren het er over eens dat het heel leuk was maar dat er geen vonk oversprong. Chemie is een raar iets
Het gezelschap is dan ook behoorlijk bepalend.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:23 schreef loveli het volgende:
Bingo is net als ontbijtkoek, kan best leuk zijn voor een keertje, maar er zijn zoveel leukere dingen.
Die zin is bijna net zo tof als "vis een optie"quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:23 schreef loveli het volgende:
Bingo is net als ontbijtkoek, kan best leuk zijn voor een keertje, maar er zijn zoveel leukere dingen.
Marlies had wel een beter doorvoed model mogen kiezen zeg...Hadden ze beter een model ala Bar Rafaeli kunnen nemen inderdaad. DIe beentjes. Phoehoeh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moest even googlen, maar haar gezicht is ook ontelbare malen mooier!quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:34 schreef Siral het volgende:
[..]
Hadden ze beter een model ala Bar Rafaeli kunnen nemen inderdaad. DIe beentjes. Phoehoeh.
Ja precies, ik had een tijdje mijn ritme terug, maar omdat ik nu weer slechte nachten heb (malen malen en nog eens malen) is mijn hele ritme weer dood... Vanavond nog eens kijken.. Anders pak ik gewoon een Oxazepam, heb er nog liggen voor uitzonderingen.. Hier word ik niet goed van behhh..quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:33 schreef Nallie het volgende:
Ritme Siral! Je idee was goed; morgen nog een keer proberen!
Ik merk echt dat de eiwitshakes werken. Vorige week was ik na 3 dagen sporten echt zo moe en nu voel ik me prima
Lijstje:
O: havermout, banaan, blauwe bessen
T: koffie verkeerd, trosje druiven
L: 2 roggebrood pindakaas, salade van kikkererwten/tonijn/komkommer/tomaat/ei
T: Nakd bar
D: nog geen idee, ik heb nog falafelballetjes
T: Wil raw brownie maken dus denk een stukje daarvan
Loveli postte 'Goodbye cruel world' over 'bingo'quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:36 schreef Goodbye het volgende:
Heeft niet geholpen, ik snap het nog steeds niet. Maareh, ik ga morgen niet aan de bingo!
Ook datquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Moest even googlen, maar haar gezicht is ook ontelbare malen mooier!
Marlies had wel een beter doorvoed model mogen kiezen zeg...Wat een gezicht......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marqt! Maar je kan ze ook online bestellen, had Perr een keer gedaan dacht ik. Moet dan wel in grotere hoeveelheden. Je kan ze ook zelf maken, zie hierquote:
Hmm dat hebben wij niet, Marqt... Jammer.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:43 schreef Nallie het volgende:
[..]
Marqt! Maar je kan ze ook online bestellen, had Perr een keer gedaan dacht ik. Moet dan wel in grotere hoeveelheden. Je kan ze ook zelf maken, zie hier
Ik neem ze alleen meteen na t sporten. Zo vreselijk intensief sport ik nou ook weer nietquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:37 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja precies, ik had een tijdje mijn ritme terug, maar omdat ik nu weer slechte nachten heb (malen malen en nog eens malen) is mijn hele ritme weer dood... Vanavond nog eens kijken.. Anders pak ik gewoon een Oxazepam, heb er nog liggen voor uitzonderingen.. Hier word ik niet goed van behhh..
En als je veel sport zijn 1 tot 3 shakes per dag helemaal niet overbodig!Soms voel ik me smorgens "uitgemergeld" na het sporten van de dag ervoor (vaak als ik xco of rpm heb gedaan) en pak ik na mijn ontbijt meteen een extra shake en dat merk ik meteen
Als ik mijn whey laat zitten ben ik binnen een no-time ook gewicht (spieren) kwijt...
Ja dat is echt primaquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:45 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik neem ze alleen meteen na t sporten. Zo vreselijk intensief sport ik nou ook weer nietMaar ik gebruik weinig zuivel door allergie en eet weinig vlees. Dus dit helpt dan net even extra!
Sounds good!quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:48 schreef creepycookie het volgende:
Jeuj, vandaag voor het eerst naar de nieuwe bio winkel hier om de hoek geweest!Zelfde als waar ik eerst altijd naartoe ging en waar ik ook de odin tas haalde, was ook niet super ver maar nu kan het lekker hier
Hij is ook nog es een stuk groter en uitgebreider en ze hebben allemaal lekkere verse dingetjes. Valt het op dat ik blij ben?
![]()
Verder net voor het eerst naar pilates geweest, vond het erg leuk, dus volgende week weer. Mijn sportschema ziet er nu ongeveer zo uit:
Ma: krachttraining en HIIT
Wo: Pilatus en HIIT
Vrij krachttraining en HIIT
En tussendoor op di en do hoepelen en wat lenigheid oefeningen. Denk wel dat dat mooi is
Eet je niet goed?quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:51 schreef slacker_nl het volgende:
@silas hoeveel shakes drink je dan op een dag?
Als je goed eet heb je geen supplementen nodig. Zei degene die inmiddels xxlnutrition, eiwitpoeder, b&f en de etos leegraust.
Dat. Zepammetjes zijn de verborgen verslaving van te veel vrouwen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:52 schreef An24 het volgende:
Oxazepam is wel een vrij rigoureus middel om ritme en slaap weer goed te krijgen Siral. Weet je zeker dat er geen vriendelijkere oplossingen zijn? Of heb je het echt nodig?
Ja, dat. Ook dat over krachttraining enzo. Als ik dat (op eigen houtje) ga doen, krijg ik klapjes van mijn fysio (en van mn eigen lijf n.a.w.).quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:55 schreef An24 het volgende:
Mooi sportschema creepy! Ik ben een beetje jaloers op jullie intensieve sporters. Ik mis het wel.
1 a 2, soms geen zelfs, sla wel eens dagen over als ik het wel makkelijk vervangen heb met gewone voeding. Alleen ik heb vaak dagen dat ik er niet aan kom en dan is het prima zoquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:51 schreef slacker_nl het volgende:
Als je goed eet heb je geen supplementen nodig. Zei degene die inmiddels xxlnutrition, eiwitpoeder, b&f en de etos leegraust.
Ik zag in een aantal posts dat je veel supplementen eet, zoals creatine, glutamine. Waarom? Doe je aan erg intensief sporten en/of krachttraining?quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:51 schreef slacker_nl het volgende:
Ik heb die oxazepam vooral voor angst en paniek momenten. Heb een tijd gehad dat ik "er geen zin meer" in had en toen heeft de huisarts me een aantal oxazepam voorgeschreven om tot rust te komen zodat ik geen gekke dingen ging doen. Mocht ze alleen niet te vaak nemen als slaapmiddel want dan neemt het effect af. Maargoed dit trek ik ook niet hoor zo. Ik lig zo zwaar te malen in bed over dingen waar ik niet wil over malen..quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:52 schreef An24 het volgende:
Oxazepam is wel een vrij rigoureus middel om ritme en slaap weer goed te krijgen Siral. Weet je zeker dat er geen vriendelijkere oplossingen zijn? Of heb je het echt nodig?
Is het mogelijk om aan de slag te gaan met de dingen waarover je loopt te malen?quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:00 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik heb die oxazepam vooral voor angst en paniek momenten. Heb een tijd gehad dat ik "er geen zin meer" in had en toen heeft de huisarts me een aantal oxazepam voorgeschreven om tot rust te komen zodat ik geen gekke dingen ging doen. Mocht ze alleen niet te vaak nemen als slaapmiddel want dan neemt het effect af. Maargoed dit trek ik ook niet hoor zo. Ik lig zo zwaar te malen in bed over dingen waar ik niet wil over malen..
Dat klopt, maar ik krijg iniedergeval de basis binnen. Ik ga de basis niet vervangen door shakes.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:59 schreef loveli het volgende:
Je eten opdrinken heeft een heel ander effect op je spijsvertering. Het komt ook minder verteerd in de darmen terecht. Niet hetzelfde als een blik tonijn.
/betweter
Homeopatisch werkt niet voor mij, tijden lang geprobeerd.En ben er ook mee aan de slagquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:02 schreef Nallie het volgende:
[..]
Is het mogelijk om aan de slag te gaan met de dingen waarover je loopt te malen?
En dan misschien beter een homeopatisch pilletje voor het slapen ipv drastische middelen?
Dat is altijd beter dan de symptonen bestrijden. Oorzaak aanpakken.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:02 schreef Nallie het volgende:
[..]
Is het mogelijk om aan de slag te gaan met de dingen waarover je loopt te malen?
En dan misschien beter een homeopatisch pilletje voor het slapen ipv drastische middelen?
5 minuutjes koken.. Snotei <3quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:03 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, eitjes in de panHopelijk kan ik ze zachtgekookt krijgen
Melatonine een optie? Ik slik dat dagelijks en het werkt geweldig voor mij. Niet verslavend, lichaamseigen en maakt goed moe. Dan wel op doktersrecept, want bij de drogist kom je niet verder dan 0,5 mg. Ik slik 5..quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:03 schreef Siral het volgende:
[..]
Homeopatisch werkt niet voor mij, tijden lang geprobeerd.En ben er ook mee aan de slagAlleen juist omdat ik er nu zo intenstief mee bezig ben lig ik er snachts wakker van
Op een gegeven moment doe je ze met 10 kg in iedere hand joh!quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:03 schreef Sunnythesun het volgende:
de Scapino hier in het dorp had 2kg gewichtjes
Jillian training intensiveren
Voor veel oefeningen is 1kg wat weinig merk ik, alleen dat recht naar voren heffen met zijwaartse squat ga ik nog ff gewoon met 1kg doen, dat is zwaar
Die oefening haat ik het meest van allemaalquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Voor veel oefeningen is 1kg wat weinig merk ik, alleen dat recht naar voren heffen met zijwaartse squat ga ik nog ff gewoon met 1kg doen, dat is zwaar
Ogh daar heb ik potjes van leeggeslikt zeg (melatonine), 20 pilletjes in 1x etc. Werkt niets.. Heb ook van die Dr. vogel pilletjes geprobeerd, tegen stress, voor rust en slapen etc (extra zwaar variant). Lig nog klaarwakker.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Melatonine een optie? Ik slik dat dagelijks en het werkt geweldig voor mij. Niet verslavend, lichaamseigen en maakt goed moe. Dan wel op doktersrecept, want bij de drogist kom je niet verder dan 0,5 mg. Ik slik 5..
Als ik zo ver ben moet ik wel echt enorme schouders hebben denk ikquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:04 schreef Siral het volgende:
[..]
Op een gegeven moment doe je ze met 10 kg in iedere hand joh!![]()
Ik doe altijd 4 min vanaf t moment dat ze echt koken...quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:03 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, eitjes in de panHopelijk kan ik ze zachtgekookt krijgen
Die doe ik zelfs nog met minder (0,6), die is echt dodelijk!quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Dr vogel is dan ook 'nep'.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:05 schreef Siral het volgende:
[..]
Ogh daar heb ik potjes van leeggeslikt zeg (melatonine), 20 pilletjes in 1x etc. Werkt niets.. Heb ook van die Dr. vogel pilletjes geprobeerd, tegen stress, voor rust en slapen etc. Lig nog klaarwakker.
Je staat nog versteld van wat je lijf op een gegeven moment kan hoor. Ik ben maar een klein grietje van 156 en onder de 50 kilo maar til nu ook ijzer waarvan ik NOOIT gedacht had dat ik het ooit met gemak zou tillenquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Als ik zo ver ben moet ik wel echt enorme schouders hebben denk ik![]()
![]()
Heb altijd enorm slappe armpies gehad, dus vind dit al heel wat. Er is zelfs spierbal zichtbaar
Ik red het wel met 1kg maar het doet flink pijnquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die doe ik zelfs nog met minder (0,6), die is echt dodelijk!
Mjah, het klopt ook wat je huisarts zegt. Maar het blijft symptoombestrijding. Misschien is "Mindfullness" iets voor jou? Je moet er wel tijd in investeren, maar het is een vorm van cognitietraining en je doet iets aan de oorzaak van het malen, namelijk dat je teveel op de verkeerde momenten nadenkt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:00 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik heb die oxazepam vooral voor angst en paniek momenten. Heb een tijd gehad dat ik "er geen zin meer" in had en toen heeft de huisarts me een aantal oxazepam voorgeschreven om tot rust te komen zodat ik geen gekke dingen ging doen. Mocht ze alleen niet te vaak nemen als slaapmiddel want dan neemt het effect af. Maargoed dit trek ik ook niet hoor zo. Ik lig zo zwaar te malen in bed over dingen waar ik niet wil over malen..
Eigenlijk is het allemaal maar nep spul... ze verkopen het voor bakken met geld en uiteindelijk zit het gewoon tussen je oren, ben ik mee gestopt dus.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dr vogel is dan ook 'nep'.
Jammer dat dat niet voor je werkt. Goed slapen is wel heel prettig als je geestelijk zo 'druk' bent. Ik hoop dat je er wat op vind. Bij mij helpt het om stomweg te gaan liggen lezen zodat ik niet ga denken. Dat in combi met de melatonine werkt gelukkig.
Nu heb ik gelukkig geen geestelijke problemen (meer) maar een slaapstoornis, dat scheelt welAl heeft die stoornis dus wel die problemen veroorzaakt in het verleden ben ik nu achter
Ik zal er eens op googelen!quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:09 schreef An24 het volgende:
[..]
Mjah, het klopt ook wat je huisarts zegt. Maar het blijft symptoombestrijding. Misschien is "Mindfullness" iets voor jou? Je moet er wel tijd in investeren, maar het is een vorm van cognitietraining en je doet iets aan de oorzaak van het malen, namelijk dat je teveel op de verkeerde momenten nadenkt.
Persoonlijk denk ik dat je eerst moet kijken of je het op eigen kracht kan oplossen, voor je gaat slikken, of dat nu homeopatisch of in de psychiatrische hoek zit. Jij bent echt wel sterk genoeg daarvoor. Maar het blijft vervelend meis.
En tot rust komen voordat je gaat slapen? Niet je telefoon mee naar bed? Half uur voordat je gaat slapen geen tv, en kamer schemerig.. Dan heeft je lijf ook door dat het slaapttijd is..quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:09 schreef Siral het volgende:
[..]
Eigenlijk is het allemaal maar nep spul... ze verkopen het voor bakken met geld en uiteindelijk zit het gewoon tussen je oren, ben ik mee gestopt dus.
En ik ben gewoon een malerd, het hoeft soms niet eens om iets naars te zijn, het kan ook iets leuks zijn.. dan slaap ik ook nietZo onrustig als wat.
Wees voorzichtig met oxazepam.. Is erg verslavend. En het is natuurlijk geen oplossing, het is een middel om je tot 'rust' te brengen zodat je als je rustig bent kunt werken aan het achterliggende probleem. Mijn moeder gebruikt het ook omdat ze paniekaanvallen heeft in combi met een burnout. Heel langzaam klimt ze weer uit het dal.. Maar oxazepam gebruikt ze alleen op het moment dat ze in paniek is, als een soort noodrem.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:05 schreef Siral het volgende:
[..]
Ogh daar heb ik potjes van leeggeslikt zeg (melatonine), 20 pilletjes in 1x etc. Werkt niets.. Heb ook van die Dr. vogel pilletjes geprobeerd, tegen stress, voor rust en slapen etc (extra zwaar variant). Lig nog klaarwakker.
Dat dus. het blijft een psychiatrische oplossing. Ik vind al dat geslik soms een beetje eng.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:10 schreef the85mc het volgende:
[..]
Wees voorzichtig met oxazepam.. Is erg verslavend. En het is natuurlijk geen oplossing, het is een middel om je tot 'rust' te brengen zodat je als je rustig bent kunt werken aan het achterliggende probleem. Mijn moeder gebruikt het ook omdat ze paniekaanvallen heeft in combi met een burnout. Heel langzaam klimt ze weer uit het dal.. Maar oxazepam gebruikt ze alleen op het moment dat ze in paniek is, als een soort noodrem.
Nee niet al het geslik is eng hoor...quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:12 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat dus. het blijft een psychiatrische oplossing. Ik vind al dat geslik soms een beetje eng.
Is ook de reden waarvoor ik het heb hoor, alleen nu gaat het de laatste tijd best goed met me en begin ik weer een beetje zin in het leven te krijgen dus heb ik die angstmomenten niet meer zo. Maar een half pilletje om weer een keer flink bij te slapen om zo weer een fatosnelijk ritme te krijgen kan niet zoveel kwaad. Denk dat het me uberhaupt zal helpen met hoe ik me voel, want als ik zo belabberd moe ben word ik er ook niet vrolijker van..quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:10 schreef the85mc het volgende:
[..]
Wees voorzichtig met oxazepam.. Is erg verslavend. En het is natuurlijk geen oplossing, het is een middel om je tot 'rust' te brengen zodat je als je rustig bent kunt werken aan het achterliggende probleem. Mijn moeder gebruikt het ook omdat ze paniekaanvallen heeft in combi met een burnout. Heel langzaam klimt ze weer uit het dal.. Maar oxazepam gebruikt ze alleen op het moment dat ze in paniek is, als een soort noodrem.
Ik kan dood en dood op zijn, en zo graag willen slapen maar doe het nog niet...quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En tot rust komen voordat je gaat slapen? Niet je telefoon mee naar bed? Half uur voordat je gaat slapen geen tv, en kamer schemerig.. Dan heeft je lijf ook door dat het slaapttijd is..
Precies wat ik dacht ja, melatonine!quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Melatonine een optie? Ik slik dat dagelijks en het werkt geweldig voor mij. Niet verslavend, lichaamseigen en maakt goed moe. Dan wel op doktersrecept, want bij de drogist kom je niet verder dan 0,5 mg. Ik slik 5..
Melatonine is niet nep, het is een hormoon dat maakt dat je slaperig wordt. De meeste mensen maken dat vanaf een uur of 19.00-20.00 aan, het heeft een piek rond 01.00 en dan neemt het af. Ofwel: rond 22.00-23.00 ben je moe genoeg om te slapen en om 07.00 wakker genoeg om op te staan.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:09 schreef Siral het volgende:
[..]
Eigenlijk is het allemaal maar nep spul... ze verkopen het voor bakken met geld en uiteindelijk zit het gewoon tussen je oren, ben ik mee gestopt dus.
En ik ben gewoon een malerd, het hoeft soms niet eens om iets naars te zijn, het kan ook iets leuks zijn.. dan slaap ik ook nietZo onrustig als wat.
Melatonine niet nee! Maar alle andere homeopatische goedjes geloof ik niet zo in..quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Melatonine is niet nep, het is een hormoon dat maakt dat je slaperig wordt. De meeste mensen maken dat vanaf een uur of 19.00-20.00 aan, het heeft een piek rond 01.00 en dan neemt het af. Ofwel: rond 22.00-23.00 ben je moe genoeg om te slapen en om 07.00 wakker genoeg om op te staan.
Als je Delayd sleepface disorder hebt (zoals ik dus) wordt het spul te laat aangemaakt zodat je moeite hebt met in slaap komen en ook met wakker worden. Een soort permanente jetlag is het gevolg en dat is niet echt tof kan ik je vertellen![]()
Dit even geheel terzijde hoor
Mjah ik heb soms nachten dat slapen niet lukt van de pijn. Dan sta ik belachelijk vroeg op, ga een brood bakken voor de kindjes en reken maar dat ik die avond dan wel in slaap val en zo niet, dan heus wel de volgende avond. Soms is gewoon stoppen met proberen op het moment dat het niet lukt al een hele goede remedie.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:13 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik kan dood en dood op zijn, en zo graag willen slapen maar doe het nog niet...
Ik moet echt zo erg uitgeput zijn dat mijn hersenen gewoon niet meer kunnen malen en ik dan pas in slaap donder
Ik ga niet happen.......grrrr. ik heb het over pillen.....shitquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee niet al het geslik is eng hoor...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |