SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Female eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Male eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #125Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOBI!
[ Bericht 0% gewijzigd door Chocolatebear op 28-03-2012 20:10:14 ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Nick Cave, Gorillaz, The Roots, Bob Dylan ook al?quote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Wij moeten trouwen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:55 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Nick Cave, Gorillaz, The Roots, Bob Dylan ook al?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Gorillaz, damn dat is lang geleden.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:55 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Nick Cave, Gorillaz, The Roots, Bob Dylan ook al?
All good things are wild and free.![]()
quote:
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Nog 1 tipje:
Sir Lucious Left Foot: The Son of Chico DustyI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Inderdaad, dit zag ik voor het eerst toen ik 7 was. Toen al hooked aan de gave sounds en graphics.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gorillaz, damn dat is lang geleden.
If not now, then when.![]()
Ik luister Clint Eastwood en Stylo nog dagelijksquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gorillaz, damn dat is lang geleden.Blijft lekker.
En CB, je moet Incise gaan luisteren.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Hehe dit ja.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Inderdaad, dit zag ik voor het eerst toen ik 7 was. Toen al hooked aan de gave sounds en graphics.
Blijft ook lekker.
![]()
Zo'n chillaxend nummer dit.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Maar goed ik ga slapen aangezien ik morgen om 8 uur weer in de sportschool wil staan.
Slaap lekker!
Bob Dylan is echt pure bagger. Als je dat mooi vindt moet je echt kapot.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
work those teddies, nightnightquote:Op woensdag 28 maart 2012 00:05 schreef tliciouz het volgende:
Maar goed ik ga slapen aangezien ik morgen om 8 uur weer in de sportschool wil staan.
Slaap lekker!![]()
Aanraders qua albums?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:59 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik luister Clint Eastwood en Stylo nog dagelijksBlijft lekker.
En CB, je moet Incise gaan luisteren.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Enige wat je moet luisteren is Beneficence en Big L. Klaarie.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:Op woensdag 28 maart 2012 00:12 schreef Jajong het volgende:
Enige wat je moet luisteren is Oasis. Klaarie.![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2012 00:08 schreef Jajong het volgende:
Bob Dylan is echt pure bagger. Als je dat mooi vindt moet je echt kapot.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ga weg please, en don't look back in angerquote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Neen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 00:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ga weg please, en don't look back in anger![]()
Daily Methods en Nobody's story.quote:There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Lol @ dit trouwensquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:40 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb geen leven, iemand wijst me er net op dat ik op nummer 499 sta in de top 500 van fok. Met een aantal van 38.048 posts.
http://forum.fok.nl/user/list_usertotals
[ afbeelding ]. Ben hier 4 jaar langer en kom niet eens in de buurt
. Massive no-lifer @ you
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Maar jij bent voor ziek lange periodes ook gebanned dusquote:Op woensdag 28 maart 2012 00:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Lol @ dit trouwens. Ben hier 4 jaar langer en kom niet eens in de buurt
. Massive no-lifer @ you
dinsdag 16 mei 2006 @ 11:52
En heb maar 15600 ofzo![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2012 02:10 schreef Sala-adin het volgende:
Krio ik heb wat fapsmaterial voor je
~
`
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
`
~
~
~
~
~
~
[ afbeelding ]![]()
![]()
bustah, altijd goedquote:I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Yay, net op de weegschaal gestaan. Ben nu vanaf vorig jaar september bijna 10 kilo afgevallen, en ben pas eind januari begonnen met intensief sporten.Nu wil ik meer
quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:35 schreef tliciouz het volgende:
Yay, net op de weegschaal gestaan. Ben nu vanaf vorig jaar september bijna 10 kilo afgevallen, en ben pas eind januari begonnen met intensief sporten.Nu wil ik meer
I had a splitting headache.From which the future's made.
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Kutwijf.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:35 schreef tliciouz het volgende:
![]()
Uit welk nummer komt die TT?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Waarom? :$ Tja doorgaan met sporten kan je natuurlijk altijd doen, maar verder. Je bent nu toch al best slank?quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:35 schreef tliciouz het volgende:
![]()
Nee doorgaan met sporten bedoel ik ook he.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom? :$ Tja doorgaan met sporten kan je natuurlijk altijd doen, maar verder. Je bent nu toch al best slank?En er mag altijd nog wel iets af hoor, maar geen 10 kilo.
Hoe gaat het met je veulentje?
Ik word helemaal leip van motivatiebrieven schrijven naar winkelsIk weet nooit zo goed wat ik moet schrijven wat aangeeft waarom ik daar wil werken
![]()
![]()
Was vacature voor nieuwsplaatser bij een online krant, ga ik solliciteren. "Ja, we willen graag een kennismakingsgesprek, maar omdat het financieel minder gaat met de krant, kunnen we je niet betalen."quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:10 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik word helemaal leip van motivatiebrieven schrijven naar winkelsIk weet nooit zo goed wat ik moet schrijven wat aangeeft waarom ik daar wil werken
![]()
![]()
Stuurde ik een mailtje terug " 8 uur per week schrijven is een grote verantwoordelijkheid en vereist veel tijd, als hier niks tegenover staan dan moet ik het helaas toch laten afweten."
Kreeg ik dit als antwoord:quote:Nou, bedankt voor je interesse.
Verstuurd vanaf mijn iPhone![]()
![]()
Kanker droogquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:15 schreef Arcadia het volgende:
Stuurde ik een mailtje terug " 8 uur per week schrijven is een grote verantwoordelijkheid en vereist veel tijd, als hier niks tegenover staan dan moet ik het helaas toch laten afweten."
Kreeg ik dit als antwoord:
[..]Ik moet nu srs lachen om dit. Bovendien, welke fucking idioot gaat vrijwillig schrijven
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Ja, was verplicht 8 uur per weekquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kanker droogIk moet nu srs lachen om dit. Bovendien, welke fucking idioot gaat vrijwillig schrijven
.
![]()
quote:![]()
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:44 schreef datisstom het volgende:
Noem hier mensen van wie je het sterk vermoeden hebt dat het maagden IRL zijn. En vervolgens de niet-maagden.
Ontmaagd door objecten of dieren:
Juminelle![]()
quote:
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Zou ik nog steeds willen zien.quote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Gister in Sarphatipark kipfluifjes, gekruide jalapeno-hamburgers en chipolataworstjes op die BBQ. Good life.
![]()
Dom, ervaring is meer waard dan de lage vergoeding je voor je 8 uurtjes werk krijgt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:15 schreef Arcadia het volgende:
[..][i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Deze statistieken zijn nutteloos zonder bodyfat percentage voor en na, en lengte.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:35 schreef tliciouz het volgende:
Ja dat is ook wel waarquote:Op woensdag 28 maart 2012 00:53 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Maar jij bent voor ziek lange periodes ook gebanned dus
dinsdag 16 mei 2006 @ 11:52
En heb maar 15600 ofzo.
Ervaring heb ik genoeg, anders was ik op de eerste plaats niet eens interessant voor hen. Dus dom? Nee.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dom, ervaring is meer waard dan de lage vergoeding je voor je 8 uurtjes werk krijgt.![]()
Als jij genoeg ervaring en vaardigheid had, zou je niet voor een bijbaantje solliciteren voor 8 uur bij een klein krantje zonder geld.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ervaring heb ik genoeg, anders was ik op de eerste plaats niet eens interessant voor hen. Dus dom? Nee.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
What is this, i don't even.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hier Jajong, een bangalijst Groningen voor je.
[ afbeelding ][i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
typische namen ookquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Baantje waarbij je zelf mocht bepalen wanneer je de uren mocht vullen is geschikter dan elk ander bijbaantje en er zijn maar enkele grote kranten en als je daarvoor wilt schrijven moet je een diploma journalistiek hebben, dus "klein krantje" of niet, er werd geld beloofd en daar ging ik voor.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:58 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als jij genoeg ervaring en vaardigheid had, zou je niet voor een bijbaantje solliciteren voor 8 uur bij een klein krantje zonder geld.![]()
OMG Lisaquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]ken ik
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Van tanktops kan je in twee makkelijke stappen een dames topje maken ben ik net achter gekomen.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
had jij wel nodig met je cup bquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:58 schreef Chocolatebear het volgende:
Van tanktops kan je in twee makkelijke stappen een dames topje maken ben ik net achter gekomen.I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb 3 mensen van Fernandes gemeet, ben ik nu sneu dan?quote:quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ze vinden zichzelf vooral tof, toch?quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sowieso heeeel anders dan op FOK! dat kan ik je vertellen. Alleen hierom zou ik al nooit willen meeten met Vas. Sowieso meeten
.
![]()
Ik sta liever in de top 500 zonder mensen te meeten dan er niet in staan en ze wel hebben gemeet.quote:![]()
Gelukkig doe ik beidequote:Op woensdag 28 maart 2012 16:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik sta liever in de top 500 zonder mensen te meeten dan er niet in staan en ze wel hebben gemeet.Jeez wat sneu ook.
quote:
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Je staat op #499quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gelukkig doe ik beideJeez wat sneu ook.
![]()
. Ik had veel eerder moeten beginnen met onder een kloon posten
.
![]()
Kus mijn pecsquote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Doet er niet toe, ik sta er in.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je staat op #499![]()
. Ik had veel eerder moeten beginnen met onder een kloon posten
.
Over 2 weken meet ik overigens weer een hoop fokkers.
quote:
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Wanneer doen we een mini-meet met CB en Sala? Een soort ploegendienstquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Doet er niet toe, ik sta er in.Over 2 weken meet ik overigens weer een hoop fokkers.
.
![]()
Jij.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wanneer doen we een mini-meet met CB en Sala? Een soort ploegendienst.
Wat doe je?quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kankergeil toch?
[ afbeelding ]
CB de dragqueen.![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kankergeil toch?
[ afbeelding ]
CB de dragqueen.![]()
held
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kankergeil toch?
[ afbeelding ]
CB de dragqueen.![]()
![]()
Niet verkeerdquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kankergeil toch?
[ afbeelding ]
CB de dragqueen.
Mijn vrouwelijke kant ontdekken.quote:
Tevens gelijk pics van die vasculaire onderarmen voor die gymfags.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Iele teef.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Noem mij asjeblieft nooit, ik herhaal nooit meer een ecto. Bij voorbaat dank.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Not even gonna lie, als 14 jarige geilde ik hard op haar in de game.quote:Op woensdag 28 maart 2012 02:10 schreef Sala-adin het volgende:
Krio ik heb wat fapsmaterial voor je
~
`
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
`
~
~
~
~
~
~
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
Een 14jarige Krio, hoe lang is dat al geleden?quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:35 schreef krioro het volgende:
[..]
Not even gonna lie, als 14 jarige geilde ik hard op haar in de game.![]()
![]()
Toen jij net geboren was.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Een 14jarige Krio, hoe lang is dat al geleden?En WTF AM I LOOKING AT.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kankergeil toch?
[ afbeelding ]
CB de dragqueen.
full stops and exclamation marks![]()
Ja idd, toen was ik anderhalf, wtfquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Toen jij net geboren was.
[..]
En WTF AM I LOOKING AT. [ afbeelding ]![]()
![]()
Ditquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
And this is also funny 'cause it's also true.
U mirin?quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Toen jij net geboren was.
[..]
En WTF AM I LOOKING AT. [ afbeelding ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Aw, baby vasje, destijds nog schattig, alles.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja idd, toen was ik anderhalf, wtfJa, verkoop je die topjes ook? Subtiel Mufasa er nog net op trouwens, nonchalant rechtshangend (links voor de kijkers).quote:
Waar let jij op, zelfs ik had dat nog niet gezien.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Aw, baby vasje, destijds nog schattig, alles.
[..]
Ja, verkoop je die topjes ook? Subtiel Mufasa er nog net op trouwens, nonchalant rechtshangend (links voor de kijkers).!
Ben ik dat nu niet meer? Je zei heel andere dingen, valt me tegen ditquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Aw, baby vasje, destijds nog schattig, alles.Ik ook niet, godsammequote:Op woensdag 28 maart 2012 17:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waar let jij op, zelfs ik had dat nog niet gezien.!
![]()
![]()
Jawel, was een garpje natuurlijk, je hapt schattig.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben ik dat nu niet meer? Je zei heel andere dingen, valt me tegen ditquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waar let jij op, zelfs ik had dat nog niet gezien.!
quote:Jullie hebben gewoon geen oog voor mooie mannen, stel potten.
H&M tanktops jwz. Moet wel altijd xxxxxl halen anders past mijn borstkas er niet in. Terwijl ze stretch zijn.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Aw, baby vasje, destijds nog schattig, alles.
[..]
Ja, verkoop je die topjes ook? Subtiel Mufasa er nog net op trouwens, nonchalant rechtshangend (links voor de kijkers).The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Krio zijn latente homo opmerkingen in TC lijken gelijk een stuk minder grappig. Stop staring at mah dick, bro.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:45 schreef krioro het volgende:
Subtiel Mufasa er nog net op trouwens, nonchalant rechtshangend (links voor de kijkers).![]()
![]()
Alsof dat beest te missen is, not my fault.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:53 schreef Chocolatebear het volgende:
Krio zijn latente homo opmerkingen in TC lijken gelijk een stuk minder grappig. Stop staring at mah dick, bro.
Ik keek naar je broek omdat ik zelf twijfel over een zwarte spijkerbroek. Echt waar.
Waarom twijfel je daarover? Niets mis met een zwarte jeans.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Alsof dat beest te missen is, not my fault.
Ik keek naar je broek omdat ik zelf twijfel over een zwarte spijkerbroek. Echt waar.
Keep telling yourself that story.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Alsof dat beest te missen is, not my fault.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Laatste keer dat ik die had was toen Levi's 501 nog de standaard was.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom twijfel je daarover? Niets mis met een zwarte jeans.Ik draag meestal zwarte schoenen en die staan er niet zo heel mooi onder denk ik. Oh wacht, ik heb wel lichte, maar niet het soort wat ik voor ogen heb bij zo'n broek.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zwarte jeans. M'n ballen zweten al uit m'n broek als ik er alleen maar aan denk.
Donkerblauw is net zo heet in de zon.
Bij zwart staan lichtere schoenen mooier idd. Welke heb je dan?quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik die had was toen Levi's 501 nog de standaard was. [ afbeelding ] Ik draag meestal zwarte schoenen en die staan er niet zo heel mooi onder denk ik. Oh wacht, ik heb wel lichte, maar niet het soort wat ik voor ogen heb bij zo'n broek.
[..]Donkerblauw is net zo heet in de zon.
Auwquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:14 schreef Vaseline_ het volgende:
Jeetje m'n 2 mm is kankerhard aan het bloedenHeb je er aan gezeten dan?
Nee niet eens en dat staafje ging er heel soepel in gister, geen pijn of doorgedrukt of iets. Haal ik 't er nu ff uit en bloed hetquote:![]()
![]()
Waarom haal je hem er dan ook uit, had lekker laten zittenquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee niet eens en dat staafje ging er heel soepel in gister, geen pijn of doorgedrukt of iets. Haal ik 't er nu ff uit en bloed het
Ja maar ik moet hem eigenlijk elke dag een paar uur eruithalen om voor de doorbloedingquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom haal je hem er dan ook uit, had lekker laten zittenMaar nu laat ik hem er lekker inzitten ook
![]()
![]()
Heb je nog steeds je navelpiercing er in dan?quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar ik moet hem eigenlijk elke dag een paar uur eruithalen om voor de doorbloedingMaar nu laat ik hem er lekker inzitten ook
Verschillende, maar allemaal Nikes. Ik moet nog een ander soort kopen eigenlijk, íets netter.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bij zwart staan lichtere schoenen mooier idd. Welke heb je dan?full stops and exclamation marks![]()
Nein een echte gehaald bij de piercer, geen tunnel maar gewoon zo'n straight expander. Geen gedoe om het erin te krijgen iig.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb je nog steeds je navelpiercing er in dan?![]()
Penny Loafers een optie?quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Verschillende, maar allemaal Nikes. Ik moet nog een ander soort kopen eigenlijk, íets netter.![]()
Zo bedoelde ik het nieteensquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jeez, jij ziet hem echt als de opa van de sc.![]()
.
Krio heeft de OG-status bereikt, dit soort schoeisel kan hij gewoon rocken. Als Niko Bellic die z'n eerste missie gaat doen waar hij een pak voor heeft in die kledingwinkel, daar kan je deze bazenschoenen ook aantrekken
.
En anders deze wel.
![]()
Kri kijk hier, zitten veel van dat soort schoenen tussen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:30 schreef krioro het volgende:
[..]Nee, ik bedoel meer iets als:
In plaats van mijn:
[ afbeelding ]
http://www.asos.com/Men/S(...)&pgeSize=200&sort=-1All good things are wild and free.![]()
Wat een hipsterschoeiselquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kri kijk hier, zitten veel van dat soort schoenen tussen.
http://www.asos.com/Men/S(...)&pgeSize=200&sort=-1.
![]()
GTA IVquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het nieteens![]()
.
[ afbeelding ]
Krio heeft de OG-status bereikt, dit soort schoeisel kan hij gewoon rocken. Als Niko Bellic die z'n eerste missie gaat doen waar hij een pak voor heeft in die kledingwinkel, daar kan je deze bazenschoenen ook aantrekken
.
[ afbeelding ]
En anders deze wel.
Ik was altijd uren bezig met kleren uitzoeken.
Zelfs onder een pak draag ik niet zo'n oubollige schoenenquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het nieteens![]()
.
[ afbeelding ]
.
[ afbeelding ]
En anders deze wel.
. Hoewel alligator altijd tof is natuurlijk
!
Thanksquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kri kijk hier, zitten veel van dat soort schoenen tussen.
http://www.asos.com/Men/S(...)&pgeSize=200&sort=-1. Al is het probleem niet dat ik ze niet kan vinden hoor, meer dat ik gewoon nooit zin heb om te shoppen.
Herkenbaar, m'n meest sexy pak uitzoeken om vervolgens in de Maybach te stappenquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
GTA IVIk was altijd uren bezig met kleren uitzoeken.
.
They had to kill 2 baby gators, just to make my watch bandquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Zelfs onder een pak draag ik niet zo'n oubollige schoenen. Hoewel alligator altijd tof is natuurlijk
!
.
![]()
Je hoeft ook niet te shoppen, het zijn 3 klikjes en je adres invoeren en je hebt ze een week later in huis.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Zelfs onder een pak draag ik niet zo'n oubollige schoenen. Hoewel alligator altijd tof is natuurlijk
!
[..]
Thanks. Al is het probleem niet dat ik ze niet kan vinden hoor, meer dat ik gewoon nooit zin heb om te shoppen.
Ik heb me vandaag weer een jasje aan laten smeren. En nu ga ik 'm morgen als een gewillige shop addict halen.
![]()
Pics.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:43 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb me vandaag weer een jasje aan laten smeren. En nu ga ik 'm morgen als een gewillige shop addict halen.
Pics van je bodypaintquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:43 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb me vandaag weer een jasje aan laten smeren..
![]()
Ja dan moet ik nog wel een keuze maken uit al het aanbod, dat is het vervelende.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet te shoppen, het zijn 3 klikjes en je adres invoeren en je hebt ze een week later in huis.Als je maar niet die slang z'n kop afhakt hoor.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
They had to kill 2 baby gators, just to make my watch band.
Ja, kan ik niet vinden op internet. Het is een 'nieuw' winkeltje wat ik ontdekte. Merk heet Tanqs, super leuke jurkjes,jasjes allesss voor goede prijzenquote:.
Maar dat jasje is wel 1 waarvan ik weet dat niemand 'm heeft, dus instant swag.
![]()
spinazie ala creme met boursin, uit de oven gebakken aardappelschijfjes en een stukje vlees met gyroskruiden
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Neem even een pepermuntje.quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
listerinequote:
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Die kant en klare spinazie à la crème met Boursin uit de diepvries? Is dat een beetje te knagen dan? Ik neem altijd gewoon de normale à la crème en dan eventueel zo'n ding erbij nog somsquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:48 schreef wise het volgende:
spinazie ala creme met boursin, uit de oven gebakken aardappelschijfjes en een stukje vlees met gyroskruiden.
![]()
![]()
Ja, daar krijg je mondkanker van.quote:
http://nl.odemagazine.com/exchange/6936/mondkanker_door_mondwaterBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
yup, had vorige keer die met mozzarella geprobeerd. Ook lekkerquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die kant en klare spinazie à la crème met Boursin uit de diepvries? Is dat een beetje te knagen dan? Ik neem altijd gewoon de normale à la crème en dan eventueel zo'n ding erbij nog soms.
[ afbeelding ]
VIVA LA ASSANGE¡![]()
van wat krijg je tegenwoordig geen kankerquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daar krijg je mondkanker van.
http://nl.odemagazine.com/exchange/6936/mondkanker_door_mondwaterI had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Van veel pesto eten krijg je ook kanker.
Vissticks met spinazie erinquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:54 schreef wise het volgende:
[..]
yup, had vorige keer die met mozzarella geprobeerd. Ook lekker. Smaken wel flauw, ze zouden vissticks met spinazie met Boursin moeten maken
!
![]()
Ja, dood ga je toch..quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:54 schreef wise het volgende:
[..]
van wat krijg je tegenwoordig geen kankerBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Nom.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:56 schreef Chocolatebear het volgende:
Van veel pesto eten krijg je ook kanker.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
quote:
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Dan had ik nu al kapot moeten zijn.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:56 schreef Chocolatebear het volgende:
Van veel pesto eten krijg je ook kanker.Pesto
Omelet met feta, repen turkse pide en tomatensalade met bieslook en een lepel creme fraichequote:Op woensdag 28 maart 2012 18:48 schreef wise het volgende:
spinazie ala creme met boursin, uit de oven gebakken aardappelschijfjes en een stukje vlees met gyroskruiden![]()
![]()
En pijnboompitten.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan had ik nu al kapot moeten zijn.Pesto
Ik zou je raken, full on homo.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kankergeil toch?
[ afbeelding ]
CB de dragqueen.Deathlift or Die.![]()
GTA V komt later dit jaar toch?quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
GTA IVIk was altijd uren bezig met kleren uitzoeken.
graag verwijderen![]()
Naar Belgie en heel veel illegaal vuurwerk kopen, vervolgens zuipen bij jou en je huis afbreken.quote:![]()
![]()
Ik zet de cola alvast koudquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Naar Belgie en heel veel illegaal vuurwerk kopen, vervolgens zuipen bij jou en je huis afbreken.We kunnen dan samen een wensballon omhoog laten en dan Twilight kijken.
Ouders komen pas om 1u thuis
graag verwijderen![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:19 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik zet de cola alvast koudWe kunnen dan samen een wensballon omhoog laten en dan Twilight kijken.
Ouders komen pas om 1u thuis
Ik heb dit jaar serieus een wensballon gedaan trouwens
Deathlift or Die.![]()
Ik ook. 2 zelfs! De eerste vloog te laag weg met de wind en bleef in een denneboom hangen. Bijna bosbrandquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar serieus een wensballon gedaan trouwenskankerlijer vet
graag verwijderen![]()
haha wij hadden er ook twee, ik was echt kankerlusu en toen had die eerste zn eigen vlam gevat, ging ik er mee achter mensen aan rennen enzoquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:24 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik ook. 2 zelfs! De eerste vloog te laag weg met de wind en bleef in een denneboom hangen. Bijna bosbrandkankerlijer vet
Deathlift or Die.![]()
xXJunglefeverXxquote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Robin!quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Die had je leuker kunnen brengen.
Hood op tv?![]()
![]()
Even in de laatste killcam 4 kills maken en 55-15 staan. Like a boss
Overigens doe ik met het avondje autisten mee. Voel me ziekjes en wil morgen niet full on naar de kanker zijn.
Ik zette net Fifa @ Xbox uit en Barca-Milaan @ TV op, keek even naar m'n PC en schrok vervolgens omdat ik dacht dat m'n potje Fifa weer begon![]()
.
![]()
lekker fifasletje van mequote:Op woensdag 28 maart 2012 21:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik zette net Fifa @ Xbox uit en Barca-Milaan @ TV op, keek even naar m'n PC en schrok vervolgens omdat ik dacht dat m'n potje Fifa weer begon![]()
.
![]()
![]()
FIFAquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.
Xbox![]()
![]()
International Superstar Soccer
![]()
Ik geef geen ene kanker om met welke plaatjes jij je plafond al hebt lopen witten.quote:
Smeerlap.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Wie is dit nou weer. Another noob.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Dankquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0288477/
[..]
brrrrgraag verwijderen![]()
Nog zo één ja.quote:Wat ben je mild.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik geef geen ene kanker om met welke plaatjes jij je plafond al hebt lopen witten.
Smeerlap.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Ik zie simpelweg niet in wat je met deze statement toevoegt, beste man.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Het lag ook wel een beetje aan mij. Elke keer weer die foto's zien die je al 1000x gezien hebt. Maar goed, ik mag eigenlijk ook niet klagen. Altijd goede toevoegingen eigenlijk, dat.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik zie simpelweg niet in wat je met deze statement toevoegt, beste man.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Kom eens met je eigen bijdrage, ik weet dat jij wel een goede collectie hebtquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het lag ook wel een beetje aan mij. Elke keer weer die foto's zien die je al 1000x gezien hebt. Maar goed, ik mag eigenlijk ook niet klagen. Altijd goede toevoegingen eigenlijk, dat.![]()
Ik heb helemaal geen collectie.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kom eens met je eigen bijdrage, ik weet dat jij wel een goede collectie hebtIk improviseer alles.
With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Honestly wie de fuck. Je komt hier en gelijk praatjes dit dat. Choco is je papi vriend, vergeet dat niet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het lag ook wel een beetje aan mij. Elke keer weer die foto's zien die je al 1000x gezien hebt. Maar goed, ik mag eigenlijk ook niet klagen. Altijd goede toevoegingen eigenlijk, dat.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik maak nooit ruzie. Ik ben degene die tussenbeide komt.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ok. En wat nu?quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:58 schreef Jajong het volgende:
[..]
Honestly wie de fuck. Je komt hier en gelijk praatjes dit dat. Choco is je papi vriend, vergeet dat niet.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
-Doe normaal-quote:
[ Bericht 3% gewijzigd door Oerbeer op 29-03-2012 00:12:37 ][i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik kan ook nooit kiezen, waarom hebben ze er twee.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik maak nooit ruzie. Ik ben degene die tussenbeide komt.![]()
Je vergeet de: Do you fucking even lift?quote:
[ Bericht 2% gewijzigd door Oerbeer op 29-03-2012 00:12:46 ]![]()
Stoere boii dit, dat zie ik meteen.quote:
[ Bericht 2% gewijzigd door Oerbeer op 29-03-2012 00:12:49 ]With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Als ik een sterke koning benThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ankh in mijn tattoo verwerken, want dat mag ik.
Je vergeet de: 'Waarom maak je altijd met iedereen ruzie?'quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je vergeet de: Do you fucking even lift?![]()
Tevens dacht ik dit toen ik Vas KLBSC zag vol spammen.
Ik doe de partij van het nijlpaard.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Allee, ge het et of nie.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:07 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik doe de partij van het nijlpaard.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Ik ben een beetje her en der, beetje van dit beetje van dat, ik vlieg rond als een vogel de net kan vliegen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:07 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik doe de partij van het nijlpaard.
Pöezie.![]()
Klinkt meer als bezigheidstherapie.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben een beetje her en der, beetje van dit beetje van dat, ik vlieg rond als een vogel de net kan vliegen.
Pöezie.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Zo kan je het ook interpreteren ja.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Klinkt meer als bezigheidstherapie.![]()
Haha die stakker gaat gelijk TR machen. Wat een homo.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:14 schreef Jajong het volgende:
Haha die stakker gaat gelijk TR machen. Wat een homo.quote:With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Ben jij nieuw ofzo?quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
De vraag is: ligt het aan Jajong zijn felheid of id do her zijn wel of niet bestaande olifantenhuid? zo veel tr's krijgt fernandes niet.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Jij stamt zeker af van deze mensen:quote:
Het tegenovergestelde eigenlijk, hoezo?quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:16 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij stamt zeker af van deze mensen:
[ afbeelding ]With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Nee. Maar ik adviseer je wel om gewoon normaal mee te posten en niet de boel gaan lopen verstieren met krachttermen of flamen.quote:![]()
Lekker met 2 maten meten overigens. Dit is nog steeds ONZ. En gister zag ik een ONZ mod in ONZ kapot racistisch doen een heel topic lang, en dat was dan okay omdat hij aan het "trollen" was. GTFO plz.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Deze SC is gebaseerd op krachttermen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:17 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Nee. Maar ik adviseer je wel om gewoon normaal mee te posten en niet de boel gaan lopen verstieren met krachttermen of flamen.
Letterlijk een KankerSC.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:17 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Nee. Maar ik adviseer je wel om gewoon normaal mee te posten en niet de boel gaan lopen verstieren met krachttermen of flamen.![]()
![]()
![]()
.
4/5 huillachjes voor jou.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ja. Allemaal leuk en aardig, maar je bent gewoon vervelend aanwezig nu. Kun je ook gewoon mee kappen weet je.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:17 schreef Jajong het volgende:
Lekker met 2 maten meten overigens. Dit is nog steeds ONZ. En gister zag ik een ONZ mod in ONZ kapot racistisch doen een heel topic lang, en dat was dan okay omdat hij aan het "trollen" was. GTFO plz.Nou, fantastisch man.quote:![]()
Iddomymom moet gewoon even normaal doen. Hij weet niet watskeburt en komt gelijk aanzetten met die TR's in een topic waar hij nooit in post. Sadface.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik moet mijn eerste TR ooit nog maken.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:20 schreef Jajong het volgende:
Iddomymom moet gewoon even normaal doen. Hij weet niet watskeburt en komt gelijk aanzetten met die TR's in een topic waar hij nooit in post. Sadface.
Jij bent vervelend aanwezig. Als jij je nergens mee had bemoeit was de discussie allang afgelopen. Met andere woorden je verergert wat je probeert te voorkomen. Dus als je nou gewoon even wiebert hebben we 't er niet meer over, ciao.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:20 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja. Allemaal leuk en aardig, maar je bent gewoon vervelend aanwezig nu. Kun je ook gewoon mee kappen weet je.
[..]
Nou, fantastisch man.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Wel toevallig dan dat hier nooooit mods komen maar de seconde dat ik jou uitscheld er meteen 1tje bij komt. Maak dat je moeke wijs vriend.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik moet mijn eerste TR ooit nog maken.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ja, dan zal het wel de schuld van mij zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wel toevallig dan dat hier nooooit mods komen maar de seconde dat ik jou uitscheld er meteen 1tje bij komt. Maak dat je moeke wijs vriend.![]()
Wat kom je hier eigenlijk doen behalve vervelend.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, dan zal het wel de schuld van mij zijn.
Gewoon meeposten, zoals iedereen. Maar dat mag niet?quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat kom je hier eigenlijk doen behalve vervelend.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Tuurlijk. De rollen omdraaien. Ik krijg gewoon een klacht over jou. Ik vraag of het normaal kan, en je komt gelijk met 'ben jij nieuw ofzo'. Sneuneus. En dat je nu zo uit de hoogte doet laat mij al zien wat voor niveau je hebt. Dus inderdaad, ciao.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij bent vervelend aanwezig. Als jij je nergens mee had bemoeit was de discussie allang afgelopen. Met andere woorden je verergert wat je probeert te voorkomen. Dus als je nou gewoon even wiebert hebben we 't er niet meer over, ciao.![]()
Ga maar lekker een banaanvraag maken jonge, is jouw dag ook weer compleet. Vergeet niet een sterrensticker te plakken op je kalender hè?quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:24 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Tuurlijk. De rollen omdraaien. Ik krijg gewoon een klacht over jou. Ik vraag of het normaal kan, en je komt gelijk met 'ben jij nieuw ofzo'. Sneuneus. En dat je nu zo uit de hoogte doet laat mij al zien wat voor niveau je hebt. Dus inderdaad, ciao.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Er was gewoon echt helemaal niks aan de hand, zoals eigenlijk altijd in deze reeks.
Mensen die bijdehand komen doen, een beetje weerwoord krijgen, en dan gaan huilen.
En ook nog ontkennen dat ze een TR hebben gemacht, het meest trieste ooit. En mods die denken dat ze de shit zijn en geen weerwoord kunnen verdragen en dan maar aan de bel trekken bij FA's.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:26 schreef krioro het volgende:
Er was gewoon echt helemaal niks aan de hand, zoals eigenlijk altijd in deze reeks.
Mensen die bijdehand komen doen, een beetje weerwoord krijgen, en dan gaan huilen.
I ain't even mad.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik snapte de eerste zin na drie keer lezen nog steeds niet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:25 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ga maar lekker een banaanvraag maken jonge, is jouw dag ook weer compleet. Vergeet niet een sterrensticker te plakken op je kalender hè?
Ik las banaan-vraag.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ey no worries ik weet dat 't educatiesysteem in Egypte niet echt je van het isquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik snapte de eerste zin na drie keer lezen nog steeds niet.
Ik las banaan-vraag.
Man hou toch op. Ik maak er geeneens werk van. Ik vroeg gewoon of het weer normaal kon. Is verder geen reet aan de hand, en wens ik je een fijne avond en klaar.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
En ook nog ontkennen dat ze een TR hebben gemacht, het meest trieste ooit. En mods die denken dat ze de shit zijn en geen weerwoord kunnen verdragen en dan maar aan de bel trekken bij FA's.
I ain't even mad.![]()
Nice.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Testosteron gedetect.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Ok cool.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:30 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Man hou toch op. Ik maak er geeneens werk van. Ik vroeg gewoon of het weer normaal kon. Is verder geen reet aan de hand, en wens ik je een fijne avond en klaar.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Hoodrats baby.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Testosteron gedetect.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Afknappert nummer 1.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
goedzo meid, komt nog wel wat van je terecht!quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
No shit.
Ik heb al sinds zondag niet geblowd ben kk trots op mezelf![]()
Tough life men.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
goedzo meid, komt nog wel wat van je terecht!![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:55 schreef Cher- het volgende:
Echt die Fernandes mensen denken allemaal dat ze swagger hebben. Echt de overdreven autisten van fok.!
![]()
DE VUILE HOER!!!!quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Tof.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:58 schreef Gridlok het volgende:
Wat " Fijne " werken van Ralph Steadman.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Spaghetti!quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:58 schreef Gridlok het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gewoon meeposten, zoals iedereen. Maar dat mag niet?Case and point.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar zijn ze in Fernandes te saai voor ja.
Nerd.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Dit moet 'kunst' voorstellen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:58 schreef Gridlok het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Subjectief bedoel je?quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
nee, kunst is niet altijd in een hokje te stoppen. zijn soms meerdere regels die emoties bij een persoon kunnen opwekken. Zoals kleur, mensen kunnen kleuren binden aan personen, kan een werk voor die persoon ineens 10x beter maken.quote:![]()
Go Gridje.quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
nee, kunst is niet altijd in een hokje te stoppen. zijn soms meerdere regels die emoties bij een persoon kunnen opwekken. Zoals kleur, mensen kunnen kleuren binden aan personen, kan een werk voor die persoon ineens 10x beter maken.![]()
U be tripping son.quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
nee, kunst is niet altijd in een hokje te stoppen. zijn soms meerdere regels die emoties bij een persoon kunnen opwekken. Zoals kleur, mensen kunnen kleuren binden aan personen, kan een werk voor die persoon ineens 10x beter maken.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Dunno. Beetje vaag om relatief te gebruiken als je over 'kunst' praat. In relatie tot wat is dat kunst dan? Een tekening van mijn zusje van 5? En hoe zit dat met een Picasso? Dat is algemeen geaccepteerd als 'kunst'. Maar ik vind het lelijk. M.a.w. subjectief.quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:06 schreef Gridlok het volgende:
En in leken taal is Subjectief misschien toch een betere verwoording.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Jij vraagt vragen waar je al antwoord op weet, confirmatie is ook een lavas.quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dunno. Beetje vaag om relatief te gebruiken als je over 'kunst' praat. In relatie tot wat is dat kunst dan? Een tekening van mijn zusje van 5? En hoe zit dat met een Picasso? Dat is algemeen geaccepteerd als 'kunst'. Maar ik vind het lelijk. M.a.w. subjectief.![]()
zo makkelijk happen ze niet vaak.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:53 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik met jou? De kans is zeer klein, aandachtshoer. Mocht het ooit voorkomen moet ik ontzettend aan de crack zijn oidThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Nee ik vraag jouw mening daarover. In relatie tot wat is dat kunst? Als jij kunst relatief wil noemen moet je het ook kunnen onderbouwen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jij vraagt vragen waar je al antwoord op weet, confirmatie is ook een lavas.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Dat alles wat ook maar invloed kan hebben op een besluit in mijn ogen relatief staat met de verhouding van het beeld, kan je ook toepassen op een picasso maar zou ik niet doen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee ik vraag jouw mening daarover. In relatie tot wat is dat kunst? Als jij kunst relatief wil noemen moet je het ook kunnen onderbouwen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat alles wat ook maar invloed kan hebben op een besluit in mijn ogen relatief staat met de verhouding van het beeld, kan je ook toepassen op een picasso maar zou ik niet doen.
Haha Choco, GMTA[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Wist je dat je de tijd van je hartkamer stil kan zetten door je ademhalings-patroon met 5 1/3 te versnellen.![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:32 schreef Sala-adin het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik drink nietquote:Op donderdag 29 maart 2012 01:34 schreef Sala-adin het volgende:
Hey Jajong paas me een bierie van je.
vrouw met voorbind is goed?quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:38 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Toch ook geen anale sex met het mannelijk geslacht?![]()
Alleen als ik mijn blonde pruik op heb.quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:38 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Toch ook geen anale sex met het mannelijk geslacht?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Je rookt en drinkt niet en gaat kapot vaak naar de gym.quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Alleen als ik mijn blonde pruik op heb.
Healthy guytje![]()
Ja maar dan is het natuurlijk ghey.quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee niet nodig, heb je mannen voor.
Vuile kankerhomo![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: