Teken ik voorquote:Op donderdag 29 maart 2012 01:59 schreef stoeltafel het volgende:
AZ moet winnen en lekker vermoeid raken. Ajax de titel en AZ deze cup
Ik deed in ieder geval een poging iedereen warm te makenquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:12 schreef horned_reaper het volgende:
Dit topic mag nu zo langzamerhand wel gaan lopen.
Ik denk het welquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zou er een mod aanwezig zijn vanavond![]()
Is het uitverkocht?
Inderdaad, het was een grof schandaal, ik kon niet eens lekker van de wedstrijd genieten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:30 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ik denk het wel
de vorige keer was echt een chaos
zwarte FOK dagquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Inderdaad, het was een grof schandaal, ik kon niet eens lekker van de wedstrijd genieten.
Twee topics tegelijkertijd open, verschrikkelijk kinderachtig.
Kijk eens naar de begrotingen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:52 schreef ulq het volgende:
Wat was de vorige stunt? Udinese? Vond ik niet echt een stunt hoor, AZ is koploper van de Nederlandse competitie. Zijn het dan wel aan hun stand verplicht om van een Italiaanse subtopper te winnen.
Ja.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zou er een mod aanwezig zijn vanavond![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:34 schreef TheVulture het volgende:
Laat AZ de EL maar winnen... en Ajax kampioen worden
quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik wist niet dat die trainer van Inter pas 27 was
Je kan zeggen wat je wil, maar ze nemen de verjonging daar wel serieus bij Inter.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik wist niet dat die trainer van Inter pas 27 was
Je moet gewoon van Derksen genieten als persoon, niet als voetbalanalist.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:43 schreef TheVulture het volgende:
Nu wordt Van Wolfswinkel ineens geprezen door de snor... ik kan me herinneren dat ie het toen niet helemaal begreep dat hij naar Portugal ging
Luister niet naar GGMM gewoon Derksen altijd serieus nemen, het liefst elke uitzending aantekeningen gaan maken.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:43 schreef TheVulture het volgende:
Nu wordt Van Wolfswinkel ineens geprezen door de snor... ik kan me herinneren dat ie het toen niet helemaal begreep dat hij naar Portugal ging
azquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:50 schreef muzas het volgende:
Ben er nog niet over uit of ik AZ of Schalke wil zien.
JAHAAAA..... Ding staat al 48 uur uitquote:Je hebt in de afgelopen week gebruik gemaakt van software die onze advertenties blokkeert (zoals Adblock Plus of vergelijkbare software die als browser plug-in of firewall actief is). Dit is in strijd met onze Algemene Voorwaarden. Wanneer je deze software uitschakelt en onze advertenties weer ziet, zal deze melding binnen een dag verdwijnen.
Zeker vanavond ja... uit wordt het wat lastigerquote:
Gééééén flauw ideequote:
quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:10 schreef Elusive het volgende:
maar 4 supporters van valencia aanwezig![]()
Zijn wel Spaans-Nederlandse supporters naartoe.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:10 schreef Elusive het volgende:
echte bazenquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:10 schreef Elusive het volgende:
Die lui hebben 20k wachtlijst voor seizoenskaart hoorde ik? Hoezo dan geen uitsupporters mee uit zoveel mensenquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:10 schreef Elusive het volgende:
Wel cool dat ze dan in de VIP-lounge mogen... zodat AZ 250 extra kaarten kon verkopenquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:10 schreef Elusive het volgende:
ja echt wat een suffe gasten zitten daar in het publiekquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:09 schreef Grifte het volgende:
Lekker sfeertje![]()
Jallalaallalalalalaallala
Klap klap
Je zegt maar wat, en je weet het.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Gewoon weer een ban aansmeren die gast. Voegt toch niks toe.
Geschminkte Pedro's?quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:10 schreef Elusive het volgende:
tja een uitwedstrijd naar alkmaar klinkt niet zo aantrekkelijk voor de spanjaarden denk ikquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:10 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die lui hebben 20k wachtlijst voor seizoenskaart hoorde ik? Hoezo dan geen uitsupporters mee uit zoveel mensen
zo zachtquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:11 schreef Elusive het volgende:
sjeesus wat een blikkerig kut geluid op rtl7
neequote:
Haha iddquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:11 schreef TLC het volgende:
Maar 4 supporters, ook nog eens een familie en nu lekker in de VIP box
Als je wil dat ik kap is het slim trouwens van je om het vuurtje met deze post op te stoken.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Gewoon weer een ban aansmeren die gast. Voegt toch niks toe.
Tegen PSV hadden ze er elf bij die in eerste instantie in het uitvak zaten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:11 schreef TLC het volgende:
Maar 4 supporters, ook nog eens een familie en nu lekker in de VIP box
Gewoon desinteresse. Het is PSV maar.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Haha iddecht idioot dat zo'n grote club als Valencia maar 4 supporters meekrijgt.
Twente kreeg er zelfs nog 100 ofzo mee naar Moskou.
Tja je bent supporter of niet, zo onaardig is het hier ook niet voor paar daagjes. Miljoenen fans hebben, 4 uitsupportersquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:11 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
tja een uitwedstrijd naar alkmaar klinkt niet zo aantrekkelijk voor de spanjaarden denk ik
Respect moet je verdienen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je wil dat ik kap is het slim trouwens van je om het vuurtje met deze post op te stoken.
Zo ga je niet met de vaste users om, jij hebt geen respect, en dan maakt het me niet uit of je mod bent of niet.
Ik heb ook wel eens gehoord dat veel supporters in Spanje ook gewoon niet zo fanatiek zijn, itt tot wat je misschien zou verwachten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:13 schreef Grifte het volgende:
[..]
Tja je bent supporter of niet, zo onaardig is het hier ook niet voor paar daagjes. Miljoenen fans hebben, 4 uitsupporters
Probeer je kwaliteit wat te spreiden over de rest van de topics.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Louter kwaliteitspost in het VI topic, en schitterende Sierd de Vos filmpjes op youtube.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:14 schreef GGMM het volgende:
johannes_vermeer is een goede user, maar laten we het nu over de wedstrijd gaan hebben.
AZquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Gewoon desinteresse. Het is PSV maar.
eensquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:14 schreef GGMM het volgende:
johannes_vermeer is een goede user, maar laten we het nu over de wedstrijd gaan hebben.
'you-know-who'quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh, het was Soldado, sorry hoor, Leo Driessen zei die ene naam...
Naar PSV namen ze ook niets mee en naar andere teams ook niet denk ik. Vergelijk dat met NL teams en dan is het echtt triestquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:11 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
tja een uitwedstrijd naar alkmaar klinkt niet zo aantrekkelijk voor de spanjaarden denk ik
Nee kan ik goed inkomen, maar zo extreemquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:14 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens gehoord dat veel supporters in Spanje ook gewoon niet zo fanatiek zijn, itt tot wat je misschien zou verwachten.
Ja precies. Dat je op 200 blijft hangen ok, maar 4?quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:16 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nee kan ik goed inkomen, maar zo extreem![]()
Naja ot maar, ze beginnen goed
Kun je nagaan. Zelfs mij interesseert het niks.quote:
Kost geld, hè. Toch al gauw een euro of ¤200/300 om even naar Nederland te gaan.quote:Maar dat maakt niet uit, zo ver is Nederland toch ook niet? En nou ook niet echt een vervelend land om heen te moeten ofzo, zeker niet als je ze verteld dat Alkmaar vlakbij Amsterdam (= coffeeshops) ligt. Bovendien: waar je ook moet spelen, heeft zo'n club geen harde kern die altijd en overal mee heenreist?
quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:16 schreef alors het volgende:
Gelukkig hebben de Alkmaarders het Spaans goed onder de knie...
Oleeee oleeeeee
quote:Het woord 'olé' is mogelijk afgeleid van het Arabische Wa-llah en is daarmee een van de vele Arabische uitdrukkingen die tijdens de ruim 700 jaar durende heerschappij van de Moren in Spanje in de Spaanse taal zijn overgenomen.
haha, wat super grappigquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Kun je nagaan. Zelfs mij interesseert het niks.
Tis geen derde wereldland daar toch?quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Kun je nagaan. Zelfs mij interesseert het niks.
[..]
Kost geld, hè. Toch al gauw een euro of ¤200/300 om even naar Nederland te gaan.
Dief.quote:
quote:
Die idioten op de achterlijn hebben nog nooit iets toegevoegdquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:19 schreef TheVulture het volgende:
Is gewoon een strafschop... en die dokus op de achterlijn ziet niks
Grote werkeloosheid en zo daar.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Tis geen derde wereldland daar toch?
quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:20 schreef HighVolume het volgende:
Ik vermoed datze straks " ik heb een potje vet op tafel gezet " gaan zingen
Je bent bekend met de situatie in spanje?quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Tis geen derde wereldland daar toch?
Dan nog, het is zeker geen arme stadquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:21 schreef muzas het volgende:
[..]
Je bent bekend met de situatie in spanje?
quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:20 schreef HighVolume het volgende:
Ik vermoed datze straks " ik heb een potje vet op tafel gezet " gaan zingen
El Hamdaoui ook.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Marco van Basten had 'm wel gemaakt.
Jozy niet.
ik ookquote:
ik gok de kunstgebittenquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is dat irritante getik tijden het klappen?
Mensen die met hun bestek op de tafels aan het tikken zijn in het Grand Café van Gaal.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is dat irritante getik tijden het klappen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ah.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mensen die met hun bestek op de tafels aan het tikken zijn in het Grand Café van Gaal.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:29 schreef TakAFCA het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Jouw broertje is Maher?quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Poulsen is een vriend van mijn broertje.²
Dus? Ook dan kan er een goal vallen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Valencia laat AZ beter spelen...
Dat Valencia alles wel prima vindt..als die straks even aanzetten maken ze zo die 0-1.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus? Ook dan kan er een goal vallen.
nee,quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:40 schreef TLC het volgende:
Heeft Altidore niet zo'n ontslagbrief gekregen ?
Valencia is beter ja, maar het is niet alsof het een club is die als ze willen even alles en iedereen kunnen domineren.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat Valencia alles wel prima vindt..als die straks even aanzetten maken ze zo die 0-1.
Het verschil is dat RKC geen klappertjes heeft, en Barca Messi ipv J. Albaquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:43 schreef thettes het volgende:
Volgens mij stond Valencia nu liever 0-3 voor dan 0-0. Dus laten we inderdaad niet doen alsof het over Barcelona tegen RKC gaat ofzo.
Jouw UIquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het verschil is dat RKC geen klappertjes heeft.
Ik ben 1 keer naar AZ geweest dit jaar, en ben toch ook maar gaan klapperenquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het verschil is dat RKC geen klappertjes heeft.
pro valenciaquote:
Het enige irritante aan AZ zijn de klappertjes en Verbeek. Verder leuke clubquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:45 schreef elzhhw het volgende:
stelletje frusties hier.
Zeker omdat hun ploegje er allang niet meer bij is in Europa.
COME AZ
quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het verschil is dat RKC geen klappertjes heeft, en Barca Messi ipv J. Alba
quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:51 schreef alors het volgende:
Ik zag het al gebeuren dat die scheids af ging fluiten voor de corner!!
Zou ik mee oppassen, ik denk niet dat er veel geld te halen is hier.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:51 schreef De_kromme het volgende:
Haha die commentator gaat wel lekker los.
Ze worden helemaal weggespeeld als Valencia eventjes aanzet. Ik gooi wat geld op Valenica nu, die gaat erop en erover in de tweede helft.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:52 schreef Muto het volgende:
Zelfs als Feyenoord de 6-0 tegen Excelsior maakt juich ik fanatieker dan die fans daarnet in beeld.
preciesquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:52 schreef Muto het volgende:
Zelfs als Feyenoord de 6-0 tegen Excelsior maakt juich ik fanatieker dan die fans daarnet in beeld.
6-0 bij Feyenoord is dan ook zeldzaamquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:52 schreef Muto het volgende:
Jij trekt volle zalenquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:53 schreef PizzaGeit het volgende:
Zag er echt heerlijk uit ... maar die fans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |