Noten en vis is inderdaad goed!quote:Op woensdag 28 maart 2012 08:17 schreef deerntie het volgende:
Eerder poepte ik 1 x per dag.. maar sinds ik aan het lijnen ben is het 1x in de 2/3 dagen. En het gaat er ook veel lastiger uit allemaal. Eerde kon ik sneller poepen als dat ik kon plassen, maar nu... pff.. Vanochtend ook weer bijna een half uur op de wc gezeten, met ontzettende buikpijn![]()
Maargoed, we kunnen de gezonde vetten toer eens proberen.. vooral vis/noten toch? Of zijn er meer dingen die (relatief) veel goede vetten bevatten?
of gewoon een kannetje ad-tenquote:Op woensdag 28 maart 2012 08:25 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Noten en vis is inderdaad goed!
Ook in plantaardige oliën zitten die goede vetten, dus bijv. in olijfolie, wat je over een salade zou kunnen gieten
quote:
Daar is maar 1 smiley goed voor..quote:Op woensdag 28 maart 2012 08:28 schreef Stormqueen het volgende:
lepel olijfolie op nuchtere maag, en snel wegspoelen, werkt ook
Anders heb je toch ook van die capsules?quote:Op woensdag 28 maart 2012 08:43 schreef deerntie het volgende:
Alleen jammer dat ik niet echt een grote vis/noten liefhebber ben.. 1x in de week wil nog wel denk ik, maar elke dag gaat me niet lukkenMaar goed, vlees bakken in olijfolie moet ook wel lukken denk ik.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 08:28 schreef Stormqueen het volgende:
lepel olijfolie op nuchtere maag, en snel wegspoelen, werkt ook
Vast wel, maar ik ben niet heel erg van de pilletjes enzoquote:Op woensdag 28 maart 2012 08:45 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Anders heb je toch ook van die capsules?
Oh, dat valt best mee!quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:11 schreef RandomMoron het volgende:
Vakantieschade na 3,5 week niet letten op wat je eet, vruchtensappen drinken en wat alcohol hier en daar : +2,5 kil
hoeveel champagne was het?quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:05 schreef Audreyoot het volgende:
He ik was een halve kilo lichter vanochtend. Conclusie; van champagne en een suikerwafel val je af
Maar het feest is voorbij, ik ga weer gezond doen!
Daar is minstens 1,5 kg zo weer van 'verdwenen'quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:11 schreef RandomMoron het volgende:
Vakantieschade na 3,5 week niet letten op wat je eet, vruchtensappen drinken en wat alcohol hier en daar : +2,5 kil
Ja.. Dat had ik gistermorgen dus, gewoon een kilo zwaarder dan de dag ervoorquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoeveel champagne was het?
Ik ben ook altijd lichter de ochtend na een flinke zuup, de dag daarna echter vaak een kilo zwaarder
Oh joy haha! Een halve fles. Ik heb me toch best goed ingehouden vind ik zelfquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoeveel champagne was het?
Ik ben ook altijd lichter de ochtend na een flinke zuup, de dag daarna echter vaak een kilo zwaarder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |