SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Female eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Male eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #125Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOBI!
[ Bericht 0% gewijzigd door Chocolatebear op 28-03-2012 20:10:14 ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Nick Cave, Gorillaz, The Roots, Bob Dylan ook al?quote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Wij moeten trouwen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:55 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Nick Cave, Gorillaz, The Roots, Bob Dylan ook al?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Gorillaz, damn dat is lang geleden.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:55 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Nick Cave, Gorillaz, The Roots, Bob Dylan ook al?
All good things are wild and free.![]()
quote:
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Nog 1 tipje:
Sir Lucious Left Foot: The Son of Chico DustyI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Inderdaad, dit zag ik voor het eerst toen ik 7 was. Toen al hooked aan de gave sounds en graphics.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gorillaz, damn dat is lang geleden.
If not now, then when.![]()
Ik luister Clint Eastwood en Stylo nog dagelijksquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gorillaz, damn dat is lang geleden.Blijft lekker.
En CB, je moet Incise gaan luisteren.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Hehe dit ja.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Inderdaad, dit zag ik voor het eerst toen ik 7 was. Toen al hooked aan de gave sounds en graphics.
Blijft ook lekker.
![]()
Zo'n chillaxend nummer dit.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Maar goed ik ga slapen aangezien ik morgen om 8 uur weer in de sportschool wil staan.
Slaap lekker!
Bob Dylan is echt pure bagger. Als je dat mooi vindt moet je echt kapot.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
work those teddies, nightnightquote:Op woensdag 28 maart 2012 00:05 schreef tliciouz het volgende:
Maar goed ik ga slapen aangezien ik morgen om 8 uur weer in de sportschool wil staan.
Slaap lekker!![]()
Aanraders qua albums?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:59 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik luister Clint Eastwood en Stylo nog dagelijksBlijft lekker.
En CB, je moet Incise gaan luisteren.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Enige wat je moet luisteren is Beneficence en Big L. Klaarie.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:Op woensdag 28 maart 2012 00:12 schreef Jajong het volgende:
Enige wat je moet luisteren is Oasis. Klaarie.![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2012 00:08 schreef Jajong het volgende:
Bob Dylan is echt pure bagger. Als je dat mooi vindt moet je echt kapot.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ga weg please, en don't look back in angerquote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Neen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 00:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ga weg please, en don't look back in anger![]()
Daily Methods en Nobody's story.quote:There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Lol @ dit trouwensquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:40 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb geen leven, iemand wijst me er net op dat ik op nummer 499 sta in de top 500 van fok. Met een aantal van 38.048 posts.
http://forum.fok.nl/user/list_usertotals
[ afbeelding ]. Ben hier 4 jaar langer en kom niet eens in de buurt
. Massive no-lifer @ you
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Maar jij bent voor ziek lange periodes ook gebanned dusquote:Op woensdag 28 maart 2012 00:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Lol @ dit trouwens. Ben hier 4 jaar langer en kom niet eens in de buurt
. Massive no-lifer @ you
dinsdag 16 mei 2006 @ 11:52
En heb maar 15600 ofzo![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2012 02:10 schreef Sala-adin het volgende:
Krio ik heb wat fapsmaterial voor je
~
`
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
`
~
~
~
~
~
~
[ afbeelding ]![]()
![]()
bustah, altijd goedquote:I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Yay, net op de weegschaal gestaan. Ben nu vanaf vorig jaar september bijna 10 kilo afgevallen, en ben pas eind januari begonnen met intensief sporten.Nu wil ik meer
quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:35 schreef tliciouz het volgende:
Yay, net op de weegschaal gestaan. Ben nu vanaf vorig jaar september bijna 10 kilo afgevallen, en ben pas eind januari begonnen met intensief sporten.Nu wil ik meer
I had a splitting headache.From which the future's made.
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Kutwijf.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:35 schreef tliciouz het volgende:
![]()
Uit welk nummer komt die TT?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Waarom? :$ Tja doorgaan met sporten kan je natuurlijk altijd doen, maar verder. Je bent nu toch al best slank?quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:35 schreef tliciouz het volgende:
![]()
Nee doorgaan met sporten bedoel ik ook he.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom? :$ Tja doorgaan met sporten kan je natuurlijk altijd doen, maar verder. Je bent nu toch al best slank?En er mag altijd nog wel iets af hoor, maar geen 10 kilo.
Hoe gaat het met je veulentje?
Ik word helemaal leip van motivatiebrieven schrijven naar winkelsIk weet nooit zo goed wat ik moet schrijven wat aangeeft waarom ik daar wil werken
![]()
![]()
Was vacature voor nieuwsplaatser bij een online krant, ga ik solliciteren. "Ja, we willen graag een kennismakingsgesprek, maar omdat het financieel minder gaat met de krant, kunnen we je niet betalen."quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:10 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik word helemaal leip van motivatiebrieven schrijven naar winkelsIk weet nooit zo goed wat ik moet schrijven wat aangeeft waarom ik daar wil werken
![]()
![]()
Stuurde ik een mailtje terug " 8 uur per week schrijven is een grote verantwoordelijkheid en vereist veel tijd, als hier niks tegenover staan dan moet ik het helaas toch laten afweten."
Kreeg ik dit als antwoord:quote:Nou, bedankt voor je interesse.
Verstuurd vanaf mijn iPhone![]()
![]()
Kanker droogquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:15 schreef Arcadia het volgende:
Stuurde ik een mailtje terug " 8 uur per week schrijven is een grote verantwoordelijkheid en vereist veel tijd, als hier niks tegenover staan dan moet ik het helaas toch laten afweten."
Kreeg ik dit als antwoord:
[..]Ik moet nu srs lachen om dit. Bovendien, welke fucking idioot gaat vrijwillig schrijven
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Ja, was verplicht 8 uur per weekquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kanker droogIk moet nu srs lachen om dit. Bovendien, welke fucking idioot gaat vrijwillig schrijven
.
![]()
quote:![]()
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:44 schreef datisstom het volgende:
Noem hier mensen van wie je het sterk vermoeden hebt dat het maagden IRL zijn. En vervolgens de niet-maagden.
Ontmaagd door objecten of dieren:
Juminelle![]()
quote:
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Zou ik nog steeds willen zien.quote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Gister in Sarphatipark kipfluifjes, gekruide jalapeno-hamburgers en chipolataworstjes op die BBQ. Good life.
![]()
Dom, ervaring is meer waard dan de lage vergoeding je voor je 8 uurtjes werk krijgt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:15 schreef Arcadia het volgende:
[..][i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Deze statistieken zijn nutteloos zonder bodyfat percentage voor en na, en lengte.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:35 schreef tliciouz het volgende:
Ja dat is ook wel waarquote:Op woensdag 28 maart 2012 00:53 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Maar jij bent voor ziek lange periodes ook gebanned dus
dinsdag 16 mei 2006 @ 11:52
En heb maar 15600 ofzo.
Ervaring heb ik genoeg, anders was ik op de eerste plaats niet eens interessant voor hen. Dus dom? Nee.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dom, ervaring is meer waard dan de lage vergoeding je voor je 8 uurtjes werk krijgt.![]()
Als jij genoeg ervaring en vaardigheid had, zou je niet voor een bijbaantje solliciteren voor 8 uur bij een klein krantje zonder geld.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ervaring heb ik genoeg, anders was ik op de eerste plaats niet eens interessant voor hen. Dus dom? Nee.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
What is this, i don't even.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hier Jajong, een bangalijst Groningen voor je.
[ afbeelding ][i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
typische namen ookquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Baantje waarbij je zelf mocht bepalen wanneer je de uren mocht vullen is geschikter dan elk ander bijbaantje en er zijn maar enkele grote kranten en als je daarvoor wilt schrijven moet je een diploma journalistiek hebben, dus "klein krantje" of niet, er werd geld beloofd en daar ging ik voor.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:58 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als jij genoeg ervaring en vaardigheid had, zou je niet voor een bijbaantje solliciteren voor 8 uur bij een klein krantje zonder geld.![]()
OMG Lisaquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]ken ik
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Van tanktops kan je in twee makkelijke stappen een dames topje maken ben ik net achter gekomen.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
had jij wel nodig met je cup bquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:58 schreef Chocolatebear het volgende:
Van tanktops kan je in twee makkelijke stappen een dames topje maken ben ik net achter gekomen.I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb 3 mensen van Fernandes gemeet, ben ik nu sneu dan?quote:quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ze vinden zichzelf vooral tof, toch?quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sowieso heeeel anders dan op FOK! dat kan ik je vertellen. Alleen hierom zou ik al nooit willen meeten met Vas. Sowieso meeten
.
![]()
Ik sta liever in de top 500 zonder mensen te meeten dan er niet in staan en ze wel hebben gemeet.quote:![]()
Gelukkig doe ik beidequote:Op woensdag 28 maart 2012 16:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik sta liever in de top 500 zonder mensen te meeten dan er niet in staan en ze wel hebben gemeet.Jeez wat sneu ook.
quote:
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Je staat op #499quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gelukkig doe ik beideJeez wat sneu ook.
![]()
. Ik had veel eerder moeten beginnen met onder een kloon posten
.
![]()
Kus mijn pecsquote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Doet er niet toe, ik sta er in.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je staat op #499![]()
. Ik had veel eerder moeten beginnen met onder een kloon posten
.
Over 2 weken meet ik overigens weer een hoop fokkers.
quote:
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Wanneer doen we een mini-meet met CB en Sala? Een soort ploegendienstquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Doet er niet toe, ik sta er in.Over 2 weken meet ik overigens weer een hoop fokkers.
.
![]()
Jij.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wanneer doen we een mini-meet met CB en Sala? Een soort ploegendienst.
Wat doe je?quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kankergeil toch?
[ afbeelding ]
CB de dragqueen.![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kankergeil toch?
[ afbeelding ]
CB de dragqueen.![]()
held
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kankergeil toch?
[ afbeelding ]
CB de dragqueen.![]()
![]()
Niet verkeerdquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kankergeil toch?
[ afbeelding ]
CB de dragqueen.
Mijn vrouwelijke kant ontdekken.quote:
Tevens gelijk pics van die vasculaire onderarmen voor die gymfags.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Iele teef.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Noem mij asjeblieft nooit, ik herhaal nooit meer een ecto. Bij voorbaat dank.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Not even gonna lie, als 14 jarige geilde ik hard op haar in de game.quote:Op woensdag 28 maart 2012 02:10 schreef Sala-adin het volgende:
Krio ik heb wat fapsmaterial voor je
~
`
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
`
~
~
~
~
~
~
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
Een 14jarige Krio, hoe lang is dat al geleden?quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:35 schreef krioro het volgende:
[..]
Not even gonna lie, als 14 jarige geilde ik hard op haar in de game.![]()
![]()
Toen jij net geboren was.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Een 14jarige Krio, hoe lang is dat al geleden?En WTF AM I LOOKING AT.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kankergeil toch?
[ afbeelding ]
CB de dragqueen.
full stops and exclamation marks![]()
Ja idd, toen was ik anderhalf, wtfquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Toen jij net geboren was.
[..]
En WTF AM I LOOKING AT. [ afbeelding ]![]()
![]()
Ditquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
And this is also funny 'cause it's also true.
U mirin?quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Toen jij net geboren was.
[..]
En WTF AM I LOOKING AT. [ afbeelding ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Aw, baby vasje, destijds nog schattig, alles.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja idd, toen was ik anderhalf, wtfJa, verkoop je die topjes ook? Subtiel Mufasa er nog net op trouwens, nonchalant rechtshangend (links voor de kijkers).quote:
Waar let jij op, zelfs ik had dat nog niet gezien.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Aw, baby vasje, destijds nog schattig, alles.
[..]
Ja, verkoop je die topjes ook? Subtiel Mufasa er nog net op trouwens, nonchalant rechtshangend (links voor de kijkers).!
Ben ik dat nu niet meer? Je zei heel andere dingen, valt me tegen ditquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Aw, baby vasje, destijds nog schattig, alles.Ik ook niet, godsammequote:Op woensdag 28 maart 2012 17:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waar let jij op, zelfs ik had dat nog niet gezien.!
![]()
![]()
Jawel, was een garpje natuurlijk, je hapt schattig.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben ik dat nu niet meer? Je zei heel andere dingen, valt me tegen ditquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waar let jij op, zelfs ik had dat nog niet gezien.!
quote:Jullie hebben gewoon geen oog voor mooie mannen, stel potten.
H&M tanktops jwz. Moet wel altijd xxxxxl halen anders past mijn borstkas er niet in. Terwijl ze stretch zijn.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Aw, baby vasje, destijds nog schattig, alles.
[..]
Ja, verkoop je die topjes ook? Subtiel Mufasa er nog net op trouwens, nonchalant rechtshangend (links voor de kijkers).The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: