Ik hoop met een mes op je keel.. Voor minder zou ik niet gaan bingo'en.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ben gedwongen Loveli!
Maar het schijnt heel erg grappig te zijn. Kom je ook?
Bingo, de eerste keer dat ik ging won ik een tv.. was ook meteen de laatste keer, stoppen op je hoogtepunt. (Niet altijd trouwens)quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik hoop met een mes op je keel.. Voor minder zou ik niet gaan bingo'en.
Hoe laat en waar?quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ben gedwongen Loveli!
Maar het schijnt heel erg grappig te zijn. Kom je ook?
Ik heb om 19.00 uur afgesproken, Greys komt ook, en het is in http://www.hethalvemaatje.nl. Ergens aan jouw kant van Rotterdam.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoe laat en waar?
*insert helaas moet ik werken-excuus*
Oh, ik dacht met je gehandicaptenquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb om 19.00 uur afgesproken, Greys komt ook, en het is in http://www.hethalvemaatje.nl. Ergens aan jouw kant van Rotterdam.
Wie niet!quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:01 schreef conleche het volgende:
Ok. Ik ga het bekennen. Niet dat ik er erg trots op ben; maar als kind vond ik bingo superspannend.
*rent keihard weg*
Ik was er te stom voor, ik kon het nooit bijhouden..quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:01 schreef conleche het volgende:
Ok. Ik ga het bekennen. Niet dat ik er erg trots op ben; maar als kind vond ik bingo superspannend.
*rent keihard weg*
Wel behoorlijk bout gesproken hoorquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik was er te stom voor, ik kon het nooit bijhouden..
En dan zit je later in je leven in zo een buurthuis, met al die rottende lijken bejaardjen met tig velletjes voor hun neus, en die stempelen als een baas... En ik bij elk nummer me de tyfus zoeken op mn 3 velletjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Hahaha, dat had ook gekund, maar dan is het een zondagmiddag activiteit.quote:
Vacuüm zuigend model. Zouden mannen daar dan een probleem mee hebben?quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:09 schreef loveli het volgende:
Marlies had wel een beter doorvoed model mogen kiezen zeg...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:15 schreef An24 het volgende:
[..]
Vacuüm zuigend model. Zouden mannen daar dan een probleem mee hebben?
quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:09 schreef loveli het volgende:
Marlies had wel een beter doorvoed model mogen kiezen zeg...ik vind haar kaaklijn niet mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
nééééééééxt!quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:14 schreef Viking84 het volgende:
Er komt geen tweede date. Waren het er over eens dat het heel leuk was maar dat er geen vonk oversprong. Chemie is een raar iets
Het gezelschap is dan ook behoorlijk bepalend.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:23 schreef loveli het volgende:
Bingo is net als ontbijtkoek, kan best leuk zijn voor een keertje, maar er zijn zoveel leukere dingen.
Die zin is bijna net zo tof als "vis een optie"quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:23 schreef loveli het volgende:
Bingo is net als ontbijtkoek, kan best leuk zijn voor een keertje, maar er zijn zoveel leukere dingen.
Marlies had wel een beter doorvoed model mogen kiezen zeg...Hadden ze beter een model ala Bar Rafaeli kunnen nemen inderdaad. DIe beentjes. Phoehoeh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moest even googlen, maar haar gezicht is ook ontelbare malen mooier!quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:34 schreef Siral het volgende:
[..]
Hadden ze beter een model ala Bar Rafaeli kunnen nemen inderdaad. DIe beentjes. Phoehoeh.
Ja precies, ik had een tijdje mijn ritme terug, maar omdat ik nu weer slechte nachten heb (malen malen en nog eens malen) is mijn hele ritme weer dood... Vanavond nog eens kijken.. Anders pak ik gewoon een Oxazepam, heb er nog liggen voor uitzonderingen.. Hier word ik niet goed van behhh..quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:33 schreef Nallie het volgende:
Ritme Siral! Je idee was goed; morgen nog een keer proberen!
Ik merk echt dat de eiwitshakes werken. Vorige week was ik na 3 dagen sporten echt zo moe en nu voel ik me prima
Lijstje:
O: havermout, banaan, blauwe bessen
T: koffie verkeerd, trosje druiven
L: 2 roggebrood pindakaas, salade van kikkererwten/tonijn/komkommer/tomaat/ei
T: Nakd bar
D: nog geen idee, ik heb nog falafelballetjes
T: Wil raw brownie maken dus denk een stukje daarvan
Loveli postte 'Goodbye cruel world' over 'bingo'quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:36 schreef Goodbye het volgende:
Heeft niet geholpen, ik snap het nog steeds niet. Maareh, ik ga morgen niet aan de bingo!
Ook datquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Moest even googlen, maar haar gezicht is ook ontelbare malen mooier!
Marlies had wel een beter doorvoed model mogen kiezen zeg...Wat een gezicht......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marqt! Maar je kan ze ook online bestellen, had Perr een keer gedaan dacht ik. Moet dan wel in grotere hoeveelheden. Je kan ze ook zelf maken, zie hierquote:
Hmm dat hebben wij niet, Marqt... Jammer.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:43 schreef Nallie het volgende:
[..]
Marqt! Maar je kan ze ook online bestellen, had Perr een keer gedaan dacht ik. Moet dan wel in grotere hoeveelheden. Je kan ze ook zelf maken, zie hier
Ik neem ze alleen meteen na t sporten. Zo vreselijk intensief sport ik nou ook weer nietquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:37 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja precies, ik had een tijdje mijn ritme terug, maar omdat ik nu weer slechte nachten heb (malen malen en nog eens malen) is mijn hele ritme weer dood... Vanavond nog eens kijken.. Anders pak ik gewoon een Oxazepam, heb er nog liggen voor uitzonderingen.. Hier word ik niet goed van behhh..
En als je veel sport zijn 1 tot 3 shakes per dag helemaal niet overbodig!Soms voel ik me smorgens "uitgemergeld" na het sporten van de dag ervoor (vaak als ik xco of rpm heb gedaan) en pak ik na mijn ontbijt meteen een extra shake en dat merk ik meteen
Als ik mijn whey laat zitten ben ik binnen een no-time ook gewicht (spieren) kwijt...
Ja dat is echt primaquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:45 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik neem ze alleen meteen na t sporten. Zo vreselijk intensief sport ik nou ook weer nietMaar ik gebruik weinig zuivel door allergie en eet weinig vlees. Dus dit helpt dan net even extra!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |