Voer voor een familieruziequote:Op woensdag 28 maart 2012 13:09 schreef Cher- het volgende:
Ik wil wel dat als ik ooit kinderen krijg, het kind mijn achternaam krijg omdat mijn achternaam speciaal is en er maar 4 mensen die achternaam hebben in heel Nederland. Dat wel.
Zijn ze makkelijk te vinden op Facebook, dat scheelt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:09 schreef Cher- het volgende:
Ik wil wel dat als ik ooit kinderen krijg, het kind mijn achternaam krijg omdat mijn achternaam speciaal is en er maar 4 mensen die achternaam hebben in heel Nederland. Dat wel.
Ik neem ze niet omdat ik geen reden heb het wel te doen, denk ik.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De keuze om wel of geen kinderen te nemen, is altijd een egoistische.
Je neemt ze wel omdat je dat zelf graag wil, of je neemt ze niet omdat je het niet ziet zitten.
Geneuzel over zogenaamd niet egoistische redenen als overbevolking vind ik altijd wat onzinnig. Klinkt mooi idealistisch, maar in de grond komt het er dan gewoon op neer dat je ze eigenlijk niet wil. Een keuze waar niets mis mee is, overigens, net als de keuze om ze wel te willen.
Mijn leven is anders met kind, maar zeker ook leuker.
Haha ja, maar ik heb het kind 9 maand lang in mij he. Dus dat gaat sowieso gebeuren, wat de man ook wil. En mijn buik gaat er ook nog eens aan.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:09 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Voer voor een familieruzie
Kan maar leuker is als een deel van jou met iets anders vermengt word. diversiteit is beter dan uniciteit voor mijn tak.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:08 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Laat je klonen, binnenkort vrij betaalbaar en het scheelt je een hoop gedoe, die kloon laat je een dag na je dood insemineren in een geschikte draagkoe.
Trek niet alles op jezelf, lieverd.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:09 schreef simmu het volgende:
[..]
mijn angst komt niet vanuit paranoide gedachten. ik heb 3 kinderen, maar er wonen hier maar 2 kinderen. zo duidelijk genoeg?
Als ik erover nadenk ik zou er geen probleem over maken.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:10 schreef Cher- het volgende:
[..]
Haha ja, maar ik heb het kind 9 maand lang in mij he. Dus dat gaat sowieso gebeuren, wat de man ook wil. En mijn buik gaat er ook nog eens aan.
Buitenlands?quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:09 schreef Cher- het volgende:
Als je het puur rationeel bekijkt, zijn er meer redenen om ze niet te nemen, dan om ze wel te nemen. Ze kosten geld, tijd en energie die je anders gewoon voor jezelf en je eigen leven kunt gebruiken. Een rationele reden om een kind te nemen, is er imo niet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik neem ze niet omdat ik geen reden heb het wel te doen, denk ik.
nja, sorrie. ik probeer gewoon duidelijk te maken dat mijn angst ergens vandaan komt en dat ik er iets aan probeer te doen, zonder duidelijk te zijn over waar het vandaan komt. dat sloopt zo'n topic toch snelquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Trek niet alles op jezelf, lieverd.
Dat laatste heb je voor een groot deel zelf in de hand, hoor.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:10 schreef Cher- het volgende:
[..]
Haha ja, maar ik heb het kind 9 maand lang in mij he. Dus dat gaat sowieso gebeuren, wat de man ook wil. En mijn buik gaat er ook nog eens aan.
Als het een hele goeie word krijg je er ook veel voor terug en je kan wat van je kinderen leren voor zelfreclectie. Een sterke rationele reden zou bijv zijn: wie verzorgt je als je straks niks meer kan?quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als je het puur rationeel bekijkt, zijn er meer redenen om ze niet te nemen, dan om ze wel te nemen. Ze kosten geld, tijd en energie die je anders gewoon voor jezelf en je eigen leven kunt gebruiken. Een rationele reden om een kind te nemen, is er imo niet.
Ja. Mijn achternaam ook niet buiten mijn familie.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:11 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Buitenlands?
Mijn achternaam komt trouwens helemaal niet voor in Nederland buiten mijn familie.
Al maakt die toekomstige man er wel een probleem van, het gaat gebeuren.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:11 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Als ik erover nadenk ik zou er geen probleem over maken.
Ik heb je dat al een paar keer zien doen, dus ja, ik ben er bekend mee.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:12 schreef simmu het volgende:
[..]
nja, sorrie. ik probeer gewoon duidelijk te maken dat mijn angst ergens vandaan komt en dat ik er iets aan probeer te doen, zonder duidelijk te zijn over waar het vandaan komt. dat sloopt zo'n topic toch sneltis ook allemaal nog vers. kinderen krijgen brengt vreugde, maar ook hartzeer.
Op woensdag 28 maart 2012 13:14 schreef Cher- het volgende:
Waarom vertel je over het hele forum dat je een kind verloren hebt. Serieus als ik een commentaar van jou zie gaat het bijna altijd over dat kind. Heel erg maar ik vind het een beetje raar dat je dat aan iedereen moet verkondigen. Het is privé en kan je beter zo houden, of zoek hulp.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:09 schreef simmu het volgende:
[..]
mijn angst komt niet vanuit paranoide gedachten. ik heb 3 kinderen, maar er wonen hier maar 2 kinderen. zo duidelijk genoeg?
Een verzorgingstehuis.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:12 schreef picardmike het volgende:
[..]
Als het een hele goeie word krijg je er ook veel voor terug en je kan wat van je kinderen leren voor zelfreclectie. Een sterke rationele reden zou bijv zijn: wie verzorgt je als je straks niks meer kan?
Mijn vader komt uit Brazilië. Mijn moeder heeft wel weer een hele standaard achternaam waarvan er duizenden mensen die naam hebben.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:15 schreef Ffleamig het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 28 maart 2012 13:14 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ja. Mijn achternaam ook niet buiten mijn familie.
[..]
Idem, wat voor een afkomst?
Dat laatste vind ik nogal onzinnig. Ik verwacht niet van mijn dochter dat ze straks voor mij zal zorgen, net zo min als mijn moeder dat van mij verwacht.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:12 schreef picardmike het volgende:
[..]
Als het een hele goeie word krijg je er ook veel voor terug en je kan wat van je kinderen leren voor zelfreclectie. Een sterke rationele reden zou bijv zijn: wie verzorgt je als je straks niks meer kan?
Brazilië, het land van de toekomst.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:16 schreef Cher- het volgende:
[..]
Mijn vader komt uit Brazilië. Mijn moeder heeft wel weer een hele standaard achternaam waarvan er duizenden mensen die naam hebben.
ik heb het toch ook niet alleen tegen jouquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb je dat al een paar keer zien doen, dus ja, ik ben er bekend mee.
Tja en dan ken je alleen de mensen van het verzorgingstehuis die alleen maar kletsen over hun kinderen, die jij niet hebt en dus geen bezoek krijgt van de buitenwereld. Als je verkeerd behandeld word of tegen je wil daarbinnen is er niemand die het voor je op kan nemen. Dan ben je gewoon een klein kind dat niks te vertellen heeft.quote:
reageer dan niet in een topic over kinderenquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:15 schreef Aliana het volgende:
[..]
Waarom vertel je over het hele forum dat je een kind verloren hebt. Serieus als ik een commentaar van jou zie gaat het bijna altijd over dat kind. Heel erg maar ik vind het een beetje raar dat je dat aan iedereen moet verkondigen. Het is privé en kan je beter zo houden, of zoek hulp.
Wat maakt jou het nou weer uit, verzuurd kind. Ik vraag toch ook niet aan jou waarom je tegen iedereen loopt te zeiken?quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:15 schreef Aliana het volgende:
[..]
Waarom vertel je over het hele forum dat je een kind verloren hebt. Serieus als ik een commentaar van jou zie gaat het bijna altijd over dat kind. Heel erg maar ik vind het een beetje raar dat je dat aan iedereen moet verkondigen. Het is privé en kan je beter zo houden, of zoek hulp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |