En hoe doe je dat?quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:55 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik haat vrouwen niet, ik probeer ze alleen wat broodnodige toegevoegde seksuele moraal bij te brengen op mijn eigen beschaafde en bescheiden manier.
Middels discussie.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:22 schreef Hallmark het volgende:
[..]
En hoe doe je dat?
Tot nu toe lees ik alleen troll-topics van je, waarin je de gemiddelde vrouw beschrijft als het afvoerputje van de douche waar jij je tot bloedens toe onder masturbeert.
The raw alpha malequote:Op woensdag 28 maart 2012 12:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik gooi ze meestal meteen op de grond, dragen daar doe ik dan weer niet aan.
Hoe kunnen ze rondneuken als de vrouw dat niet zou doen? Eigenlijk jou wens dus.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:01 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Appels met peren vergelijken.
Mannen kunnen niet zwanger geraken dus hebben ze een andere seksuele moraal.
On, en hoe gaat dat dan? Of beperk je je tot Fok?quote:
welnee. (fyi, ik heb mavo, havo, vwo gedaan gevolgd door verdere opleiding). wij kunnen het niet helpen dat jij maffe ideeen hebt.quote:Ja VMBO 13 - VWO 18, alleen het aantal domme kinderen is blijkbaar toegenomen...
Het leven stopt ook niet maar je kinderen worden belangrijker dan jijzelf.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:45 schreef simmu het volgende:
[..]
welnee. (fyi, ik heb mavo, havo, vwo gedaan gevolgd door verdere opleiding). wij kunnen het niet helpen dat jij maffe ideeen hebt.
3 kinderen hier en geen spijtwel van mening dat je leven heus niet stopt omdat je kinderen hebt. daar ben je zelf nog altijd bij. je hoeft niet automatisch je leven op te geven weet je
Misschien wel. "Is het goed als ik..."quote:
nee. als je die houding hebt doe je je kinderen en jezelf tekort.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:46 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Het leven stopt ook niet maar je kinderen worden belangrijker dan jijzelf.
Met welke houding doe je dat niet?quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:47 schreef simmu het volgende:
[..]
nee. als je die houding hebt doe je je kinderen en jezelf tekort.
Harde keuzes?quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:47 schreef simmu het volgende:
[..]
nee. als je die houding hebt doe je je kinderen en jezelf tekort.
edit; ik ben wel vrij ver gegaan voor mijn kinderen. heb een paar hele harde keuzes moeten maken. ik denk dat ik toch wat meer dan de gemiddelde moeder bewust ben alles.
met de houding dat je een persoon bentquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Met welke houding doe je dat niet?
Zoals het er nu uitziet wil ik het überhaupt niet doen dus daar heb ik nooit echt bij stilgestaan. Maar mijn ouders zeiden altijd: "We willen dat jij het beter hebt dan wij." met de opmerking erbij dat alle ouders dat wel zullen hebben. Herkenbaar?quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:52 schreef simmu het volgende:
[..]
met de houding dat je een persoon bent![]()
wanneer je je kinderen overlaad met het idee dat zij belangrijker zijn dan jij, geef je feitelijk de boodschap mee dat je als persoon verdwijnt zodra je moeder bent. ik ga heel ver voor mijn kinderen, daar is elders hier op fok zat over te vinden, maar ik ga dus niet zover dat ik ze belangrijker dan mijzelf acht. is denk ik ook meer een state of mind. wij zijn hier in huis allemaal even belangrijk en hebben allemaal een stem in de beslissingen die we maken die ons allemaal aangaan. de een is niet belangrijker dan de ander.
bedenk jezelf dit: stel nou he. dat jij als ouder stelt dat je kinderen belangrijker zijn dan jijzelf. hoe pak je dat dan aan met de kinderen onderling. is er dan eentje belangrijker dan de ander? wat dan als je een speciale zorg kindje hebt? is die dan belangrijker dan de rest? of juist niet? hoe doe je dat dan?
ja. harde keuzes.quote:
Ik leef lekker door met kindquote:
nopequote:Op woensdag 28 maart 2012 12:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zoals het er nu uitziet wil ik het überhaupt niet doen dus daar heb ik nooit echt bij stilgestaan. Maar mijn ouders zeiden altijd: "We willen dat jij het beter hebt dan wij." met de opmerking erbij dat alle ouders dat wel zullen hebben. Herkenbaar?
Mijn ouders zijn wel maar standaard dan? Als dat ze wat meekrijgen? Je kinderen af en toe uitlaten en laten rondrennen ergens hoort er toch ook bij?quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:57 schreef simmu het volgende:
[..]
nope![]()
maar goed. wij zijn niet de standaard ouders. dat is niet realistisch ook te verwachten. ik ben allang blij als ze gezond zijn en gelukkig. vooral gezondik ben panisch voor ziekte en ongelukken. ik ga dus ook vrijwel nooit mee naar de speeltuin enzo, gewoon omdat ik niet wil dat ze dit al te veel mee krijgen (een beetje is niet te vermijden)
Mijn God, wat een gedoe die angst.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:57 schreef simmu het volgende:
[..]
nope![]()
maar goed. wij zijn niet de standaard ouders. dat is niet realistisch of te verwachten. ik ben allang blij als ze gezond zijn en gelukkig. vooral gezondik ben panisch voor ziekte en ongelukken. ik ga dus ook vrijwel nooit mee naar de speeltuin enzo, gewoon omdat ik niet wil dat ze dit al te veel mee krijgen (een beetje is niet te vermijden)
Dat kan juist heel prettig zijn.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:59 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Ik wil geen kinderen.
Als je kinderen krijgt, dan geeft je vrouw je minder aandacht en neemt die baby de man zijn plek in.
Zo waren mijn ouders ookquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:59 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Mijn God, wat een gedoe die angst.
Check je whatsapp. je kunt morgen beginnen om je over 9 maanden te laten inknippen zonder verdoving.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:00 schreef Cher- het volgende:
Ik weet het nog niet. Eerst de geschikte partner waar ik mij door kan laten ontmaagden. Ik ben 18 trouwens.
Gr.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:59 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Ik wil geen kinderen.
En wel om een weldoordachte reden.
Als je kinderen krijgt, dan geeft je vrouw je minder aandacht en neemt die baby de man zijn plek in.
De mijne niet gelukkig, ze wilden alleen wel dat ik een gegoede opvoeding en educatie zou krijgen met alle egards die daarbij horen.quote:
Lijkt me erg vervelend om zo op te groeien.quote:
Klinkt raar, vanuit egoïstische belangen. Maar het klopt. Ik heb niet gevraagd om te leven.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Kinderen nemen doe je meestal voor jezelf, vanuit egoïstische belangen.
Maar ik denk dat je ook een deel van je eigen leven opgeeft en het in die zin niet leuker wordt met kinderen, wel anders.
Die keuze kun je iedere seconde van je leven teniet doen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:03 schreef Cher- het volgende:
[..]
Klinkt raar, vanuit egoïstische belangen. Maar het klopt. Ik heb niet gevraagd om te leven.
Het kan erger.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Lijkt me erg vervelend om zo op te groeien.
Dat is waar, maar dan is het niet 'vervelend' meer.quote:
ja, precies. kinderen hebben die vrijheid nodig. en dat hebben ze dus niet als ik onder dat klimrek klaarsta om ze op te vangen omdat ik panisch ben dat ze vallen en hun nek breken ofzo. dus blijf ik wegquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn wel maar standaard dan? Als dat ze wat meekrijgen? Je kinderen af en toe uitlaten en laten rondrennen ergens hoort er toch ook bij?
Beide. Daarom doe ik nu dingen die ik zometeen niet meer zo snel kan doen. Bijv. lekker reizen, motorrijden etc etc.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:50 schreef Ffleamig het volgende:
Zeg het maar, wie wil er hier kinderen of wie wil er lekker zelf door leven?
Mocht je al kinderen hebben, heb je er spijt van of valt er wel mee te leven?
tsja. de dood van een van je kinderen is inderdaad nogal een gedoe jaquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:59 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Mijn God, wat een gedoe die angst.
Inderdaad, als een van je kinderen eenmaal iets overkomt of iets mankeert, dan gaat die angst nooit meer weg. Maar die angst slaat over op de andere kinderen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:06 schreef simmu het volgende:
[..]
tsja. de dood van een van je kinderen is inderdaad nogal een gedoe ja
Dat is wel een oplossing ja.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:05 schreef simmu het volgende:
[..]
ja, precies. kinderen hebben die vrijheid nodig. en dat hebben ze dus niet als ik onder dat klimrek klaarsta om ze op te vangen omdat ik panisch ben dat ze vallen en hun nek breken ofzo. dus blijf ik wegdat doen ze dus met andere mensen
Klopt, maar dat is ook zo dramatisch.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:04 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Die keuze kun je iedere seconde van je leven teniet doen.
De keuze om wel of geen kinderen te nemen, is altijd een egoistische.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Kinderen nemen doe je meestal voor jezelf, vanuit egoïstische belangen.
Maar ik denk dat je ook een deel van je eigen leven opgeeft en het in die zin niet leuker wordt met kinderen, wel anders.
Laat je klonen, binnenkort vrij betaalbaar en het scheelt je een hoop gedoe, die kloon laat je een dag na je dood insemineren in een geschikte draagkoe.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:06 schreef picardmike het volgende:
Ik wil kinderen zodat ik eeuwig kan blijven leven!
En mijn superieure famillietak niet uitsterft.
mijn angst komt niet vanuit paranoide gedachten. ik heb 3 kinderen, maar er wonen hier maar 2 kinderen. zo duidelijk genoeg?quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is wel een oplossing ja.
Paranoïde ouders.Plaatsvervangende schaamte soms.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |